To ανανεωμένο http://dentalstudio.gr/, η προσωπική ιστοσελίδα του εξιδεικευμένου στα οδοντικά εμφυτεύματα και στην ανώδυνη οδοντιατρική ιατρού, Κώστα Καρβούνη είναι live από τη Generation Y – International eBusiness Experts.
Με βάση την τεράστια εμπειρία της από τον χώρο της Υγείας (φαρμακεία, φαρμακαποθήκες, φαρμακευτικές εταιρίες, ιατρεία), η ομάδα της Generation Y ανέλαβε και υλοποίησε το πλήρες redesign της ιστοσελίδας του ιατρού, λανσάροντας ένα χρήσιμο εργαλείο πληροφόρησης των ασθενών, παρέχοντας εξειδικευμένο περιεχόμενο για οδοντιατρικά και γναθοχειρουργικά θέματα, αλλά και αξιόπιστες ιατρικές υπηρεσίες.
Τα έξυπνα widgets που προβλέφθηκαν στην UX σχεδίαση του site δίνουν τη δυνατότητα άμεσου προγραμματισμού ραντεβού και επικοινωνίας με τον ιατρό μέσω ειδικής φόρμας επικοινωνίας.
Αξίζει να αναφερθεί η δυνατότητα υπενθύμισης ραντεβού που δίνεται στους ασθενείς μέσω του νέου online περιβάλλοντος όπου συμπληρώνοντας στην ειδική φόρμα την ανάγκη που έχουν, ο ίδιος ο ιατρός επικοινωνεί τηλεφωνικά μαζί τους για πιο άμεση και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση.
Η πλήρης κατηγοριοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και η user friendly αρχιτεκτονική του site επιτρέπουν στον ασθενή ανεμπόδιστη πρόσβαση στην πληροφόρηση για το ζήτημα που τον απασχολεί, επιτρέποντας την παράλληλη διεύρυνση του πελατολογίου του ιατρείου.
Τo http://dentalstudio.gr/ μέσα από επιστημονικά τεκμηριωμένες και εξειδικευμένες υπηρεσίες, στοχευμένα ενημερωτικά άρθρα καθώς και απαντήσεις στις δικές σας ερωτήσεις, είναι η πρώτη σκέψη όταν παρουσιάζονται προβλήματα οδοντιατρικής φύσης.
H Athens Technology Center (ATC), με ιδιαίτερη χαρά αποδέχθηκε την πρόσκληση του Διεθνούς Συμβούλιου Τύπου και Τηλεπικοινωνιών (IPTC, International Press Telecommunications Council), να παρουσιάσει τα εργαλεία που έχει αναπτύξει για την αντιμέτωπιση του φαινομένου των ψευδών ειδήσεων στην συνάντηση των μελών του οργανισμού που θα φιλοξενηθεί στην Αθήνα, 23-26 Απριλίου.
Ως φορέας, το IPTC θέτει τα διεθνή πρότυπα των τεχνολογικών συστημάτων και υποδομών για τα Μέσα Ενημέρωσης και η ATC αποτελεί ενεργό μέλος του από το 2005, στο πλαίσιο της στρατηγικής της στόχευσης για παροχή ολοκληρωμένων λύσεων στην εν λόγω αγορά.
Αναλυτικότερα, εκπρόσωποι οργανισμών-ηγετών από το χώρο των media, όπως ενδεικτικά το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP), το Associated Press (AP), το Bloomberg, οι New York Times, το BBC News, το Getty Images και οι Thomson Reuters, θα ενημερωθούν, μεταξύ άλλων, για τις πλατφόρμες Truly Media και TruthNest που έχει αναπτύξει η ATC.
Η πλατφόρμα Truly Μedia, την οποία χρησιμοποιεί ήδη η Διεθνής Αμνηστία για την επιβεβαίωση αναφορών σχετικών με περιστατικά παραβίασης ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αποτελεί μία εφαρμογή συλλογής, οργάνωσης και εκτίμησης της αξιοπιστίας πληροφοριών που βρίσκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αντίστοιχα, το TruthNest είναι μία εφαρμογή ανάλυσης περιεχομένου που προέρχεται από το Twitter και προσφέρει στους χρήστες χρήσιμα στοιχεία που μπορούν να τους βοηθήσουν στην εκτίμηση της αξιοπιστίας πληροφοριών και πηγών.
Όλες αυτές οι λειτουργικότητες έχουν με επιτυχία ενσωματωθεί στην ολοκληρωμένη πλατφόρμα newsasset που διαθέτει για 15 και πλέον χρόνια η ATC, για την αποθήκευση, διαχείριση, δημιουργία και διανομή ειδησεογραφικού περιεχομένου.
Ολικό redesign και μετάβαση σε Netvolution 5.5 στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιριών
Τη νέα έκδοση του protothema.gr παρουσίασαν το «Πρώτο Θέμα» και η Atcom, με το site να επανασυστήνεται στο ψηφιακό κοινό του με νέο design και τεχνολογικές δυνατότητες που αναβαθμίζουν συνολικά την εμπειρία του χρήστη.
Σε ένα πλήρως responsive περιβάλλον πλοήγησης, o αναγνώστης έρχεται απόλυτα στο επίκεντρο, λαμβάνοντας εύκολα και άμεσα ενημέρωση για τις ειδήσεις που τον απασχολούν από όλες τις συσκευές, με πρόσβαση στο σύνολο των κατηγοριών ενημέρωσης από τη homepage.
Παράλληλα, πραγματοποιήθηκε ειδική μελέτη για την τοποθέτηση των διαφημιστικών banner και την προσαρμογή τους ανά συσκευή, με στόχο την κάλλιστη αφομοίωσή τους στο design και απόδοσή τους για τους διαφημιζόμενους πελάτες.
Ειδικό βάρος στη διαδικασία μελέτης και υλοποίησης είχε η διασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης και ταχύτητας της σελίδας.
Παρόλη την ύπαρξη προηγούμενης τεχνολογικής υποδομής, πραγματοποιήθηκε ολικός επαναπρογραμματισμός και μετάβαση στην τελευταία έκδοση της βραβευμένης πλατφόρμας διαχείρισης περιεχομένου της ATCOM, Netvolution 5.5 με στόχο την ενσωμάτωση του συνόλου των πρωτοποριακών χαρακτηριστικών της έκδοσης, όπως το Page Editor, και δυνατότητα περαιτέρω προσθηκών στο άμεσο μέλλον.
Με αφορμή τη νέα έκδοση, ο Γιάννης Κορρές, R&D Director της ΑΤCOM, σχολίασε σχετικά: «To Page Editor, το πιο δυνατό functionality της τελευταίας έκδοσης (5.5) του Netvolution, αναπτύχθηκε από το τμήμα R&D της ATCOM για να απαντήσει στην ουσία της εργασιακής ανάγκης κάθε digital publisher για εύχρηστη, γρήγορη και διασυνδεδεμένη έκδοση περιεχομένου.
Επιτρέποντας τη διαρρύθμιση του περιεχομένου μιας σελίδας μέσα από πλήθος διαθέσιμων παραλλαγών, το Page Editor δίνει τη δυνατότητα στο διαχειριστή να οπτικοποιεί τις αλλαγές καθώς τις εκτελεί, μειώνοντας δραματικά το χρόνο έκδοσης του περιεχομένου.
Το Netvolution είναι από τα λίγα CMS παγκοσμίως που παρέχουν αυτή τη δυνατότητα, και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που ένα 100% ATCOM προϊόν υποστηρίζει τόσο αποτελεσματικά το περιεχόμενο που φτάνει στις οθόνες των εκατομμυρίων αναγνωστών του Πρώτου Θέματος.»
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με έργο πατήστε εδώ.
Η Sefco Zeelandia είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής πρώτων υλών Αρτοποιίας και Ζαχαροπλαστικής. Από το 1965 εδραιώθηκε στην ελληνική αγορά και δημιούργησε τις βάσεις για τη μεγάλη συνεργασία με την Zeelandia, κορυφαία στο χώρο της από το 1900!
Η καρδιά της Sefco Zeelandia χτυπά στις σύγχρονες ιδιόκτητες κτιριακές εγκαταστάσεις της στα Σπάτα Αττικής, αλλά έχει γραφεία και στη Βουλγαρία, στη Σερβία και εξάγει στην Κύπρο, στην Αλβανία, στο Μαυροβούνιο, στα Σκόπια και στη Ρουμανία.
Η δυναμική και η διαρκώς αναπτυσσόμενη πορεία της εταιρείας, δημιούργησε την ανάγκη για μια αυτοματοποιημένη λύση σε ότι αφορά την οργάνωση των διαδικασιών των πωλήσεων. Η Sefco Zeelandia εμπιστεύτηκε τη SiEBEN προκειμένου να αυξήσει την παραγωγικότητα των πωλητών της, μέσα από την σύγχρονη και φιλική πλατφόρμα του Pocketbiz.
Πιο συγκεκριμένα, μέσω του Pocketbiz παρέχεται η δυνατότητα άμεσης πρόσβασης στα δεδομένα της εταιρίας, όπως τιμοκαταλόγους προϊόντων, αποθέματα αλλά και εμπορική εικόνα πελατών.Ταυτόχρονα,μειώνονται τα λάθη, τόσο κατά την παραγγελιοληψία, όσο και κατά την είσπραξη λόγω του μεγάλου όγκου των καθημερινών παραγγελιών.
Τέλος, με την αυτόματη καταχώρηση παραγγελιών στο ERP της εταιρείας, επιτυγχάνεται μείωση του κόστους των διαδικασιών καταχώρησης και ελέγχου από το back office.
Με την ολοκλήρωση του έργου, η εταιρεία διαθέτει στα χέρια της όλα τα εργαλεία και τις πληροφορίες που απαιτούνται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ενώ συγχρόνως βελτιώνει σημαντικά την καθημερινή ρουτίνα και την αποτελεσματικότητα του προσωπικού της.
Την Honest Partners επέλεξε η Κάριτας Ελλάς για το σχεδιασμό και υλοποίηση της ηλεκτρονικής της πλατφόρμας “Platform for Employment & Training” για την εύρεση εργασίας ευάλωτου πληθυσμού.
Η Μη Κυβερνητική Οργάνωση Κάριτας Ελλάς επέλεξε για τον σχεδιασμό και υλοποίηση της ψηφιακής της πλατφόρμας εύρεσης εργασίας, την εταιρία Honest Partners.
Η Κάριτας Ελλάς, σωματείο της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα, έχει ως σκοπό τη Φιλανθρωπία, την Αγαθοεργία και την Κοινωνική Συμπαράσταση. Δραστηριοποιείται από το 1980 στην παροχή βοήθειας σε ευάλωτες ομάδες πληθυσμού ανεξαρτήτως φυλής, θρησκεύματος, φύλου ή γλώσσας.
Η διαδικτυακή εφαρμογή που υλοποιήθηκε και φιλοξενείται από την Honest Partners, απευθύνεται τόσο σε ευαίσθητο πληθυσμό που δεν μιλά ή δεν γνωρίζει καλά την Ελληνική γλώσσα, όσο και σε χρήστες της Κάριτας Ελλάς (εθελοντές, κοινωνικούς λειτουργούς κ.α.) που δεν έχουν ιδιαίτερη εξοικείωση με πληροφοριακά συστήματα.
Το έργο εμπεριέχει μια σουίτα εφαρμογών που αναπτύχθηκαν ειδικά για την Caritas και περιλαμβάνουν:
• Εύκολη εισαγωγή βιογραφικού, ευκαιριών εργασίας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων από το προσωπικό της Κάριτας Ελλάς
• Αυτοματοποιημένη συλλογή και κατανομή ευκαιριών εργασίας σε εργασίες από διάφορους ιστοτόπους του Ελληνικού διαδικτύου
• Αυτόματη αντιστοίχιση ευκαιριών εργασίας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων με τους ωφελούμενους
• Αυτόματη ενημέρωση όλων των χρηστών μέσα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας (push, sms, email)
• Αυτόματη μετάφραση του περιεχομένου στην επιλεγμένη γλώσσα του ωφελούμενου.
• Προσωποποιημένη επικοινωνία από τους κοινωνικούς λειτουργούς
• Εφαρμογή για web και κινητά για τους ωφελούμενους.
Οι εφαρμογές που αναπτύχθηκαν συμμορφώνονται πλήρως με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR).
Για την υλοποίηση της εφαρμογής ελήφθησαν υπόψιν και επιλύθηκαν ουσιαστικά προβλήματα όπως η δυσκολία επικοινωνίας των ευπαθών ομάδων με γλώσσες πέραν από τη μητρική τους, η μειωμένη εξοικείωση όλων των εμπλεκομένων με πληροφοριακά συστήματα και η εκπαίδευση για τη λειτουργία της εφαρμογής.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο ωφελούμενος με μια απλή κίνηση μπορεί να βλέπει προσφορές εργασίας, να κάνει αιτήσεις για εργασία καθώς και να επικοινωνεί με την Κάριτας απευθείας από την mobile εφαρμογή στη γλώσσα του.
Προστίθενται νέες υπηρεσίες, ενώ τίθεται υπό τον Κ.Καμάρα, Αντιπρόεδρο ΔΣ της εταιρείας
Τη διεύρυνση του φάσματος των υπηρεσιών του MOCTA www.mocta.gr ανακοίνωσε η ATCOM, στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης και περαιτέρω ενίσχυσης του εξειδικευμένου business unit.
Το MOCTA δημιουργήθηκε προ διετίας με στόχο να παρέχει στους πελάτες και συνεργάτες της ATCOM ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε θέματα digital transformation όπως, ενδεικτικά, αναλυτική αξιολόγηση (Audit), εκπόνηση στρατηγικού σχεδίου, ανάπτυξη bespoke μοντέλου υλοποίησης καθώς και πλήρη υποστήριξη λειτουργίας κατά την ψηφιακή μετάβαση.
Μέσα στο επόμενο δίμηνο, προστίθενται στο φάσμα των προσφερόμενων υπηρεσιών του MOCTA προηγμένες λειτουργίες data & analytics, νέα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη (user experience optimization) ενώ παράλληλα ενισχύεται και η στελέχωση του συγκεκριμένου τμήματος.
O Κων/νος Θεοτοκάς, CEOτης ATCOM δήλωσε σχετικά:
«Βασική παράμετρο του σχεδίου ανάπτυξης του MOCTA αποτελεί η πρόσβαση σε διεθνή τεχνογνωσία και βέλτιστες πρακτικές - για αυτό είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που ο Κωνσταντίνος Καμάρας, Αντιπρόεδρος ΔΣ της ATCOM από το 2006, με την εκτενή του διεθνή δραστηριότητα και τη συνεργασία του με market leaders του εξωτερικού, αναλαμβάνει την επίβλεψη και κατεύθυνση των Digital Transformation υπηρεσιών μας».
Σερφάροντας ανοίγει η όρεξη…Αυτό διαπιστώνεις όταν μπεις στο νέο site της Pizza Hut, που σχεδίασε η Light houseστηνεξειδικευμένη e-commerce πλατφόρμα της,VENDDκαι δημιούργησε την πιο fun και function σελίδα παραγγελίας για λαχταριστή Pizzaκαι όχι μόνο.
Σε ένα γευστικό περιβάλλον που είναι τόσο αντιπροσωπευτικό, που σχεδόν…μυρίζει λιχουδιές, μπορείς να δεις ξεκάθαρα τις επιλογές, τις προσφορές, τα combos που προσφέρει η Pizza Hutκαι να επιλέξεις ανάμεσα σε delivery και takeaway, αναλόγως.
Το ευέλικτο menu σε καθοδηγεί προς την παραγγελία που ταιριάζει καλύτερα στα δεδομένα σου, σε διευκολύνει να κάνεις την καλύτερη και την πιο οικονομική επιλογή και σε κατατοπίζει σχετικά με το τι θα πρέπει να περιμένεις στο πιάτο σου! Η αγαπημένη pizza με το motto For the Love of Pizza, γίνεται η πιο απολαυστική digital εμπειρία και δείχνει το δρόμο προς το μέλλον.
Στον επισκέπτη επίσης παρέχεται η δυνατότητα για μελλοντικές παραγγελίες, ενόψει πάρτι, ή επερχόμενων συγκεντρώσεων, πραγματοποιούνται κλιμακωτές εκπτώσεις ανάλογα με το ποια και πόσα προϊόντα υπάρχουν στην παραγγελία, αυτόματη ταύτιση διεύθυνσης παραγγελίας και πλησιέστερου καταστήματος, καθώς και τρέχουσες προσφορές, ανάλογα την ημέρα, την ώρα, την περίσταση.
Πάρτε μία …γεύση, εδώ: www.pizzahut.gr
Καθώς πλέον διαθέτουμε την απαραίτητη τεχνογνωσία αλλά και την εμπειρία στη δημιουργία ενός νέου δυναμικού website, η 3probrokers μας εμπιστεύθηκε τη σύσταση της νέας της σελίδας.
Η 3probrokers είναι μια εταιρεία του ομίλου ENTEC που ως κύριο μέλημά της έχει το leasing αυτοκινήτων, τη μεσιτεία και την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Μέσα από το 3pro.gr μπορείτε να βρείτε προσφορές για υπηρεσίες που θα κάνουν πιο εύκολη την καθημερινότητά σας, αλλά και που θα δώσουν την απαραίτητη ώθηση στην επιχείρησή σας.
Η 3probrokers λοιπόν εκπροσωπεί μια παγκόσμια εταιρεία μίσθωσης αυτοκινήτων, την Leaseplan, και με τη μεγάλη εμπειρία της στον τομέα της μίσθωσης αυτοκινήτων δίνει λύσεις στις ανάγκες σας τόσο στο επαγγελματικό όσο και στο επιβατικό όχημα.
Κατανοώντας την εμβέλεια και τη σημασία της 3probrokers στήσαμε το νέο της website στοχεύοντας να είναι κατανοητό και το μήνυμα της ίδιας της εταιρείας και όσα αυτή παρέχει, αλλά και να είναι απλό, κατανοητό και εύχρηστο από τον πελάτη ο οποίος έτσι βρίσκει τη λύση στο πρόβλημά του γρήγορα και άμεσα.
Η RDC Informatics ολοκλήρωσε με επιτυχία το νέο δικτυακό τόπο της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής, που λειτουργεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.syneteristiki.gr.
Το περιεχόμενο του νέου δικτυακού τόπου οργανώθηκε σε τρεις κύριες θεματικές ενότητες απαραίτητες για να καλύψει τις ανάγκες ενημέρωση υφιστάμενων & νέων πελάτων & συνεργατών της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής.
Ο επισκέπτης του νέου δικτυακού τόπου έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για:
• Το προφίλ της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής (πληροφορίες, εταιρική διακυβέρνηση, οικονομική ενημέρωση, εταιρικές ανακοινώσεις, κπ)
• Τα προσφερόμενα ασφαλιστικά προγράμματα οργανωμένα ανά κατηγορία ασφάλισης (σύνταξη, περιουσία, ζωή, επιχείρηση &bankassurance)
• Απαραίτητες πληροφορίες για πελάτες & συνεργάτες ασφαλιστικούς πράκτορες (εξυπηρέτηση πελατών, φροντίδα ατυχήματος, πληρωμή ασφαλίστρων κλπ)
Ο νέος δικτυακός τόπος υλοποιήθηκε με χρήση του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου MELO / Content Optimizer.
Ο σχεδιασμός του βασίστηκε στις αρχές του responsive design & είναι «φιλικό» σε οποιαδήποτε «έξυπνη» φορητή συσκευή (mobile friendly for smartphones & tablets).
Εκτός από την ανάπτυξη του νέου δικτυακού τόπου, η RDC Informatics ανέλαβε υπηρεσίες φιλοξενίας, συντήρησης & υποστήριξης λειτουργίας του δικτυακού τόπου όπως επίσης και τη σωστή δεικτοδότηση περιεχομένου του νέου site στις μηχανές αναζήτησης μέσω ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών Search Engine Optimization (SEOServices).
Η RDC InfomaticsRDC Informatics αποτελεί έναν ολοκληρωμένο οργανισμό παροχής λύσεων και προϊόντων Πληροφορικής που σχεδιάζει, αναπτύσσει και προσφέρει λύσεις τεχνολογίας σε ένα ευρύτατο φάσμα επαγγελματικών χώρων & οργανισμών. Αναλυτικές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.rdc.gr
Η Greek Culture Society IKE επέλεξε για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου της market place www.greecs.com, την Honest Partners.
Η GreeCS δραστηριοποιείται στις εξαγωγές προϊόντων Ελληνικού πολιτισμού, παρέχοντας την δυνατότητα σε μουσεία της Ελλάδας, φορείς πολιτισμού αλλά και επιχειρήσεις, να προβάλλουν διαδικτυακά τα προϊόντα τους μέσω της πλατφόρμας της σε τελικούς καταναλωτές σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία.
Αξίζει να αναφερθεί ότι όλα τα προϊόντα είναι 100% Ελληνικά και κατά κύριο λόγο χειροποίητα.
Το έργο ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο του 2018 καλύπτοντας πλήρως τις επιχειρησιακές ανάγκες της GreeCS για την γρήγορη και εύκολη ανάπτυξη των πωλήσεών της.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει υψηλές προδιαγραφές σχεδίασης και αισθητικής η οποία αναδεικνύει μέσα από καθαρές και λιτές γραμμές την ποιότητα των προϊόντων πολιτισμού που διαθέτει στις διεθνείς αγορές. Καινοτόμο χαρακτηριστικό του έργου είναι η shop in shop υλοποίηση.
Το έργο υλοποιήθηκε μέσα από την βραβευμένη πλατφόρμα διαχείρισης ηλεκτρονικού εμπορίου Magento 2.0, η οποία χρησιμοποιείται από τους μεγαλύτερους εμπορικούς οίκους στον κόσμο (μεταξύ άλλων Coca Cola, Nike, Christian Louboutin, και Jaguar.
Το τμήμα internet marketing της Honest Partners έχει αναλάβει πλήρως την προώθηση του greecs.com στις αγορές του εξωτερικού σχεδιάζοντας και εκτελώντας όλες τις σχετικές ενέργειες.
Η GreeCS IKE έχει ήδη πραγματοποιήσει εξαγωγές σε χώρες της Ευρώπης όπως Αγγλία, Γερμανία και Ελβετία, ενώ αναμένεται σύντομα η επέκτασή της στις Η.Π.Α.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77