Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου ολοκλήρωσε με επιτυχία το σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου site της Praxisnet www.praxisnet.gr.
Η Praxisnet, προήλθε από την εταιρεία PRAXIS REAL ESTATE που ιδρύθηκε το 1990, είναι από τις λίγες εταιρείες στην ελληνική κτηματομεσιτική αγορά που εστιάζει αποκλειστικά στο επαγγελµατικό ακίνητο και ειδικεύεται σε αυτό. Τα χρόνια εμπειρίας τους προίκισαν µε βαθιά γνώση και τεχνογνωσία, εμπειρία και αλάνθαστο ένστικτο, αξιοπιστία και αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα.
Οι έμπειροι web developers και web designers της ΕΛΕΔ έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, κατασκευάζοντας ακόμα μια φορά ένα site με UI/UX τελευταίας γενιάς και εμφάνιση με γνώμονα την επιθυμία του πελάτη, αλλά κυρίως την υψηλή αισθητική και την ευκολία πλοήγησης του χρήστη!
Στην αρχική σελίδα ο επισκέπτης μπορεί γρήγορα να αναζητήσει το ακίνητο που τον ενδιαφέρει και να ενημερωθεί σχετικά με επενδυτικά ακίνητα. Συνεχίζοντας την περιήγηση, και σε ένα πολύ φιλικό UI/UX, ο χρήστης μπορεί να βρεί πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία, το τι προσφέρει και μέσω της φόρμας επικοινωνίας να έρθει σε επαφή με την εταιρεία.
Όπως σε κάθε site που επιμελείται η ΕΛΕΔ, η περιήγηση είναι πολύ φιλική, έχει responsive σχεδιασμό και παίζει άψογα παντού, ανεξαρτήτως συσκευής ή οθόνης.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Liolios Printings Textiles, εταιρεία εκτύπωσης υφασμάτων η οποία μετρά 38 χρόνια παρουσία και παρέχει σχεδιαστικές και προσαρμοσμένες υπηρεσίες εκτύπωσης σε σχεδιαστές, εμπόρους υφασμάτων, καλλιτέχνες σε όλο τον κόσμο, εμπιστεύτηκε την εξίσου πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία της Generation Y – International eBusiness Hub σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού, για τη σχεδίαση και τη δημιουργία της νέας corporate ιστοσελίδας της εταιρείας, καθώς επίσης και για την παραγωγή βίντεο, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του brand positioning της.
Απώτερο σκοπό της συνεργασίας, αποτελεί η ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας της Liolios Printings Textiles και η βέλτιστη ανάδειξη του δημιουργικού χαρακτήρα της, στα επίπεδα ποιότητας που εκφράζουν και τις δύο εταιρείες.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Online από την Generation Y το νέο και καινοτόμο ηλεκτρονικό κατάστημα του ομίλου Γαλερού με καταστήματα κοσμημάτων και χειροποίητων κοσμημάτων, σε Αθήνα, Μύκονο και Ρέθυμνο, το www.galerou.com.
Ενόψει των γιορτών, το ιδανικότερο δώρο για τους αγαπημένους μας δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από ένα κόσμημα το οποίο θα μείνει για πάντα. Η Generation Y – International e-Business Hub χρησιμοποιώντας την 20ετή εμπειρία που διαθέτει σε θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού, ανέλαβε μια μεγάλη γκάμα δραστηριοτήτων για το πρότζεκτ Galerou.com έτσι ώστε να κάνει την επιλογή του κατάλληλου δώρου για τους αγαπημένους μας ευκολότερη.
Η Βασιλεία και η Χρυσή Γαλερού, ιδρύτριες του ομίλου Γαλερού, θέλησαν να δημιουργήσουν μια εταιρία που να αντικατοπτρίζει το πάθος για τα κοσμήματα και να προσφέρει στο αγοραστικό κοινό μοναδικά κομμάτια που να αναφέρονται σε μια ιστορία για κάθε στιγμή της ζωής τους, εξ ου και το tagline του ηλεκτρονικού καταστήματος: Our Jewelry. Your Story. Σήμερα, η εταιρία που μετρά 30 χρόνια εμπειρίας και διαθέτει τρία φυσικά καταστήματα, αποφάσισε να κάνει το επόμενο επαγγελματικό της βήμα προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό έχοντας στο πλευρό της την Generation Y.
Η Generation Y ανέλαβε τον πλήρη ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρίας Γαλερού και επιμελήθηκε τα εξής:
- Δημιουργία Brand Story και Brand Identity
- Σχεδιασμό Λογοτύπου
- Υλοποίηση ηλεκτρονικού καταστήματος με custom conceptual web design
- Ανάπτυξη και εκτέλεση στρατηγικής Digital Marketing
Χρησιμοποιώντας τα πολυάριθμα εμπορικά εργαλεία που διαθέτει μέσω της πλατφόρμας Generation NEXT και την τεχνογνωσία της, δημιούργησε ένα καινοτόμο ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο δίνει τη δυνατότητα, μέσω των λειτουργιών του, στους χρήστες να βρουν το ιδανικό δώρο με ευκολία για τους αγαπημένους τους ανάλογα την περίσταση (αρραβώνας, γενέθλια, επέτειος, δώρο, ονοματική γιορτή), το είδος αλλά και την τιμή που τους ενδιαφέρει.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Στόχος της τηλεοπτικής καμπάνιας ήταν να συστήσει το Cherrybox σε νέα κοινά, αναδεικνύοντας παράλληλα την φρέσκια, μοντέρνα και pop αισθητική του brand.
Το άκρως χαρούμενο, παιχνιδιάρικο και διασκεδαστικό mood της καμπάνιας, δημιουργεί σε κάθε γυναίκα που έχει διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις, την έντονη επιθυμία να γίνει άμεσα μέρος αυτής της ιδέας.
Η παραγωγή του τηλεοπτικού spot πραγματοποιήθηκε από την δημιουργική ομάδα της Sleed. Ωστόσο, μεγάλη ευελιξία και ταχύτητα στο συντονισμό και την οργάνωση του έργου, έδωσε το γεγονός ότι σε επίπεδο creative, production και post production χρησιμοποιήθηκε το ολοκαίνουριο Studio της Sleed και η καταρτισμένη in house ομάδα παραγωγής του.
Πέρα από το τηλεοπτικό περιβάλλον, το spot έχει σκηνοθετηθεί εξυπηρετώντας βέλτιστα και τη Social Media στρατηγική, δίνοντας τη δυνατότητα δημιουργίας πολλαπλών Social Media υλικών με ευκολία και αποτελεσματικότητα.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Autohellas ενισχύει την ψηφιακή της παρουσία με τη νέα πλατφόρμα ενοικίασης αυτοκινήτων www.thrifty.com.gr. Το νέο website από την Linakis.digital ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες ανάγκες του χρήστη με ένα digital interface υψηλής αισθητικής. Η κυριαρχία στη βιομηχανία ενοικίασης και leasing αυτοκινήτων αποτελεί στρατηγικό στόχο της Autohellas και η ανανεωμένη πλατφόρμα Thrifty συνεισφέρει καταλυτικά στην επίτευξη του.
H ροή των κρατήσεων αλλά και η αισθητική της πλατφόρμας επανασχεδιάστηκαν ώστε να εξασφαλίζουν μια ευχάριστη εμπειρία. Το καινούργιο user interface απαντά στις ανάγκες του χρήστη, ενώ ο σχεδιασμός είναι στις γραμμές του brand, ενισχύει το προφίλ της εταιρίας και δημιουργεί πιστούς πελάτες. Η πλοήγηση είναι εύκολη και ταυτόχρονα υπηρετεί όλους τους στρατηγικούς στόχους της Autohellas.
To www.thrifty.com.gr είναι ένα πρωτοποριακό ecommerce website που αναπτύχθηκε πάνω στο Umbraco CMS (Content Management Software). Το Umbraco ικανοποιεί τις πιο απαιτητικές ανάγκες και εξασφαλίζει απίστευτη απόδοση. Μέσω των αυτοματισμών που διαθέτει παρέχει απεριόριστες δυνατότητες ανάπτυξης ψηφιακών καναλιών πωλήσεων με μοναδικές επιδόσεις.
Ο Βασίλης Λινάκης, CEO της Linakis.digital μας είπε: «Με την Autohellas έχουμε δημιουργήσει ψηφιακά έργα που ανταποκρίνονται στα υψηλότερα διεθνή πρότυπα. Σκοπός μας είναι κάθε φορά να υπερβαίνουμε τις προσδοκίες των πελατών μας και να συμβάλουμε στην ψηφιακή εξέλιξη τους. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συνεχίζουμε την πολυετή μας συνεργασία με την Autohellas με το ανανεωμένο www.thrifty.com.gr το οποίο ανεβάζει τα στάνταρτ στον τομέα ενοικίασης και leasing αυτοκινήτων.»
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Με πολλά πολύτιμα ευρήματα και συμπεράσματα ολοκληρώθηκε η πρωτογενής έρευνα αγοράς που ανέλαβε και διεξήγε για λογαριασμό της ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ Α.Ε. η Generation Y – International eBusiness hub.
Μία από τις κορυφαίες εταιρείες οινοπνευματωδών ποτών και αναψυκτικών στην Ελλάδα, με δυναμική παρουσία και κληρονομιά πάνω από μισό αιώνα στον κλάδο, εμπιστεύτηκε την Generation Y με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας πλήρους πρωτογενούς B2C έρευνας αγοράς στη βιομηχανία τροφίμων.
Κύριοι στόχοι του εγχειρήματος ήταν η χαρτογράφηση της αγοράς καφέ, ροφημάτων και αναψυκτικών στην Ελλάδα, το προφίλ του δυνητικού πελάτη και η συμπεριφορά του καθώς και η ανάλυση ανταγωνισμού.
Η Generation Y ανέλαβε τον προγραμματισμό και την εκτέλεση όλων των απαιτούμενων ενεργειών σε όλα τα στάδια, από τον σχεδιασμό των ερωτηματολογίων έως την επεξεργασία και ανάλυση των αποτελεσμάτων.
Η έρευνα αγοράς ολοκληρώθηκε με επιτυχία, παράγοντας πολύτιμα συμπεράσματα και οδηγώντας σε συγκεκριμένες προτάσεις, οι οποίες παρουσιάστηκαν στην ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ Α.Ε. με στόχο εφαρμόζοντάς τες να ενισχύσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ της εταιρείας και οδηγηθεί κατ’ επέκταση σε μεγαλύτερη ανάπτυξη και κερδοφορία.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Νέα συνεργασία για τη Sleed και τον Ασφαλιστικό Όμιλο Eurolife FFH στα πλαίσια της δημιουργίας και προώθησης περιεχομένου για το blog της.
Η Sleed έχει αναλάβει εξ’ ολοκλήρου το κομμάτι της αρθρογραφίας για το blog της Eurolife FFH, βασιζόμενη στην επικαιρότητα, την εποχικότητα, αλλά και τις εμπορικές ανάγκες του πελάτη, συνδυάζοντας την προώθηση των κατάλληλων προγραμμάτων, με συμβουλές ανάλογες με τις ανάγκες του καταναλωτή, σε κάθε στάδιο της ζωής του.
Στόχος της Eurolife FFH μέσα από αυτή τη συνεργασία είναι η παραγωγή και προώθηση περιεχομένου σχετικού με τις ανάγκες των πελατών της, καθώς και η βελτίωση του SEO, με απώτερο σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων, δημιουργώντας και αναλύοντας ένα ολοκληρωμένο funnel από την ενημέρωση του χρήστη έως και την κάλυψη των αναγκών του μέσα από τις υπηρεσίες της Eurolife FFH.
"Παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με το περιεχόμενο των άρθρων, αλλά και την στρατηγική επικοινωνίας και προώθησης του blog, η Sleed έχει καταφέρει μέσα από τα digital κανάλια που διαχειρίζεται εκ μέρους της Eurolife FFH, να φέρει τον καταναλωτή πιο κοντά στα κατάλληλα ασφαλιστικά προγράμματα που καλύπτουν κάθε του ανάγκη", ανέφερε ο Διονύσης Κατσίμπας, Digital Marketing Director στη Sleed.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Pappas Elevators, η κορυφαία ελληνική πολυεθνική η οποία προσφέρει καινοτόμες καθετοποιημένες υπηρεσίες και ολοκληρωμένη γκάμα από προϊόντα και υπηρεσίες κάθετης και οριζόντιας μεταφοράς εντός κτιρίων, εμπιστεύτηκε την Generation Y - International eBusiness Hub για την σχεδίαση και την δημιουργία της νέας της corporate ιστοσελίδας.
Η Generation Y χρησιμοποιώντας τα πολυάριθμα custom εργαλεία που διαθέτει και την 20ετή εμπειρία της στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού, έφερε στην ζωή μια μοντέρνα και ιδιαίτερα φιλική προς τον χρήστη ιστοσελίδα, η οποία ανταποκρίνεται άριστα στις προσδοκίες της Pappas Elevators για έναν ολοκληρωμένο ψηφιακό μετασχηματισμό.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας και του website design του pharm24.gr πραγματοποίησε η Sleed. Διευρύνοντας τη σταθερή τους συνεργασία στο κομμάτι του digital marketing, Pharm24 και Sleed δημιούργησαν μια νέα εταιρική ταυτότητα, με σύγχρονη αισθητική που αντικατοπτρίζει τις κλασικές αξίες του brand: Ασφάλεια, Εμπιστοσύνη, Ειλικρίνεια.
Ο αριθμός 24 πρωταγωνιστεί στο λογότυπο, ενώ ο τρόπος που είναι μπλεγμένοι οι δύο αριθμοί μεταξύ τους παραπέμπει στο σταυρό, κατά κόρον medical symbol. Η χρήση του φύλλου, μέσα στο οποίο υπάρχει το ".gr", ενισχύει την εικόνα ενός brand με στόχο την εξυπηρέτηση κάθε ανάγκης υγείας, ευεξίας και ομορφιάς με προϊόντα εμπνευσμένα από τη Φύση.
Ο σχεδιασμός του νέου website έγινε με κύριο γνώμονα 2 βασικές αξίες του σύγχρονου website design:
● Clean & Minimal Σχεδιασμός με ξεκάθαρη αποτύπωση της πληροφορίας
● Εύκολη & Γρήγορη Πλοήγηση με έμφαση στο mobile usability
Χρησιμοποιώντας ως κύριο brand element το φύλλο από το logo, δημιουργήθηκαν patterns και icons, τα οποία εντάσσουν τον καταναλωτή σε ένα branded και ξεχωριστό περιβάλλον. Ο καταναλωτής μπορεί πλέον να βρει ευκολότερα αυτό που αναζητά! Προσφορές, Top Προϊόντα και τα αγαπημένα του brands δεσπόζουν όλα στη homepage για άμεση πρόσβαση, ενώ το μενού έχει εμπλουτιστεί με minimal icons σχετικά με την κάθε κατηγορία.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Μετά από την συμπλήρωση ήδη 9 ετών συνεργασίας, η Κάβα Ανθίδης, μια από τις μεγαλύτερες κάβες στην Ελλάδα με 4 καταστήματα λιανικής, ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα χονδρικής, αποκλειστικός διανομέας σε μερικά από τα γνωστότερα brands και με μεγάλη οικογενειακή παράδοση η οποία ξεκινά από το 1945, δείχνει την εμπιστοσύνη της στην Generation Y, αναθέτοντάς της εκ νέου την custom σχεδίαση και την δημιουργία του ηλεκτρονικού καταστήματός της.
Το ανανεωμένο anthidis.gr θα περιλαμβάνει τα ίδια και περισσότερα εμπορικά εργαλεία, κάνοντας έτσι ακόμα ένα σημαντικό βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό τής επιχείρησης.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77