Το outsourcing στην βιομηχανία λογισμικού της Ινδίας

Η Ινδία, με την πάροδο των χρόνων, έγινε αργά και σταθερά η χώρα που προσέλκυσε το outsourcing έργων λογισμικού. Με ύπαρξη σημαντικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων κατέκτησε την θέση που της άξιζε στη διεθνή αγορά.

Το παγκόσμιο σκηνικό αλλάζει βέβαια συνεχώς, αλλά η Ινδία φαίνεται να έχει διατηρήσει τη υψηλή θέση της, εν μέσω του αυξανόμενου ανταγωνισμού από άλλα έθνη.

Ορισμένα επιπλέον πλεονεκτήματα που προσφέρει η Ινδία, καθιστούν τη χώρα τον αγαπημένο προορισμό για outsourching λογισμικού.

Το outsourcing έχει γίνει η προτιμητέα επιχειρηματική επιλογή πολλών εταιρειών και η Ινδία είναι η επιλεγμένη χώρα. Ας δούμε λοιπόν όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την εξωτερική ανάθεση στην ινδική βιομηχανία λογισμικού.

Τα χρήματα διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο και η Ινδία είναι μια πολύ φθηνή επιλογή όσον αφορά την εξωτερική ανάθεση λογισμικού.

Η απλουστευμένη διαδικασία προσλήψεων, όπως και η ύπαρξη χαμηλών μισθών καθιστούν την ασιατική αυτή χώρα ελκυστικό επενδυτικό προορισμό . Επίσης στα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε ότι το εγχώριο κόστος στην Ινδία είναι πολύ μικρότερο σε σύγκριση με άλλες χώρες.

Ως εκ τούτου, ο συνολικός προϋπολογισμός μπορεί να διατεθεί σε τομείς που αναπτύσσουν τη καινοτομία.

Οι προγραμματιστές στην Ινδία χρεώνουν τις υπηρεσίες τους πολύ λιγότερο και βοηθούν τις μεγάλες εταιρείες να έχουν τεράστια περιθώρια κέρδους. Η ευελιξία των τιμών δημιουργεί τεράστιο όφελος.

Οι Ινδοί προγραμματιστές έχουν γίνει δημοφιλείς λόγω της ασυναγώνιστης ποιότητας εργασίας τους. Αυτό τους βοηθά να παραμείνουν στην κορυφή όταν οι εταιρείες εξετάζουν την εξωτερική ανάθεση.

Ένας άλλος παράγοντας που λειτουργεί προς όφελός τους είναι ότι παρουσιάζουν υψηλό βαθμό επαγγελματισμού και θετική στάση απέναντι στην εργασία.

Οι έγκαιρες παραδόσεις τω project που αναλαμβάνουν έχει εντυπωσιάσει τους πελάτες.

Ο αριθμός των υψηλά εξιδικευμένων προγραμματιστών λογισμικού που διαθέτει η Ινδία είναι τεράστιος.Ως εκ τούτου, οι εταιρείες βρίσκουν εύκολα μια οικονομικά και αποδοτική λύση για τις ανάγκες τους.

Οι επαγγελματίες της πληροφορικής είναι ήδη εξαιρετικά καταρτισμένοι και δεν χρειάζονται επιπλέον εκπαίδευση. Είναι έτοιμοι για να αναλάβουν μεγάλα έργα και να τα διεκπεραιώσουν με επαγγελματικότητα.

Η κυβέρνηση επεκτείνει την υποστήριξη της βιομηχανίας πληροφορικής στην Ινδία ασκώντας πολιτική που ευνοεί την επιχειρηματικότητα στο τομέα της πληροφορικής.

Σε αυτό βοηθά και η φορολογική πολιτική της χώρας. Η κυβέρνηση καταπολεμά τη γραφειοκρατία με την απλοποίηση των διαδικασιών. Οι αυστηρές πολιτικές κατά των εγκλημάτων στον κυβερνοχώρο είναι άλλη μία διάσταση του ευνοϊκού επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

Η Ινδία έχει επίσης αναπτύξει τις απαραίτητες υποδομές και τον τεχνολογικό εξοπλισμό που είναι απαραίτητο για την παροχή ταχείας και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης στις εταιρείες outsourcing.

Το ευρυζωνικά δίκτυα υψηλών ταχυτήτων είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της ανάπτυξης. Αυτό βοηθά στη διατήρηση των κατάλληλων καναλιών επικοινωνίας με τον πελάτη.

Επίσης το επιχειρηματικό περιβάλλον είναι φιλικό με όλες τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις.

Η ύπαρξη διαφορετικών επιχειρηματικών project από τους πελάτες όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, την ανάπτυξη ολοκληρωμένων του συστημάτων απαιτούν την ύπαρξη εξειδικευμένων προγραμματιστών οι οποίοι να είναι σε θέση να παρέχουν εξειδικευμένες λύσεις για κάθε είδους ανάγκες που μπορεί να έχουν οι πελάτες.


Λόγω της χρονικής διαφοράς , οι Ινδοί προγραμματιστές είναι σε θέση να παρέχουν τον ταχύτερο χρόνο στην αγορά.

Αποτελεσματικές γρήγορες παραδόσεις είναι η ανάγκη των σημερινών καιρών σε μια ανταγωνιστική αγορά σε αυτόν τον κόσμο. Η εργασία γίνεται συχνά πριν από τις προθεσμίες. Η παραγωγικότητα αυξάνεται με αποτέλεσμα την κερδοφορία για όλους.

Ο λόγος για τον οποίο οι εταιρείες αναθέτουν σε εξωτερικούς συνεργάτες προγράμματα λογισμικού είναι ότι τους βοηθά να επικεντρωθούν στις βασικές επιχειρηματικές τους προτεραιότητες.

Η διαχείριση και η λειτουργία μιας επιχείρησης έχει πολλές διαδικασίες που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή. Η ανάπτυξη λογισμικού, ως προς αυτό, γίνεται βοηθητική δουλειά.

Αυτό γίνεται εύκολα με τη βοήθεια outsourcing και ως εκ τούτου οι εταιρείες προτιμούν αυτήν την οικονομικά αποδοτική μέθοδο. Δεν είναι μόνο φθηνότερη, αλλά και βοηθά να επικεντρωθούν σε άλλους κρίσιμους τομείς.

Η αγορά εξελίσσεται συνεχώς και οι πάροχοι υπηρεσιών και άλλες παρόμοιες εταιρείες πρέπει να συνεχίσουν να εργάζονται αποτελεσματικά. Οι νέοι υπεργολάβοι εξετάζουν τώρα προτάσεις που βασίζονται στην υπεραξία και είναι πολύ διαφορετικές από τα παραδοσιακά μοντέλα.

Η προσαρμογή και η ευελιξία είναι η μόνη λύση. Οι πελάτες λαμβάνουν τώρα υπόψη πολλές παράμετρους, επειδή οι συμφωνίες δεν βασίζονται πλέον σε ένα ενιαίο έργο.

Με ένα σημαντικά επιδοτούμενο κόστος, η Ινδία γίνεται ένας επιλεγμένος προορισμός για εξωτερική ανάθεση.

Παρέχει επίσης συνεχώς εξειδικευμένους και καταρτισμένους επαγγελματίες που εκτελούν καλά τη δουλειά.

Υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός μηχανικών με υψηλή γνώση και τεχνική κατάρτιση που μπορούν να ενταχθούν στην αγορά ως επαγγελματίες πλήρους απασχόλησης.

Μελέτες έδειξαν ότι πάνω από 80% των εταιριών που επιλέγουν την τεχνική του outsourcing από τις Η.Π.Α. και στην Ευρώπη επέλεξαν την Ινδία ως την καταλληλότερη επιλογή τους όταν ρωτήθηκαν για τις χώρες που προτιμούν για την ανάθεση των εργασιών τους.

Το σημαντικότερο σημείο που πρέπει να σημειωθεί εδώ είναι ότι ο τομέας της εξωτερικής ανάθεσης υπηρεσιών πληροφορικής στην Ινδία αντιμετωπίζει καθαρή ανάπτυξη περίπου 30% ετησίως.

Δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης για τη νεολαία στη χώρα και ταυτόχρονα είναι επωφελής για τους πελάτες στο εξωτερικό.

Τα έργα λογισμικού outsourcing είναι τεράστια στη σημερινή στιγμή στην Ινδία και συνεχίζουν να έχουν μια συνεχή ανοδική πορεία.

Πηγή: codementor

3ο Meet Magento GR 2017 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η Converge Α.Ε,ως επίσημος Magento Professional Solutions Partner, διοργανώνει για τρίτη συνεχή χρονιά στην Αθήνα το Meet Magento GR,την κορυφαία διοργάνωση της Magento eCommerce Κοινότητας.

Έχοντας την εμπειρία των δύο προηγούμενων επιτυχημένων MeetMagentoGR, η Converge καινοτομεί και φέρνει για πρώτη φορά στην Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης, το απόλυτο Magento eCommerce συνέδριο στη Θεσσαλονίκη, στις 11 Οκτωβρίου 2017,

ενώ το καθιερωμένο ραντεβού με το κοινό της Αθήνας θα πραγματοποιηθεί την επομένη, 12 Οκτωβρίου 2017 στον Πολυχώρο Πολιτισμού ΑΘΗΝΑΪΣ.

Το MeetMagentoGR 2017 φιλοδοξεί να δημιουργήσει μέσα από μία φιλική και δημιουργική ατμόσφαιρα τις τέλειες ευκαιρίες δικτύωσης για τη διεύρυνση των γνώσεων σε E-commerce&Magento.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με πωλητές, προγραμματιστές, eRetailers και φυσικά με εταιρείες που υλοποιούν ηλεκτρονικά καταστήματα σε Magento.

Η συμμετοχή τους εξασφαλίζει πρόσβαση σε όλες τις νέες πληροφορίες γύρω από το ηλεκτρονικό εμπόριο, ενώ παράλληλα θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις πιο αποτελεσματικές ηλεκτρονικές στρατηγικές με στόχο την επιτυχή λειτουργία της επιχείρησής τους.

Το παρόν, ως ομιλητές, θα δώσουν καταξιωμένα άτομα από το χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, των οποίων τα ονόματα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με το Magento και καλούνται να μας παρουσιάσουν την εμπειρία τους.

Παράλληλα, το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να θέσει απευθείας τα ερωτήματά του τόσο στους ομιλητές όσο και στην ομάδα του Magento, προκειμένου να λάβει εξατομικευμένες απαντήσεις σύμφωνα με τις ανάγκες του δικού του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Τέλος,για πρώτη φορά στην Ελλάδα, θα διεξαχθεί το speedinnovationworkshop, μία πρωτοβουλία που έχει στόχο να υποστηρίξει τη νεανική καινοτομία και επιχειρηματικότητα στο χώρο του eCommerce, βοηθώντας παράλληλα στη δημιουργία συνεργιών μεταξύ των συμμετεχόντων του MeetMagento σε πάνω από 50 χώρες.

Το workshop θα ξεκινήσει με την παρουσίαση διεθνών best practices σε θέματα startup ecosystems και growth και θα συνεχιστεί με mentoring sessions υπό τη μορφή του speed dating διάρκειας 15 λεπτών με κάθε υποψήφιο.

Για τη συμμετοχή σας μπορείτε να συμπληρώσετε την online φόρμα στο ακόλουθο link.

Για πληροφορίες εισιτηρίων και τρόπους συμμετοχής, επισκεφτείτε την επίσημη σελίδα της εκδήλωσης.

2o Word Camp Athens 2017 Σάββατο 09 Δεκεμβρίου 2017

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Κοινότητα του WordPress, ανακοινώσε τη διοργάνωση του WordCamp Athens.

Η εκδήλωση θα διοργανωθεί στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Σάββατο 09 Δεκεμβρίου 2017, για το main event, τις ομιλίες, το networking, και την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017, για το contributor’s day, για όσους θέλουν να συνεισφέρουν δημιουργικά στην κοινότητα.

 Το Word Camp Athens 2017, είναι το μεγαλύτερο τεχνολογικό συνέδριο στην Ελλάδα γύρω από το WordPress, το διαδίκτυο και τις νέες τεχνολογίες.

Απευθύνεται στους χρήστες του WordPress, σε web developers, web designers, δημοσιογράφους, social media managers, ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων, bloggers, content editors και γενικότερα σε οποιονδήποτε ασχολείται με το διαδίκτυο, επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά, ανεξαρτήτως γνώσεων και επιπέδου.

Πηγή: .Αthens.wordcamp.org

23-25 Νοεμβρίου τo 2ο VOXXED Days στη Θεσσαλονίκη

Μετά την τεράστια επιτυχία του πρώτου voxxed days thessaloniki το οποίο παρακολούθησαν περισσότεροι από 350 συμμετέχοντες επιστρέφουμε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με περισσότερες ημέρες, περισσότερους ομιλητές, περισσότερα θέματα και περισσότερες δραστηριότητες.

Το 2o VOXXED Days Thessaloniiki  θα διεξαχθεί από τις 23 μέχρι τις 25 Νοεμβρίου 2017 στη Θεσσαλονίκη.

Στο συνέδριο που θα διαρκέσει 3 ημέρες θα παραβρεθούν διάσημοι ομιλητές από όλη την Ευρώπη, έμπειροι προγραμματιστές από τις πιο γνωστές τεχνολογίες ανοιχτού λογισμικού και καταξιωμένοι επαγγελματίες που με χαρά μοιράζονται τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους.

Η Πέμπτη 23 Νοεμβρίου θα είναι μια ημέρα γεμάτη δωρεάν workshops , ενώ την Παρασκευή και το Σάββατο θα διεξαχθεί το βασικό συνέδριο με 4 keynote ομιλητές, 5 θεματικές ενότητες : languages και frameworks, big data και cloud, future και AI, modern mobile και web development, crafts man ship και methodologies. Με πάνω από 20 ομιλητές οι συμμετέχοντες σίγουρα μπορούν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους για να έρθουν σε επαφή με νέες τεχνολογίες και πρακτικές ανάπτυξης λογισμικού σε ένα χαλαρό περιβάλλον διασκέδασης και κοινωνικής δικτύωσης.

Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές :https://voxxeddays.com/thessaloniki/ 

Πως να κάνεις τη φόρμα επικοινωνίας της ιστοσελίδας σου λιγότερο βαρετή

Θα ξεκινήσω αυτό το άρθρο με μια κοινή παραδοχή. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου βαριούνται.

Βαριούνται να ψάχνουν και να μη βρίσκουν, βαριούνται όταν χάνονται από την κακή πλοήγηση, βαριούνται όταν κάνεις τα απλά πράγματα περίπλοκα. Όπως για παράδειγμα η φόρμα επικοινωνίας σου.

Πολύς κόσμος δεν έχει το “θάρρος” να σηκώσει το τηλέφωνο και να σε καλέσει μέσα από το site σου κι αυτό, καλώς ή κακώς, είναι κάτι που πρέπει να αποδεχτούμε. Το πιθανότερο βέβαια είναι ότι ντρέπεται αλλά ας αφήσω το ψυχολογικό κομμάτι.

Για τον παραπάνω λόγο αλλά και για την πιο άμεση και γρήγορη επικοινωνία, οι ιστοσελίδες έχουν την γνωστή σε όλους μας φόρμα επικοινωνίας. Τη βρίσκεις σε κάθε site με καμία εξαίρεση.

Η φόρμα επικοινωνίας δημιουργήθηκε για να προσφέρει στους χρήστες μια εύκολη λύση επικοινωνίας αλλά δυστυχώς τα πράγματα αυτή τη στιγμή δεν είναι ακριβώς έτσι.

Για να το θέσω πιο απλά, η φόρμα επικοινωνίας έτσι όπως είναι αυτή τη στιγμή σε όλες σχεδόν τις ιστοσελίδες, πάσχει. Και πάσχει πολύ.

Μια κλασική φόρμα επικοινωνίας έχει συνήθως (στην καλύτερη των περιπτώσεων) τα παρακάτω πεδία:

Όνομα

Επώνυμο
Email
Θέμα
Μήνυμα
Κουμπί αποστολής

Πέρα από τα παραπάνω, έχω πέσει κατά καιρούς σε φόρμες επικοινωνίας με πολύ ευφάνταστα πεδία. Όπως ημερομηνία γέννησης, τόπο καταγωγής, όνομα εταιρίας και πολλά άλλα.

Όλα αυτά είναι… άχρηστα!

Ο χρήστης θέλει απλά να επικοινωνήσει μαζί σου, δε θέλει να συμπληρώσει το βιογραφικό του.

Γιατί λοιπόν δεν απλοποιείς τη φόρμα επικοινωνίας σου αφήνοντας μόνο τα άκρως απαραίτητα; Δηλαδή:

Μήνυμα
Email
Κουμπί αποστολής
Πραγματικά δε χρειάζεται τίποτα περισσότερο από τα παραπάνω.

Ακόμα και η σειρά με το μήνυμα πάνω και το email από κάτω έχει το λόγο της. Πάρε παράδειγμα από τον εαυτό σου στο facebook.

Όταν θες να στείλεις σε κάποιον μήνυμα απλά γράφεις το μήνυμα σου και πατάς αποστολή. Σημασία έχει το μήνυμα, όχι όλα τα υπόλοιπα.

Όταν ο πελάτης αποφασίσει να σου στείλει μήνυμα μέσα από τη φόρμα της ιστοσελίδας σου έχει ήδη στο μυαλό του τι θέλει να σου γράψει.

Αν λοιπόν τον βάλεις να συμπληρώσει 5-6 άχρηστα πεδία πριν φτάσει στο μήνυμα, του κόβεις τη ροή της σκέψης αλλά και της πράξης.

Η παραπάνω σκέψη (και πράξη όπως μπορείς να δεις στη φόρμα επικοινωνίας μας) (και πράξη όπως μπορείς να δεις στη φόρμα επικοινωνίας μας) φυσικά δεν έχει εφαρμογή σε όλες τις φόρμες. Είναι αποκλειστικά για τις φόρμες που ο πελάτης θέλει απλά να επικοινωνήσει μαζί σου.

Η στρατηγική για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη (το γνωστό ως user experience ή UX) σε μια ιστοσελίδα είναι κάτι που πολλές φορές παραβλέπεται. Είναι όμως το πιο σημαντικό όλων.

Η Maya Angelou, Αφροαμερικανίδα ποιήτρια, είχε γράψει πως: “Οι άνθρωποι μπορεί να μη θυμούνται τι έκανες ή τι τους είπες, αλλά πάντα θα θυμούνται πώς τους έκανες να αισθανθούν”.

Γιατί να μην ισχύει το ίδιο και στην ιστοσελίδα σου; Κάνε τους επισκέπτες να αισθανθούν οικία, κάνε της ζωή τους εύκολη και, πίστεψέ με, θα σε θυμούνται

Πηγή: readmore.gr/blog

 

Ήρθε η ώρα για αναβάθμιση του HTML5 σε  HTML6?


Το HTML5 έκανε αίσθηση στην ανάπτυξη λογισμικού πολλά χρόνια πριν από την υιοθέτηση του τον Οκτώβριο του 2014, μειώνοντας την εξάρτηση από εφαρμογές όπως το Adobe Flash και το Microsoft Silverlight.

Ειδικά από την στιγμή που το HTML5 έδωσε την δυνατότητα για ενσωμάτωση βίντεο, έφερε μια μεγάλη αλλαγή για την δημιουργία εμπλουτισμένων με περιεχόμενο σελίδων.

Το HTML5 σχεδιάστηκε για να υποστηρίξει την αλλαγή του web από χώρο απλής περιήγησης των χρηστών σε ένα μέρος κατασκευής ολοκληρωμένων και διαδραστικών ιστοσελίδων.

Το HTML5 είναι ένας κώδικας ενσωμάτωσης βίντεο χωρίς δικαιώματα. Παρόλο που σημειωθεί πρόοδος το H.265 εξακολουθεί να επιβαρύνεται με δικαιώματα ευρεσιτεχνίας. Ο κωδικοποιητής VP9 της Google μπορεί να βοηθάει, αλλά εταιρείες που βασίζονται σε αυτό υπολείπονται στην υποστήριξη σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Ωστόσο, το HTML5 έχει καθιερωθεί ως ο τρόπος δημιουργίας ιστοσελίδων εμπλουτισμένων σε πολυμέσα. "Το HTML5 έχει γίνει πολύ γρήγορα η πιο δημοφιλής γλώσσα προγραμματισμού HTML για όσους κατασκευάζουν ιστοσελίδες", δήλωσε ο Jeff Jaffe, Διευθύνων Σύμβουλος της Κοινοπραξίας World Wide Web.

Οι βελτιώσεις της HTML5

Οι εκδόσεις της HTML5 ενημερώνονται τακτικά. Μερικές φορές, υπάρχουν μικρές βελτιώσεις χαρακτηριστικών και διορθώσεις σφαλμάτων, όπως στην έκδοση 5.1 του περασμένου έτους, η οποία τροποποίησε το στοιχείο 2D του καμβά και έτσι βελτιώθηκε περαιτέρω το HTML5.

Η επόμενη έκδοση είναι η 5.2, με εμπλουτισμένα χαρακτηριστικά όπως το στοιχείο μενού, που αντιπροσωπεύει μια ομάδα εντολών που μπορούν να ενεργοποιηθούν. Η έκδοση 5.2 επίσης ενσωματώνει την Πολιτική Ασφάλειας Περιεχομένου Ιστού, παρέχοντας έναν τρόπο για τους προγραμματιστές να ελέγχουν την ασφαλή πρόσβαση σε πόρους.

Η αναβάθμιση αναμένεται να μπορεί να διαχειριστεί διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε μη λατινικούς χαρακτήρες. Ωστόσο, το HTML5.2 θεωρείται ως μη σημαντική αναβάθμιση.

Αλλά το W3C απαιτεί συχνότερες αναβαθμίσεις της βασικής HTML, σχεδόν κάθε χρόνο αντί των 10-15 χρόνων που αναβαθμίζονταν οι προηγούμενες εκδόσεις HTML, που δεν συμβαδίζουν με τον χρόνο εξέλιξης του web, δήλωσε ο Jaffe.

Oστόσο, αυτές οι σημαντικές αναβαθμίσεις δεν είναι τόσο σημαντικές ώστε να δικαιολογούν το ορισμό από HTML5 σε HTML6 ή σε HTML7.

Πως θα ήταν ο διάδοχος του HTML5?

θα υπάρξει ποτέ HTML6; Ο Jaffe πιστεύει ότι η εξυπηρέτηση αξιόπιστων ηλεκτρονικών πληρωμών θα μπορούσε να αλλάξει τον ορισμό από HTML5 σε HTML6 "Εάν πρέπει να υπάρχει HTML6, αυτό θα πρέπει να δικαιολογηθεί." Αν και η αγορά μέσω του διαδικτύου δεν είναι καινούργια, η αυξημένη χρήση κινητού καθυστέρει λόγω της πολυπλοκότητας της και απαιτεί μια νέα προσέγγιση βασισμένη στην HTML.

Το W3C έχει μια δημιουργήσει μια ομάδα εργασίας για να διερευνήσει αυτό το σημαντικό θέμα.

Το W3C δουλεύει πάνω σε ένα πλαίσιο εργαλείων web τα όποια ταυτοποιούν τα επαναχρησιμοποιούμενα στοιχεία του ιστότοπου και των service workers, ώστε να κάνει πιο απλή την χρήση των πολλαπλών λειτουργίών μέσω ενός φυλλομετρητή, δίνοντας offline δυνατότητες.

Aυτό ίσως θα δικαιολογούσε την αλλαγή ορισμού σε HTML6.

Οι ανοιχτοί τομείς HTML5 σε νέες κατευθύνσεις

Ενώ το HTML5 έχει παγιωθεί σαν ανοιχτή web πλατφόρμα, έχει εξελιχτεί σε κάτι μεγαλύτερο από απλό HTML, δήλωσε ο Jaffe και έτσι το W3C ασχολείται με την ασφάλεια, τις επιδόσεις και το streaming.

Μια προσπάθεια που σχετίζεται με τη μετάδοση δεδομένων περιλαμβάνει το προτεινόμενο πρότυπο επεκτάσεων για κρυπτογραφημένα πολυμέσα (EME), το οποίο επεκτείνει το HTML Media Element (στο HTML5.1) για την παροχή API για τον έλεγχο της αναπαραγωγής κρυπτογραφημένου περιεχομένου και τη σύνδεση με ένα σύστημα διαχείρισης ψηφιακών δικαιωμάτων.

Το EME παρέχει έναν στάνταρ τρόπο προβολής βίντεο μέσω προγραμμάτων περιήγησης. Προηγουμένως, δεν υπήρχε διαλειτουργικότητα, λεει ο Jaffe. "Είναι μια τεράστια βελτίωση σε σχέση με τη μη τυποποιημένη μέθοδο αναπαραγωγής βίντεο σήμερα", που είναι συχνά η αμφιλεγόμενη τεχνολογία plug-in του Netscape για το NPAPI.

Ο Tim Berner-Lee, διευθυντής του W3C και ουσιαστικά εφευρέτης του web, ενέκρινε την πρόταση του EME τον Φεβρουάριο, λέγοντας ότι παρέχει έναν σχετικά ασφαλή τρόπο για να παρακολουθήσετε μια ταινία στο διαδίκτυο. Ο Berners-Lee σημειώνει ότι υπάρχουν προβλήματα με το DRM για τους προγραμματιστές και ζητήματα σε σχέση με τους νόμους.

Για την ασφάλεια στο διαδίκτυο, το W3C έχει κάνει τρεις εργασίες:

• Ένα πλαίσιο πιστοποίησης ιστού (web authentication framework). Στόχος είναι να υποστήριξει την ασφάλεια μέσω της πολλαπλής ταυτοποίησης (multifactor authentication). "Θέλουμε πραγματικά να ξεφύγουμε από τους κωδικούς πρόσβασης", δήλωσε ο Jaffe.

• API Web Crypto. Ολοκληρώθηκε νωρίτερα αυτό το έτος, και παρέχει ένα API JavaScript για βασικές κρυπτογραφικές λειτουργίες σε εφαρμογές web.

• Βέλτιστες πρακτικές στο web development security. Επίσης, οι πρακτικές αυτές έχουν ως στόχο να εμποδίσουν την ανταλλαγή πληροφοριών από μια εφαρμογή σε άλλη παραβιάζοντας έτσι την ιδιωτικότητα των χρηστών.

Πηγή: digital arts online

Shopify VS WooCommerce – το απόλυτο crash test

 

 

Σκέφτεστε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου;

Είστε εξοικειωμένοι με το WordPress;

Θέλετε να είστε σε θέση να ρυθμίζετε όπως και όποτε επιθυμείτε την σελίδα σας?

Εάν οι απαντήσεις σας είναι καταφατικές σε όλες αυτές τις ερωτήσεις, τότε τα πράγματα είναι λιγότερο περίπλοκα για εσάς.

Το WordPress είναι κάτι περισσότερο από μια δωρεάν πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου.

Αν εργαστήκατε προηγουμένως με ιστοτόπους κατασκευασμένους με WordPress, τότε θα είστε εξοικειωμένοι με όλα όσα μπορείτε να κάνετε σε αυτή την εκπληκτική πλατφόρμα.

Ακόμα κι αν είστε αρχάριοι, σύντομα θα μάθετε ότι είναι εξαιρετικά φιλικό.

Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να είστε expert στο κώδικα για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο WordPress. Ο καθένας μπορεί να το κάνει.

Λίγοι άνθρωποι θα μπορούσαν να σκεφτούν την εξέλιξη του WordPress όταν κυκλοφόρησε η πρώτη έκδοση. Τότε, ήταν απλώς εφαρμογή για blogging, βασισμένη σε απλές κωδικοποιήσεις και επί το πλείστον σε γλώσσα HTML.

Ωστόσο, το blogging ήταν της “μόδας” εκείνη την εποχή και σύντομα δημιουργήθηκε μια ισχυρή κοινότητα ενθουσιασμένων προγραμματιστών για αυτή τη νέα πλατφόρμα.

Γιατί ήταν - και εξακολουθεί να είναι - τόσο επιτυχημένη;

Υπάρχουν δύο βασικοί λόγοι, και είναι και οι δύο στενά συνδεδεμένοι με την αυτή τη κοινότητα.

Από τη μία πλευρά, υπάρχουν οι χρήστες. Τους αρέσει η ευχρηστία και η ευελιξία του WordPress λόγω των plugins του. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν οι προγραμματιστές που μπορούν να δημιουργούν πρόσθετα στοιχεία και θέματα.

Και οι δύο ομάδες έχουν στενή αλληλεπίδραση, καθώς δημιουργούνται περισσότερες ευκαιρίες για προγραμματιστές, ενώ τα plugins και τα modules που δημιουργούν οι προγραμματιστές προσελκύουν με την σειρά όλο και περισσότερους χρήστες και αντίστροφα.

Εδώ είναι μερικοί από τους λόγους για τους οποίους πρέπει να επιλέξετε το WordPress για να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο:

• Το WordPress είναι δωρεάν

• Υπάρχουν plugins για οτιδήποτε μπορείτε να σκεφτείτε ότι θα ήταν χρήσιμο σε έναν ιστότοπο

• Υπάρχουν χιλιάδες templates υψηλής ποιότητας για να επιλέξετε

• Ακόμη και αν χρειάζεστε ένα προσαρμοσμένο template, δεν θα κοστίσει πάρα πολύ

• Υπάρχουν τουλάχιστον δύο ειδικά plugins ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι αποτελεσματικά και αξιόπιστα

• Για κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζετε, θα βρείτε περισσότερες από μία απαντήσεις στο διαδίκτυο λόγω της δημοτικότητας του WordPress

• Όλα μπορούν να προσαρμοστούν με τη χρήση του WordPress

Λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για το WordPress

Υπάρχουν αρκετές λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου από τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε κατά τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος βασισμένο στο WordPress.

Αν όμως θέλετε να περιορίσετε τις επιλογές σας για να μην “χαθείτε“ οι καλύτερες δυο είναι οι παρακάτω:

Επιλογή 1: Shopify
Θα ξεκινήσουμε συνιστώντας την πιο δημοφιλή λύση ηλεκτρονικού εμπορίου για το WordPress:

Shopify. Αυτή είναι η πρώτη επιλογή για την έναρξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και κοστίζει από $ 9 έως $ 299 το μήνα, ανάλογα με τις επιλογές σας. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις άλλες επιλογές που προσφέρονται online, το Shopify είναι αρκετά προσιτό για μια μεσαίου μεγέθους επιχείρηση.

Και αυτός είναι βασικά ο λόγος της δημοφιλίας καθώς περισσότερα από 400.000 ηλεκτρονικά καταστήματα χρησιμοποιούν ήδη αυτό το plugin. Εξάλλου μπορείτε να το δοκιμάσετε δωρεάν τις πρώτες δύο εβδομάδες.

Οφέλη από το Shopify:

• Εύκολη ενσωμάτωση στο WordPress ως plugin

• Λύση Premium eCommerce, που σημαίνει ότι διαθέτει υποστήριξη 24 ώρες την ημέρα επτά μέρες την εβδομάδα

• Το Shopify είναι ασφαλές

• Εκατοντάδες διαφορετικά σχέδια για να διαλέξετε

• Ενσωμάτωση με το Facebook και το Twitter

• Υποστήριξη Facebook Messenger.

• Πολλαπλές επιλογές πληρωμής και έκδοση τιμολογίων.


Επιλογή δύο: WooCommerce
Εάν ο προϋπολογισμός σας είναι περιορισμένος, ή αν θέλετε απλώς να δοκιμάσετε για πρώτη φορά μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, μπορείτε να επιλέξετε το WooCommerce, το δεύτερο πιο δημοφιλές και ευπροσάρμοστο plugin για το WordPress.

Το WooCommerce είναι δωρεάν, εύκολο στη δημιουργία και πάνω απ' όλα, αποκτήθηκε πρόσφατα από το WordPress, το οποίο σημαίνει ότι υποστηρίζεται επίσημα από αυτό το CMS.

Μπορείτε επίσης να βρείτε templates υψηλής ποιότητας που ενσωματώνονται αποτελεσματικά σε αυτό το plugin και πολλά άλλα πρόσθετα που είναι ικανά να βελτιώσουν την χρηστικότητα του.

Από προεπιλογή, το WooCommerce δεν διαθέτει όλους τους τύπους πληρωμών και δεν μπορεί να εκδώσει τιμολόγια. Ωστόσο, υπάρχουν δωρεάν plugins που μπορούν να συμπληρώσουν τα κενά, όλα διαθέσιμα άμεσα και εύκολο να εγκατασταθούν και να ενσωματωθούν στο κατάστημά σας.

Οφέλη από το WooCommerce

• Είναι δωρεάν

• Πολύ εύκολο στη ρύθμιση. Μπορείτε να δημοσιεύσετε τα προϊόντα σας σε λίγα λεπτά

• Τεράστια κοινότητα ανταλλαγής πληροφοριών που καλύπτει έτσι την έλλειψη επίσημης υποστήριξης

• Πολλά templates για να διαλέξετε. Ορισμένα είναι δωρεάν, κάποια με χρέωση

• Επίσημα υποστηριζόμενη από το WordPress

• Η λειτουργία του μπορεί εύκολα να επεκταθεί μέσω πρόσθετων στοιχείων

Μην ξεχάσετε να επιλέξετε ένα κατάλληλο domain και κατάλληλο hosting

Μια καλή αρχή είναι η επιλογή ενός κατάλληλου domain για το κατάστημά σας και μιας καλής υπηρεσίας hosting, κατάλληλης για ιστοσελίδες του WordPress.

Όσον αφορά το όνομα, επιλέξτε κάτι που είναι εύκολο να θυμάστε και φυσικά σχετίζεται με την επιχείρησή σας.

Για παράδειγμα, αν προσπαθείτε να πουλήσετε ποδήλατα, χρησιμοποιήστε τη λέξη "bike" στο domain σας. Ή, εάν έχετε ήδη ένα brand, προσπαθήστε να βρείτε ένα όνομα που το περιγράφει ή το προσδιορίζει.

Επίσης, όταν επιλέγετε την υπηρεσία φιλοξενίας ιστοσελίδων, αναζητήστε μια εταιρεία που υποστηρίζει επίσημα το WordPress, για να αποφύγετε τυχόν προβλήματα που προκαλούνται από ασυμβατότητες ή σημαντικές

διακοπές λειτουργίας του site που οφείλονται στη χρήση συγκεκριμένων.

Πηγή : webresourcesdepot

Developers: Σταματήστε να τρέχετε πίσω από την καινοτομία - τώρα!

Συμβουλή για προγραμματιστές και σχεδιαστές: Σταματήστε να τρέχετε πίσω από την καινοτομία - τώρα!

Αν είστε webdesigner ή προγραμματιστής, είναι πάντα έξυπνο να συμβαδίζετε με τις τελευταίες τάσεις στη δημιουργία ιστοσελίδων.

Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι πρέπει να πέσετε στην παγίδα του «κυνηγιού της καινοτομίας". Κι αυτό ισχύει ακόμα κι αν οι καινοτόμες εργασίες, ιδέες και τεχνολογίες είναι αυτό που ζητούν οι περισσότεροι πελάτες.

Δεν υπάρχει λόγος να τρέχετε πίσω από τις πιο καινούργιες και “ λαμπερές” καινοτόμες τεχνικές, καθώς αυτό το ασταμάτητο κυνηγητό μπορεί να σας κοστίσει χρόνο και χρήμα.

Μια άλλη, απλούστερη λύση είναι να επωφεληθείτε από τις καινοτόμες ιδέες και τα σχέδια που προσφέρονται από άλλους.

Δέκα καλά παραδείγματα περιγράφονται στη συνέχεια.

Be Theme

Είναι το μεγαλύτερο από οποιοδήποτε άλλο θέμα WordPress κι ένα από τα πιο ευπώλητα (TopFiveThemeForest). Οι περισσότερες από 260 προσχεδιασμένες ιστοσελίδες του BeΤheme θα σας διευκολύνουν να κάνετε ποιοτική δουλειά και να τη κάνετε γρήγορα!

Όσο για την καινοτομία…Θα τη βρείτε ενσωματωμένη σε κάθε έναν από αυτούς τους επαγγελματικά σχεδιασμένους ημι-έτοιμους ιστότοπους. Συνοδεύονται από πρόγραμμα εγκατάστασης και το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι να πατήσετε ένα κουμπί για να χαρείτε αυτά τα καινοτομικά σχέδια πρωτοποριακά σχέδια, που προσαρμόζονταιστις απαιτήσεις κάθε είδους πελάτη που είναι πιθανό να συναντήσετε.

Να, λοιπόν, οι πιο συνηθισμένοι τύποι πελατών που θα αποκτήσετε με το BeTheme

Για πελάτες που πωλούν μαθήματα online:

Be-elearning

Οι πελάτες σας στο χώρο του eLearning θα ενθουσιαστούν με την ικανότητά σας να δημιουργήσετε μια τόσο καινοτομική και εύχρηστη ιστοσελίδα για την πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης που πωλούν, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Η ταχύτητά της είναι,επίσης, τόσο καλή,που θα κάνει τους μαθητές του πελάτη σας τόσο ευτυχισμένους που θα ζητάνε ακόμα περισσότερα μαθήματα….

Για πελάτες - ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων:

Be Craftbeer

Αυτό το θέμα παρέχει μια εξαιρετική λύση για όσους πελάτες σας πωλούν χειροποίητα προϊόντα. Η μεγάλη εικόνα του Craftbeer και τα καθαρά εφέ JavaScriptδίνουν ιδιαίτερη σημασία στο προϊόν, ενώ η συνολική δομή της σχεδίασης και τα κουμπιά αγορών, που τραβούν την προσοχή του χρήστη,το καθιστούν την ιδανική επιλογή για πολλές διαφορετικές μικρές επιχειρήσεις.

Για πελάτες στο χώρο της Εσωτερικής Διακόσμησης& Αρχιτεκτονικής:

BeTiles

Οι διακοσμητές εσωτερικών χώρων ή οι αρχιτέκτονες έχουν συχνά μεγάλο πρόβλημα στην προσπάθειά τους να βρουν σχεδιαστές ιστοσελίδων και προγραμματιστές που να καταλαβαίνουν πραγματικά τις ανάγκες τους. Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί αν χρησιμοποιήσετε αυτή την προσχεδιασμένη ιστοσελίδασαν προσχέδιο του τι μπορείτε να κάνετε γι'αυτούς.

Για πελάτες που έχουν δημιουργικά γραφεία:

Be Artist


Οι εταιρείες που ασχολούνται με τη δημιουργικότητα έχουν πολλές “ιδιοτροπίες”. Ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας για οποιονδήποτε δημιουργό ή καλλιτέχνη είναι από μόνος του μια πρόκληση, πολύ περισσότερο όταν σχετίζεται με την παραγωγή ενός καινοτόμου σχεδίου.

Η προσαρμοστικότητα του BeArtist, η χρήση του parallaxscrolling και του JS portfoliofilteringσυνδυάζονται αρμονικά για να παρουσιάσουν το έργο του δημιουργού μ’ έναν μοναδικό, ευχάριστο τρόπο.

Για πελάτες που έχουν επιχειρήσεις εστίασης:

Be Burger


Σε μια κοινωνία που έχει έναν ολοένα εντονότερο γαστριμαργικό προσανατολισμό , οι πελάτες σας από το χώρο της βιομηχανίας εστίασης το πρώτο που θα σας ζητήσουν, είναι να κάνετε κάτι για να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό.Πραγματικά κανένα πρόβλημα, όταν μπορείτε να εργαστείτε με το BeBurger.

Οι μεγάλες εικόνες που κάνουν τα σάλια σας να τρέχουν, οι εύχρηστες φόρμες και η γενικότερη δομή αυτής της προσχεδιασμένης ιστοσελίδας συνδυάζονται με τον καλύτερο τρόπο, για να τους φέρουν γρήγορα πολλές πωλήσεις.

Για πελάτες στο χώρο της γυμναστικής και της ευεξίας:

Be Sports Club


Οι καθαρές, πανέμορφες εικόνες, τα εντυπωσιακά κινούμενα σχέδια και τα μοντέρνα εφέ παράλλαξης που περιλαμβάνονται στις διάφορες σελίδες, κάνουν το BeSportsClub το ιδανικό όχημα για να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα που θα ευχαριστήσει και με το παραπάνω τους πελάτες που έχουν γυμναστήριακαι fitnessclub.

Για Πελάτες στη Βιομηχανία Τουρισμού :

Be Hotel2


Το BeHotel2 έχει σχεδιαστεί για να εντυπωσιάσει τους πελάτες σας στη τουριστική βιομηχανία . Αυτοί είναι πελάτες που έχουν απαιτήσεις , και αυτός ο προ-κατασκευασμένος ιστότοπος που σας επιτρέψει να δημιουργήσετε . Τέλεια δομημένη και με έμφαση στις εικόνες, μπορείτε εύκολα να εντυπωσιάσετε με αυτήν την προσχεδιασμένη ιστοσελίδα.

 

Για πελάτες που διαθέτουν εστιατόριο ή μπιστρό:

Be Restaurant


Το Berestaurant σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε έναν ιστοχώρο 5 αστέρων αντάξιο ενός εστιατορίου με 3 αστέριαMichelinή ακόμα και του«ζεστού» μπιστρό της γειτονιάς σας. Η δημιουργία ενός πρωτότυπου ιστότοπου σαν αυτόν, με το ξεχωριστό slidereffect,θα ικανοποιήσει κάθε πελάτη μέλος αυτής της τόσο ανταγωνιστικής βιομηχανίας.

Για πελάτες στο χώρο της Πληροφορικής:

Be VPN


Οι πελάτες από το χώρο της υψηλής τεχνολογίας και ειδικότερα των startupείναι τόσο συνηθισμένοι στην καινοτομία, που δεν περιμένουν τίποτα λιγότερο κι από τον δημιουργό της ιστοσελίδας τους. Με το BeVPNστη διάθεσή σας, δεν θα χρειαστεί να ψάξετε για καινούργιες ιδέες, καθώς είναι το κατάλληλο «εργαλείο» για αυτή τη συχνά κάπως ιδιόρρυθμη και απαιτητική πελατεία. Είναι καθαρό, δομημένο, σοβαρό και συνάμα φιλικό προς τον χρήστη.

Για πελάτες που πωλούν αυτοκίνητα πολυτελείας:

Be Car


Το BeCar είναι η κομψά προσχεδιασμένη ιστοσελίδα για τους πελάτες σας που δραστηριοποιούνται στο τομέα πώλησης πολυτελών αυτοκινήτων. Η έξυπνη χρήση του λευκού χώρου και των εκπληκτικών εικόνων, θα σας κάνουν να ξεχωρίσετεσ’ αυτό το συχνά απαιτητικό, αλλά πολλά υποσχόμενο πελατολόγιο.

Σημαντικά τα οφέλη αν δεν πέσετε στην παγίδα της "Καινοτομίας"
Τώρα μπορείτε να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο και προσπάθεια εστιάζοντας στις πραγματικές ανάγκες του πελάτη σας και να μην χάνετε χρόνο περιπλανώμενοι στον λαβύρινθο της καινοτομίας

• Δεν χρειάζεται να ψάχνετε σε εκατοντάδες θέματα.

Με το BeTheme, μπορείτε να δημιουργήσετε κορυφαίες και πραγματικά καινοτόμες ιστοσελίδες, που θα ικανοποιήσουν τους πελάτες σας και θα φέρουνπερισσότερα κέρδη στην επιχείρηση σας.

• Το μόνο που θα δει ο ανταγωνισμός, θα είναι η σκόνη σας, καθώς μ’ αυτό τον τρόπο μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοποκομμένο και ραμμένο στα μέτρα του πελάτη σας σε λιγότερο από 4 ώρες και μάλιστα ανεξάρτητα από το πόσο εξειδικευμένη και σπάνια είναι η επιχείρησή του.

• Κι όσο πιο έμπειροι γίνεστε, τόσο περισσότερο θα σας ψάχνουν οι πελάτες. Δεν χρειάζεται πλέον να συνεργαστείτε με τους πιο δύσκολους πελάτες, για ναμπορέσετενα πληρώσετε τους λογαριασμούς σας...

• Θα μπορέσετε να δημιουργήσετε καταπληκτικές ιστοσελίδες για δύο από τους καλύτερους τύπους πελατών:τους πιστούς πελάτες κι εκείνους που σας έρχονται συστημένοι από παλιότερους, που έμειναν ευχαριστημένοι…

Αυτό ήταν, λοιπόν: 10 διαφορετικοί τύποι πελατών με 10 καινοτόμους ιστότοπους θα ήταν μια σοβαρή πρόκληση χωρίς το Be. Με τη βοήθειά του, τίποτα δεν μοιάζει δύσκολο.
Οι 260+ προσχεδιασμένοι ιστότοποι της Be καλύπτουν τις περισσότερες περιπτώσεις ιστοσελίδων που θα σας χρειαστούν συνεργαστείτε. Άσε που κάθε μήνα η ίδια εταιρία παρουσιάζει και νέα σχέδια...

Πηγή : designmodo

8 Prototyping Tools για άριστο Web Development


8 Prototyping Tools για Web Developers

Όταν πρόκειται για web development, υπάρχουν πολλές εφαρμογές και εργαλεία που χρησιμοποιούν οι προγραμματιστές έτσι ώστε η δουλειά τους να μπορεί να επιτευχθεί με τον ευκολότερο και αποτελεσματικότερο δυνατό τρόπο.

Υπάρχουν εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε καλύτερους ιστότοπους, να συμβάλλετε στην αύξηση της παραγωγικότητάς σας και θα βρείτε όλα τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να γίνετε καλύτερος software developer.

Τα Prototyping Tools είναι επίσης εξαιρετικές εφαρμογές που θα σας δώσουν πολλά πλεονεκτήματα ως web developer. Μερικά από αυτά είναι ελεύθερα να χρησιμοποιηθούν, μερικά είναι ιδανικά για αρχάριους, ενώ όλα αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για επαγγελματική εργασία.

Κάθε εργαλείο διαθέτει ένα μοναδικό σύνολο χαρακτηριστικών και ρυθμίσεων, οπότε το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τα δοκιμάσετε.

Τι είναι το πρωτότυπο;
Με απλά λόγια, οι web developers πρέπει να δημιουργήσουν ένα "δείγμα", ώστε να έχουν καλύτερη αντίληψη για το τελικό προϊόν - και τα εργαλεία δημιουργίας πρωτοτύπων χρησιμοποιούνται για να δώσουν μια λεπτομερή απεικόνιση του εν λόγω σχεδίου.

Μια άλλη χρήση πρωτοτύπων είναι να χρησιμοποιήσετε ένα κομμάτι (ένα ημιτελές πρόγραμμα ή ένα έργο) του έργου και να το χρησιμοποιήσετε σαν να τελείωσε.

Αυτό γίνεται κατά κύριο λόγο στις επιχειρηματικές παρουσιάσεις και στην πρώιμη μεταβατική φάση του έργου.

Ποια είναι τα στάδια της κατασκευής ενός πρωτοτύπου;
Είναι δύσκολο να πούμε ότι υπάρχει κανόνας στη δημιουργία ενός πρωτοτύπου. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά προγράμματα που χρησιμοποιούνται από άτομα με διαφορετικά σύνολα δεξιοτήτων για διάφορα έργα.

Αν και δεν υπάρχει ακριβής σύνολο κανόνων, μπορούμε να σας προσφέρουμε μερικούς κοινούς συνδυασμούς "κατασκευής πρωτοτύπου":

1. Το βασικό επίπεδο
Εάν είστε νέοι αλλά έχετε το βασικό επίπεδο δεξιοτήτων και βασική εμπειρία, ίσως θελήσετε να ακολουθήσετε αυτή τη μέθοδο. Είναι πολύ απλό, έχει μερικά βήματα και απαιτεί μόνο τα βασικά προγράμματα. Τα στάδια είναι τα εξής:


• Δημιουργία σκίτσου: Σε αυτό το στάδιο πρέπει να αποφεύγετε περιττές λεπτομέρειες. Μπορείτε ακόμη και να χρησιμοποιήσετε το πρόγραμμα τόσο απλά όσο το "χρώμα" για να περιγράψετε αποτελεσματικά τις ιδέες σχεδίασης. Εστιάστε στις λειτουργίες και τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά.

• Προσθέστε απλές λειτουργίες: Μην το παρακάνετε - χρησιμοποιήστε μόνο τις λειτουργίες που μπορούν να συνεχιστούν και να συνδεθούν με άλλα στοιχεία. Ο λόγος για τον οποίο πρέπει να το κάνετε είναι επειδή είστε ακόμα στην αρχή. Όλα θα πέσουν στη θέση τους εγκαίρως, μην βιάζεστε.

• Χρησιμοποιήστε εργαλεία δημιουργίας πρωτοτύπων για να προσθέσετε περισσότερες λεπτομέρειες και να διορθώσετε αυτά που δεν σας αρέσουν: Με απλά λόγια, συμπληρώστε τα κενά. Το πρωτότυπο θα πρέπει να λειτουργήσει ως μοντέλο για εσάς. Προσθέστε όσες λεπτομέρειες θέλετε, αρκεί να μην επηρεάζει την κύρια λειτουργία.

• Κρυπτογράφηση των βασικών λειτουργιών στο επίπεδο σας: Επειδή αυτή η μέθοδος είναι μία από τις πιο απλές, πρέπει να κάνετε το καλύτερο δυνατό για να προγραμματίσετε τις βασικές λειτουργίες ανάλογα με το επίπεδο δεξιοτήτων σας.

2. Ενδιάμεσο επίπεδο
Δεν είναι εντελώς διαφορετικό από το βασικό επίπεδο, επιτρέπει μόνο να εφαρμόσετε το υψηλότερο επίπεδο δεξιοτήτων. Ολόκληρη η σύνθεση των βημάτων είναι η ίδια, αλλά το αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό εάν ξέρετε πώς να κωδικοποιήσετε και να κρυπτογραφήσετε.

3. Expert Level
Εάν ασχολείστε σοβαρά σε προγραμματισμό και ανάπτυξη ιστοσελίδων, θα πρέπει να το δοκιμάσετε. Εφαρμόζει τη χρήση διαφόρων προγραμμάτων που απαιτούν ορισμένο βαθμό δεξιοτήτων.

Δεν συνιστάται για ανθρώπους που είναι νέοι σε ολόκληρη την έννοια του προγραμματισμού. Προβαίνοντας στο τεκμήριο ότι γνωρίζετε ήδη τη γλώσσα και την τύχη του προγραμματιστή, δεν θα εξηγήσουμε λεπτομερώς κάθε βήμα.

Κάντε το user interface - αυτό θα σας βοηθήσει πολύ:
1. Δημιουργήστε το εικονικό πρωτότυπο
2. Προσθέστε I / O στο πρωτότυπο
3. Προγραμματίστε τους αλγορίθμους
4. Δοκιμάστε το πρωτότυπο
5. Ελέγξτε κάθε βήμα για πιθανά σφάλματα

Εργαλεία πρωτοτύπου
Μόλις επιλέξετε τη μέθοδο κατασκευής του πρωτοτύπου που πρόκειται να εφαρμόσετε, θα πρέπει να αποφασίσετε για τα εργαλεία.

Έχουμε παραθέσει μια λίστα με τα οκτώ κορυφαία εργαλεία με μια σύντομη περιγραφή που θα σας βοηθήσει να κάνετε ένα τέλειο πρωτότυπο.

1.Power Mockup

Αυτό είναι ένα πραγματικά ισχυρό εργαλείο που είναι πολύ εύκολο στη χρήση. Το Power Mockup είναι μια μορφή πρόσθετου που ενσωματώνει το παράθυρο της βιβλιοθήκης σας με το παράθυρο του PowerPoint, το οποίο σας δίνει εύκολη πρόσβαση και ανασκόπηση του σκελετού και των σχημάτων.

Δεν είναι ένα αυτόνομο πρόγραμμα και είναι ιδανικό τόσο για αρχάριους όσο και για επαγγελματίες. Τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά και ρυθμίσεις είναι το ενσωματωμένο παράθυρο βιβλιοθήκης, το Drag and Drop, τα προσαρμοσμένα σχήματα (Power Mockup Shapes), τα τυποποιημένα σχήματα και τα σχήματα Smart.

2. Proto.io

Ένα άλλο πρωτότυπο εργαλείο που είναι ιδανικό για αρχάριους, το Proto.io δεν απαιτεί κωδικοποίηση για το πρωτότυπο σας να δουλέψει. Η εξαιρετικά εύκολη χρήση του δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα του πρωτοτύπου σας - έχει όλα τα χαρακτηριστικά που θα χρειαστείτε ως web developer, όπως οθόνες, στρώματα, δοχεία, βιβλιοθήκες, βοήθεια και πολλά άλλα.

Λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με το Power Mockup, αλλά δεν είναι ένα add-on (είναι ένα legit αυτόνομο πρόγραμμα).

Μεταφέροντας και αποθέτοντας το επιθυμητό περιεχόμενο στο παράθυρο πρωτοτύπου, μπορείτε να προσαρμόσετε και να διαμορφώσετε το πρωτότυπο σας όσο κρίνετε κατάλληλο.

3. Webflow

Ένα από τα πιο ευέλικτα προγράμματα, το Webflow είναι ένα πρωτότυπο εργαλείο, ένα πρόγραμμα σχεδιασμού ιστοσελίδων, CMS και μια πλατφόρμα φιλοξενίας.

To μόνo μειονέκτημα είναι ότι απαιτεί ένα ορισμένο βαθμό δεξιοτήτων και κωδικοποίησης, αλλά είναι εξοπλισμένο με ένα πιο ισχυρό σύστημα που μπορεί να φέρει καλύτερα αποτελέσματα.

4. Framer

Ο Framer είναι ένα εργαλείο προγραμματισμού και πρωτοτύπου που προσφέρει πολλά. Έχει τη δυνατότητα αυτόματου κωδικού που το καθιστά πολύ εύκολο στη χρήση (και πιο κατάλληλο για αρχάριους και ενδιάμεσους προγραμματιστές).

Η συνδεσιμότητά του φτάνει στις περισσότερες εφαρμογές διαδικτύου, αλλά έχετε κατά νου ότι εάν η έννοια του προγραμματισμού σας είναι εντελώς νέα , δεν θα βρείτε μεγάλη χρήση αυτού του προγράμματος.

5. HotGloo

Αυτό είναι ένα εργαλείο για τον προγραμματισμό, τη δημιουργία πρωτοτύπων και την κατασκευή πλαισίων. Είναι ιδανικό για αρχάριους γιατί είναι εξαιρετικά εύκολο στη χρήση.

Σχεδιάστηκε ειδικά με χρήστες με ελάχιστη γνώση, αλλά ακόμα και αν δεν το καταλαβαίνετε στην αρχή, υπάρχουν tutorials και live webinars που εξηγούν λεπτομερώς την έννοια.

6. Pidoco

Όχι για τους ερασιτέχνες, αλλά ακόμα αρκετά εύκολο στη χρήση, το Pidoco προσφέρει εύκολη σχεδίαση, προσαρμοσμένα πρότυπα, διαδραστικά στοιχεία και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μια ομάδα.

Περιλαμβάνει τυποποιημένα χαρακτηριστικά, ώστε να μπορείτε να ξεκινήσετε τη στιγμή που την εγκαταστήσετε.

7. Vectr

Μια απόλυτη ανάγκη, ακόμη και αν είστε έμπειρος προγραμματιστής. Το Vectr είναι ένας δωρεάν επεξεργαστής γραφικών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ηλεκτρονικά (αν δεν έχει ήδη ληφθεί) και συνοδεύεται από τις βασικές λειτουργίες και τις ρυθμίσεις που απεικονίζονται και εξηγούνται.

Τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά είναι τα πρότυπα φόντου, τα περιγράμματα και η σκίαση, ο ρυθμιστής αδιαφάνειας και πολλά άλλα.

8. InVision

Ένα άλλο δωρεάν εργαλείο πρωτοτύπου, το InVision είναι ένα εξαιρετικά ισχυρό πρόγραμμα. Μπορεί να σας προσφέρει υψηλής ποιότητας αποτέλεσμα σε κάτω από πέντε λεπτά, είναι αρκετά εύκολο στη χρήση (αλλά όχι τόσο καλό για αρχάριους όπως το Vectr, για παράδειγμα) και είναι σε θέση να προσφέρει εξαιρετικά διαδραστικά πρωτότυπα.
Συνοψίζοντας

Αυτά είναι μερικά χρήσιμα εργαλεία που μπορείτε να προσθέσετε στη εργαλειοθήκη σας ανάπτυξης ιστοσελίδων.

Πηγή: Codementor Community

Εφέ Γραμμάτων και άλλες ιδέες αλληλεπίδρασης (typography animations)

Εφέ Γραμμάτων και ιδέες αλληλεπίδρασης

Μερικές ιδέες για typography animations και εφέ επισήμανσης (hover) για παιχνιδιάρικες αλληλεπιδράσεις.

 
Τα γράμματα είναι τόσο σπουδαία που μπορούν να διαδραματίσουν πολλές ενδιαφέρουσες αλληλεπιδράσεις και εφέ για να βελτιώσουν το σχεδιασμό και να κάνουν ξεχωριστές διακοσμητικές επικεφαλίδες.

Για μερικά κινούμενα σχέδια χρησιμοποιούμε anime.js. Το Charming.js που μας βοηθά με την απαραίτητη δομή για τα γράμματα.

 

Προσοχή: Χρησιμοποιούμε κάποιες σύγχρονες ιδιότητες CSS, όπως CSS Grid και CSS Variables, στο demo, οπότε παρακαλούμε να τις δείτε με ένα ικανό πρόγραμμα περιήγησης.

Λάβετε υπόψη ότι ορισμένες από τις επιδράσεις είναι ειδικά για το hover, όπου η υποστήριξη τους σε κινητές συσκευές είναι περιορισμένη.

Πηγή: Codrops

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Developers

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search