Με τη Χρυσή Χορηγία της ATCOM, το CX Summit 2021: From Customer Xperience to Company Xcellence, το κορυφαίο ετήσιο συνέδριο αφιερωμένο στο Customer Experience, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021.
Στην agenda του συνεδρίου, την οποία συνιστούσαν διεθνώς καταξιωμένοι ειδήμονες του CX, συμμετείχε η CX Director της ATCOM Αλίσια Κωνσταντούρου, με τοποθέτηση που είχε ως θέμα το B2B Customer Experience και τίτλο “B2B CX: Tales from the crypt & the narrative of success”.
Στην ομιλία της, η κυρία Κωνσταντούρου αναφέρθηκε στην εγγενή διαφοροποίηση που διέπει τις ανάγκες των B2B πελατών έναντι των B2C και υπογράμμισε τη σημασία της ένταξης του Customer Empathy στον σχεδιασμό μιας επιτυχημένης στρατηγικής Customer Experience.
Αναλύοντας τη δυναμική φύση της αγοραστικής συμπεριφοράς σε επίπεδο B2B και την ιδιαίτερη πολυπλοκότητα που διακρίνει το B2B Customer Journey, ανέδειξε ως κρίσιμους παράγοντες για την αποτελεσματική διαχείριση αυτής, μεταξύ άλλων, την ενσωμάτωση μεθοδολογιών Customer Research και Experience Mapping, με στόχο τη δημιουργία metrics απόδοσης σε κάθε στάδιο του αγοραστικού ταξιδιού.
Επιπρόσθετα, παρουσίασε κάποιες από τις τρέχουσες προκλήσεις στο B2B CX και επεσήμανε πρακτικές και στρατηγικές λύσεις που συντελούν καθοριστικά στη δημιουργία αξίας για τον πελάτη.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το ανανεωμένο website της Cardlink αντικατοπτρίζει πλήρως την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας και παρουσιάζει πολύ παραστατικά όλες τις σύγχρονες λύσεις για την εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων. Ο επισκέπτης ενημερώνεται εύκολα για το πώς η κάθε υπηρεσία τον βοηθά να αναπτύξει την επιχείρησή του, να ζητήσει πληροφορίες ή να εγγραφεί σε αυτήν.
Η νέα διαδικτυακή εικόνα αποτυπώνει την εταιρική ταυτότητα της Cardlink και βασίζεται σε τρεις σημαντικούς πυλώνες: την αρχιτεκτονική της πληροφορίας, το σχεδιασμό με βάση την εμπειρία του χρήστη και την mobile first προσέγγιση. Ο σχεδιασμός και η τεχνική υλοποίηση ακολουθεί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ανάπτυξης ιστοσελίδων, ενώ παράλληλα τηρούνται τα απαιτούμενα πρωτόκολλα για ασφαλή πλοήγηση του χρήστη σε όλους τους browsers και συσκευές.
Χαρακτηριστικά στοιχεία του website είναι η ασύγχρονη φόρτωση- lazy loading- των στοιχείων κάθε σελίδας, αλλά και η συγκεντρωτική απεικόνιση του περιεχομένου που βελτιώνουν την εμπειρία του επισκέπτη και διευκολύνουν την περιήγησή του.
Το νέο cardlink.gr:
- Συστήνει στις επιχειρήσεις την επιβλητική γκάμα των Android POS δίνοντας τη δυνατότητα online αγοράς,
- Προτείνει λύσεις για online πωλήσεις ακόμα και αν κάποιος δεν έχει e-shop,
- Παρουσιάζει εφαρμογές reporting και data analytics με δυνατότητα δωρεάν online εγγραφής.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Το Papaki, κορυφαίος καταχωρητής και digital enabler στην Ελλάδα, ενδυναμώνει περαιτέρω τη σχέση του με το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) στην Κρήτη.
Με στόχο την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και την εξέλιξη του ερευνητικού του έργου, το Papaki εγκαθιστά μέρος των λειτουργικών τμημάτων του στο Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης (ΕΤΕΠ-Κ) στο ΙΤΕ, μπαίνοντας έτσι δυναμικά στο hub αυτό.
Το ΙΤΕ αποτελεί ένα πρωτοπόρο τεχνολογικό κέντρο, κορυφαίο στη χώρα μας και διεθνώς αναγνωρισμένο. Το Επιστημονικό και Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης (ΕΠΕΤ-Κ) είναι μια πρωτοβουλία του ΙΤΕ όπου η έρευνα και η τεχνογνωσία της ακαδημαϊκής κοινότητας διαχέονται και βρίσκουν εμπορικές εφαρμογές από τις startup και τις εταιρείες που στεγάζονται εντός του campus. Οι συνέργειες αυτές βοηθούν στη ραγδαία ανάπτυξη της εφαρμοσμένης έρευνας, καθώς η διαρκής ανταλλαγή ιδεών και τεχνολογιών είναι πιο εύκολη από ποτέ. Έτσι, διευκολύνεται και η εφαρμογή αποτελεσμάτων ερευνάς σε πραγματικές συνθήκες. Το Papaki, ως κορυφαίος digital enabler της χώρας, δε θα μπορούσε να λείπει από αυτόν το χώρο.
Η εξέλιξη και η διεύρυνση της εταιρείας, διευκολύνουν επίσης και το ερευνητικό έργο MIRAGE, που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Papaki, το Ινστιτούτο Πληροφορικής του ΙΤΕ, τη Cytech και το Δίκτυο ΠΡΑΞΗ. Στο MIRAGE, γίνεται ουσιαστικά μια προσπάθεια να γίνει κατανοητή η δρομολόγηση του ίντερνετ και πώς ουσιαστικά ένα site καταφέρνει να φτάσει στο σωστό server και όχι σε ένα ψεύτικο.
Ένα ακόμη πλεονέκτημα που προσφέρουν οι υποδομές του Επιστημονικού και Τεχνολογικού Πάρκου Κρήτης (ΕΤΕΠ-Κ) στα τμήματα του Papaki που θα λειτουργήσουν εκεί, είναι η ικανότητα της αδιάλειπτης λειτουργίας. Το Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης είναι κέντρο “disaster recovery”, που πρακτικά σημαίνει ότι υπάρχει η κατάλληλη υποδομή για αδιάλειπτη παροχή ρεύματος και ίντερνετ, ανεξάρτητα με τις συνθήκες έξω από αυτό. Έτσι, η ομάδα του Papaki μπορεί να παρέχει εγγυημένα στους πελάτες της, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες χωρίς αυτές να επηρεάζονται από εξωγενείς παράγοντες.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η EY Ελλάδος, μέλος του διεθνούς δικτύου εταιρειών EY, παγκόσμιου ηγέτη στην παροχή ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών και υπηρεσιών εταιρικής στρατηγικής και συναλλαγών, και η Convert Group, ελληνική εταιρεία με διεθνή πρωτοπορία σε τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακού μετασχηματισμού, με ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, ανακοινώνουν τη συμφωνία για την απόκτηση από την ΕΥ Ελλάδος του Συμβουλευτικού Τμήματος της Convert Group.
Με την ένταξη στο δυναμικό της, μίας εξαιρετικά ταλαντούχου ομάδας συμβούλων με αποδεδειγμένες δεξιότητες και εκτεταμένη εμπειρία από τη συνεργασία της με μεγάλους πελάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η EY Ελλάδος αποκτά επιπλέον εξειδίκευση και τεχνογνωσία σε λύσεις και υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου, επεκτείνοντας τις ήδη προσφερόμενες συμβουλευτικές της υπηρεσίες, μεταξύ άλλων σε τομείς, όπως:
- Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce consulting) και omni-channel consulting
- Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη στρατηγική e-commerce, καθώς και τον μετασχηματισμό που προκύπτει
- Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Οι υπηρεσίες επαγγελματικής εκπαίδευσης σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου
Με τον τρόπο αυτό, η EY θεμελιώνει περαιτέρω την ηγετική της θέση στις συμβουλευτικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Με τη σειρά της, η συμφωνία αυτή προσφέρει στην Convert Group τη δυνατότητα και τους πόρους να αφοσιωθεί στο όραμά της και να ηγηθεί με την καινοτόμο πλατφόρμα της “eRetail Suite” στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, η Convert Group συνεχίζει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών Data & Analytics καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων, μέσα από τις πλατφόρμες της.
Σημειώνεται ότι, από την πλευρά της Convert Group σύμβουλοι στη διαδικασία ήταν η Αλεξίου-Κοσμόπουλος Εταιρεία Δικηγόρων και η TaxStore Consulting, ενώ η ΕΥ αξιοποίησε τις εσωτερικές νομικές και φορολογικές της υπηρεσίες για την επιτυχημένη ολοκλήρωση της διαδικασίας
Στη φωτογραφία, ο κ. Π. Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO της Convert Group και η κυρία Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Partner, Chief Product Officer και Deputy CEO της εταιρείας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Αυτές τις γιορτές, το Project Agora αξιοποιεί τη δύναμη του δικτύου του και των online media για να υποστηρίξει το Ελληνικό Τμήμα των Γιατρών Χωρίς Σύνορα.
Σκοπός της δράσης είναι να ενημερώσει τους χρήστες του Διαδικτύου για το έργο των Γιατρών Χωρίς Σύνορα και να τους προτρέψει να βοηθήσουν ενεργά μέσω της δωρεάς τους. Η δωρεά όλων μας αποτελεί τον μοναδικό τρόπο χρηματοδότησης του Ελληνικού Τμήματος των Γιατρών Χωρίς Σύνορα για να μπορεί να παρέχει ιατρική φροντίδα σε ανθρώπους αποκλεισμένους από την υγειονομική περίθαλψη, σε θύματα βίας, φυσικών καταστροφών ή ενόπλων συγκρούσεων.
H δράση ξεκίνησε στις 17 Δεκεμβρίου και θα διαρκέσει έως το τέλος Ιανουαρίου. Ειδικά διαμορφωμένα ad-experiences εμφανίζονται στο περιβάλλον των μεγαλύτερων publishers και health retailers και οδηγούν τους επισκέπτες στη σελίδα δωρεάς. Η ανταπόκριση των συνεργατών του Project Agora ήταν από την πρώτη στιγμή εντυπωσιακή, μέσω διάθεσης διαφημιστικού χώρου, αλλά και απευθείας χρηματικής δωρεάς.
Για τη δωρεά του το κοινό μπορεί να επισκέπτεται το Γιατροί Χωρίς Σύνορα | Project Agora | msf.gr καθώς και να κοινοποιεί τη δράση για να αυξήσει ακόμα περισσότερο την προβολή της.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
H RDC Informatics, στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, στηρίζει το Σύλλογο Προστασίας Αγέννητου Παιδιού – «Η Αγκαλιά», μέσα από τη χορηγία κατασκευής, μιας σύγχρονης πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών, που βασίστηκε στο πολυβραβευμένο οικοσύστημα ψηφιακής μάθησης MELO – Digital Learning Ecosystem.
Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα δημιουργήθηκε με στόχο να καλύψει λειτουργικές ανάγκες του Συλλόγου. Συγκεκριμένα, μέσω της πλατφόρμας διενεργούνται εξ’ αποστάσεως σεμινάρια επιμόρφωσης στους ωφελούμενους-γονείς (προετοιμασίας γονεϊκότητας, προγεννητικής αγωγής, περιγεννητικής αγωγής, θηλασμού κ.ά.), καθώς επίσης και εκπαιδευτικά προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας στα ωφελούμενα παιδιά, που λειτουργούν στο πλαίσιο του Προγράμματος «Μεγαλώνουμε Αγκαλιά» του Συλλόγου.
Η RDC Informatics, με στόχο να συνδράμει στο πολύτιμο έργο της Αγκαλιάς, ανέλαβε το δωρεάν σχεδιασμό και την ανάπτυξη της σύγχρονης πλατφόρμας ψηφιακών υπηρεσιών, που λειτουργεί στην ηλ. διεύθυνση eplatform.agalia.org.gr, καθώς επίσης και την εκπαίδευση των στελεχών του Συλλόγου, προκειμένου να είναι σε θέση να αξιοποιήσουν παραγωγικά την πλατφόρμα.
Δείτε περισσότερα για το έργο της Αγκαλιάς στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.agalia.org.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
H ATCOM υποστήριξε τον θεσμό του Black Friday στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Akamai, παγκόσμιου leader σε υπηρεσίες cyber security και web performance που αναδείχθηκε για 3η χρονιά Gartner Magic Quadrant Leader και Forrester Wave Leader.
Οι υπηρεσίες Akamai εξασφάλισαν την απρόσκοπτη και ασφαλή λειτουργία των e-commerce sites για τους μεγαλύτερους retailers της χώρας, θωρακίζοντας την ιδιαίτερα επιβαρυμένη φετινή περίοδο του Black Friday εν μέσω lockdown, και υποστηρίζοντας αποτελεσματικά τον κλάδο της λιανικής πώλησης.
Οι πωλήσεις των κυρίαρχων εκπροσώπων του e-commerce φέτος ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, με αξιοσημείωτη αύξηση έως 300% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Μέσω των υπηρεσιών Akamai επιτεύχθηκε 100% uptime των ηλεκτρονικών καταστημάτων, ενώ οι υποδομές φιλοξενίας τους αποφορτίστηκαν σε ποσοστό άνω του 86,5%. Ταυτόχρονα, τα Akamai Security Services ανίχνευσαν και απέτρεψαν περισσότερες από 14 εκατομμύρια επιθέσεις DDoS (Distributed Denial-of-Service), προερχόμενες από χώρες όπως οι ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, Γερμανία, Καναδάς και Τουρκία.
Η μέγιστη απόδοση των e-shops ήταν ανά πάσα στιγμή εξασφαλισμένη ανεξαρτήτως επισκεψιμότητας, η οποία αξίζει να σημειωθεί ότι σε ώρες αιχμής ξεπέρασε τους 3,5 εκατομμύρια ταυτόχρονους μοναδικούς χρήστες. Τα ανωτέρω στοιχεία προέκυψαν από τις Πλαίσιο, Κωτσόβολος, Media Markt, Public, Γερμανός, You.gr, Σκλαβενίτης, πολυκαταστήματα attica, Hondos Center, notos, KALOGIROU, Ζ-Mall και άλλες ηγέτιδες εταιρείες λιανικής που εντάσσονται στο πελατολόγιο της ATCOM.
Μέσω των στατιστικών, επιβεβαιώθηκε για ακόμη μία φορά ότι η επιτάχυνση της απόδοσης των e-shops ήταν ευθέως ανάλογη με την αύξηση του conversion rate και τη μεγιστοποίηση του επιχειρηματικού αντίκτυπου (business impact).
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Για ακόμα μία χρονιά, και ιδιαίτερα λόγω των ειδικών συνθηκών που προέκυψαν από την πανδημία, οι διοικήσεις των εταιρειών του Ομίλου Quest στηρίζουν πολλαπλά τον οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού», αναγνωρίζοντας το σημαντικό έργο που επιτελεί για την ευημερία των παιδιών και την επίλυση προβλημάτων που απειλούν τη διαβίωσή τους.
- Οι εταιρείες Info Quest Technologies, Uni Systems, iSquare, Quest Online/you.gr και Cardlink, υποστηρίζουν ως Platinum Χορηγοί τον 24ωρο fundraising μαραθώνιο Gaming του οργανισμού που διοργανώνεται για 8η συνεχόμενη χρονιά στις 12-13 Δεκεμβρίου με τη συμμετοχή γνωστών YouTubers, stand up κωμικών και της μεγάλης κοινότητας των gamers και στόχο την κάλυψη των εξόδων των 7 ασθενοφόρων του οργανισμού. Επιπλέον, το www.you.gr διαθέτει δώρα για τον διαγωνισμό και παρακινεί μέσω της μεγάλης κοινότητας των κοινωνικών του δικτύων τους πελάτες του να συμμετέχουν.
- Το you.gr προτρέπει τους πελάτες του να συμβάλλουν στο έργο του οργανισμού, με σχετική παρότρυνση σε κάθε επικοινωνία που πραγματοποιείται κατά την ολοκλήρωση μίας παραγγελίας
- Οι εταιρείες Info Quest Technologies και iSquare διαθέτουν προϊόντα για τη Χριστουγεννιάτικη λαχειοφόρο αγορά “25 Smiles” του οργανισμού, τα έσοδα από την οποία θα ενισχύσουν το έργο 11 δομών του
- Η ACS συστηματικά παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς, σε ειδική τιμή για τις αποστολές του οργανισμού.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι μία επιχείρηση ευημερεί, όταν η κοινωνία όπου δραστηριοποιείται ευημερεί, ο Όμιλος Quest και οι εταιρείες του υλοποιούν εστιασμένες κοινωνικές δράσεις για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, σε συνεργασία με έγκυρους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, με όραμα έναν καλύτερο και πιο προηγμένο κόσμο για όλους.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ένα βήμα πριν από το τέλος της χρονιάς ήρθε και πάλι η ώρα για το Year In Search 2020 της Google, που αποκαλύπτει τι ψάξαμε, τι παρακολουθήσαμε, ποιους θαυμάσαμε, τι θελήσαμε να μαγειρέψουμε και, γενικά, όλα όσα βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής των Ελλήνων μέσα στους 12 αυτούς μήνες που ήταν διαφορετικοί από όλους τους προηγούμενους της ζωής μας.
Στις φετινές αναζητήσεις μας, μεγάλος πρωταγωνιστής ήταν φυσικά ο κορωνοϊός. Ψάξαμε για την τηλεκπαίδευση, για τα κρούσματα, για το 13033 και πολλά άλλα. Στη λίστα με τις Διασημότητες φέραμε τον Σωτήρη Τσιόδρα και τον Νίκο Χαρδαλιά πάνω από τον Ντόναλντ Τραμπ ενώ αναρωτηθήκαμε αρκετές φορές, πότε θα ανοίξουν τα σχολεία, οι επιχειρήσεις αλλά και οι καφετέριες. Φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, ψάξαμε να βρούμε τι έχουμε κοντά μας - από φαρμακεία, φωτογραφεία, χρωματοπωλεία μέχρι φυσικά... φαγητό!
Μερικές ενδεικτικές κατηγορίες δημοφιλέστερων αναζητήσεων
Δείτε όλα τα trends στην Ελλάδα εδώ: trends.google.com/trends/yis/2020/GR
Δείτε τα παγκόσμια Trends για το 2020 εδώ: trends.google.com/trends/yis/2020/GLOBAL
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η κρισιμότητα των εξελίξεων, καθώς και τα σημαντικά ζητήματα που έχουν προκύψει στην παρούσα συγκυρία εξαιτίας της πανδημίας του COVID-19, επέβαλλαν στον κλάδο τεχνολογίας να συμβάλει από την πρώτη στιγμή, με όλες του τις δυνάμεις για την καλύτερη δυνατή διαχείριση των ιδιαίτερων προβλημάτων και θεμάτων, που αντιμετωπίζει η ελληνική κοινωνία και οικονομία.
Στη νέα πραγματικότητα που έχει δημιουργήσει η πανδημία του COVID-19, η τεχνολογία τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην Ελλάδα, κατέχει καίριο ρόλο και αποτελεί θεμελιώδη προτεραιότητα για την κοινωνία και την οικονομία. Μέσα σε αυτήν την τραγική κρίση, η στρατηγική κατεύθυνση για τη μετάβαση σε μία σύγχρονη “ψηφιακή” Ελλάδα με αποφασιστικότητα και σχέδιο αποτελεί κοινό στόχο όλων μας.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο ΣΕΠΕ διοργανώνει και φέτος το digital economy forum 2020: Χτίζοντας την Ψηφιακή Ελλάδα μεταξύ 14 και 16 Δεκεμβρίου 2020, online μέσα από μία καινοτόμο ψηφιακή πλατφόρμα, τηρώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τα προβλεπόμενα μέτρα πρόληψης για την αντιμετώπιση του COVID-19.
Την εναρκτήριο κεντρική ομιλία θα πραγματοποιήσει ο Πρωθυπουργός της χώρας, κύριος Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ από το βήμα του forum θα απευθυνθεί και ο Πρόεδρος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κύριος Αλέξης Τσίπρας.
Το digital economy forum 2020 τελεί Υπό την Αιγίδα της Α.E. της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου, ενώ συμμετέχουν και φέτος ομιλητές υψηλού κύρους και επιπέδου από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Παράλληλα, στο digital economy forum 2020 θα λάβουν μέρος κορυφαία κυβερνητικά στελέχη, Αξιωματούχοι των Ευρωπαϊκών Θεσμών, εκπρόσωποι κλαδικών φορέων και οργανισμών, εκπρόσωποι και ειδικοί της παγκόσμιας αγοράς τεχνολογίας, εκπρόσωποι των σημαντικότερων επιχειρήσεων του κλάδου ψηφιακής τεχνολογίας καθώς και άλλων κλάδων της οικονομίας.
Οι βασικές θεματικές ενότητες του forum αφορούν: στις Πολιτικές αναφορικά με την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών σε Ελλάδα και Ευρώπη, την οικονομία και τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας, την επένδυση στην Ελληνική Βιομηχανία Ψηφιακών Τεχνολογιών και την Καινοτομία, την ενίσχυση των Ψηφιακών Δεξιοτήτων και την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας, την Ψηφιακή Αυτοδιοίκηση καθώς και την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών σε παραγωγικούς κλάδους της Εθνικής οικονομίας.
Τέλος, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται οι τοποθετήσεις των επικεφαλής κορυφαίων επιχειρήσεων του κλάδου, οι οποίοι αναμένεται να δώσουν τη δική τους διάσταση όσον αφορά στο ψηφιακό στοίχημα που έχει να κερδίσει η Ελλάδα, στα επόμενα βήματα τόσο για το Λιανεμπόριο και το smart home, όσο και για τις υποδομές τηλεπικοινωνιών στη χώρα. Οι επικεφαλής των επιχειρήσεων, από κοινού με υψηλόβαθμα κυβερνητικά στελέχη, συζητούν για το μέλλον, το σχεδιασμό και τα επόμενα βήματα για την ψηφιακή Ελλάδα της μετά COVID-19 εποχής, αναλύοντας τη διεθνή εμπειρία και πρακτική.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το digital economy forum 2020 στο deforum.sepe.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77