Joomla SEO Audit για το Domain σας

Το SEO Audit (έλεγχος SEO) για τη Joomla σελίδα μας είναι απαραίτητο να διενεργείται κάθε λίγους μήνες από εμάς, για 2 λόγους: Αν είμαστε ευχαριστημένοι με την κατάταξή μας στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης, με το SEO Audit μπορούμε να πιστοποιήσουμε ότι θα παραμείνουμε σε αυτή τη σελίδα κατάταξης.

Το πιο πιθανό είναι όμως να ανακαλύψουμε πολλά θέματα που δεν γνωρίζαμε και αφορούν τη σελίδα μας (εμφάνιση τίτλου, περιγραφής, url, http vs https κα), τα οποία διορθώνοντας τα να μας φέρουν σε ακόμα καλύτερη κατάταξη. Με το SEO Audit θα καταλάβουμε άμεσα τι συμβαίνει και θα προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες.

Παρακάτω θα αναλύσουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης του domain μας, μέσω της μηχανής αναζήτησης της Google.

To SEO Audit του domain μας, καλό είναι να γίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Είναι απαραίτητο γιατί είναι ένας απλός τρόπος ανάδειξης προβλημάτων στο πως βλέπουν τις σελίδες μας οι χρήστες του ίντερνετ.

Μπορούμε με αυτό τον τρόπο να ανακαλύψουμε πως μας «βλέπει» η Google, τι «διαβάζει» στις σελίδες μας και να απαντηθεί έτσι το ερώτημα της κακής κατάταξης που μπορεί να έχουμε. Ή μπορεί να δούμε απλώς ότι οι περιγραφές μας είναι μικρές (γιατί πλέον μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε μέχρι 320 χαρακτήρες) και να επωφεληθούμε από αυτό.

Ας ξεκινήσουμε το SEO Audit του domain μας λοιπόν!

Πρώτα θα κάνουμε μία έρευνα στη Google με το όνομα της επιχείρησης μας ή το όνομα της ιστοσελίδας μας, του blog μας, ή το όνομα μας αν πρόκειται για ατομική επιχείρηση κλπ.

Παραδείγματος χάριν «MyStore» χωρίς τα εισαγωγικά. Θα πρέπει να εμφανιστεί η ιστοσελίδα μας στα πρώτα αποτελέσματα της Google ή αν έχουμε πολύ κοινή ονομασία, θα πρέπει να εμφανιστεί αν όχι στα πρώτα αποτελέσματα, τουλάχιστον στην πρώτη σελίδα της Google.

Παρατηρήστε τα εξής:

Το domain μας θα πρέπει να βρίσκεται στην πρώτη σελίδα και στην πρώτη θέση. Αν όχι, τότε μάλλον ανακαλύψαμε κάποιο θέμα προς διερεύνηση.

Κάποιες ιστοσελίδες έχουν καταχωρήσεις Knowledge Graph (Knowledge Graph entry). Αυτή η καταχώρηση εμφανίζεται στην δεξιά πλευρά της σελίδας που έχει γίνει η έρευνα στη μηχανή αναζήτησης.

Ίσως πάλι να εμφανίζεται η καταχώρηση από το Google My Business, όπου θα εμφανίζεται τουλάχιστον μία φωτογραφία, η διεύθυνση μας και ο χάρτης, σύνδεσμος προς την ιστοσελίδα μας, κριτικές και ερωτήσεις & απαντήσεις.

Αν έχουμε κάνει τοπική καταχώρηση στο Google My Business και δεν έχουμε διεκδικήσει την ιδιοκτησία της καταχώρησης, να τη διεκδικήσουμε άμεσα. Έτσι θα μπορέσουμε να διορθώσουμε οτιδήποτε δεν είναι ορθό σε αυτή την καταχώρηση, από το ωράριο εργασίας μέχρι τη δυνατότητα να προσθέσουμε ένα νέο άρθρο.

Κοιτάμε προσεκτικά τα αποτελέσματα αναζήτησης. Είμαστε ευχαριστημένοι με τον τρόπο που εμφανιζόμαστε; Με την εικόνα που δείχνει η επιχείρηση μας; Ίσως εμφανίζονται κάποια αρνητικά αποτελέσματα ή κριτικές. Θα πρέπει να το διαχειριστούμε αναλόγως.

Εσείς έχετε πολιτική συγκεκριμένη για τη διερεύνηση των κακών κριτικών; Μπορείτε να μάθετε πολλά για το πως εμφανίζεται η εταιρίας σας στο κοινό και να διορθώστε τα κομμάτια που δεν ανταποκρίνονται στην αλήθεια. Και αυτό σίγουρα δεν γίνεται με το να διαγράφετε τις κακές κριτικές.

Μετά κοιτάμε τους συνδέσμους του site μας που εμφανίζονται κάτω από το domain μας ή την Αρχική σελίδα μας.Οι περισσότερες ιστοσελίδες μόλις θεωρηθούν αξιόπιστες από τη Google, θα έχουν αρκετούς συνδέσμους προς τις σελίδες τους. Αν δεν εμφανιζόμαστε έτσι όταν ψάχνουμε με το όνομα της επιχείρησης, τότε ψάχνουμε με το domain name.

Παραδείγματος χάριν «MyStore.gr» χωρίς να βάλουμε τα εισαγωγικά. Οι σύνδεσμοι που εμφανίζονται είναι ικανοποιητικοί; Είναι καλοί εσωτερικοί σύνδεσμοι; Ακριβώς αυτοί που θέλουμε; Αν όχι, μπορούμε να τους αφαιρέσετε μέσω του Google Search Console.

Δεν μπορούμε να ελέγξουμε ποιοι σύνδεσμοι θα εμφανίζονται, μόνο το αν θα αφαιρεθούν κάποιοι μέσω του Search Console.

Η επόμενη αναζήτηση που θα κάνουμε, είναι το domain μας μαζί με την TLD (Top Level Domain) κατάληξη, π.χ myStore.gr. Είμαστε ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα;

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ποιες σελίδες μας εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Γράφουμε στο κουτάκι αναζήτησης «site:yourdomain.gr» χωρίς τα εισαγωγικά.

Αυτός ο όρος αναζήτησης χωρίς το www θα μας δείξει ποιες σελίδες διαβάζει και εμφανίζει η Google. Κοιτάμε προσεκτικά τα αποτελέσματα. Και στη δεύτερη σελίδα, στη 3η, 4η, 5η, κλπ αν το σάιτ μας αποτελείται από αρκετές σελίδες. Θα πρέπει να εμφανίζονται όλες οι σελίδες μας στα αποτελέσματα ή τουλάχιστον οι περισσότερες.

Αν υπάρχει μεγάλη απόκλιση, ψάχνουμε το γιατί. Αν εμφανίζεται το 25% ή το 50% των σελίδων, υπάρχει λόγος που αποκλείονται οι υπόλοιπες μισές. Πρέπει να αναζητήσουμε τη λύση.

Η επόμενη αναζήτηση που θα κάνουμε στη Google είναι η εξής: «site:yourdomain.com -site:www.yourdomain.com” χωρίς τα εισαγωγικά. Πάλι θα εμφανιστούν στα αποτελέσματα όλες οι σελίδες μας, αλλά μπορεί να εμφανιστούν και διαφορετικές version.

Ή αποτελέσματα που δεν θέλουμε να εμφανίζονται. Αν παραδείγματος χάριν έχουμε δώσει την εντολή να εμφανίζεται η version non-www και σε αυτά τα αποτελέσματα εμφανίζονται:

http://yourdomain.com

https://yourdomain.com

http://www.yourdomain.com

https://www.yourdomain.com

τότε πιθανόν να έχουμε πρόβλημα με το διπλό περιεχόμενο (duplicate content) το οποίο θα οδηγήσει σε πρόβλημα κατάταξης στα αποτελέσματα αναζήτησης. Δεν αφήνουμε τη Google να αποφασίσει ποια version θα έχει στα αποτελέσματα της.

Διαλέγουμε εμείς, κατά προτίμηση την https version και χρησιμοποιούμε το 301 redirect για όλες τις άλλες version και το tag canonical. Κάθε σελίδα του σάιτ μας πρέπει να έχει το canonical tag που θα ενημερώνει ποιο είναι το σωστό url. Έτσι δεν θα υπάρχει σύγχυση από την πλευρά της Google αν εμφανιστεί μια άλλη version της σελίδας μας.

Επίσης κοιτάμε στα αποτελέσματα αναζήτησης:

Τους τίτλους των σελίδων. Βγάζουν νόημα; Περιγράφεται σωστά το περιεχόμενο με τον τίτλο; Προτρέπεται ο αναγνώστης να μπει στη σελίδα μας; Μήπως υπάρχουν οι 3 τελείες στο τέλος του τίτλου (...) που δείχνει ότι η περιγραφή είναι μεγάλη;

Κοιτάμε μετά την περιγραφή (meta-description tag) του άρθρου που βρίσκεται ακριβώς κάτω από τον τίτλο. Μήπως είναι μικρή η περιγραφή; Μπορούμε πλέον να χρησιμοποιήσουμε 320 χαρακτήρες στην περιγραφή. Το αξιοποιούμε αναλόγως για να περιγράψουμε το περιεχόμενο της σελίδας μας.

Προσέχουμε τα urls των σελίδων μας. Μήπως κάποια ξεκινούν με https και κάποια άλλα με http; Λέξεις κλειδιά στα url έχουμε βάλει; Μήπως τα url καταλήγουν σε &cat=1;

Όταν φτάσουμε στο τελευταίο αποτέλεσμα αναζήτησης, στην τελευταία σελίδα, μήπως εμφανίζεται το μήνυμα«In order to show you the most relevant results, we have omitted some entries very similar to the 600 already displayed. If you like, you can repeat the search with the omitted results included» το οποίο σημαίνει ότι η Google δεν κάνει index όλες τις σελίδες μας, είτε γιατίτις θεωρεί διπλότυπες, είτε για κάποιο άλλο λόγο.

Το ερευνούμε. Σημείωση: ο αριθμός 600 είναι ενδεικτικός και αναφέρεται στο σύνολο των σελίδων που εμπεριέχονται σε ένα σάιτ.

Τέλος, βάζουμε στο κουτί αναζήτησης ξανά, το «site:yourdomain.com»:

Κοιτάμε τα αποτελέσματα αναζήτησης και επιλέγουμε τις εικόνες. Εδώ θα ανακαλύψουμε αν η Google κάνει index τις εικόνες μας. Μήπως εμφανίζονται κάποιες εικόνες που τελικώς δεν θέλουμε; Μήπως δεν εμφανίζονται τα γραφήματα ή οι εικόνες που έχουμε τοποθετήσει στα άρθρα μας και τελικώς χάνουμε επισκέπτες; Προσέχουμε όμως να έχουμε το δικαίωμα να αναρτήσουμε τις συγκεκριμένες εικόνες στο σάιτ μας.

Τα παραπάνω είναι μερικές από τις αναζητήσεις που μπορούμε να κάνουμε για να δούμε πως η Google κάνει index τις σελίδες σας. Αυτές είναι χρήσιμες πληροφορίες όχι μόνο για να δούμε ότι όλα εμφανίζονται σωστά, μα και για να βρούμε προβλήματα που δεν γνωρίζαμε ότι υπήρχαν.

Και από τη στιγμή που αναγνωρίζεις το πρόβλημα, δεν αργείς να βρεις τη λύση.

Πηγή: joomla.gr

Joomla ! Δημοσιεύθηκε η έκδοση 3.8.7

Πέντε εβδομάδες μετά τη δημοσίευση της προηγούμενης έκδοσης, δημοσιεύθηκε σήμερα, 18 Απριλίου, η έκδοση 3.8.7 του joomla. H συγκεκριμένη έκδοση χαρακτηρίζεται, από την Ομάδα Ανάπτυξης, ως Bug Fix Release, καθώς επιφέρει πάνω από 70 τροποποιήσεις στον κώδικα που βελτιώνουν συγκεκριμένα σημεία της εφαρμογής και αντιμετωπίζουν κάποια προγραμματιστικά λάθη που εντοπίστηκαν στο ενδιάμεσο.

Μπορείτε να διαβάσετε την ανακοίνωση της Ομάδας Ανάπτυξης εδώ.

Μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο εγκατάστασης καθώς και τα αρχεία αναβάθμισης εδώ.

Μέσα στην ημέρα, θα δημοσιευθεί και τα ενημερωμένα για την έκδοση 3.8.7 αρχεία της ελληνικής γλώσσας, τα οποία μπορείτε να αναβαθμίσετε στο Μενού Επεκτάσεις / Γλώσσες.

Πηγή:joomla.gr

 

Magento e-shop: γιατί να το επιλέξετε

Αποφασίσατε να σχεδιάσετε e–shop για την επιχείρησής σας και αναζητάτε την κατάλληλη πλατφόρμα για την υλοποίησή του; Στην DevelopGreece γνωρίζουμε καλά τη σημασία που έχει ένα σωστά σχεδιασμένο e-shop για την προώθηση των προϊόντων σας.

Έτσι, συγκεντρώσαμε τους πιο σημαντικούς λόγους, για να σας εξηγήσουμε πώς ένα Magento e–shop μπορεί να αποδειχθεί κερδοφόρα επιλογή.

Αρχικά, ανεξάρτητα από την πλατφόρμα που θα επιλέξετε, αναθέστε την κατασκευή του e-shop σας σε ειδικούς, ώστε να προσελκύσει όσο το δυνατόν περισσότερους αγοραστές. Η υπηρεσία e-shop αποτελεί τον πιο αξιόπιστο τρόπο για να κινήσετε αποτελεσματικά τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο.

Σας συμφέρει, γιατί εξυπηρετεί το κοινό όλο το 24ωρο και έχει παγκόσμια εμβέλεια, διαθέτει δηλαδή όσα χρειάζεστε για να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας.

Σήμερα υπάρχουν διάφορες διαθέσιμες πλατφόρμες e-shop, όμως η δημοτικότητα της πλατφόρμας Magento αυξάνεται μέρα με τη μέρα για τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την υψηλή λειτουργικότητά του.

Ακολουθεί μια λίστα με 7 βασικά χαρακτηριστικά, για τα οποία αξίζει να επιλέξετε το Magento για τη δημιουργία του e-shop σας.

Πλατφόρμα ανοικτού κώδικα
Το Magento είναι μια πλατφόρμα ανοικτού κώδικα που μπορείτε να την κατεβάσετε δωρεάν. Δεδομένου ότι το λογισμικό του είναι ανοικτού κώδικα, οι προγραμματιστές μπορούν να αλλάξουν τον πηγαίο κώδικα, να προσθέσουν χαρακτηριστικά και να τροποποιήσουν τη λειτουργικότητα με τη δημιουργία ή την εγκατάσταση add-ons και plug-ins, τα οποία το Magento ονομάζει extensions.

Καλύτερη διαχείριση της ιστοσελίδας σας
Το Magento έχει ένα χαρακτηριστικό για να διαχειρίζεται πολλαπλά καταστήματα. Συγκεκριμένα, σας βοηθά να διαχειρίζεστε καταστήματα διαφορετικών ιστοσελίδων μέσα από ένα και μόνο admin panel. Έτσι, καταφέρνετε να ελέγχετε τις πωλήσεις και τους πελάτες μέσα από μία ενιαία βάση δεδομένων, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο.

Πλατφόρμα με απεριόριστες δυνατότητες βελτίωσης
Το Magento μπορεί να πάρει τη μορφή όποιας φόρμας και όποιας λειτουργίας θέλετε να του αποδώσετε. Ανεξάρτητα από το αν έχετε μια μικρή ή μια μεγάλη επιχείρηση, μπορεί να προσαρμοστεί στην κλίμακα και στην πολυπλοκότητα των απαιτήσεων της. Η πλατφόρμα Magento είναι εξαιρετικά επεκτάσιμη και ευέλικτη και μπορεί να προσαρμοστεί, για να εξυπηρετήσει οποιοδήποτε επιχειρηματικό μοντέλο.

UX υψηλής ποιότητας
Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Magento, τα προϊόντα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος έχουν καλύτερη εμφάνιση και διάταξη στην ιστοσελίδα. Το UX Design υψηλής ποιότητας μετατρέπει τις ηλεκτρονικές αγορές του επισκέπτη σε μία ευχάριστη εμπειρία. Βοηθητικά layout μπορούν να κατευθύνουν το κοινό στην περιήγηση μέσα στο site, ώστε να βρουν τα προϊόντα που επιθυμούν. Δυνατότητα μεγέθυνσης εικόνας προϊόντος(Zoom-in), αξιολογήσεις πελατών, πολλαπλές φωτογραφίες είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά του Magento, που βελτιώνουν την εμπειρία του χρήστη και κάνουν τους επισκέπτες να θέλουν να επιστρέψουν στο e-shop σας.

Προώθηση της ιστοσελίδας σας μέσω SEO
Αν το site σας δεν έχει υψηλή επισκεψιμότητα μέσω των μηχανών αναζήτησης, τότε δεν θα καταφέρετε να έχετε κέρδη από αυτό. Αντίθετα, οι μηχανές αναζήτησης αγαπούν το Magento, γιατί δημιουργεί πολύ καθαρά URLs, ετικέτες και περιγραφές με τις λέξεις-κλειδιά. Άλλα ισχυρά εργαλεία της πλατφόρμας, όπως τα Up-Sells και τα Cross-Sells ενθαρρύνουν τον χρήστη να παραγγείλει περισσότερα προϊόντα. Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις και η παραγωγή των εσόδων της επιχείρησης σας αυξάνονται αυτόματα.

Υποστήριξη Mobile Commerce
Οι HTML5 δυνατότητες έχουν πλέον ενσωματωθεί στην πλατφόρμα του Magento, τόσο στην Community Edition όσο και στην Enterprise Edition. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα που χρησιμοποιούν το Magento μπορούν να προσφέρουν καλύτερη εμπειρία χρήστη σε mobile commerce για πολλαπλά προγράμματα περιήγησης και συσκευές web, ειδικά για εκείνες που δεν έχουν υποστήριξη για Flash.

Ασφάλεια και δυνατότητα επιλογής στην πληρωμή
Το Magento είναι μια ασφαλής πλατφόρμα με δεδομένη την ασφάλεια SSL και IP. Οι πελάτες που αγοράζουν από e-shops σχεδιασμένα με Magento αισθάνονται ασφάλεια στις αγορές τους. Παράλληλα, η συγκεκριμένη πλατφόρμα παρέχει τη δυνατότητα πληρωμής με διάφορους τρόπους.

Πηγή:developgreece.com

Oι νέες, seo friendly URLs στο Joomla 3.8

Η έκδοση 3.8 του Joomla 3.8 φέρνει σημαντικές μεταβολές στον τρόπο ονοματοδοσίας των φιλικων προς τις μηχανές αναζήτησης διευθύνσεων (sef urls) για τις ιστοσελίδες που δημιουργούνται στο εξής. Οι ήδη υπάρχοντες ιστότοποι δεν επηρεάζονται, αλλά για τους νέους ιστοτόπους είναι καλό να χρησιμοποιήσουν τις νέες βελτιωμένες urls.

Διαφορές μεταξύ των παλιών και νέων διευθύνσεων
Ως τώρα, η διεύθυνση που προέκυπτε με ενεργοποιημένες τις ρυθμίσεις για φιλικότητα προς τις μηχανές αναζήτησης ήταν της μορφής: www.myjoomlasite.gr/category-alias/642-article-alias. Στη διεύθυνση αυτή, ο αριθμός 642 αντιπροσώπευε το ID του Άρθρου και δεν είχε κανένα νόημα ούτε για τις μηχανές αναζήτησης ούτε για τον επισκέπτη.

Με το νέο σύστημα ονοματοδοσίας, από την έκδοση 3.8 και στο εξής η αναγραφή του ID του άρθρου δεν υφίσταται, και οι διευθύνσεις που προκύπτουν είναι σαφέστες και πιο ξεκάθαρες: www.myjoomlasite.gr/category-alias/article-alias

Ενεργοποίηση των νέων URLs


εισαγωγή sef url σε joomla

Η δυνατότητα εφαρμογής των νέου τύπου, φιλικών διευθύνσεων / SEF urls, μπορεί να ενεργοποιηθεί ανά Εφαρμογή / Component. Δίνουμε στη συνέχεια ένα παράδειγμα για τα Άρθρα, όπου αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

Σύνδεση στη Διαχείριση του Joomla

Επιλογή Περιεχόμενο / Άρθρα (Content / Articles)

Κλικ στο κουμπί "Επιλογές" ("Options")

Κλικ στην καρτέλα "Ενσωμάτωση" ("Integration")

Ορισμός URL Δρομολόγησης (URL Routing) σε "Μοντέρνο" ("Experimental")

Ορισμός Αφαίρεση Αναγνωριστικών από URL (Remove IDs from URLs) σε "Ναι" ("Yes")

Αποθήκευση και Κλείσιμο (Save and Close)

Με ανάλογες ενέργειες μπορείτε να ενεργοποιήσετε το νέο σύστημα δρομολόγησης στις Επαφές, τις Ροές Ειδήσεων και στους Χρήστες.

Σημειώστε ότι η χρήση του νέου συστήματος συνίσταται κυρίως σε νέους ιστότοπους. Η εφαρμογή του σε ήδη υφιστάμενες σελίδες, ειδικά με πολύ περιεχόμενο και εσωτερικές συνδέσεις με url, ίσως δημιουργήσει προβλήματα.

Πηγή: joomla.gr

Παρουσίαση του Joomla στο Πανεπιστήμιο Πειραιά

Ξέρεις από Joomla; Ανακαλύψτε τη δύναμή του Στις 17 Μαρτίου, στις 12 το μεσημέρι, πραγματοποιείται στο Πανεπιστήμιο Πειραιά εκδήλωση - παρουσίαση της Eλληνικής Kοινότητας του Joomla, με θέμα “Δημιουργώντας από το μηδέν ένα δικτυακό τόπο”.

Η εκδήλωση αποτελεί την πρώτη δημόσια παρουσία της Eλληνικής Kοινότητας του Joomla για το 2018, και εντάσσεται με μια σειρά δράσεων που έχουν προγραμματιστεί για φέτος με τον θεματικό άξονα “Ξέρεις από Joomla; ανακαλύψτε τη δύναμή του” και έχουν στόχο την ενημέρωση για τις δυνατότητες που έχει το Joomla, ως Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται με τη βοήθεια και τη συμπαράσταση του ΕΛΛΑΚ και της Software Libre Society του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Πληροφορίες για την εκδήλωση μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της Eλληνικής Kοινότητας του Joomla, στη διεύθυνση https://joomla.gr

Ενεργοποίηση του Google reCAPTCHA στο Joomla

Η χρήση του Google reCAPTCHA είναι μια αποτελεσματική λύση που προστατεύει τις φόρμες των joomla ιστοσελίδων από ανεπιθύμητα μηνύματα επικοινωνίας, μαζικές εγγραφές μελών, που, στη συντριπτική πλειοψηφία τους, προέρχονται από spam bots.

Είναι μια δυνατότητα που ενσωματώνει με την εγκατάστασή του το joomla, δεν χρειάζεται εγκατάσταση άλλης επέκτασης για να λειτουργήσει, και στον οδηγό που ακολουθεί θα σας δείξουμε πώς μπορείτε αυτή τη δυνατότητα να την ενεργοποιήσετε.

Η έκδοση 3.x του Joomla έχει ενσωματωμένες τις δυο εκδόσεις του reCAPTCHA με διαφορετικά εικαστικά η κάθε μια:
• Έκδοση 1
o Red (προεπιλεγμένο)
o White
o Blackglass
o Clean
• Έκδοση 2
o Light (προεπιλεγμένο)
o Dark

Ωστόσο, η έκδοση 1 θεωρείται παρωχημένη, οπότε σας συστήνουμε να χρησιμοποιήσετε αποκλειστικά την έκδοση 2.

Αποκτούμε τα κλειδιά reCAPTCHA
Για να χρησιμοποιήσετε την έκδοση 2 reCAPTCHA πρέπει να καταχωρήσετε το domain σας στο reCAPTCHA API, και, με την καταχώρηση, να σας δοθούν το δημόσιο κλειδί (site API key) και το ιδιωτικό κλειδί (site secret API key).

Ο συνδυασμός αυτών των δυο κλειδιών είναι μοναδικός για το domain σας. Η καταχώρηση είναι δωρεάν, απλή και γρήγορη διαδικασία και προϋποθέτει μόνον να έχετε ένα λογαριασμό Google. Η καταχώρηση του domain και η λήψη των κλειδιών γίνεται εδώ.

Απεικόνιση οθόνης: Καταχώρηση ενός domain στο Google reCAPTCHA.
Αφού συμπληρώσετε το domain σας, η καταχώρηση πραγματοποιείται και σας δίνονται οι πληροφορίες που αφορούν την εγκατάσταση του reCAPTCHA στην ιστοσελίδα σας. Από τις πληροφορίες που σας δίνονται εσείς χρειάζεστε τις ακόλουθες δύο:

• Site key (Δημόσιο κλειδί)
• Secret key (Ιδιωτικό κλειδί)
Είναι απαραίτητα στοιχεία για να λειτουργήσει το reCAPTCHA στην ιστοσελίδα σας.

Ενεργοποίηση του reCAPTCHA στο Joomla

Αφού έχετε καταχωρήσει το domain σας στο σύστημα του Google reCAPTCHA, ενεργοποιείτε τη δυνατότητα σε δυο βήματα.

Βήμα πρώτο
• Στη διαχείριση του Joomla, επιλέγετε Επεκτάσεις > Πρόσθετα (Extensions > Plugins).
• Εντοπίζετε το πρόσθετο Αποκλεισμός Αυτοματισμών (Captcha) - ReCaptcha.
• Επεξεργάζεστε το πρόσθετο reCaptcha, επιλέγετε την έκδοση 2.0 και γράφετε το Δημόσιο Κλειδί (Site Key) και το Ιδιωτικό Κλειδί (Secret Key), που σας δόθηκε με την καταχώρηση. Ορίζετε την κατάσταση του προσθέτου ως "Ενεργοποιημένο" ("Enabled").
• Αποθηκεύετε τις αλλαγές.

Απεικόνιση οθόνης: Ρύθμιση του Joomla reCaptcha plugin.

Βήμα δεύτερο

• Στη διαχείριση του Joomla, επιλέγετε Σύστημα > Γενικές Ρυθμίσεις > Ιστότοπος (System > Global Configuration > Site Settings).
• Στο πεδίο προεπιλεγμένος Αυτοματισμός Αποκλεισμών Επιλέγετε "Αποκλεισμός Αυτοματισμών Captcha-ReCaptcha".
• Αποθηκεύετε τη ρύθμιση.

Απεικόνιση οθόνης: Ορίζοντας το reCAPTCHA ως προεπιλεγμένο Αυτοματισμό Αποκλεισμών γενικά στην εγκατάσταση του Joomla.
Είστε έτοιμοι. Για να υποβληθεί πλέον κάποια φόρμα (επικοινωνίας, εγγραφής κλπ) χρειάζεται να επιβεβαιωθεί και μέσα του Gllgle reCAPTCHA.

Πηγή:joomla.gr

Αναβάθμιση της πλατφόρμας WordPress στη έκδοση 4.9.3

Η κοινότητα του Wordpress ανακοίνωσε την αναβάθμιση της πλατφόρμας στη έκδοση 4.9.3.

Η βελτιωμένη έκδοση προχωρά στη επιδιόρθωση 34 bugs, περαιτέρω βελτίωση στον customizer, όπως και στον οπτικό διαχειριστή και στα widgets.

Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε εδώ

Πηγή:Wordpress Οrg  

Οι 10 πιο περιζήτητες γλώσσες προγραμματισμού για το 2018

Το παγκόσμιο δίκτυο free lancers Toptal που περιλαμβάνει μηχανικούς, σχεδιαστές και ειδικούς σε θέματα χρηματοδότησης, δημοσίευσε μια λίστα με τις δέκα πιο περιζήτητες, στη αγορά εργασίας, γλώσσες προγραμματισμού για το 2018.

Σύμφωνα με αυτά τα δεδομένα της Toptal, οι γλώσες προγραμματισμού που απαιτεί η αγορά εργασίας, και η αύξηση της δημοτικότητας των σε σχέση με πέρσι είναι:

  • Angular 2 αύξηση 441,5%
  • React Native αύξηση 353,7%
  • Docker αύξηση 140,7%
  • Redux αύξηση 120,6%
  • React.js αύξηση 97,4 %
  • Firebase αύξηση 96,4 %
  • Shopify αύξηση 93.0 %
  • WooCommerce αύξηση 69,0%
  • Azure αύξηση 53,0%
  • Laravel αύξηση 45,0 %

Η ζήτηση για επαγγελματίες που γνωρίζουν την Angular 2, η οποία είναι μια βελτιωμένη έκδοση του AngularJS, έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια", δήλωσε ο Alvaro Oliveira, Αντιπρόεδρος της Toptal.

"Ως βασική πλατφόρμα εφαρμογών, η οποία βασίζετε σε TypeScript, οι βασικές λειτουργίες βοηθούν τις επιχειρήσεις να βελτιώνουν τις εσωτερικές διαδικασίες και να αναπτυχτούν. Για κάθε πελατοκεντρική πλατφόρμα, αυτό είναι επιτακτικό. "

Είναι ενδιαφέρον ότι τα αποτελέσματα του Toptal ερχονται σε αντίθεση με τα στοιχεία από το NPM που έβαλαν την React μπροστά από το Angular ως πιο δημοφιλή γλωσα.

"Η React αναπτυχθηκε ραγδαία ", σημειώνει ο Laurie Voss, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της ΝPM εταιρείας που έχει σκοπό την ανάπτυξη και υποστήριξη της Java Script.

Και αυτό έγινε εξαιτίας της δομής της. Αντίθετα με τα άλλα frameworks, το React δεν είναι μια ολοκληρωμένη λύση για δημιουργία μιας διαδικτυακής εφαρμογής. Πρόκειται για μια καλά σχεδιασμένη λύση που εξυπηρετεί μια σειρά απο συγκεκριμένες ανάγκες που έχουν εφαρμογές και έχει την δυνατότητα εύκολης ενσωματώσης εναλλακτικών λύσεων για άλλα μέρη της εφαρμογής. "

Νωρίτερα αυτό το μήνα, το Developer ανέφερε ότι η C ανακηρύχτηκε η κορυφαία  γλώσσα προγραμματισμού από την Tiobe εταιρεία ανάπτυξης κώδικα το 2017.

Η γλώσσα παραμένει στο # 2 στην κατάταξη του Ιανουαρίου 2018, πίσω από την Java και μπροστά από τη C++

Σύμφωνα με την Toptal, οι γλώσσες προγραμματισμού που αναμένεται να είναι οι λιγότερο δημοφιλείς στη αγορά εργασίας το 2018 είναι η Objective-C η Perl και η COBOL.

Πηγή: Developer

Πως η φωνητική αναζήτηση θα επηρεάσει το SEO

Το 2018 επιφυλάσσει πολλές θετικές αλλαγές όσον αφορά το SEO. Η άνοδος της φωνητικής αναζήτησης θα είναι σίγουρα μία από αυτές. Πράγματι, όλο και περισσότεροι χρήστες πραγματοποιούν αναζητήσεις στο διαδίκτυο μέσω φωνητικής εντολής- συγκεκριμένα ο αριθμός τους αυξήθηκε κατά 41.8% παγκοσμίως τους τελευταίους 6 μήνες.

Αν ανήκετε σε αυτούς που δεν έχουν πατήσει ποτέ το εικονίδιο με το μικρόφωνο στα δεξιά του πεδίου αναζήτησης της Google, υποθέτουμε πως θα έχετε τουλάχιστον επιχειρήσει να στείλετε φωνητικά μηνύματα σε κάποιο chat.

Εάν πάλι η φωνητική αναζήτηση αποτελεί για εσάς terra incognita, οφείλετε να μάθετε περισσότερα για αυτήν, καθώς θα τη δείτε να κερδίζει όλο και μεγαλύτερο έδαφος στο SEO του 2018. Το παρόν άρθρο δημιουργήθηκε ακριβώς για να σας φέρει πιo κοντά με τα voice assistants. Μήπως ήρθε η ώρα να πείτε ένα «γεια» στη συσκευή σας;

Φωνητική Αναζήτηση: Πιο βελτιωμένη από ποτέ
Η αλήθεια είναι ότι οι παρελθοντικές μας εμπειρίες με τη φωνητική αναζήτηση δεν ήταν πάντα θετικές. Πολλές φορές βρεθήκαμε αντιμέτωποι με λανθασμένες απαντήσεις, errors καθώς και αμήχανες στιγμές που φωνάζαμε εκνευρισμένοι στη συσκευή μας και ο κόσμος γύρω μάς κοιτούσε περίεργα.

Ευτυχώς σήμερα τα voice assistants έρχονται σε πιο βελτιωμένες εκδόσεις διαθέτοντας πολλαπλές νέες δυνατότητες:

Αναγνωρίζουν τα ομώνυμα

Με τον όρο ομώνυμα εννοούμε τις λέξεις που προφέρονται όμοια, έχουν όμως διαφορετική σημασία. Πρόκειται για ένα εμφανές εμπόδιο που είχαν να αντιμετωπίσουν τα voice assistants και τελικά το προσπέρασαν.

Έτσι λοιπόν, εάν ζητήσετε από τη φωνητική αναζήτηση της Google να σας δείξει μία λύρα και αυτή εμφανίσει στα αποτελέσματά της νομίσματα, μπορείτε να συλλαβίσετε τη λέξη Λ-Υ-Ρ-Α και τελικά να εμφανιστεί το μουσικό όργανο.

Λαμβάνουν υπόψη την τοποθεσία

Ίσως το πιο χρήσιμο feature που ανέπτυξαν οι φωνητικές αναζητήσεις. Εάν επιθυμείτε να μάθετε πόσο μακριά είναι για παράδειγμα το αεροδρόμιο από την τοποθεσία σας, δεν έχετε παρά να το ρωτήσετε ευθέως. Η φωνητική αναζήτηση θα εντοπίσει αυτόματα την τοποθεσία σας και θα σας απαντήσει με ακρίβεια.

Συνυπολογίζουν τα στοιχεία της αναζήτησής σας

Ας υποθέσουμε ότι περιηγείστε στο site της Develop Greece. Εάν ζητήσετε να μάθετε τα στοιχεία επικοινωνίας της, θα μεταφερθείτε αυτόματα στη σελίδα επικοινωνίας της εταιρείας μας!

Πώς η φωνητική αναζήτηση θα επηρεάσει το SEO

Η πληροφορία να προστεθούν στο Google Analytics ξεχωριστά αποτελέσματα για τις φωνητικές αναζητήσεις κυκλοφορεί ήδη στο διαδίκτυο- ωστόσο περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση της Google. Μέχρι τότε, είναι χρήσιμο να ενημερωθείτε για τις αλλαγές που θα επιφέρει μια τέτοια ενέργεια στο SEO.

Η πρώτη αλλαγή εντοπίζεται στα keywords. Δεδομένου ότι θα χρησιμοποιούμε τον προφορικό λόγο για να βρούμε μία πληροφορία, επόμενο είναι η αναζήτηση να μη βασίζεται πια σε 1-2 keywords, αλλά σε μία ολόκληρη ερώτηση.

Τι σημαίνει αυτό; Μα φυσικά ότι o κανόνας των σύντομων keywords καταρρίπτεται! Επειδή λοιπόν η φωνητική αναζήτηση θα αποτελέσει το μέλλον του SEO, οφείλετε να επιλέγετε στο εξής εκτενέστερα keywords με πιο προφορικό ύφος.

Η δεύτερη αλλαγή αφορά τα snippets. Όσο καλύτερα γραμμένα είναι τα snippets της ιστοσελίδας σας, τόσο πιο εύκολα η Google θα μπορεί να δίνει απαντήσεις στις ερωτήσεις που γίνονται μέσω φωνητικής αναζήτησης.

Μην αμελήσετε λοιπόν στη SEO στρατηγική του 2018 να συμπεριλάβετε την βελτιστοποίηση των snippets. Ένας ολοκληρωμένος έλεγχος 50 σημείων SEO αρκεί, για να εμφανίζεται επιτυχώς η ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα των φωνητικών αναζητήσεων.

Ποιες στρατηγικές πρέπει να υιοθετήσετε

Α. Υιοθετήστε εκτενή keywords
Όπως αναφέραμε παραπάνω, θα πρέπει να δώσετε έμφαση στα εκτενή keywords. Τα σύντομα keywords στο μέλλον δεν θα αξιολογούνται θετικά από την Google. Η αλλαγή αυτή απαιτεί από εσάς να κάνετε στροφή 180 μοιρών στη στρατηγική σας, αναβαθμίζοντας τις SEO τακτικές που εφαρμόζετε

B. Προσθέστε schema markup στο περιεχόμενό σας
Το συγκεκριμένο feature δίνει στις μηχανές αναζήτησης τις πληροφορίες που χρειάζονται, ώστε να ερμηνεύσουν καλύτερα το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας. Οι σελίδες με schema markup είναι SEO–friendly, για αυτό και εμφανίζονται ευκολότερα στα αποτελέσματα μιας φωνητικής αναζήτησης.

Γ. Βελτιστοποιήστε τα microdata του site σας
Σιγουρευτείτε ότι στοιχεία όπως directions και XML sitemaps είναι εύκολα αναγνώσιμα από τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης. Πρόκειται για στοιχεία που αξιοποιούνται από αυτές στο έπακρον, για αυτό και οφείλετε να τα διατυπώνετε με τον πιο ορθό τρόπο.

Δ. Εντάξτε ξεχωριστή σελίδα FAQ
Δεδομένου ότι οι φωνητικές αναζητήσεις έχουν τη μορφή ερώτησης, τις περισσότερες φορές ξεκινούν με ερωτηματικές αντωνυμίες και επιρρήματα: «Ποιος», «Τι», «Πότε», «Γιατί», «Πώς». Αυτές ακριβώς τις λέξεις είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε στο site σας, ώστε να διασφαλίσετε τη θέση σας στα αποτελέσματα μιας φωνητικής αναζήτησης. Πώς θα το καταφέρετε αυτό; Μα φυσικά εντάσσοντας ξεχωριστή σελίδα FAQ!

Συμπέρασμα
Μπορεί οι περισσότεροι από εσάς να διστάζετε να δώσετε εντολές στη συσκευή σας, λάβετε υπόψη σας όμως ότι η νέα γενιά βρίσκει την παραπάνω διαδικασία διασκεδαστική και απόλυτα χρήσιμη.

Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, είναι σημαντικό να εξοικονομούμε πολύτιμο ελεύθερο χρόνο και να προσπαθούμε να απλοποιούμε τη ζωή μας. Για αυτό, εκτιμούμε ότι οι φωνητικές αναζητήσεις είναι σίγουρα ένα trend που «έρχεται για να μείνει».

Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας, για να εφαρμόσουμε κάθε SEO στρατηγική που θα προετοιμάσει το site σας να υποδεχθεί ομαλά τις αλλαγές που φέρνουν οι φωνητικές αναζητήσεις.

Πηγή: developgreece

Η Google παρουσίασε τη νέα της εφαρμογή "Vision"

Η Google παρουσίασε το Vision, την πρώτη από τις εφαρμογές μηχανικής μάθησης της πλατφόρμας Cloud AutoML που σχεδιάστηκαν για να κάνουν την ανάπτυξη της τεχνικής νοημοσύνης γρηγορότερη και ευκολότερη.

Το AutoML Vision είναι μια νέα υπηρεσία που απλοποιεί την διαδικασία μηχανικής μάθησης μέσω προσαρμοσμένων μοντέλων για αναγνώριση εικόνων.

Η διεπαφή υιοθετεί την διαδικασία drag-and-drop, έτσι ώστε να διευκολύνει τη χρήση της σε ένα ευρύ φάσμα προγραμματιστών, ερευνητών και επιχειρήσεων.

Ο Mike White, επικεφαλής του τεχνολογικού τμήματος της Disney Consumer Products και σχολίασε:

"Η τεχνολογία Cloud AutoML μας βοηθά να κατασκευάσουμε οπτικά μοντέλα και να προσθέσει λεπτομέρειες στα προϊόντα μας με τους χαρακτήρες Disney, στις κατηγορίες προϊόντων και τα χρώματα. Οι λεπτομέρειες αυτές θα ενσωματωθούν στη μηχανή αναζήτησής μας, για να βελτιώσουν την εμπειρία του επισκεπτη του site μας χρήστη μέσω πιο συναφών αποτελεσμάτων αναζήτησης, ταχείας ανακάλυψης και συστάσεων προϊόντων στο shop Disney. "

Η Google ανέφερε, ότι αφού επεξεργάστηκε τα πρώτα αποτελέσματα χρήσης του Cloud AutoML "Vision" διαπίστωσε ότι έχει βελτιωμένη ικανότητα επεξεργασίας δεδομένων σε σχέση με το ImageNet και το CIFAR, με μεγαλύτερη ακρίβεια και λιγότερες ανακατατάξεις από τα γενικής χρήσης AP API.

Ο Alan Rosenwinkel, αναλυτής δεδομένων της εταιρείας ενδυμάτων URBN, σχολίασε:

"Η δημιουργία και η διατήρηση μίας "τράπεζας" χαρακτηριστικών είναι κρίσιμη, ώστε να μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας σχετικές συστάσεις προϊόντων, αποτελέσματα αναζήτησης με μεγαλύτερη ακρίβεια και παροχή χρήσιμων και φιλικών φίλτρων προϊόντων.

Ωστόσο, η δημιουργία των προϊόντων με το χέρι είναι δύσκολη και χρονοβόρα.

Για να το αντιμετωπίσουμε, η ομάδα μας χρησιμοποεί το Cloud AutoML Vision, για να αυτοματοποιήσει τη διαδικασία διαχωρισμού προϊόντων, αναγνωρίζοντας τα επιμέρους χαρακτηριστικά του προϊόντος. Το Cloud AutoML Vision έχει πολλά υποσχόμενα και θετικά στοιχεία για να βοηθήσει τους πελάτες μας στη καλύτερη ανακάλυψη, σύσταση και εμπειρία αναζήτησης. "

Εδώ είναι μερικά από τα άλλα οφέλη του AutoML Vision:

• Αυξάνεται η ακρίβεια: Το AutoML Vision βασίζεται στις κορυφαίες καινοτομίες της Google στην αναγνώριση εικόνων, που χρησιμοποιεί τεχνολογίες αναζήτησης με χρήση μηχανικής εκμάθησης. Αυτό σημαίνει τη δημιουργία πιο ακριβού μοντέλου ,ακόμα και για επιχειρήσεις με περιορισμένη τεχνογνωσία στην μηχανική εκμάθηση.

• Ταχύτερος χρόνος απόκρισης σε μοντέλα έτοιμα για παραγωγή Η χρήση Cloud AutoML, μπορεί να δημιουργήσει ένα απλό μοντέλο δοκιμών μιας εφαρμογής μέσα σε λίγη ώρα με δυνατότητα AI, ή να δημιουργήσει ένα πλήρες μοντέλο έτοιμο σε λίγες μόνο ημέρες.

• Εύκολο στη χρήση: Το AutoML Vision παρέχει ένα απλό περιβάλλον χρήστη που επιτρέπει να καθορισμό δεδομένων και στη συνέχεια μετατρέπει αυτά τα δεδομένα σε προσαρμοσμένο μοντέλο υψηλής ποιότητας.

Σε ένα κοινό post τους, οι Jia Li και Fei-Fei Li, αντίστοιχα επικεφαλείς του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης του Cloud AI και της επιστημονικής ομάδας του Cloud AI, ανέφεραν:

"Το AutoML Vision είναι το αποτέλεσμα της στενής συνεργασίας μας με το τμήμα Google Brain και άλλες ομάδες Google AI και είναι το πρώτο από τα πολλά προϊόντα Cloud AutoML που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Αυτή είναι η αρχή μίας πορείας εξέλιξης που θα οδηγήσει ώστε να γίνει η τεχνητή νοημοσύνη πιο προσιτή, και μας εμπνέει η εμπιστοσύνη που μας έχουν δείξει οι περισσότεροι απο 10.000 πελάτες μας που χρησιμοποιούν προϊόντα Cloud AI.

Ελπίζουμε ότι η κυκλοφορία του Cloud AutoML θα βοηθήσει ώστε ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις να ανακαλύψουν τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης. "


Η υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις, φαίνεται ότι δημιουργεί ανασφαλές επαγγελματικό περιβάλλον και αυτό είναι ένας σημαντικός ανασταλτικός παράγοντας που περιορίζουν χρήση του.

Η Google εργάζεται προς την προοπτική μιας πιο προσιτής τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να απελευθερώσει το πλήρες εύρος των δυνατοτήτων της.

Πηγή: Developer-tech.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Developers

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search