Tech & Business

Μπαράζ προσλήψεων στη Skroutz το τελευταίο εξάμηνο

Στον απόηχο της συμφωνίας με την CVC Capital, η Skroutz προχώρησε σε ένα μπαράζ προσλήψεων το τελευταίο διάστημα, αυξάνοντας το δυναμικό της κατά σχεδόν 50% μέσα σε λιγότερο από έξι μήνες και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η πανδημία του κορωνοϊού.

Την είδηση την μετέφερε ο ένας εκ των τριών συνιδρυτών και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιώργος Χατζηγεωργίου, μέσα από τον λογαριασμό του στο LinkedΙn. Στη δημοσίευσή του αναφέρει: "138 άτομα έχει μπει στην ομάδα του Skroutz από τις αρχές του 2020. Φαίνεται ότι οι απομακρυσμένες συνεντεύξεις είναι πιο εύκολες, η απομακρυσμένη ένταξη στην εταιρεία λιγότερο”. 

Παράλληλα, δήλωσε ιδιαίτερα περήφανος για όλους τους "Skroutzers” που κατάφεραν να αντέξουν τον αυξημένο όγκο του ηλεκτρονικού εμπορίου και την ίδια στιγμή να πάρουν συνεντεύξεις από εκατοντάδες άτομα, να προσλάβουν και να εντάξουν επιτυχώς τον καθένα απ’ αυτούς.

Όπως μεταδίδει το Capital.gr, πηγές της εταιρείας επιβεβαίωσαν πως έγιναν περίπου 140 προσλήψεις το τελευταίο διάστημα, με αποτέλεσμα το προσωπικό της Skroutz να ανέρχεται στα περίπου 440 άτομα, από 300 που ήταν στις αρχές του 2020.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, προσλήψεις έγιναν για όλα τα τμήματα (Engineering, Design, Content, Commercial, Product και Operations). Ένα σημαντικό κομμάτι των νέων εργαζομένων προορίζεται για το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, που εξυπηρετούν τους χρήστες του "έξυπνου καλαθιού”, καθώς και της υπηρεσίας delivery Skroutz Food.

Δείτε περισσότερα στο capital.gr.

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


H Generation Y "Διαμάντι" της ελληνικής οικονομίας για 2η συνεχόμενη χρονιά

Ως μια από τις δυναμικότερες ελληνικές επιχειρήσεις αναγνωρίστηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά η Generation Y – International eBusiness Hub, στα Βραβεία Diamonds of the Greek Economy 2020.

Στόχος του σημαντικού θεσμού, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης ανάμεσα σε άλλους κρατικούς φορείς, ήταν να αναδειχθούν οι δυναμικότερες ελληνικές επιχειρήσεις κατά το 2020, η αξιολόγηση των οποίων συντελέστηκε βάσει συγκεκριμένων οικονομικών δεικτών και κριτηρίων, καθώς και παραγόντων, μεταξύ των οποίων είναι η κερδοφορία, η δανειακή επιβάρυνση, η ρευστότητα, και η σχέση ιδίων προς ξένα κεφάλαια.

Ταυτόχρονα στη διαδικασία συνεκτιμήθηκαν και παράγοντες όπως είναι τα επενδυόμενα κεφάλαια από μέρους των εταιρειών, η πολιτική τους όσον αφορά στο ανθρώπινο δυναμικό, καθώς επίσης και η αντίστοιχη πάνω σε θέματα εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης.

Tην καταξιωμένη αυτή διάκριση στις επιχειρήσεις απένειμε και φέτος η εταιρεία New Times Publishing, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020, στο Hilton Athens. Το βραβείο για τη Generation Y παρέλαβαν ο CEO της εταιρείας κ. Αναστάσιος Σπανίδης και η Εμπορική Διεύθυντρια κ. Νανά Ιωακειμίδου.

Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν επιχειρηματίες και στελέχη των υγιέστερων εν Ελλάδι επιχειρήσεων, καθώς επίσης μέλη της κυβέρνησης, βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης, και εκπρόσωποι των δυναμικότερων επιχειρηματικών φορέων και μέσων μαζικής ενημέρωσης της χώρας.

Μετά την απονομή του βραβείου ο κ. Σπανίδης δήλωσε πως «εδώ και 20 χρόνια, σταθερά και αδιάλειπτα  συνυπολογίζουμε σε κάθε μας βήμα τον πελάτη- συνεργάτη μας, την ίδια την ομάδα μας αλλά και την κοινωνία συνολικά. Και αυτή ακριβώς η ανθρωποκεντρική φιλοσοφία είναι αυτό που πρωτίστως επηρεάζει την πορεία μας στο ελληνικό και διεθνές επιχειρηματικό γίγνεσθαι. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους μας εμπιστεύονται όλα αυτά τα χρόνια. Η σημερινή διάκριση οφείλεται σε εσάς».

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


idbox: Νέα έκδοση για την υπηρεσία digital onboarding της Intelli Solutions

Η Intelli Solutions, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών, ανακοινώνει την άμεση διάθεση στην αγορά της νέας έκδοσης του προϊόντος digital customer onboarding, το οποίο φέρει πλέον την ονομασία idbox.

Η νέα υπηρεσία επιτρέπει σε οποιαδήποτε εταιρεία ή οργανισμό (τράπεζες, τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, ασφαλιστικές επιχειρήσεις, εταιρείες λιανικής πώλησης, παρόχους ενέργειας, ακτοπλοϊκές, ξενοδοχεία κ.ά.) να χτίσει άμεσα μια ψηφιακή ροή πελάτη (νέου ή υφιστάμενου). Επίσης, παρέχει τη δυνατότητα να ολοκληρωθεί η απομακρυσμένη διαδικασία ταυτοποίησης και εγγραφής σε μια υπηρεσία, ή αγοράς ενός προϊόντος, μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα ή, το πολύ, εντός λίγων λεπτών, οποτεδήποτε, οπουδήποτε και από οποιαδήποτε συσκευή.

Όλη η διαδικασία ενεργοποίησης νέου πελάτη μετασχηματίζεται πλέον ψηφιακά μέσω του idbox. Η υπηρεσία στηρίζεται σε τεχνολογίες AI, Image Processing, Machine/Deep learning και είναι διαθέσιμη στο cloud σε επίπεδο 24x7, προφέροντας δυνατότητες ID Verification, Document Verification και remote e-Signature.

Η υπηρεσία καλύπτει πλήρως όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των αρμόδιων φορέων στην ελληνική αγορά, ενώ έχει λάβει σημαντικές διακρίσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο από έγκυρους αναλυτές.

«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με την ολοκλήρωση της νέας έκδοσης του idbox Digital Customer OnBoarding, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών και συνεργατών μας», δήλωσε ο κ. Παναγιώτης Γιαλελής, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Intelli. «Οι περισσότερες βιομηχανίες έχουν πλέον επηρεαστεί θετικά από την ανάγκη του ψηφιακού μετασχηματισμού, που επιταχύνθηκε πρόσφατα από την πανδημία του COVID-19. Οι ανάγκες και προσδοκίες των πελατών οδηγούν πλέον τις αλλαγές. Οι πελάτες θέλουν να μπορούν να εγγραφούν σε μια νέα υπηρεσία, να αγοράσουν ένα προϊόν, να ανοίγουν έναν νέο τραπεζικό λογαριασμό οποτεδήποτε, οπουδήποτε και μέσα σε λίγα λεπτά. Μέσα από την εμπειρία που έχουμε αναπτύξει, μετά από μια σειρά επιτυχών υλοποιήσεων σε Ελλάδα και εξωτερικό, θεωρούμε ότι πράγματι μπορούμε να προσφέρουμε σημαντική προστιθέμενη αξία σε εταιρίες και οργανισμούς που επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση Digital OnBoarding. », πρόσθεσε ο ίδιος.

Η Intelli δραστηριοποιείται ενεργά τα τελευταία 15 χρόνια σε Ελλάδα και χώρες του εξωτερικού, μέσω των θυγατρικών εταιριών της. Θα πρέπει να τονιστεί ότι η ανάπτυξη του idbox έχει γίνει εξολοκλήρου στην Ελλάδα, όπου η εταιρία διατηρεί μια ιδιαίτερα ισχυρή ομάδα έρευνας και ανάπτυξης.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Η Τεχνητή Νοημοσύνη αυξάνει τις εταιρικές πωλήσεις

Μπορεί για πολλούς η Τεχνητή Νοημοσύνη να αποτελεί ακόμη γράμμα κενό περιεχομένου, ωστόσο, σε επιχειρηματικό επίπεδο όχι μόνο αποτελεί μια υπαρκτή εταιρική στρατηγική, αλλά παράγει και αυξημένα έσοδα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, περισσότερες από μία στις δύο εταιρείες (53%) έχουν, ήδη, ξεφύγει από το πιλοτικό στάδιο εφαρμογής της τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence - AI). Αυτό συνιστά μια σημαντική αύξηση της τάξης του 36%, σε σχέση με το 2017.

Μάλιστα, η υιοθέτηση του ΑΙ δεν δείχνει να ανακόπτεται ούτε από την παγκόσμια υγειονομική κρίση του COVID-19 και του αντίκτυπου της στην παγκόσμια οικονομία, όπως έχει συμβεί με άλλες τεχνολογικές τάσεις. Σύμφωνα με σχετική έκθεση του Capgemini, το 78% των ηγετών στο AI, παγκοσμίως, συνεχίζουν να υλοποιούν κανονικά τις επενδύσεις τους στην Τεχνητή Νοημοσύνη, παρά το ξέσπασμα της πανδημίας. Μάλιστα, υπάρχει και ένα ποσοστό της τάξης του 21%, το οποίο - σύμφωνα με την ίδια έρευνα (The AI Powered Enterprise: Unlocking the potential of AI at scale) - έχει αυξήσει τον ρυθμό ανάπτυξης της τεχνολογίας ΑΙ.

Πάντως, δεν ισχύει το ίδιο με όλες τις επιχειρήσεις. Μπορεί, δηλαδή, οι εταιρείες που ήδη ηγούνται στην κούρσα των επενδύσεων στο ΑΙ να εντείνουν τις επενδυτικές τους πρωτοβουλίες, που σχετίζονται με αυτήν, ωστόσο, όσες επιχειρήσεις δεν έχουν ακόμη εμπλακεί, αντιμετωπίζουν το θέμα με σκεπτικισμό. Το 43% εξ αυτών επανεξετάζει τα σχέδια του, ενώ ένα άλλο 16% έχει αναστείλει όλες τις πρωτοβουλίες AI λόγω των υψηλών επιχειρηματικών αβεβαιοτήτων, που σχετίζονται με τον COVID-19. 

Αύξηση πωλήσεων
Όσες εταιρείες, ωστόσο, έχουν ήδη επενδυτικό παρελθόν με την Τεχνητή Νοημοσύνη, απολαμβάνουν ήδη τα οφέλη της τεχνολογίας. Το 79% των εταιρειών, που ηγούνται στο AI παγκοσμίως, βλέπουν αύξηση των πωλήσεων παραδοσιακών προϊόντων και υπηρεσιών σε ποσοστό άνω του 25%. Επιπλέον, το 62% των ηγετών AI είδε τουλάχιστον 25% μείωση του αριθμού των καταγγελιών των πελατών και το 71% τουλάχιστον 25% μείωση των απειλών ασφαλείας.

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Viber εναντίον Facebook: Καταγγελίες και διακοπή επιχειρηματικών σχέσεων

Η Rakuten Viber, η εταιρεία πίσω από μία από τις κορυφαίες εφαρμογές στον κόσμο για δωρεάν και εύκολη επικοινωνία, ανακοίνωσε ότι θα διακόψει κάθε επιχειρηματική σχέση με το Facebook. Η εφαρμογή θα αφαιρέσει τα Facebook Connect, Facebook SDK και GIPHY, αλλά και θα διακόψει κάθε διαφημιστική δαπάνη στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, δίνοντας περαιτέρω ώθηση στο κίνημα #StopHateForProfit που καλεί σε μποϊκοτάρισμα του εν λόγω γίγαντα της τεχνολογίας.

Εν μέσω των διαμαρτυριών που ξέσπασαν σε όλες τις ΗΠΑ τις περασμένες εβδομάδες, μια ομάδα έξι οργανισμών, μεταξύ των οποίων η Anti-Defamation League και ο NAACP, κάλεσαν όσους διαφημίζουν στο Facebook να διακόψουν τις δαπάνες τους στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, ως αντίδραση στην αδυναμία της εταιρείας να προστατέψει τους χρήστες από τη βίαια ρητορική.

Μετά από μια σειρά περιστατικών κακής χρήσης δεδομένων, μεταξύ των οποίων το διαβόητο σκάνδαλο Cambridge Analytica όπου η εταιρεία πολιτικών συμβούλων αλίευσε με ακατάλληλο τρόπο δεδομένα από περίπου 87 εκατομμύρια χρήστες του Facebook, το Viber θεωρεί πως το ατόπημα του Facebook με τη βίαια ρητορική είναι το νερό που ξεχείλισε το ποτήρι. Έτσι λοιπόν, η εφαρμογή άμεσων μηνυμάτων ωθεί το κίνημα #StopHateForProfit ένα βήμα πιο μακριά, διακόπτοντας κάθε επιχειρηματική σχέση με το Facebook.

O Διευθύνων Σύμβουλος του Viber, Djamel Agaoua, δήλωσε: «Το Facebook συνεχίζει να δείχνει πως δεν καταλαβαίνει το ρόλο του στον σημερινό κόσμο. Από την κακή διαχείριση δεδομένων από την εταιρεία και την έλλειψη προστασίας της ιδιωτικότητας στις εφαρμογές της, μέχρι την εξοργιστική του στάση να αποφύγει να πάρει μέτρα που είναι απαραίτητα για να προστατέψουν το κοινό από βίαια και επικίνδυνη ρητορική, το Facebook το παράκανε. Δεν είμαστε διαιτητές της αλήθειας, αλλά ισχύει ότι κάποιοι άνθρωποι υποφέρουν από την διάδοση βίαιου περιεχομένου και οι επιχειρήσεις οφείλουν να λάβουν μια ξεκάθαρη στάση».

Οι ενέργειες ώστε να απομακρυνθούν τα σημεία επαφής με το Facebook από το Viber αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί ως τις αρχές Ιουλίου 2020. Η διακοπή διαφημιστικής δαπάνης στο Facebook τέθηκε ήδη σε ισχύ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


 

Η Ευρώπη θα προχωρήσει στη φορολόγηση των ψηφιακών υπηρεσιών

Αποφασισμένη όχι μόνο να επαναφέρει στο προσκήνιο, αλλά και να προχωρήσει έστω και μονομερώς στην εφαρμογή του μέτρου, εμφανίζεται η Ευρώπη όσον αφορά την επιβολή ενός φόρου επί των ψηφιακών υπηρεσιών. “Οι Βρυξέλλες θα προτιμούσαν να υπάρξει παγκόσμια συναίνεση επί του θέματος. Αλλά, αν χρειαστεί, θα κινηθούμε αυτόνομα”. Με αυτήν τη φράση, η “σιδηρά κυρία” της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Δανή Επίτροπος Ανταγωνισμού, κυρία Margrethe Vestager, περιέγραψε τις προθέσεις της Ευρώπης έναντι του ψηφιακού φόρου, μετά από το ναυάγιο των συνομιλιών στο πλαίσιο του ΟΟΣΑ, λόγω της διαφοροποίησης της στάσης των ΗΠΑ.

Η Ένωση έχει αποφασίσει να επαναφέρει στο προσκήνιο τον λεγόμενο ψηφιακό φόρο - αν και η ίδια έχει αποτύχει στο παρελθόν να συγκεράσει τις αντίθετες φωνές στο εσωτερικό της - σε μια προσπάθεια εύρεσης πόρων για τη χρηματοδότηση του Ταμείου Ανάκαμψης των €750 δισ

Παρά την αποτυχία της Ε.Ε. για κοινή θέση, όσον αφορά τη θεσμοθέτηση ενός ενιαίου πανευρωπαϊκού φορολογικού μέτρου για τις ψηφιακές υπηρεσίες, η ανάγκη χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης έχει αναζωπυρώσει το ευρωπαϊκό ενδιαφέρον επί του θέματος. 

Πλέον, η θέση της Ε.Ε. είναι ότι θα προχωρήσει με το δικό της φόρο ψηφιακών υπηρεσιών, ακόμη κι αν οι ΗΠΑ επιμείνουν στη στάση τους και εμποδίσουν μια παγκόσμια συμφωνία. “Ο νέος φόρος είναι απαραίτητος λόγω της ευκολίας με την οποία πολλές μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας ελαχιστοποιούν τους ευρωπαϊκούς φόρους τους”, τόνισε η κυρία Margrethe Vestager σε διαδικτυακή συνέντευξη.

Θυμίζουμε ότι ο Υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ, Steven Mnuchin, αποχώρησε από τις συνομιλίες που διεξήγαγε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης στο Παρίσι, με τη συμμετοχή 140 χωρών, οι οποίες είχαν ως αντικείμενο τη δημιουργία ενός παγκόσμιου συστήματος φορολόγησης των ψηφιακών υπηρεσιών. Οι προσδοκίες για την επίτευξη, παγκόσμιας, συμφωνίας διαψεύστηκαν για ακόμη μία φορά, αναγκάζοντας την Ευρωπαϊκή Ένωση να προειδοποιήσει με μονομερή εφαρμογή του μέτρου.

Ο Γάλλος υπουργός οικονομικών, Bruno Le Maire, από την πλευρά του, σε συνέντευξή του σε γαλλικό τηλεοπτικό μέσο χαρακτήρισε “πρόκληση” τη στάση των ΗΠΑ, σημειώνοντας ότι, εάν δεν επιστρέψουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, η Ε.Ε. θα πρέπει να προχωρήσει κανονικά στα δικά της σχέδια για την επιβολή του φόρου σε ευρωπαϊκό επίπεδο. 

Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.

 

Μοιραστείτε το άρθρο στα social media

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Στις 10 και 11 Οκτωβρίου το Black Box Audio Video Show στο Athens Intercontinental

Η Έκθεση Black Box Audio Video Show θα πραγματοποιηθεί στις 10 και 11 Οκτωβρίου στο Ξενοδοχείο Athens Intercontinental θέτοντας τα θεμέλια για την καθιέρωση μιας αξιόλογης και ολοκληρωμένης έκθεσης για τα νέα τεχνολογικά επιτεύγματα στον ήχο και στην εικόνα, με ανανεωμένη και πιο δυνατή σύνθεση.

Ειδικότερα, το Black Box Audio Video Show, που διοργανώνεται σε νέα ημερομηνία λόγω της έλευσης και των επιπτώσεων της πανδημίας, θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό από το αναμενόμενο φιλοξενώντας σημαντικές Hi-End εταιρείες ήχου, Hi Fi ηχοσυστήματα, Τηλεοράσεις 8Κ, βιντεοπροβολείς τελευταίας τεχνολογίας, ακουστικά, βινύλια και gadgets. Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα με την επίσκεψή τους στην Έκθεση να περιηγηθούν σε αίθουσες από 24 έως 135 τετραγωνικά μέτρα κι εκτός από την ενημέρωσή τους για τα τελευταία τεχνολογικά επιτεύγματα στον ήχο και την εικόνα θα μπορούν να απολαύσουν παράλληλες δράσεις, happenings και μουσικά δρώμενα. Ταυτόχρονα, η λίστα των εκθετών εμπλουτίζεται συστηματικά με δυνατά ονόματα από τον κλάδο επεκτείνοντας την Έκθεση σε περισσότερους διαθέσιμους χώρους.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η Έκθεση Black Box Audio Video Show στηρίζει ταυτόχρονα και «Το Χαμόγελο του Παιδιού», αναλαμβάνοντας να προσφέρει 1€ στον Οργανισμό από κάθε εισιτήριο που θα πουληθεί είτε ηλεκτρονικά είτε απευθείας κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης.

Στόχος της Έκθεσης Black Box Audio Video Show είναι να φέρει και πάλι στο προσκήνιο τις μαύρες ηλεκτρικές συσκευές, που αποτελούν μια αγορά που είχε υποστεί σημαντική υποχώρηση τα τελευταία χρόνια. Οι τρέχουσες τεχνολογικές εξελίξεις και οι νέες, πρωτοπόρες δυνατότητες των εταιριών που ασχολούνται με την τεχνολογία, δημιουργούν πρόσφορο έδαφος για τη «γέννηση» μιας πρωτοπόρας έκθεσης που μέσω των αξιόλογων εκθετών που θα λάβουν μέρος θα αναδείξει άμεσα στον ενδιαφερόμενο τις δυνατότητες και τα επιτεύγματα γύρω από τον ήχο και την εικόνα.

Θέτοντας ως προτεραιότητα τη διασφάλιση της υγείας των εμπλεκόμενων, οι διοργανωτές της Έκθεσης Black Box Audio Video Show συμμορφώνονται με όλα τα αναγκαία μέτρα, διαβεβαιώνοντας το κοινό ότι η επίσκεψή του στις 10 και 11 Οκτωβρίου στο Ξενοδοχείο Athens Intercontinental θα είναι μια ξεχωριστή εμπειρία ήχου και εικόνας.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Επικίνδυνα μηνύματα προσφοράς εργασίας στο LinkedIn με στόχο υποκλοπές

Ερευνητές της ESET εντόπισαν στοχευμένες κυβερνοεπιθέσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω μηνυμάτων στο LinkedIn, που εκτός από την κατασκοπεία είχαν στόχο και το οικονομικό όφελος.

Οι συγκεκριμένες κυβερνοεπιθέσεις διακρίνονται για τη χρήση τεχνικών spearphishing και την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν εντυπωσιακές μεθόδους προκειμένου να μη γίνουν αντιληπτές. Οι ερευνητές της ESET ονόμασαν τη συγκεκριμένη επιχείρηση In(ter)ception με βάση δείγμα σχετικού κακόβουλου λογισμικού που φέρει το όνομα “Inception.dll,”.

Οι επιθέσεις που μελέτησε η ομάδα επιστημόνων της ESET ξεκινούσαν με ένα απλό μήνυμα στο LinkedIn.Το μήνυμα αφορούσε σε αρκετά αληθοφανή προσφορά εργασίας και φαινομενικά προερχόταν από γνωστή εταιρεία σε σχετικό τομέα. Φυσικά, το προφίλ στο LinkedIn ήταν ψεύτικο και τα αρχεία που στάλθηκαν ήταν κακόβουλα” σχολιάζει ο Dominik Breitenbacher, ο ερευνητής κακόβουλου λογισμικού της ESET που ανέλυσε το malware και ηγήθηκε της έρευνας.

Τα κακόβουλα αρχεία στάλθηκαν μέσω μηνυμάτων LinkedIn ή μέσω email που περιείχε σύνδεσμο στο OneDrive. Για τη δεύτερη περίπτωση, οι εισβολείς δημιούργησαν λογαριασμούς email που αντιστοιχούσαν στους ψεύτικους λογαριασμούς του LinkedIn.

Μόλις ο παραλήπτης άνοιγε το αρχείο, εμφανιζόταν ένα φαινομενικά αθώο έγγραφο PDF με πληροφορίες για τη μισθοδοσία που αφορούσε στην ψεύτικη προσφορά εργασίας. Εν τω μεταξύ, κακόβουλο λογισμικό είχε ήδη εγκατασταθεί σιωπηλά στον υπολογιστή του θύματος. Με αυτόν τον τρόπο, οι επιτιθέμενοι κατάφερναν να αποκτήσουν αρχική πρόσβαση και διαρκή παρουσία στο σύστημα του παραλήπτη.

Κάποια από τα εργαλεία που χρησιμοποίησαν οι κυβερνοεγκληματίες ήταν προσαρμοσμένο κακόβουλο λογισμικό πολλαπλού επιπέδου που συχνά εμφανιζόταν ως νόμιμο λογισμικό, καθώς και τροποποιημένες εκδόσεις εργαλείων ανοιχτού κώδικα. Επιπλέον, οι κυβερνοεγκληματίες αξιοποίησαν τεχνικές “living-off-the-land”, δηλαδή χρήση προ-εγκατεστημένων βοηθητικών εργαλείων των Windows για την εκτέλεση κακόβουλων λειτουργιών.

Εκτός από την κατασκοπεία, οι ερευνητές της ESET εντόπισαν στοιχεία που τεκμηριώνουν ότι οι εισβολείς προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν τους παραβιασμένους λογαριασμούς για να αποσπάσουν χρήματα από άλλες εταιρείες.

Η κακόβουλη επιχείρηση πραγματοποιήθηκε από το Σεπτέμβριο έως το Δεκέμβριο του 2019.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 


Ομαδικές βιντεοκλήσεις για έως και 20 συμμετέχοντες στο Viber

Η Rakuten Viber ανακοίνωσε επίσημα τη νέα λειτουργία Ομαδικών Βιντεοκλήσεων για ως και 20 συμμετέχοντες και χωρίς χρονικό περιορισμό. Η νέα λειτουργία των Ομαδικών Βιντεοκλήσεων είναι πλέον διαθέσιμη στους χρήστες του Viber στην Ελλάδα.

Εκμεταλλευόμενοι τη λειτουργία αυτή, οι χρήστες θα μπορούν να εκφράζονται καλύτερα, σε κάθε περίσταση: Είτε πρόκειται για μια online συνάντηση για δουλειά, είτε για μια σύντομη βιντεοκλήση ανάμεσα σε μέλη οικογένειας ή φίλους που θέλουν να μοιραστούν τα νέα της ημέρας. Οι ομάδες του Viber επιτρέπουν σε μέχρι και 20 άτομα να συναντηθούν με εικόνα και να συνεργαστούν. Επίσης, η νέα λειτουργία είναι εξίσου ασφαλής με όλες τις υπόλοιπες της εφαρμογής. Πράγμα που σημαίνει ότι το Viber δεν έχει πρόσβαση στα δεδομένα των κλήσεων, προσφέροντας έτσι ένα ασφαλές περιβάλλον επικοινωνίας στους χρήστες του.

Μέσω μια Ομαδικής Βιντεοκλήσης, μπορεί κανείς εύκολα να μένει σε επαφή με τους κοντινούς του ανθρώπους σε μια εποχή σαν κι αυτή, που η κοινωνική αποστασιοποίηση είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητας. Επίσης, μπορεί να συνεργαστεί με τους συναδέλφους και την ομάδα εργασίας του ακόμη και όταν δεν βρίσκεται στο γραφείο.

Για να ξεκινήσει μια Ομαδική Βιντεοκλήση ένας χρήστης χρειάζεται απλά:

  • Να πατήσει το καινούργιο κουμπί «βίντεο» που έχει προστεθεί στην κορυφή της οθόνης ή να προσθέσει περισσότερους χρήστες σε μια βιντεοκλήση που έχει ήδη ξεκινήσει.
  • Να απολαύσει τη βιντεοκλήση με φίλους, μέλη της οικογένειάς του, ή συναδέλφους.

 

Κάθε χρήστης που συμμετέχει σε μία ομαδική βιντεοκλήση μπορεί να καρφιτσώσει όποιον χρήστη επιθυμεί στην οθόνη του για όσο διαρκεί η κλήση. Μπορεί επίσης να κλείσει τον ήχο ή την εικόνα του, αλλά και να βλέπει ποιοι άλλοι χρήστες έχουν κάνει το ίδιο.

Η νέα υπηρεσία είναι πολύ χρήσιμη σε online επιχειρηματικές συναντήσεις, μαθήματα, συζητήσεις με μαθητές, αλλά και προγράμματα γυμναστικής, συμβουλές μαγειρικής κ.λπ.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Συνεργασία SAS και Microsoft για το μέλλον των Analytics και της Τεχνητής Νοημοσύνης

Η Microsoft και η SAS ανακοίνωσαν μία διευρυμένη τεχνολογική και στρατηγική συνεργασία. Οι δύο εταιρείες θα δώσουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα να αξιοποιούν εύκολα τις δυνατότητες των Analytics μέσω των λύσεων της SAS στο Cloud, επεκτείνοντας τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και ξεκλειδώνοντας την αξία των πρωτοβουλιών του ψηφιακού τους μετασχηματισμού.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, οι εταιρείες θα μεταφέρουν τα προϊόντα analytics και άλλες επιχειρηματικές λύσεις της SAS στο Microsoft Azure ως τον προτιμώμενο πάροχο cloud για το SAS Cloud. Οι λύσεις και η εμπειρία της SAS θα προσφέρουν προστιθέμενη αξία και στους πελάτες της Microsoft σε τομείς όπως η υγεία, οι οικονομικές υπηρεσίες και πολλούς άλλους κλάδους. Η συνεργασία βασίζεται στην ενοποίηση των λύσεων της SAS σε λύσεις cloud της Microsoft για τα εργαλεία της, Microsoft Azure, Dynamics 365, Microsoft 365 και Power Platform και υποστηρίζει το κοινό όραμα των εταιρειών για περαιτέρω εκδημοκρατισμό της τεχνητής νοημοσύνης και των analytics.   

Παράλληλα, η συνεργασία θα περιλαμβάνει και την βελτιστοποίηση του SAS Viya, την τελευταία cloud-native λύση της εταιρείας  για το Azure, όπως επίσης και την ενοποίηση του διευρυμένου χαρτοφυλακίου λύσεων της SAS, από τις λύσεις καταπολέμησης απάτης στις λύσεις κινδύνου και λιανεμπορίου, στο Azure Marketplace για την παροχή βελτιωμένης παραγωγικότητας και ενισχυμένων επιχειρηματικών αποτελεσμάτων για τους πελάτες.

Επιπλέον, μέσω της συνεργασίας, οι Microsoft και SAS θα εξερευνήσουν ευκαιρίες για την ενσωμάτωση των δυνατοτήτων analytics της SAS, συμπεριλαμβανομένου εξιδεικευμένων μοντέλων από διάφορους κλάδους, στο Azure και το Dynamics 365, ώστε να δημιουργήσουν μία καινούργια λύση για τους πελάτες που χρησιμοποιούν αποκλειστικά τις υπηρεσίες της SAS σε διάφορους καθετοποιημένους κλάδους. Αυτή η επιπλέον ενσωμάτωση θα επιτρέψει στους πελάτες της SAS να κεφαλαιοποιήσουν την επεκτασιμότητα και την ευελιξία του cloud για τον όγκο εργασίας analytics και τεχνητής νοημοσύνης. Για παράδειγμα, οι Microsoft και SAS ενισχύουν ήδη τους πελάτες τους με λύσεις που τους επιτρέπουν να κεφαλαιοποιούν σε κλίμακα την πληθώρα δεδομένων που παράγονται από το Internet of Things, μέσω του συνδυασμού της πλατφόρμας Microsoft Azure IoT και των δυνατοτήτων ΙοΤ analytics και τεχνητής νοημοσύνης της SAS’. Αυτή τη στιγμή, η πόλη του Cary στην Βόρεια Καρολίνα χρησιμοποιεί μια κοινή λύση IoT από τις Microsoft και SAS για μια λύση πρόβλεψης πλημμυρών.

Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search