Με ανανεωμένη εμφάνιση και πλουσιότερο περιεχόμενο, το νέο Greeka.com, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό portal της Ελλάδας, ήρθε για να μας μυήσει στα πιο όμορφα μυστικά της χώρας!
Θέλοντας να ευχαριστήσει τους περισσότερους από 700.000+ επισκέπτες και επαγγελματίες Τουρισμού που το επιλέγουν κάθε μήνα εδώ και 19 χρόνια, το Greeka.com δημιούργησε ένα νέο σύγχρονο, εύχρηστο και φιλικό ψηφιακό περιβάλλον.
Μέσα σε αυτό, το κοινό έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για όλους τους εγχώριους προορισμούς, να κλείσει πακέτα διακοπών και να οργανώσει όλες τις δραστηριότητες που θα κάνουν τις διακοπές του στην Ελλάδα μοναδικές. Παράλληλα οι αυτοματισμοί και τα νέα εμπορικά εργαλεία του νέου site δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον για την προώθηση όλων των επιχειρήσεων Τουρισμού που θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα δυνητικό πελατολόγιο από 280 χώρες παγκοσμίως!
Το νέο Greeka.com μεταξύ άλλων διαθέτει:
- Community area για τα 50.000+ μέλη του βασισμένo στην REACT technology του Facebook
- Ειδικά σχεδιασμένη λειτουργικότητα με ταξιδιωτικές προτάσεις για όσους γνωρίζουν τον προορισμό τους και για όσους θέλουν βοήθεια στον σχεδιασμό των ιδανικών διακοπών
- Έξυπνη κατηγοριοποίηση εγχώριων προορισμών
- Blog με unique online content που παρέχει πληροφορίες για προορισμούς, επιχειρήσεις Τουρισμού και holiday activities
- “ORGANIZE YOUR GREECE HOLIDAYS” widget με όλες τις υπηρεσίες που χρειάζεται κάθε ταξιδιώτης για ολοκληρωμένο σχεδιασμό διακοπών
- Ειδικό section με έτοιμα πακέτα διακοπών
- Agenda events, festivals και διοργανώσεις σε όλους τους ελληνικούς προορισμούς
Ενδεικτικό της νέας δυναμικής εισόδου του site στην αγορά είναι το παράλληλο λανσάρισμα του mobile app “Cool Radar by Greeka”. Η εφαρμογή αποτελεί τον πιο διασκεδαστικό τρόπο για αναζήτηση φαγητού και ποτού σε όλη την Ελλάδα ανάλογα τις προσωποποιημένες ανάγκες ψυχαγωγίας των ταξιδιωτών. To application είναι διαθέσιμο δωρεάν σε Android και iPhone συσκευές.
«Η δημιουργία του νέου Greeka.com ήταν μία πρόκληση για εμάς. Το νέο portal είναι διαρκώς εξελισσόμενο, ενημερώνεται καθημερινά με νέο υλικό και σημαντικές εμπορικές συνεργασίες. Στόχος μας είναι να συνεχίσει να αποτελεί ένα αξιόπιστο μέσο για την ανάδειξη της Ελλάδας και του εγχώριου τουριστικού προϊόντος», επισήμανε ο Operations Manager της εταιρείας, κύριος Ολιβιέ Μουτόπουλος.
Το νέο Greeka.com έχοντας να παρουσιάσει γεύσεις, παραλίες, εντυπωσιακά χρώματα, μοναδικούς προορισμούς και χιλιάδες εικόνες δεν είναι απλώς ένας ταξιδιωτικός οδηγός. Είναι η απόδειξη ότι πράγματι ο προορισμός είναι το ίδιο το ταξίδι!
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Codibee.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Sofa.gr εμπιστεύτηκε τον σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου της e-shop στην έμπειρη ομάδα web designers και web developers της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου.
Σχεδιαστικά, βασίζεται σε ένα καλαίσθητο και φιλικό UI/UX που δίνει από την πρώτη στιγμή την αίσθηση στο χρήστη ότι δεν πρόκειται για άλλο ένα βαρετό και συνηθισμένο e-shop. Στην αρχική σελίδα μπορεί ο επισκέπτης με μια ματιά να διαμορφώσει μια γενική εικόνα για την εταιρεία με την βοήθεια ενός πρακτικού slider με πλούσιο υλικό. Μπορεί, επίσης, να περιηγηθεί σε χρήσιμα σημεία του site όπως το blog, την ιστορία της Sofa.gr, την φόρμα επικοινωνίας αλλά και τα τελευταία νέα. Πολύ χρήσιμο είναι επίσης το online chat που επιτρέπει στον πελάτη να μιλήσει απευθείας με την εταιρεία σε πραγματικό χρόνο.
Τα προϊόντα είναι τακτοποιημένα και μαζεμένα σε ένα πρακτικό αναδυόμενο mega menu που δίνει την δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να εντοπίσει εύκολα αυτό που ψάχνει και, φυσικά, να προχωρήσει στην αγορά με λίγα μόνο click. Όλα αυτά, σε ένα responsive περιβάλλον που παίζει σε κάθε οθόνη, ανεξάρτητα ανάλυσης και μεγέθους.
Η πιστοποιημένη ομάδα marketing της ΕΛΕΔ, έχει επίσης αναλάβει το Digital Performance Marketing της Sofa.gr με προώθηση της εταιρείας στην Google (μέσω Paid Search Ads, Display Ads και Remarketing) και στα Social Media.
Η Sofa.gr είναι ελληνική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο κατασκευής επίπλου με ιστορία άνω των 30 ετών και είναι γνωστή στους καταναλωτές για τα ελληνικής κατασκευής χειροποίητα έπιπλα ανώτερης ποιότητας και αισθητικής.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε τη νέα responsive ιστοσελίδα της Λέσχης Επιχειρηματικότητας, www.leshiepi.gr της οποίας είναι και χορηγός.
Η αρχική σελίδα περιέχει slider από εικόνες με χρήσιμες πληροφορίες και πεδία με τελευταία νέα, υπηρεσίες για τα μέλη αλλά και τους μεγάλους χορηγούς. Ο επισκέπτης του site μπορεί εύκολα να ενημερωθεί σχετικά με το σωματείο, τη δομή και τα μέλη του αλλά και να αναζητήσει έρευνες, μελέτες, δελτία τύπου και ανακοινώσεις που αφορούν την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Πολύ χρήσιμη είναι και η φόρμα επικοινωνίας που παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα να έρθει σε άμεση επαφή με το σωματείο.
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας είναι σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, το οποίο ιδρύθηκε το 1995 από καταξιωμένους Έλληνες επιχειρηματίες με στόχο να αναδείξει και να στηρίξει την ελληνική επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, κυρίως όπως αυτή εκφράζεται μέσα από την επιχειρηματική δράση και το όραμα νέων ανθρώπων. Σήμερα έχει μέλη, εκπροσώπους τόσο της παλαιότερης όσο και τις νεότερης επιχειρηματικής γενιάς.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no" scroll_reveal="enter right"]
Η Athens Technology Center (ATC), που εξειδικεύεται σε ολοκληρωμένες λύσεις λογισμικού για την αγορά των media, απολαμβάνει εκ νέου την υποστήριξη του Digital News Initiative (DNI) Fund της Google για να εργαστεί πάνω σε καινοτόμες τεχνολογίες παραγωγής και παρουσίασης πολυμεσικού ειδησεογραφικού περιεχομένου, ενοποιώντας διαδικασίες συλλογής υλικού από πολλαπλές πηγές με εξελιγμένες τεχνικές video analysis, annotation & summarization.
Tο έργο με την ονομασία «News.vid.io» φιλοδοξεί να προσφέρει τη δυνατότητα σε δημοσιογράφους να διαμορφώνουν ελκυστικές ειδησεογραφικές ιστορίες, εμπλουτισμένες με video «περιλήψεις» που έχουν διαμορφώσει οι ίδιοι, συνδυάζοντας «τμήματα» από υλικό που έχει συλλεχθεί από διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (user generated content) αλλά και συνδρομητικές υπηρεσίες (λ.χ. πρακτορεία ειδήσεων). Συγκεκριμένα, ενσωματώνοντας τις δυνατότητες ανάλυσης βίντεο, σχολιασμού και περίληψης σε μια ενιαία πλατφόρμα, τα στελέχη των ειδησεογραφικών οργανισμών θα μπορούν να δημιουργούν διαφορετικές εκδόσεις βίντεο που καλύπτουν πολύπλευρα το ίδιο γεγονός, εύκολα και γρήγορα.
Αναλυτικότερα, η ATC θα συντονίσει τις εργασίες ανάπτυξης ολοκληρωμένης πλατφόρμας λογισμικού που θα επιτρέπει τη συλλογή video από πολλαπλές πηγές, την αναγνώριση και τον αυτοματοποιημένο χαρακτηρισμό (video analysis & annotation) των επιμέρους τμημάτων από κάθε video βάσει διαφορετικών κριτηρίων (όπως λ.χ. τις διαφορετικές οπτικές που περιγράφουν ένα γεγονός και τα συναισθήματα που εκφράζονται για το συγκεκριμένο συμβάν). Παράλληλα, η πλατφόρμα θα προτείνει «απομονωμένες στιγμές» αυτών σε περιληπτικά αρχείο video (summarization), έτοιμα να χρησιμοποιηθούν απευθείας μέσα στην ιστορία που στήνεται από το δημοσιογράφο. Η πλατφόρμα αυτή θα αναπτυχθεί σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ),
Τον ευρύτερο συντονισμό του έργου έχει αναλάβει η 24 Media, που σε συνεργασία με την Ιταλική Δημόσια Ραδιοτηλεόραση (RAI) θα βοηθήσουν με την εκτενή τους εμπειρία στη διαμόρφωση των λειτουργικών απαιτήσεων της πλατφόρμας αυτής αλλά και στον ποιοτικό έλεγχο κάθε σταδίου ανάπτυξης.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ATC.
Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου σχεδίασε και κατασκεύασε τη responsive ιστοσελίδα του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, www.sde.gr.
Για άλλη μια φορά η ομάδα των web developers και web designers της ΕΛΕΔ μας εντυπωσίασε κατασκευάζοντας ένα καινοτόμο και σύγχρονο site που ακολουθεί τις τάσεις UI/UX για λογαριασμό ενός μεγάλου Συνδέσμου!
Ο επισκέπτης του site μπορεί εύκολα να περιηγηθεί και να μάθει χρήσιμες πληροφορίες για τον Σύνδεσμο, τη δομή, τα μέλη του και θέματα νομοθεσίας. Επίσης, μπορεί να αναζητήσει άρθρα σχετικά με τη διαφήμιση και να ενημερωθεί για σεμινάρια, συνέδρια και παρουσιάσεις. Πολύ χρήσιμο είναι το slider στην αρχική σελίδα που περιλαμβάνει τα τελευταία νέα και το ημερολόγιο εκδηλώσεων και δίνει τη δυνατότητα στον ενδιαφερόμενο να ενημερωθεί για τα προσεχή event με μία ματιά.
Οι δυνατότητες του site όμως δεν σταματάνε εδώ αφού τα μέλη του Συνδέσμου, με ένα απλό log in, μπορούν να έχουν πρόσβαση σε χρήσιμες κρυφές πληροφορίες όπως οικονομικά στοιχεία, έρευνες, στοιχεία τηλεθέασης κ.α. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται ότι τα προσωπικά στοιχεία θα παραμείνουν προσωπικά.
Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος ιδρύθηκε και λειτουργεί από το 1978 και έχει ως μέλη μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων. Κύριος σκοπός του είναι η προβολή, προάσπιση και προώθηση των συμφερόντων των διαφημιζομένων με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας της διαφήμισης.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.
Η Tool Digital Agency (www.tool.gr) βραβεύτηκε με το Silver Award στην κατηγορία “Digital Tourism | Online Presence” στα Tourism Awards 2019, για την ανασχεδίαση της επίσημης ιστοσελίδας του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών, www.namuseum.gr.
Βραβευόμαστε, για 2η συνεχόμενη φορά, δημιουργώντας ένα είδος σερί που σκοπεύουμε να διατηρήσουμε, παρέχοντας τις υπηρεσίες μας με τρόπο που να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες του πελάτη μας, προσθέτοντας ταυτόχρονα αξία αναβαθμίζοντας την εμπειρία του χρήστη.
Η Tool ανέλαβε την ανανέωση του επίσημου ιστότοπου του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών, ώστε να ανταποκρίνεται με ένα βέλτιστο τρόπο στις ανάγκες παρουσίασης του πλούσιου περιεχομένου του, αναβαθμίζοντας παράλληλα τη δυνατότητα πρόσβασης από smartphones και tablets τα οποία χρησιμοποιούνται πλέον από τους περισσότερους επισκέπτες.
Το έργο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου ήταν ένα δύσκολο έργο, φέρνοντάς μας αντιμέτωπους με πολλούς γρίφους κατά τη διάρκεια του. Κεντρική προτεραιότητα ήταν ο ορισμός μιας νέας αρχιτεκτονικής της πληροφορίας, ώστε το περιεχόμενο του Μουσείου να αναδεικνύεται σωστά και να είναι πιο εύκολο για τον χρήστη να εντοπίσει αυτό που αναζητά, ενισχύοντας το συνολικό UI-UX του website.
Κατά την ανάλυση των απαιτήσεων, έγινε λεπτομερής καταγραφή της δομής του περιεχομένου του καθώς και μελέτη του ανταγωνισμού και των ιστοσελίδων των μεγαλύτερων μουσείων του κόσμου. Λάβαμε υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες των ομάδων κοινού και την ιεράρχηση των πληροφοριών που θέλουν να προσπελάσουν και σχεδιάσαμε την ιστοσελίδα έτσι ώστε να δημιουργείται η κατάλληλη διαδρομή πλοήγησης για κάθε ομάδα. Επίσης, ταξινομήσαμε τις εκθέσεις με βάση τη θέση τους στον χώρο -ανά όροφο στο Μουσείο- και όχι την χρονολογία τους, όπως γινόταν προηγουμένως.
Η νέα ιστοσελίδα του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου Αθηνών είναι πλέον πλήρως προσβάσιμη από σταθερές και κινητές συσκευές, εξοπλισμένη διαθέτοντας ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου με δυνατότητες ενημέρωσης περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα περισσότερους επισκέπτες και λιγότερα μηνύματα βοήθειας και ερωτήματα προς το Μουσείο.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της TDA.
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου εμπιστεύτηκε την ομάδα Web Experts της Ελληνικής Εταιρείας Διαδικτύου για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου μεγάλου δυναμικού site με πλούσιο υλικό και περιεχόμενο. Αυτή τη φορά η ΕΛΕΔ ξεπέρασε τον εαυτό της, αφού δημιούργησε ένα full custom site βασισμένο στις τελευταίες τάσεις UX/UI, που παίζει σε οποιαδήποτε συσκευή και με ταχύτητες που εκπλήσσουν!
Το πρώτο πράγμα που βλέπουμε στην πλήρως διαχειρίσιμη αρχική σελίδα, είναι ένα slider με πανέμορφες φωτογραφίες από τα Ελληνικά μας νησιά που εναλλάσσονται διακριτικά κάνοντας τον χρήστη να ταξιδεύει!
Η περιήγηση είναι πολύ εύκολη προς τον επισκέπτη καθώς μπορεί να βρει αυτό που ψάχνει με λίγα απλά clicks και μπορεί να αναζητήσει αγροτικά θέματα, έργα και δράσεις της Περιφέρειας αλλά και άρθρα που τον αφορούν. Επίσης, μπορεί κάποιος να ενημερωθεί για διαγωνισμούς, προκηρύξεις θέσεων και ανακοινώσεις.
Με το νέο αυτό site, ο πολίτης νιώθει ακόμα πιο κοντά στην Περιφέρεια, αφού έχει διαθέσιμα τα στοιχεία όλων των μελών του διοικητικού συμβουλίου και μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα με τις αρμόδιες υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή.
Εντυπωσιακά και πολύ χρήσιμα, είναι επίσης το custom calendar εκδηλώσεων στην αρχική σελίδα, που εμφανίζει δυναμικά τις προσεχείς εκδηλώσεις, αλλά και ένα slider με τα τελευταία videos της Περιφέρειας τα οποία ανανεώνονται αυτόματα.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της ΕΛΕΔ.
Η Athens Technology Center (ATC) συμμετέχει στο χρηματοδοτούμενο από την ΕΕ έργο RADON αναπτύσσοντας εφαρμογή στον τομέα του τουρισμού και των ταξιδιών, υπό το πρίσμα των αρχών του serverless computing και αξιοποιώντας «έτοιμες» λειτουργίες υπό τη μορφή υπηρεσίας (FaaS).
Το έργο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στο πλαίσιο του Horizon-2020, με στόχο να ξεκλειδώσει τα οφέλη που η ευρωπαϊκή βιομηχανία λογισμικού μπορεί να αποκομίσει από την αξιοποίηση «λειτουργιών ως υπηρεσία» (function-as-a-service, FaaS), υπό το πρίσμα των αρχών του serverless computing.
Αναλυτικότερα, σκοπός του έργου είναι η δημιουργία ενός αναβαθμισμένου πλαισίου εργασίας για τον καθορισμό, την ανάπτυξη και τη λειτουργία εφαρμογών (DevOps) που θα στηρίζεται στην τεχνολογία serverless FaaS computing.
Πρακτικά, κατά το τέλος του έργου, μια ευρεία γκάμα οργανισμών της βιομηχανίας λογισμικού (όπως πάροχοι cloud υπηρεσιών, εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού και εφαρμογών για κινητές συσκευές, πάροχοι συμβουλευτικών υπηρεσιών και ολοκλήρωσης πληροφοριακών συστημάτων αλλά και ερευνητές στο πεδίο της μηχανικής συστημάτων και πληροφορικής), θα έχουν στη διάθεσή τους μια ολοκληρωμένη μεθοδολογία ανάπτυξης κώδικα λογισμικού και μια αλυσίδα εργαλείων ανοιχτού κώδικα, τα οποία θα τους επιτρέπουν την επαναχρησιμοποίηση και την αυτοματοποίηση λειτουργιών, υπηρεσιών και των σχετιζόμενων ροών δεδομένων.
Η αξιολόγηση του εν λόγω πλαισίου εργασίας πρόκειται να γίνει μέσω της ανάπτυξης 3 διαφορετικών πιλοτικών εφαρμογών.
Συγκεκριμένα, η Athens Technology Center (ATC) θα χρησιμοποιήσει τη μεθοδολογία και τα εργαλεία που θα παραχθούν στα πλαίσια του έργου για να εμπλουτίσει την τρέχουσα έκδοση της εφαρμογής ADAMO, που παρέχει τη δυνατότητα σχεδίασης προσωποποιημένων διαδρομών σε μία πόλη, προσθέτοντας τη δυνατότητα σύνθεσης ειδησεογραφικών ιστοριών σχετικά με τις ταξιδιωτικές εμπειρίες σε μία περιοχή.
Για περισσότερες λεπτομέρειες, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του έργου, http://radon-h2020.eu/
Ένα ακόμα εντυπωσιακό και πρωτοποριακό εγχείρημα ολοκληρώθηκε με επιτυχία από την Generation Y-International eBusiness Experts για το CEO Clubs! Επιστρατεύοντας τις εξειδικευμένες γνώσεις ετών και την τεχνολογική καινοτομία που διαθέτει, η Generation Y ανέλαβε και υλοποίησε την κατασκευή της εταιρικής ιστοσελίδας του παραρτήματος του διεθνούς επιχειρηματικού Οργανισμού CEO Clubs στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, το οποίο είναι πλέον online!
Ακολουθώντας τα παγκόσμια trends, το τμήμα Design της Generation Y δημιούργησε τις συντεταγμένες για ένα καθόλα σύγχρονο site, με μοντέρνα αισθητική βάσει UI/UX και με μία σειρά εύχρηστων εργαλείων με στόχο την πιο άνετη πλοήγηση του χρήστη.
Τα εργαλεία και οι νέες λειτουργικότητες που προστέθηκαν στο siτε, αφορούν στην επικοινωνία των αξιών και αρχών του Οργανισμού καθώς και στην ενημέρωση του χρήστη για την πλούσια agenda των events που διοργανώνονται από το CEO Clubs, με τη χρήση εύχρηστου και ευανάγνωστου calendar.
Πολύ σημαντικό, επίσης, χαρακτηριστικό του https://www.ceoclubsgreece.org/ είναι το «members area», το οποίο διευκολύνει τα μέλη να έχουν άμεση και στοχευμένη ενημέρωση στα θέματα που τους απασχολούν και τους δίνει την δυνατότητα να διαχειρίζονται το προφίλ τους μέσα στη σελίδα του CEO Clubs, με photo & video gallery, προσωπικά στοιχεία, παρουσίαση της εταιρίας τους κ.ο.κ.
Ο επιχειρηματικός Οργανισμός CEO Clubs είναι μία από τις παλαιότερες και μεγαλύτερες ενώσεις διευθυντικών στελεχών και επιχειρηματιών παγκοσμίως, ο οποίος προσφέρει ένα μοναδικό δίκτυο επαφών στις επιχειρήσεις, εκπαιδεύοντας τους ηγέτες τους μέσα σε ένα κλίμα φιλίας και ένα περιβάλλον έμπνευσης, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής και της επιχείρησής τους.
Σ’ αυτό το πλαίσιο διαρκούς εξέλιξης και βελτίωσης, το καλαίσθητο, εύχρηστο και εξαιρετικά λειτουργικό νέο site του οργανισμού από την Generation αποτελεί το ιδανικότερο εφαλτήριο για την ολική ψηφιακή του μεταμόρφωση!
Έπειτα από τέσσερα χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας της Generation Y – International eBusiness Experts με τη Lapin House, -το κορυφαίο όνομα στον χώρο της βρεφικής και παιδικής ένδυσης-, οι 2 εταιρείες προχώρησαν στον εμπλουτισμό του ήδη πετυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος lapinkids.com, με μία σειρά καινούριων προσωποποιημένων εργαλείων, στο πλαίσιο της αναβάθμισης και βελτίωσης των υπηρεσιών του προς το καταναλωτικό κοινό.
Θέτοντας ως κύριο στόχο της να διευκολύνει τους πελάτες της Lapin House και να αυξήσει την κερδοφορία της, η καταρτισμένη ομάδα της Generation Y δημιούργησε το καινοτόμο εργαλείο “Λίστα Γέννησης - Βάφτισης”, το οποίο πρόκειται ουσιαστικά για τη μεταφορά του concept της γνωστής σε όλους λίστας γάμου, σε ψηφιακό περιβάλλον.
Πιο συγκεκριμένα, ο χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος www.lapinkids.com, δημιουργώντας έναν λογαριασμό και κάνοντας login, έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει μια λίστα γέννησης ή βάπτισης, η οποία να εμπεριέχει τα δώρα που επιθυμεί να αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Τη λίστα αυτή ο χρήστης μπορεί να την κοινοποιήσει σε όσους επιθυμεί, προκειμένου να την χρησιμοποιήσουν και είναι επεξεργάσιμη από όλους, καθώς αυτόματα αφαιρούνται τα προϊόντα που επιλέγονται από τον εκάστοτε κάτοχο της λίστας και παραμένουν σ’ αυτή μόνο τα διαθέσιμα προς προσθήκη και αγορά.
Ο σχεδιασμός αυτός παρέχει τη δυνατότητα στον χρήστη να επιλέγει σε πολύ λίγο χρόνο το προϊόν που θέλει και να έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί ανάμεσα σε πολλές προεπιλεγμένες λίστες που του έχουν κοινοποιηθεί.
Με την εν λόγω λειτουργικότητα, η Generation Y εξασφάλισε για τη Lapin House μια μοναδική καινοτομία, η οποία συμβάλλει στην ανάπτυξη τόσο του πελατολογίου της, όσο και στην κατακόρυφη βελτίωση του customer experience, ανοίγοντας τον δρόμο για την αύξηση της κερδοφορίας της.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77