Tech & Business

Ιστορική συμφωνία των 130 του ΟΟΣΑ για εταιρικό φόρο στις πολυεθνικές

Η ιστορική συμφωνία για τον παγκόσμιο ελάχιστο εταιρικό φόρο υπεγράφη, στο βασικό της πλαίσιο, από 130 χώρες του ΟΟΣΑ, σε μια εξέλιξη που σηματοδοτεί και την πρώτη μεγάλη νίκη του Τζο Μπάιντεν και του σχεδίου του για ενιαία φορολόγηση των πολυεθνικών κολοσσών.



Την υπογραφή της συμφωνίας, η οποία ανοίγει τον δρόμο για να μπει φρένο στη φοροαποφυγή των «γιγάντων» της τεχνολογίας, όπως η Google, η Apple, η Facebook και η Amazon, ανακοίνωσε επισήμως ο ΟΟΣΑ στο Παρίσι, ενώ η Αμερικανίδα υπουργός Οικονομικών Τζάνετ Γέλεν έκανε λόγο για «ιστορική μέρα για την οικονομική διπλωματία». Όπως είπε, ο παγκόσμιος ελάχιστος εταιρικός φόρος αποτελεί έναν από τους βασικότερους στόχους της εξωτερικής πολιτικής της κυβέρνησης των ΗΠΑ.

«Εδώ και δεκαετίες οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν υπάρξει μέρος ενός αυτοκαταστροφικού διεθνούς φορολογικού ανταγωνισμού, μειώνοντας τους εταιρικούς μας φόρους και βλέποντας απλά τις άλλες χώρες να απαντούν κάνοντας το ίδιο. Το αποτέλεσμα ήταν ένας διεθνής αγώνας με κατεύθυνση προς τα κάτω», έγραψε η Γέλεν στο Twitter, προσθέτοντας: «Η σημερινή συμφωνία 130 χωρών, οι οποίες αντιπροσωπεύουν πάνω από το 90% του παγκόσμιου ΑΕΠ, είναι ένα ξεκάθαρο σημάδι: Αυτή η καθοδική πορεία βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στο να τελειώσει».

Η συμφωνία ορίζει επιβολή ελάχιστου φόρου εταιρικών κερδών «τουλάχιστον 15%», ο οποίος αναμένεται να αποδώσει 150 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ.

Ωστόσο, η εφαρμογή της απέχει ακόμη αρκετά, καθώς αφενός εκκρεμεί να συμφωνηθούν και οι -κρίσιμες- λεπτομέρειες του νέου καθεστώτος και αφετέρου κάθε μία από τις 130 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, θα πρέπει να προχωρήσει σε νομοθέτηση της συμφωνίας με παράλληλη αναδιαμόρφωση του φορολογικού κώδικα.

Ο ΟΟΣΑ στην ανακοίνωσή του τονίζει ότι η συμφωνία θα οδηγήσει σε ανακατανομή του δικαιώματος φορολόγησης ύψος 100 δισ. δολαρίων στα κέρδη των ψηφιακών εταιρειών από τις χώρες προέλευσής τους, σε χώρες στις οποίες αντλούν κέρδη χωρίς όμως να διαθέτουν και φυσική παρουσία εκεί. «Το ιστορικό αυτό πακέτο θα διασφαλίσει ότι οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες θα πληρώνουν τους φόρους τους παντού», τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΟΟΣΑ Ματίας Κόρμαν.

Δείτε περισσότερα στο naftemporiki.gr

Εικόνα: Pawel Czerwinski, Unsplash

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

 

Η Gmedia κλείνει τα 6 χρόνια λειτουργίας και ανανεώνεται

Gmedia, creative studio και digital agency, γιορτάζει τα 6 χρόνια λειτουργίας της και ανανεώνει την ιστοσελίδα της.


Η Gmedia, που εδρεύει στην Καστοριά, τα τελευταία 6 χρόνια έχει αναπτύξει συνεργασίες με εταιρείες σε όλη την Ελλάδα, διευρύνοντας τα πελατολόγιό της και παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών.

Η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να αναλάβει εξ αρχής ένα Project, με τη δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας και την κατασκευή ιστοσελίδας, καθώς και να προχωρήσει στην digital επικοινωνία της επιχείρησης.

Με τη νέα της ιστοσελίδα ξεκινάει και μια νέα εποχή για τη Gmedia, με καινούριες συνεργασίες και περισσότερες υπηρεσίες.

Η δύσκολη χρονιά που περάσαμε έφερε στο φως ανάγκες των επιχειρήσεων που αφορούν την ηλεκτρονική παρουσία τους, γι’ αυτό και η Gmedia, εμπλουτίζοντας τις υπηρεσίες της, έχει τη δυνατότητα να δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στους πελάτες της που το χρειάζονται.

 

Φρέσκιες ιδέες, τεχνική κατάρτιση και άψογη επικοινωνία, είναι οι τρεις άξονες-στόχοι του γραφείου!

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Το Papaki αναβαθμίζει την εταιρική του εικόνα

Το Papaki παρουσίασε τη νέα του εταιρική εικόνα. Ο κορυφαίος digital enabler στην Ελλάδα έχει πλέον νέο λογότυπο, νέα αισθητική και εμφάνιση που ανταποκρίνονται στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή. Αποτελώντας πια κομμάτι του ηγετικού ομίλου team.blue, το Papaki με νέα εταιρική ταυτότητα, έρχεται να ενισχύσει τη δέσμευση στη αποστολή του: να προσφέρει στους πελάτες του ό,τι χρειάζονται κατά τη μετάβασή τους στο ψηφιακό περιβάλλον. 

Με την ανανεωμένη του εικόνα, το Papaki σηματοδοτεί την εξέλιξη του από πρωτοπόρο καταχωρητή domain της χώρας σε έναν κορυφαίο και ολοκληρωμένο digital enabler. Προσφέρει δηλαδή ολοκληρωμένες λύσεις για όλο το φάσμα των ζητημάτων που άπτονται της ψηφιακής παρουσίας επιχειρήσεων και απλών χρηστών. Το νέο λογότυπο συνθέτουν 3 σύμβολα του πληκτρολογίου και κυρίαρχα χαρακτηριστικά είναι εκείνα της απλότητας και της αμεσότητας. 

«Με Πάθος και Ακεραιότητα, στοχεύουμε στην Αριστεία με στόχο την Ενδυνάμωση απλών χρηστών, επαγγελματιών και εταιρειών, ως προς την ψηφιακή τους παρουσία», σχολίασε ο Φρανκ Μαούνης, Συνιδρυτής και CEO του Papaki. «Στο Papaki κάθε μέρα προσπαθούμε να εξελισσόμαστε, θέτοντας νέους στόχους και βελτιστοποιώντας τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντα μας. Η νέα μας εταιρική εικόνα πλέον ταυτίζεται με αυτή την προσπάθεια και είμαστε ενθουσιασμένοι που την μοιραζόμαστε με το κοινό σήμερα».  

Μπορείτε να δείτε τη νέα εταιρική εικόνα του Papaki στο papaki.com/el 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Accenture: "Εργασία από οπουδήποτε" επιθυμούν οι εργαζόμενοι σήμερα

Καθώς οι εταιρείες σε όλον τον κόσμο σχεδιάζουν την επιστροφή των εργαζομένων τους στο χώρο εργασίας, η πρόσφατη μελέτη της Accenture σημειώνει ότι 83% των ερωτηθέντων προτιμά ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας ─ όπου οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να εργάζονται εξ αποστάσεως μεταξύ 25% και 75% του χρόνου τους.

Η μελέτη “The Future of Work: Productive Anywhere”, η οποία βασίζεται σε έρευνα 9.326 εργαζομένων από 11 χώρες, αποκάλυψε ότι 40% των εργαζομένων αισθάνεται ότι μπορεί να είναι παραγωγικό και υγιές δουλεύοντας από οπουδήποτε - είτε εξ αποστάσεως, είτε από το γραφείο ή συνδυάζοντας και τα δύο – καθώς το υβριδικό μοντέλο εργασίας εξελίσσεται.

 

Επιπλέον, 85% εξ αυτών, υποστηρίζει ότι σκοπεύει να παραμείνει στην ίδια εταιρεία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, πρόκληση αποτελεί η εύρεση ενός υβριδικού μοντέλου εργασίας κατάλληλου για όλες τις γενιές, καθώς το 74% των Gen Zers επιθυμεί να δουλεύει περισσότερο με συναδέλφους δια ζώσης, ποσοστό υψηλότερο σε σχέση με τους Gen Xers (66%) και τους Baby Boomers (68%).

Η μελέτη αποκάλυψε ότι αυτό που διαχωρίζει τους εργαζόμενους εκείνους που είναι παραγωγικοί δουλεύοντας από οπουδήποτε (40%) από εκείνους που αισθάνονται απομονωμένοι και απογοητευμένοι (8%), δεν είναι το άγχος, αλλά το εάν έχουν τους κατάλληλους πόρους σε ατομικό και οργανωτικό επίπεδο που τους βοηθούν να είναι παραγωγικοί από οπουδήποτε. Αυτοί οι πόροι καλύπτουν μια ευρεία γκάμα, από την αυτονομία εργασίας και τη θετική ψυχική υγεία έως μια υποστηρικτική ηγεσία και μια ψηφιακά ώριμη εταιρεία.

Αξίζει να σημειωθεί πως οι προσπάθειες των εταιρειών για την οικοδόμηση ενός ανθεκτικού ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο είναι παραγωγικό και υγιές δουλεύοντας από οπουδήποτε, μεταφράζονται και σε σημαντικά οικονομικά οφέλη: Το 63% των εταιρειών με υψηλή αύξηση εσόδων έχει ήδη ενεργοποιήσει μοντέλα παραγωγικότητας και εργασίας από οπουδήποτε για τους ανθρώπους τους, οι οποίοι έχουν την επιλογή να εργάζονται εξ αποστάσεως ή από το γραφείο. Στον αντίποδα, το 69% των εταιρειών με αρνητική ή μηδενική ανάπτυξη εξακολουθεί να επικεντρώνεται στην τοποθεσία που οι άνθρωποι θα εργαστούν, προωθώντας αποκλειστικά είτε την εργασία από το σπίτι είτε από το γραφείο.

Δείτε συνολικά τη μελέτη εδώ

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Project Αθηνά: Microsoft και ATCOM υλοποιούν ένα πρωτοποριακό έργο για την Αθήνα

Η μετεξέλιξη των πόλεων σε «έξυπνες» μέσω της τεχνολογίας αποτελεί το μεγάλο στοίχημα των τελευταίων ετών, σε παγκόσμιο, αλλά και πανευρωπαϊκό επίπεδο. Σήμερα, περισσότερες από 240 ευρωπαϊκές πόλεις έχουν υιοθετήσει αντίστοιχες πρωτοβουλίες, με στόχο την αντιμετώπιση των σύγχρονων αστικών προκλήσεων. Ανάμεσα σε αυτές, δυναμική είσοδο έρχεται να κάνει και η Αθήνα, με το “Project Αθηνά”.  

Μέσα από νέες, δυναμικές συνέργειες η Αθήνα γίνεται σταδιακά ένα εργαστήριο καινοτομίας, που υλοποιεί πρωτότυπες ιδέες στις υποδομές της θέτοντας στέρεες βάσεις για ένα βιώσιμο μέλλον.  Το Project Αθηνά πήρε το όνομά του από τη θεά της Σοφίας αλλά και την πόλη της Αθήνας. Ένα όνομα ιδανικό για να περιγράψει το πρωτοποριακό πιλοτικό πρόγραμμα που θα κάνει την πρωτεύουσα «έξυπνη» πόλη, φέρνοντας σημαντικές βελτιώσεις στη ζωή των Αθηναίων πολιτών, μέσα από την ενσωμάτωση καινοτόμων τεχνολογικών εφαρμογών. 

  

Με πρώτο στόχο την αποτελεσματική αντιμετώπιση δύο «καυτών» και χρόνιων προβλημάτων  που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες της Αθήνας, της καθαριότητας και της προσβασιμότητας, το Project Αθηνά είναι από σήμερα σε λειτουργία.

Το Project Αθηνά συνίσταται στη στρατηγική τοποθέτηση αισθητήρων στον αστικό ιστό, οι οποίοι συλλέγουν δεδομένα σχετικά με την καθαριότητα στους δρόμους και στην ατμόσφαιρα, την προσβασιμότητα σε διαβάσεις πεζών και ατόμων με αναπηρία, την ηχορύπανση, τη θερμοκρασία και την υγρασία του αέρα. Η πιλοτική του λειτουργία ξεκίνησε στην πλατεία Κοτζιά, όπου βρίσκεται και το Δημαρχιακό Μέγαρο του Δήμου Αθηναίων, και στην περιοχή του Κολωνακίου. Συγκεκριμένα, τοποθετήθηκαν 10 συνολικά αισθητήρες σε κάδους απορριμμάτων για τη μέτρηση της στάθμης τους, σε διαβάσεις πεζών και ΑμεΑ για την ανίχνευση παρεμπόδισής τους, στο Δημαρχείο της Αθήνας, καθώς και σε επιμέρους σημεία των περιοχών αυτών.   

Τα δεδομένα που συλλέγονται από τους αισθητήρες, στη συνέχεια τροφοδοτούνται σε ειδικά σχεδιασμένη διαχειριστική πλατφόρμα, στην οποία έχει απρόσκοπτη πρόσβαση ο Δήμος Αθηναίων για τον έλεγχο και την ανάλυσή τους. Η μελλοντική διασύνδεση της πλατφόρμας με τις αρμόδιες αρχές, θα είναι η κινητήριος δύναμη για τη μετατροπή της γνώσης σε πράξη και την ουσιαστική βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών. Την επόμενη μέρα του Project Αθηνά, οι φορείς καθαριότητας θα έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν έξυπνες αποφάσεις και να σχεδιάζουν τις διαδρομές συλλογής απορριμμάτων έγκαιρα και αποτελεσματικά. Επίσης, η χρήση αισθητήρων στις διαβάσεις με ράμπα θα εξασφαλίζει ότι αυτές θα μένουν ελεύθερες και θα ενημερώνει για τυχόν παρκαρισμένα οχήματα που εμποδίζουν τη διέλευση. 

Το Project Αθηνά αποτελεί προσαρμογή της λύσης “Urban Intelligence” της ATCOM και χρησιμοποιεί τεχνολογίες Microsoft

Ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Κώστας Μπακογιάννης δήλωσε σχετικά: “Η Αθήνα καλωσορίζει τον 21ο αιώνα στην πράξη. Προσπαθούμε να εξαντλήσουμε τις εφαρμογές της τεχνολογίας, ξεκινώντας από τον άνθρωπο και τις ανάγκες του. Οι αισθητήρες, δεν κάνουν τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο από το να "μετράνε" την ποιότητα ζωής στην πόλη. Ακολουθούν δηλαδή τις καθημερινές συνήθειες του κατοίκου και του επισκέπτη και μας δίνουν δεδομένα, άμεσα και αξιόπιστα. Είναι δεδομένα που όχι μόνο μας δίνουν τη δυνατότητα να παρεμβαίνουμε γρήγορα και να δίνουμε λύσεις αλλά και που μας επιτρέπουν να σχεδιάζουμε έχοντας συγκεκριμένα στοιχεία. Άρα, μπορούμε να είμαστε πιο αποτελεσματικοί και πιο ακριβείς σε όποια αλλαγή γίνεται στην πόλη". 

Ο Θεοδόσης Μιχαλόπουλος, CEO της Microsoft για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, δήλωσε για τη συνεργασία: “Έξυπνη είναι πρώτα και κύρια η πόλη που εξυπηρετεί τους πολίτες της και τους προσφέρει υψηλή ποιότητα ζωής. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί με τη συνεργασία μας με την ATCOM προφέρουμε στον Δήμο της Αθήνας τα τεχνολογικά εργαλεία εκείνα που θα υποστηρίξουν σημαντικές πτυχές τις λειτουργίας του, όπως είναι η καθαριότητα ή η πρόσβαση στην πόλη. Το project Αθηνά, μας δείχνει ότι συνεργασίες όπως αυτή με το Δήμο της Αθήνας, γεννούν καινοτομία  που έχει στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του”. 

Ο κ. Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO της ATCOM, δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και τη Microsoft, ενσαρκώσαμε το αστικό όραμα για μια Ευφυή Αθήνα, και θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον Δήμαρχο Αθηναίων κ. Κώστα Μπακογιάννη για αυτήν τη μοναδική ευκαιρία. Με το έργο αυτό, αποδείξαμε ότι η έξυπνη βιώσιμη ανάπτυξη με όχημα την τεχνολογία είναι κάτι εφικτό στο σήμερα. Αποστολή της  ATCOM  είναι η επιτάχυνση του μετασχηματισμού σε κάθε έκφανση της ζωής, και αυτό ακριβώς φιλοδοξούμε να επιτύχουμε για τους κατοίκους της Αθήνας, με αφετηρία το πιλοτικό πρόγραμμα Project Αθηνά”. 

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η ATCOM ανακηρύχθηκε Best Agency of the Decade

Η ATCOM ανακηρύχθηκε Best Agency of the Decade, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στις βραβεύσεις “The 10 Best Agencies of the Decade” των e-volution awards, στο πλαίσιο του εορτασμού της 10ης επετείου για τον κορυφαίο θεσμό επιβράβευσης των βέλτιστων πρακτικών στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν.

Συγκεκριμένα, η ATCOM αναδείχθηκε ως το πιο πολυβραβευμένο agency της δεκαετίας, συγκεντρώνοντας συνολικά 104 e-volution awards, 2 Platinum, 37 Gold, 41 Silver και 22 Bronze, συμπεριλαμβανομένης επιπλέον της ανώτατης διάκρισης “e-Commerce Agency of the Year” που είχε κερδίσει για δύο συνεχόμενες χρονιές.

Εκ των συνεργατών της ATCOM, διακρίσεις απέσπασαν επίσης οι εταιρείες everest και IKEA, οι οποίες συγκαταλέγονται στους μεγάλους νικητές της κατηγορίας “10 Best e-shops of the Decade”, καθώς και οι εταιρείες AEGEAN και EUROBANK, στην κατηγορία “10 Best e-Businesses of the Decade”.

Οι βραβεύσεις της δεκαετίας που έφεραν την ATCOM στην πρώτη θέση αφορούσαν έργα για τους AEGEAN, Γρηγόρης, Coral, EUROBANK, everest, IKEA, Κωτσόβολος, LEROY MERLIN, Τράπεζα Πειραιώς και πολλούς άλλους σημαντικούς εκπροσώπους του e-business.

Ο Κωνσταντίνος Θεοτοκάς, CEO της ATCOM, δήλωσε σχετικά: “Ευχαριστούμε θερμά τον θεσμό των e-volution awards. Είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτήν την κορυφαία διάκριση, η οποία έρχεται να επιβεβαιώσει με τον πιο τιμητικό τρόπο το όραμα και τη δουλειά μας στο e-commerce, από τη γέννησή του έως και σήμερα. Το βραβείο αυτό ανήκει στους ανθρώπους της ATCOM, που εδώ και δύο δεκαετίες χτίζουν το αύριο του e-business με όχημα τη στρατηγική, την τεχνολογία και την καινοτομία. Ανήκει εξίσου και στους συνεργάτες μας, οι οποίοι μας πίστεψαν και μας εμπιστεύθηκαν να χαράξουμε μαζί τη στρατηγική τους στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Τα συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους”.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Ο Guy Krief Αναλαμβάνει Θέση στο Διοικητικό Συμβούλιο της Convert Group

Ο Guy Krief προστέθηκε στην Convert Group ως νέο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας. O Guy είναι συνιδρυτής της Persado, εταιρείας τεχνολογίας που έχει συμπεριληφθεί στη λίστα του CNBC με τις 50 πλέον καινοτόμες εταιρείες που διαμορφώνουν το μέλλον των επιχειρήσεων, καθώς και της Bryq, μιας tech start-up στον τομέα αξιολόγησης ανθρώπινου δυναμικού.

Είναι επιπλέον, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Upstream στην οποία έχει διατελέσει και CEO. O Guy έχει επενδύσει σε μια σειρά άλλων εταιρειών τεχνολογίας, καθώς και στο πολυβραβευμένο εστιατόριο, Nolan. Έχει, ακόμη, γράψει και πρωταγωνιστήσει στη δική του κωμική σειρά, ενώ έχει υπάρξει παρουσιαστής τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών εκπομπών. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Κοινωνική Ψυχολογία από το Πανεπιστήμιο της Σορβόννης στο Παρίσι.



Ο Guy Krief δήλωσε: "Εντυπωσιάστηκα από την πρώτη στιγμή από το όραμα της Έλενας και του Παναγιώτη. Η απόφαση μου να ενταχθώ στην Convert Group ως μέλος του Δ.Σ ήρθε γιατί διέκρινα τις καινοτόμες τεχνολογίες τoυς, τα εξαιρετικά προϊόντα και την φοβερή ομάδα πίσω από αυτά. Αναδύεται μπροστά τους μια μοναδική ευκαιρία να κυριαρχήσουν στο eCommerce καθώς συνεχίζεται η ραγδαία του ανάπτυξη παγκοσμίως".



Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO της Convert Group συμπλήρωσε: "Ο Guy είναι μια ισχυρή προσθήκη στην ομάδα μας και μας βοηθά ήδη σημαντικά. Η εμπειρία του στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, καθώς και οι γνώσεις του στη τεχνολογική επιχειρηματικότητα και σε διοικητικά συμβούλια μεγάλων θεσμικών επενδυτών, μας ανοίγει νέους ορίζοντες. Ο Guy θα συμβάλλει σημαντικά στη διαμόρφωση της νέας φάσης της Convert Group καθώς προσπαθούμε να ενδυναμώσουμε τη σχέση μεταξύ online λιανεμπόρων και εταιρειών μέσω του διαμοιρασμού των δεδομένων από το eRetail Audit Marketplace."



Η Convert Group δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics με καινοτομικά έργα σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Μέση Ανατολή. Έχει διακριθεί ως μία από τις 1.000 ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ευρώπη από τους Financial Times και βραβεύεται για 4 συνεχόμενες χρονιές ως ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Αναβλήθηκε η IFA για τον Σεπτέμβρη του 2022

Οι διοργανωτές τής IFA Berlin, της κορυφαίας εκδήλωσης για καταναλωτικά ηλεκτρονικά είδη και οικιακές συσκευές στην Ευρώπη, είχαν ανακοινώσει πριν ένα μήνα πως ξεκίνησαν οι προετοιμασίες για μια πλήρη και πραγματική επιστροφή στις αίθουσες εκθέσεων.

Δυστυχώς, για το κοινό της τεχνολογίας, σε νεότερή τους ματαίωσαν τη φετινή διοργάνωση εξαιτίας "της νέας αβεβαιότητας που επικρατεί παγκοσμίως" εξαιτίας της πανδημίας.

 

Όπως σημειώνουν οι διοργανωτές, η απόφαση ελήφθη μετά από εκτενείς συνομιλίες με εμπειρογνώμονες της δημόσιας υγείας και πολλούς ενδιαφερόμενους. Τελικά, πολλές μετρήσεις και δείκτες υγείας σε παγκόσμιο επίπεδο δεν κινούνται τόσο γρήγορα προς τη σωστή κατεύθυνση, όπως αναμενόταν. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, είναι η εμφάνιση νέων παραλλαγών της COVID-19 στη Νότια Ασία και οι συνεχιζόμενη αβεβαιότητα σχετικά με την ταχύτητα των εμβολιαστικών προγραμάτων σε όλο τον κόσμο.

Αυτό το κλίμα αυξάνει την αβεβαιότητα για τις εταιρείες που είχαν δεσμευτεί ή ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στην έκθεση, καθώς και τα Μέσα ενημέρωσης και τους επισκέπτες.

 

Δείτε περισσότερα στο www.exposgreece.gr

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Η Upcom αλλάζει σε "UpcoMinds" σηματοδοτώντας τη νέα αναπτυξιακή της πορεία

Με νέο όνομα, νέα χρώματα, νέα διάθεση και με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 25 χρόνων επιτυχημένης πορείας στο χώρο της τεχνολογίας, η UPCOM αλλάζει ταυτότητα και γίνεται UpcoMinds. Μέσα από αυτή την αλλαγή, η διοίκηση της εταιρείας χαρτογραφεί και επαναπροσδιορίζει τις ψηφιακές ανάγκες της σύγχρονης επιχείρησης, και εγκαινιάζει μία νέα εποχή με σύγχρονες υπηρεσίες που σηματοδοτούν την επόμενη 25ετία!

 

Ο κύριος Κώστας Φλώκος, CΕΟ της UpcoMinds δηλώνει σχετικά: «Σε έναν χώρο σαν αυτόν της τεχνολογίας, που αναπτύσσεται διαρκώς, το σίγουρο είναι ότι δεν μπορείς να μείνεις στάσιμος. Για εμάς το νέο λογότυπό μας εμπεριέχει όλες τις νέες σημαντικές αξίες και τάσεις που αξίζουν την προσοχή μας. Όπως ακριβώς έγινε και πριν 25 χρόνια με το πρώτο μας λογότυπο. Τότε, το μπλε και το πράσινο χρώμα αποτελούσε για εμάς την ευκαιρία να δηλώσουμε μεταξύ άλλων την οικολογική μας διάθεση. Σήμερα 25 χρόνια μετά, οι ανάγκες είναι διαφορετικές. Η εξισορρόπηση των ψηφιακών αναγκών, καθώς η εξυπηρέτηση ως αξιομνημόνευτη εμπειρία πελάτη αποτελούν πλέον τα δύο σημαντικότερα χαρακτηριστικά για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Έτσι το γκρι χρώμα πρεσβεύει την στιβαρότητα και την ισορροπία που έχουμε καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια, ενώ το φούξια που τείνει να γίνει το διεθνές χρώμα εμπειρίας πελάτη, πρεσβεύει την άριστη εξυπηρέτηση και εμπειρία πελάτη, είτε αν μιλάμε για τον δικό μας εσωτερικό ή εξωτερικό πελάτη, είτε για τον πελάτη του πελάτη μας…»

Η UpcoMinds με διεθνή παρουσία σε Ελλάδα, Βέλγιο και Κύπρο, δυναμικό που ξεπερνά τους 150 υπάλληλους, αποτελεί μία σύγχρονη εταιρεία τεχνολογίας που ανταγωνίζεται τις σημαντικότερες εταιρείες τεχνολογίας της Ευρώπης. Αξίζει να σημειωθεί πως η εταιρεία συμμετέχει ενεργά σε Ευρωπαϊκά προγράμματα που προωθούν τον εκσυγχρονισμό, την ουσιαστική τεχνολογική ασφάλεια και την ανάπτυξη.

Δείτε περισσότερα στην σελίδα της εταιρείας www.upcominds.com

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Συγχώνευση του τμήματος Web & Mobile της eXtend με τη Sleed

Την απορρόφηση του τμήματος Web & Mobile της eXtend ανακοίνωσε η Sleed, ενισχύοντας σημαντικά τον τομέα τεχνολογίας της εταιρείας. Μετά από χρόνια άριστης συνεργασίας και υλοποίησης πολλών επιτυχημένων projects, οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους στον τομέα του web & mobile development.

Σκοπός τους είναι να προσφέρουν ακόμα πιο προηγμένες λύσεις και υπηρεσίες στους πελάτες τους, καθώς και να επεκταθούν σε νέες δραστηριότητες. Έτσι, λοιπόν, η Sleed απορρόφησε την ομάδα του τμήματος Web & Mobile της eXtend, η οποία έρχεται να προσφέρει την εμπειρία και την τεχνογνωσία της στο development τμήμα της εταιρείας.


Η eXtend ιδρύθηκε το 2005 και απασχολεί 20 εργαζόμενους. Στόχος της είναι ένα επιλεγμένο πελατολόγιο, στο οποίο να μπορεί να προσφέρει εξειδικευμένες λύσεις σε Web development, Mobile application development, ERP και Hosting Services. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι NEF-NEF, Public, ACS, Swissport, LE MONDE, MAPFRE, e-satisfaction, Barilla, Molinari, Semeli κ.ά.


Νιώθω πάρα πολύ χαρούμενος που εισέρχεται στη Sleed μία από τις σημαντικότερες ομάδες τεχνολογίας που υπάρχουν στην Ελλάδα. Αυτό θα μας δώσει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στη Sleed ακόμα καλύτερες λύσεις και υπηρεσίες σε μία εποχή που η τεχνολογία είναι ο ακρογωνιαίος λίθος των επιχειρήσεων. Ήρθε επομένως η στιγμή να "μεγαλώσουμε" μαζί”, δήλωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed.


Ο Φώτης Χουντάλας, CEO της eXtend ανέφερε “Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που μια κοινή πορεία και αντίληψη σε έργα, ανθρώπους, όραμα και αξίες αποκτά μοναδικό σημείο αναφοράς. Η ομάδα του Web & Mobile application development της eXtend με πάνω από 10 έτη εμπειρίας στο χώρο, ενσωματώνεται στη Sleed, με σκοπό να προσφέρουμε ακόμα καλύτερες υπηρεσίες και προϊόντα που θα προσθέτουν αξία σε όσους μας εμπιστευτούν. Η σχέση που αναπτύχθηκε ξεπέρασε γρήγορα τον χαρακτηρισμό «επαγγελματική», καθιστώντας τη συνέργεια αυτή σχεδόν αυτονόητη”.


Η δραστηριότητα της eXtend συνεχίζεται με τα υπόλοιπα τμήματά της (ERP consulting and development, Private Cloud Hosting solutions, και IT support) όπως και η συνεργασία αυτών με τη Sleed.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search