H Generation Y – International e-Business Experts, με ηγετική θέση στο χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του digital transformation ανέλαβε, σχεδίασε και υλοποίησε το ολοκαίνουργιο corporate site της INNOVO Constructions,
της τεχνικής εταιρίας με πρωταγωνιστική παρουσία στο χώρο της κατασκευής – ανακαίνισης επαγγελματικών χώρων και στον εξοπλισμό καταστημάτων.
Πιο συγκεκριμένα η ομάδα της Generation Y ανέλαβε το concept, το σχεδιασμό και την επιμέλεια της νέας ιστοσελίδας καθώς και το development της.
Το νέο ψηφιακό περιβάλλον, απολαμβάνει όλα τα ανταγωνιστικά εμπορικά πλεονεκτήματα ενός απόλυτα customized site με ιδιαίτερο design και μια σειρά εργαλείων και αυτοματισμών που ανταποκρίνονται απόλυτα στις ανάγκες της INNOVO.
Η πλήρης κατηγοριοποίηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας, οι αυτόνομες landing pages προγενέστερων και υπό κατασκευή έργων, η δημιουργία ειδικού section-video gallery με οπτικοακουστικό υλικό,
αλλά και το απόλυτα responsive design που κάνει την ιστοσελίδα φιλική σε mobile και tablet είναι μερικά από τα στοιχεία που διευκολύνουν την περιήγηση του επισκέπτη στην ιστοσελίδα, αναβαθμίζουν την ποιότητα προβολής των παρεχόμενων υπηρεσιών της INNOVO και προσφέρουν μια σύγχρονη και ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης.
Τέλος, ενισχύεται η προσέλκυση επισκεψιμότητας στη νέα ιστοσελίδα, μέσω στοχευμένης search engine optimization (SEO) στρατηγικής, διευρύνοντας έτσι την πελατειακή βάση της εταιρίας.
Πλέον η INNOVO Constructions κατέχει μία ολοκληρωμένη corporate ιστοσελίδα με υψηλή εμπορική αξία που ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες του πελάτη.
Έχοντας δομήσει μία εξαιρετική εσωτερική διαρρύθμιση, και διατηρώντας το φιλικό και ζεστό περιβάλλον που αποπνέει μια οικογενειακή επιχείρηση,
η εταιρεία MAX STORES διαθέτει πλέον 8 «φυσικά» καταστήματα που εξυπηρετούν την πιστή πελατεία της, ωστόσο επεκτείνεται και στη διαδικτυακή αγορά, αξιοποιώντας την πιο σύγχρονη τεχνολογία, για να εξυπηρετήσει τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες στις online αγορές.
Για την αναδιάρθρωση του e-shop και τον επανασχεδιασμό του σε άριστη αισθητική, πρωτοπόρα τεχνολογία, εξελιγμένες τεχνικές υπηρεσίες κι απολαυστική εμπειρία διαδικτυακών αγορών, συνεργάστηκε με τη LIGHTHOUSE, η οποία ξενάγησε με μεγάλη επιτυχία τα MAXSTORESστο ψηφιακό μέλλον.
Αναλυτικά μενού, προσαρμογή για mobile χρήση, προϊόντα που παρουσιάζονται σε infinite scrolling λίστες και νέα ψηφιακά στοιχεία που θα κάνουν την εμπειρία αγορών ακόμα πιο εύκολη, αξιόπιστη, ξεκάθαρη και άμεση, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου, εντυπωσιακού σχεδιασμού.
Ο δρόμος του μέλλοντος είναι πάντα απαιτητικός και ιδιαίτερα ανταποδοτικός με συνεργασίες όπως αυτή της LIGHTHOUSEκαι των MAXSTORES.
Η ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ είναι συνώνυμη με τα χαλιά. Η LIGHTHOUSE είναι συνώνυμη με το e-commerce.
Μαζί, συνεργαστήκαν σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο, εγκαινιάζοντας το νέο, responsivee-shop στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.biokarpet.gr όπου ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στη σύγχρονη εικόνα της παραδοσιακής εταιρίας και να επιλέξει ανάμεσα σε μεγάλη ποικιλία προϊόντων και λύσεων για τον ιδιωτικό ή για τον επαγγελματικό του χώρο.
O Όμιλος Βιοκαρπέτ που δραστηριοποιείται από το 1950, οραματίζεται τη δημιουργία ενός καλύτερου επιπέδου ζωής για τον άνθρωπο, τόσο ποιοτικά όσο και αισθητικά και με αυτές τις προδιαγραφές πραγματοποιήθηκε από τη LIGHTHOUSE το καινούργιο της e-shop,
το οποίο αποπνέει μια άριστη αισθητική, όπου κυριαρχεί η φιλοσοφία της σύγχρονης διακόσμησης, σε συνδυασμό με την ψηφιακή εργονομία, την απλή κι ευχάριστη πλοήγηση και την αξιοπιστία στις ηλεκτρονικές αγορές.
Με άριστη διαχείριση στην τεράστια ποικιλία προϊόντων που διαθέτει η εταιρία, το νέο e-shop προσφέρει ένα ξεκάθαρο πλάνο για όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει, να καθαρίσει και να φυλάξει τα χαλιά του ή να συμπεριλάβει το e-shop στη λίστα γάμου του.
Προηγμένες λύσεις μετάβασης στο cloud από την Office Line για την Celestyal Cruises
Η OfficeLine, ηγέτιδα εταιρεία που εξειδικεύεται στην παροχή ολοκληρωμένων επαγγελματικών λύσεων πληροφορικής, ανέλαβε και υλοποίησε με επιτυχία έργο Active Directory Domain Services & Office 365 email migration γιατην Celestyal Cruises.
H υλοποίηση ικανοποίησε την ανάγκη της Celestyal Cruises για κάλυψη των αυξημένων απαιτήσεων της για collaboration κι ευελιξία επικοινωνίας καθώς και για βελτιστοποίηση της παραγωγικότητας της επιχείρησης, πετυχαίνοντας παράλληλα τη μείωση του μεγάλου διαχειριστικού χρόνου υποστήριξης που απαιτούσαν δύο διαφορετικά domain & email συστήματα.
Η Office Line εισηγήθηκε τη μετάβαση των συστημάτων αυτών στην ολοκληρωμένη σουίτα cloud υπηρεσιών της Microsoft, Office 365, η οποία προσφέρει μέγιστη παραγωγικότητα και ενδοεταιρική συνεργασία (productivity & collaboration).
Οι βασικές υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται είναι: email μέσω της υπηρεσίας ExchangeOnline, άμεση επικοινωνία μέσω της υπηρεσίας Skype for Business και collaboration, μέσω της υπηρεσίας Share Point Online.
Ειδικότερα, με την ανωτέρω λύση, η Celestyal Cruises κατάφερε να ενοποιήσει τα δύο διαφορετικά Active Directory Domains & Exchange Organizations μεταξύ των κεντρικών της γραφείων στις χώρες όπου δραστηριοποιείται,
με αποτέλεσμα να αυξήσει τα επίπεδα συνεργασίας και επικοινωνίας στους χρήστες της, να μειώσει το διαχειριστικό χρόνο της νέας αναβαθμισμένης υποδομής, ενώ τέλος, οι υπηρεσίες να είναι πάντα διαθέσιμες.
Ενδεικτικό είναι ότι καθ’ όλη τη διάρκεια των εργασιών οι χρήστες συνέχισαν απρόσκοπτα την εργασία τους, ενώ το έργο ολοκληρώθηκε επιτυχώς σε πέντε διαφορετικές χρονικές φάσεις.
Με την ολοκλήρωση του έργου τον Ιούλιο του 2017, η Celestyal Cruises διαθέτει πλέον μια ενιαία πλατφόρμα επικοινωνίας και συνεργασίας για τους εργαζομένους της, στα κεντρικά γραφεία της, η οποία έχει προσδώσει αυξημένη ασφάλεια και μεγαλύτερα επίπεδα ευελιξίας στην καθημερινότητά τους,
με αποτέλεσμα την αύξηση της ίδιας της παραγωγικότητας της επιχείρησης.
Ο κ. Κώστας Σμυρλής, MIS Director της Celestyal Cruises δήλωσε σχετικά για τη συνεργασία: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την επιλογή μας να συνεργασθούμε με την Office Line, καθώς, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα η εταιρεία μας αναβάθμισε και ενοποίησε τις υποδομές της σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται.
Πρόκειται για ένα στρατηγικό βήμα προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό που στοχεύει στην καλύτερη κάλυψη των αυξημένων απαιτήσεων για συνεργασία με όλα τα τμήματα της εταιρείας μας».
Ο κ. Παναγιώτης Κουρής, CEO της Office Line AE ανέφερε σχετικά: «Αφουγκραζόμαστε τις απαιτήσεις των επιχειρήσεων αξιοποιώντας τιςπιο σύγχρονες τεχνολογίες και τις πολυδιάστατες δυνατότητες του cloud.
Ευχαριστούμε την Celestyal Cruises για την εμπιστοσύνη της, για την ανάθεση της μετάβασης του εταιρικού της email σε περιβάλλον Office 365, που θα της προσφέρει άμεσα αποτελέσματα για την εύρυθμη, ασφαλή και σύγχρονη διαχείριση των δεδομένων της,
αλλά και την πιο αποδοτική συνεργασία κι επικοινωνία των εργαζομένωνκαι συνεργατών της».
Διαθέσιμος στο κοινό ο νέος διαδικτυακός τόπος του Μουσείου Μπενάκη από την Honest Partners
Προϊόν της συνεργασίας της Honest Partnersκαι του Μουσείου Μπενάκη, ο νέος διαδικτυακός τόπος www.benaki.gr είναι πλέον προσβάσιμος στο κοινό.
Το εκσυγχρονισμένο και απλοποιημένο διαδραστικό περιβάλλον πλοήγησης αναδεικνύει το πλούσιο πολιτισμικό υλικό του Μουσείου, με την ιδιαίτερη χρονική και γεωγραφική ευρύτητα, και ταυτόχρονα προβάλλει τις συνεχείς δράσεις του εντός και εκτός της ελληνικής επικράτειας.
H Honest Partners ολοκλήρωσε τόσο τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου website, όσο και την ενίσχυση του περιεχομένου της, καθώς:
• Δημιουργήθηκαν εικονικές περιηγήσεις για τέσσερα από τα κτίρια του Μουσείου (close-ups, ακουστικές ξεναγήσεις σε έξι γλώσσες, υποστήριξη qrcodes).
• Εμπλουτίστηκε η online βάση των συλλογών με νέο περιεχόμενο (αντικείμενα και αρχειακό υλικό που δεν είναι φυσικά προσβάσιμα, ανάδειξη της Συλλογής Χειρογράφων με την τεκμηρίωση, επιμέλεια και μετάφραση 117 χειρόγραφων,την ψηφιοποίηση και την επεξεργασία 78.860 σελίδων, τη μεταγραφή 2.600 σελίδων και τη δημιουργία onlineflippingbooks).
• Φωτογραφήθηκαν περίπου 3.500 νέα μουσειακά αντικείμενα.
• Σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν εφαρμογές για την καλύτερη ανάδειξη διαφόρων συλλογών του Μουσείου Μπενάκη (με χρονογραμμές, διαδραστικά παιχνίδια κ.ά.).
• Δημιουργήθηκαν 60 νέα video σε δυο γλώσσες.
• Παρέχεται πλέον πρόσβαση σε ειδικές κατηγορίες κοινού (παιδιά, ΑΜΕΑ κ.ά.)
Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Honest Partners, Παναγιώτης Τσουγκριάνης, δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι για την ολοκλήρωση αυτού του έργου μείζονος σημασίας για την ελληνική μουσειακή οικογένεια και την προβολή του ελληνικού πλούτου στο εξωτερικό.
Συγχαρητήρια στην ομάδα των 200 και πλέον συνεργατών που, παρά τις δυσκολίες του εγχειρήματος, επέδειξαν ιδιαίτερο ζήλο και έκαναν πραγματικότητα ένα τόσο σπουδαίο έργο.»
Η ATC υλοποιεί έργο big data usage analytics για τον αμερικανικό ακαδημαϊκό εκδοτικό οίκο Alexander Street Press
Η AthensTechnology Center (ATC), σταθερή στην καινοτόμα κι εξωστρεφή πορεία της, ολοκλήρωσε πρόσφατα την ανάπτυξη και διαχείριση λύσης big data usage analytics για τον αμερικανικό ακαδημαϊκό εκδοτικό οίκο Alexander Street Press που ειδικεύεται στην παροχή streaming media και βραβευμένων πρωτογενών συλλογών.
Η λύση βασίστηκε πάνω στην πλατφόρμα Data Analytics Βouquet της γαλλικής εταιρείας Squid, με στόχο την πλήρη καταγραφή και ανάλυση της χρήσης του ακαδημαϊκού υλικού (εκδόσεις, δημοσιεύσεις και οπτικοακουστικό περιεχόμενο) που διανέμει η AlexanderStreet Press μέσω εξειδικευμένου web portal.
Στα πλαίσια του έργου, η ATC παρείχε υπηρεσίες ανάπτυξης και διαχείρισης του Portal, καθώς και την παραμετροποίηση και διασύνδεση της πλατφόρμας analytics με αυτό.
Επιπλέον, για τους διαχειριστές του portal, η ATC εξασφάλισε τη δυνατότητα πλήρους οπτικοποίησης των δεδομένων χρήσης μέσα από ένα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον.
Η Squid είναι πάροχος λύσεων Usage Analytics για εκδότες ακαδημαϊκού περιεχομένου.
Οι λύσεις αυτές βοηθούν τους εκδότες να μετρούν και αναλύουν την χρήση online των δημοσιεύσεών τους, ώστε να συντηρούν και επαυξάνουν τις συμβάσεις τους με βιβλιοθήκες και να βελτιστοποιούν τα περιεχόμενα του καταλόγου εκδόσεών τους. Ξεκινώντας από την Γαλλία, σήμερα επεκτείνεται στις ΗΠΑ.
Σημαντική αύξηση στις απευθείας κρατήσεις του Galaxy Hotel Iraklio επιτυγχάνει η Nelios, με ολιστικό μοντέλο digital marketing
Η online απόδοση και – κυρίως - η τόνωση των απευθείας πωλήσεων μέσω του website (που συνοδεύονται, βεβαίως, κι από αύξηση της κερδοφορίας) ήταν το βασικό ζητούμενο του ξενοδοχείου Galaxy Hotel Iraklio, όταν απευθύνθηκε στη Nelios για την παροχή digital marketing υπηρεσιών.
Η ομάδα της Nelios υλοποίησε σχέδιο δράσης, το οποίο βασίστηκε σε μία ολιστικού χαρακτήρα προσέγγιση, με συγκεκριμένους κύριους άξονες οι οποίοι είναι:
● Ο καθορισμός των USPs (Unique Selling Points) του ξενοδοχείου
● Η δημιουργία ενός νέου conversion optimized website, βασισμένο στα παραπάνω
● Η ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου (content), προκειμένου να ενισχύσει και να τροφοδοτήσει το SEO, τις Google Adwords καμπάνιες, τα Social Media του ξενοδοχείου και τα διεθνή Travel Blogs
● Η δημιουργία και αξιοποίηση emailing lists πραγματικών επισκεπτών του ξενοδοχείου
● Ο απόλυτος συντονισμός των digital marketing ενεργειών με το τμήμα πωλήσεων του ξενοδοχείου.
Έπειτα από ενάμισι χρόνο εφαρμογής (τα στοιχεία που δημοσιεύονται αφορούν στο διάστημα Ιανουάριος 2016 - Αύγουστος 2017 και βασίζονται σε δεδομένα από το Google Analytics και το Web hotelier) ενός ολιστικού στρατηγικού μοντέλου digital marketing, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά:
● 20% συνολική αύξηση των online κρατήσεων του ξενοδοχείου (Direct και OTAs)
● 120% αύξηση των απευθείας κρατήσεων του ξενοδοχείου
● 30% μείωση της ψαλίδας κρατήσεων μεταξύ OTAs / απευθείας κρατήσεων
Στη βάση της ίδιας λογικής, η ομάδα της Nelios συνεχίζει να εφαρμόζει τον online σχεδιασμό της για το Galaxy Hotel Iraklio με ορίζοντα τριετίας. Στόχος παραμένει η αύξηση των online κρατήσεων, αλλά και η περαιτέρω βελτίωση της κατανομής μεταξύ απευθείας κρατήσεων και OTAs.
Η Caritas επέλεξε την Honest Partners για την ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας εύρεσης εργασίας και προγραμμάτων κατάρτισης.
Η Caritas ως Φιλανθρωπικό Σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που τελεί υπό την αιγίδα της Ιεράς Συνόδου της Καθολικής Ιεραρχίας της Ελλάδος έχει ως σκοπό την δημιουργία, εφαρμογή και υλοποίηση δράσεων και προγραμμάτων ανθρωπιστικού και φιλανθρωπικού περιεχομένου.
Στο πλαίσιο αυτό ανέθεσε στην Honest Partners το έργο "Caritas Platform for Employment & Training", μια πλατφόρμα αναζήτησης θέσεων εργασίας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων κατά κύριο λόγο για ευαίσθητο πληθυσμό με δυσκολία στη χρήση της ελληνικής γλώσσας.
Αναλυτικότερα, η πλατφόρμα αποτελείται από διαδικτυακό τόπο και mobile εφαρμογή όπου ενδεικτικά θα παρέχονται:
- αυτοματοποιημένη συλλογή θέσεων εργασίας και προγραμμάτων κατάρτισης,
- δημιουργία και διαχείριση δραστηριοτήτων εκπαίδευσης
- αυτοματοποιημένη αντιστοίχιση ευκαιριών με ενδιαφερόμενους
- ενημέρωση των ωφελούμενων μέσα από διάφορα κανάλια επικοινωνίας
- αυτόματη μετάφραση περιεχομένου
Η Honest Partners στοχεύει σε μια tailor-made υλοποίηση μιας εύχρηστης και φιλικής πλατφόρμας ανταποκρινόμενης στις ανάγκες ευπαθών ομάδων με δυσκολίες στην χρήση ηλεκτρονικών μέσων.
Nέα δωρεάν υπηρεσία- εργαλείο για τους ξενοδόχους, η οποία μετρά και αξιολογεί τα πραγματικά επικοινωνιακά οφέλη της προβολής στον Τύπο, στα social media και στα blogs!
Παραμένοντας πιστή στο πλευρό των ξενοδοχείων - συνεργατών της, ως η εταιρεία που αξιοποιεί τις digital marketing δυνατότητες και ευκαιρίες προς όφελος της ξενοδοχειακής επιχείρησης, η Nelios προχώρησε πρόσφατα στη δημιουργία της νέας υπηρεσίας MediaHub.
Αποστολή του MediaHub είναι η έρευνα, εκτίμηση, αξιολόγηση και διαχείριση όλων των media αιτημάτων για (δωρεάν ή επί πληρωμή) προβολή των συνεργαζόμενων με τη Nelios ξενοδοχείων.
Η υπηρεσία δίνει λύση σε ένα μεγάλο πρόβλημα της σύγχρονης ξενοδοχειακής πραγματικότητας, που δεν είναι άλλο από τον καθημερινό βομβαρδισμό των e-mails των ξενοδοχείων με αμέτρητες προτάσεις συνεργασίας από ανά τον κόσμο bloggers, influencers, δημοσιογράφους, φωτογράφους κ.ά., άλλες επί αμοιβή κι άλλες -το συνηθέστερο- με αντάλλαγμα δωρεάν διαμονές.
Το MediaHubby Nelios έρχεται να δώσει μια σαφή εικόνα στον ξενοδόχο για το ποια πρόταση αξίζει τελικά να δεχτεί και με ποιους όρους.
Μέσα από ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό, αναδεικνύει τα πραγματικά επικοινωνιακά οφέλη που μπορούν να προκύψουν από κάθε πρόταση προβολής η οποία προέρχεται από bloggers ή influencers, δίνοντας απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα, όπως:
Ποιοι από αυτούς έχουν πραγματικό κοινό που τους ακολουθεί; Τι δημογραφικά στοιχεία έχει το κοινό τους; Ποιων τα posts έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό (engagement); Ποιων τα blogs έχουν σοβαρό SEO value για το ξενοδοχείο;
Η διερεύνηση, η αξιολόγηση και τελικά η απάντηση σε κάθε αίτημα Μέσου (ψηφιακού ή μη) για δωρεάν ή επί πληρωμή διαμονή, είναι μια διαδικασία όχι μόνο απαιτητική και χρονοβόρα, αλλά πλέον απαιτεί και εξειδικευμένη γνώση, εργαλεία μέτρησης - αξιολόγησης και, φυσικά, ειδική μεταχείριση.
To MediaHubby Neliosεπιλέγει –λειτουργώντας ως φίλτρο- μόνο όσα διαθέτουν τα χαρακτηριστικά μιας σωστής και καλής προωθητικής ενέργειας για την αναγνωρισιμότητα, αλλά και τις πωλήσεις κάθε καταλύματος.
Το MediaHub προς το παρόν παρέχεται δωρεάν και κατ΄αποκλειστικότητα στους συνεργάτες της Nelios.
Στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει στο άμεσο μέλλον αυτόνομη και μεμονωμένη την ίδια υπηρεσία σε όλα τα ενδιαφερόμενα ξενοδοχεία
Η άριστη ποιότητα, η τεράστια ποικιλία, αλλά και η εμπειρία 30 χρόνων της ΝΙΜΑ στην παραγωγή και πώληση λευκών ειδών είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που θα βρείτε στο νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας, που φέρει την υπογραφή της Generation Y - International e-Business Experts.
Η ομάδα της Generation Y ανέλαβε το σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου B2C – ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας, το https://www.nima.gr/el μέσα από μια σειρά ενεργειών που έχουν ως στόχο την αύξηση των εσόδων και την ανάπτυξη της ηλεκτρονικής επιχείρησης στο νέο digital περιβάλλον.
Η Generation Y - International e-Business Experts ανέλαβε τον πλήρη σχεδιασμό και την κατασκευή του ηλεκτρονικού καταστήματος, αναδεικνύοντας μέσα από λιτές γραμμές και «καθαρό» design την ποιότητα, την άνεση, τη φροντίδα και την οικογενειακή αίσθηση που και η ίδια η ΝΙΜΑ αντιπροσωπεύει και θέλει να παρέχει στους πελάτες της.
Το ανανεωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΝΙΜΑ χαρακτηρίζεται από τη δυνατότητα εναλλαγής λογοτύπων και χρωμάτων ανά section, κάτι το οποίο επιτρέπει στην ηλεκτρονική επιχείρηση να υιοθετεί κάθε φορά διαφορετική προσέγγιση ανά target group και άρα να καθιστά το περιεχόμεχο του ηλεκτρονικού καταστήματος απόλυτα στοχευμένο και αποτελεσματικό.
Επίσης η απόλυτα «έξυπνη» πλοήγηση με αυτόνομες landing pages στις κύριες κατηγορίες ενισχύει την καλύτερη αξιοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος από την επιχείρηση, δίνοντάς της τη δυνατότητα να διαμορφώνει το περιεχόμενο του ανάλογα με τις ανάγκες της και να προωθεί αυτόνομες εμπορικές πολιτικές.
Για άλλη μια φορά η Generation Y - International e-Business Experts ανταποκρίθηκε απόλυτα στο όραμα του πελάτη, δημιουργώντας ένα καινοτόμο ηλεκτρονικό κατάστημα με υψηλή εμπορική αξία.
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα


Πρόσφατα New Projects
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77