Η Visa συνεργάζεται με τη startup BlockFi για να κυκλοφορήσουν μια νέα πιστωτική κάρτα που ανταμείβει τους χρήστες με Bitcoin, δημιουργώντας έδαφος για ευρύτερη υιοθέτηση των ψηφιακού νομίσματος.
Η BlockFi είναι μια νεοφυής εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη και ειδικεύεται σε δάνεια και λογαριασμούς ταμιευτηρίου με αντίκρυσμα και επιτόκιο σε κρυπτονομίσματα. Όπως ανέφερε το Bloomberg, η νέα πιστωτική κάρτα θα ανταμείβει τις αγορές των κατόχων με Bitcoin και όχι με επιστροφές χρημάτων, μίλια αεροπορικών εταιρειών κ.λπ. Οι κάτοχοι καρτών θα λαμβάνουν το 1,5% των αγορών τους σε BTC.
Η κάρτα θα έχει ετήσια συνδρομή 200 δολάρια και θα εκδοθεί από την τράπεζα Evolve Bank & Trust. Θα είναι διαθέσιμη στο ευρύ κοινό στις αρχές του 2021, αλλά οι κάτοχοι λογαριασμού στη BlockFi θα μπορούν να εγγραφούν εκ των προτέρων.
Η συνεργασία με τη BlockFi αποτελεί μέρος του προγράμματος Fintech Fast Track της Visa, το οποίο «στοχεύει στην επιτάχυνση της διαδικασίας ενσωμάτωσης» στο δίκτυο πιστωτικών καρτών. Ο Terry Angelos, ανώτερος αντιπρόεδρος και παγκόσμιος επικεφαλής της fintech στη Visa, δήλωσε ότι ο στόχος του προγράμματος fast track είναι να βοηθήσει τις καινοτόμες εταιρείες να "αναπτυχθούν με αποτελεσματικότητα".
Είναι η δεύτερη κίνηση της Visa φέτος που υποστηρίζει την αγορά των Cryptos, αφού ήδη συνεργάστηκε με τη digital startup Fold, για την έκδοση μιας χρεωστικής κάρτας με ανταμοιβή σε κρυπτονομίσματα.
Γενικότερα, η Visa παρουσίασε ένα θετικό όραμα για την υιοθέτηση των ψηφιακών νομισμάτων, αντιστρέφοντας μια παλαιότερη, πιο εχθρική στάση που διατηρούσε. Όπως ανέφερε το Cointelegraph, η εξελισσόμενη στάση της Visa σχετικά με τα Cryptos είναι να διασφαλίσει ότι διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά πληρωμών. Μέχρι στιγμής, υπάρχουν περισσότερα από 25 ψηφιακά πορτοφόλια συνδεδεμένα με τα συστήματα της Visa.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Περίπου 420 δισεκατομμύρια συναλλαγές, αξίας $7 τρισ. αναμένεται να πραγματοποιούνται με κάρτες και ψηφιακές πληρωμές έως το 2023, ενώ το ποσό αυτό εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα $48 τρισ. έως το 2030.
Αυτή η ταχεία μετάβαση στις ψηφιακές πληρωμές ασκεί πρόσθετη πίεση στις τράπεζες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους. Ήδη, τα τρία τέταρτα (75%) των τραπεζικών στελεχών απαντούν ότι η πανδημία έχει επιταχύνει τα σχέδια τους για εκσυγχρονισμό των συστημάτων πληρωμών.
Η ταχεία μετάβαση στις ψηφιακές πληρωμές διαφέρει μεταξύ των χωρών ανά τον πλανήτη. Και σίγουρα εξαρτάται από το ποσοστό μείωσης χρήσης μετρητών, την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και από το πόσο ενεργές είναι οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας στην παροχή υπηρεσιών πληρωμών.
Η ψηφιακή μετάβαση των πληρωμών είναι - παγκοσμίως - υψηλότερη στις ΗΠΑ και ακολουθεί το Ηνωμένο Βασίλειο. Στις δύο χώρες, οι καταναλωτές επιλέγουν νέους τρόπους πληρωμής και οι μη-τραπεζικοί πάροχοι δράττουν την ευκαιρία παροχής υπηρεσιών πληρωμών.
Στο μεταξύ, στην Κίνα, τα ψηφιακά πορτοφόλια (mobile wallets) αντικαθιστούν γρήγορα τις πληρωμές σε μετρητά: το 76% των συναλλαγών το 2019 προήλθε από ψηφιακά πορτοφόλια, 12% περισσότερο συγκριτικά με το 2014.
Όπως διαπιστώνει η μελέτη "Playing the Long Game in Payments Modernization" της Accenture, η ευκαιρία των ηλεκτρονικών πληρωμών για τις τράπεζες εξαρτάται από την ωριμότητα μετάβασης στις ψηφιακές πληρωμές. Σε ώριμες αγορές, όπως η Δυτική Ευρώπη, όπου οι πληρωμές έχουν τυποποιηθεί σε μεγάλο βαθμό, αναμένουμε να δούμε μόνο σταδιακή αλλαγή.
Η μεγαλύτερη ευκαιρία, όμως, θα είναι σε αγορές, όπως η ελληνική, όπου κυριαρχούσε η χρήση μετρητών.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
H PayPal ανακοίνωσε ότι πλέον όλοι οι πελάτες της στις Η.Π.Α. θα μπορούν να αγοράζουν και να πωλούν κρυπτονομίσματα απευθείας από τους λογαριασμούς τους. Η λειτουργία ήταν ήδη μερικώς διαθέσιμη στις Η.Π.Α. αλλά οι ενδιαφερόμενοι πελάτες έμπαιναν σε λίστα αναμονής.
Από την εταιρεία ανακοίνωσαν επίσης, ότι λόγω της αρχικής ζήτησης από τους πελάτες της, αυξάνει το εβδομαδιαίο όριο αγοράς κρυπτονομισμάτων από 10.000 δολάρια σε 20.000 δολάρια την εβδομάδα.
Tον Οκτώβριο, η PayPal ανακοίνωσε για πρώτη φορά τα σχέδιά της για είσοδο στην αγορά των κρυπτονομισμάτων μέσω συνεργασίας με την εταιρεία Paxos. Με τη συγκεκριμένη εταιρεία συνεργάζεται η PayPal, επιτρέποντας στους πελάτες της να αγοράζουν, να πωλούν και να διατηρούν μια σειρά κρυπτονομισμάτων, αρχικά τα Bitcoin, Ethereum, Bitcoin Cash και Litecoin.
Το επόμενο έτος, η PayPal ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επιτρέψει στους χρήστες να πραγματοποιούν αγορές μέσω PayPal με κρυπτονομίσματα.
Όσον αφορά στα κόστη, η PayPal θα χρεώνει 0,50 δολάρια για συναλλαγές έως $24,99, 2,3% για συναλλαγές από $25 έως $100, 2% για συναλλαγές από $100,01 έως $200, 1,8% για συναλλαγές από $200,01 έως $1.000 και 1,5% για συναλλαγές άνω των 1.000 δολαρίων.
Για όσους διατηρούν κρυπτονομίσματα στο λογαριασμό τους στην PayPal δεν υπάρχουν χρεώσεις, ενώ δεν υπάρχουν και χρεώσεις συναλλαγών μέχρι το τέλος του χρόνου.
Εικόνα: WorldSpectrum, Pixabay
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Οι πελάτες του Viva Wallet σε 18 χώρες, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, μπορούν πλέον να απολαμβάνουν τα οφέλη του Google Pay, του πιο δημοφιλούς τρόπου πληρωμής για όσους έχουν κινητά με πλατφόρμα Android.
Πιο συγκεκριμένα, στις 27 Οκτωβρίου η υπηρεσία έγινε διαθέσιμη για τους πελάτες Viva Wallet σε Βέλγιο, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Πολωνία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ από χθες η υπηρεσία είναι πλέον διαθέσιμη και σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Ρουμανία, Αυστρία, Βουλγαρία, Ιρλανδία και Ολλανδία.
Το Google Pay είναι ένας γρήγορος, ασφαλής τρόπος πραγματοποίησης πληρωμών σε websites, εφαρμογές και καταστήματα, χρησιμοποιώντας τον τρόπο πληρωμής που έχει αποθηκευμένο ο χρήστης στον Google λογαριασμό του. Τα στοιχεία του χρήστη προστατεύονται με πολλαπλά επίπεδα ασφαλείας, ενώ είναι πολύ εύκολη η διαδικασία αποθήκευσης καρτών loyalty, δωροκαρτών, προσφορών κλπ.
Για τους χρήστες συσκευών Android των χωρών που προστέθηκαν, η διαδικασία ενεργοποίησης της νέας υπηρεσίας έχει ως εξής: Μέσα από το διαχειριστικό περιβάλλον του Viva Wallet ο χρήστης επιλέγει η Viva Wallet Mastercard κάρτα του να προστεθεί στο Google Pay. Μόλις προσθέσει την κάρτα του, μπορεί να ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το τηλέφωνό του για να πληρώσει ανέπαφα οπουδήποτε, όπως σε καταστήματα ή στη δημόσια συγκοινωνία, χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιήσει το πορτοφόλι του ή την κάρτα του εισάγοντας το PIN του σε κάποιο τερματικό.
Επίσης, αν ο χρήστης επιθυμεί να ξοδέψει περισσότερα χρήματα από το προκαθορισμένο όριο ανέπαφων συναλλαγών, μπορεί να το κάνει εύκολα ξεκλειδώνοντας το τηλέφωνό του πριν την πληρωμή. Για να πραγματοποιηθεί μία πληρωμή μέσω Google Pay, δε χρειάζεται να είναι ανοικτή η εφαρμογή Viva Wallet και δεν απαιτείται καν σύνδεση στο internet.
Συνδέοντας μια κάρτα Viva Wallet Mastercard με το Google Pay, προστίθεται ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας μέσω της τεχνολογίας "Tokenization" της Mastercard. Η πλατφόρμα της Mastercard προστατεύει τις πληροφορίες του κατόχου της κάρτας αντικαθιστώντας τους αριθμούς λογαριασμού με έναν μοναδικό εναλλακτικό αριθμό κάρτας, ή "token".
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Skroutz Α.Ε. προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με την EveryPay, πάροχο σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών, μετά από απόκτηση του 25% του μετοχικού της κεφαλαίου.
Η συμφωνία εντάσσεται στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής της Skroutz που επικεντρώνει στην προσφορά της βέλτιστης online αγοραστικής εμπειρίας για τον καταναλωτή και τη συνεργαζόμενη επιχείρηση μέσα από την περαιτέρω ανάπτυξη πρωτοποριακών, αξιόπιστων, ευέλικτων και προπάντων ασφαλών λύσεων στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Σημειώνεται ότι οι δύο εταιρίες συνεργάζονται ήδη στο πλαίσιο πληρωμών των αγορών μέσω του Skroutz.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η συμβολή της πολύτιμης τεχνογνωσίας από την έμπειρη ομάδα της Skroutz, εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην τεχνολογική εξέλιξη των συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών που η EveryPay ήδη διαθέτει. Επίσης, θα επιτρέψει την επιτάχυνση της ανάπτυξης νέων καινοτόμων υπηρεσιών προς όφελος των καταναλωτών και των επιχειρήσεων όπως οι νέοι τρόποι πληρωμής οι οποίοι θα ενεργοποιηθούν το επόμενο διάστημα και περιλαμβάνουν την αντικαταβολή και τη δυνατότητα πληρωμής μέσω δόσεων με πιστωτική κάρτα.
Η Everypay, με έδρα στην Αθήνα, είναι ένα αδειοδοτημένο ίδρυμα πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος και διαθέτει ένα συνεχώς αυξανόμενο πελατολόγιο το οποίο απαριθμεί ήδη 500+ ενεργούς πελάτες που περιλαμβάνουν τόσο μεγάλες επιχειρήσεις όσο και start ups. Ως «paytech», αναπτύσσει έξυπνα, γρήγορα, χρηστικά και απολύτως ασφαλή συστήματα πληρωμών (PCI DSS Level 1 service provider).
Επίσης, μέσω του μοναδικού στην Ελλάδα Everypay Marketplace API, που είναι πλήρως συμβατό με την PSD2 (Payment Services Directive 2), οι υπηρεσίες της χρησιμοποιούνται σε περισσότερες από 8.000 εταιρίες στην Ελλάδα και σε ευρωπαϊκές αγορές. Αξίζει να αναφερθεί ότι τo Payment Gateway (PGW) της EveryPay αποτελεί το πιο προηγμένο σύστημα πληρωμών στην Ελλάδα και ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα στην Ευρώπη.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στον αντίκτυπο της πανδημίας στις συνήθειες πληρωμής των ευρωπαίων καταναλωτών, καθώς η κρίση μας αναγκάζει να επανεξετάσουμε τί είναι ασφαλές και μας οδηγεί στην ψηφιακή ψηφιοποίηση γρηγορότερα από ποτέ.
Στο σχετικό άρθρο του Ecommerce Europe καταγράφονται ορισμένοι βασικοί, όσο και διαφορετικοί τρόποι πληρωμής από καταναλωτές σε σημαντικές αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη. Αυτές οι αγορές, παρέχουν ενδιαφέροντα παραδείγματα κατακερματισμένων καταναλωτικών συνηθειών σε ολόκληρη την ΕΕ, αλλά παρέχουν επίσης μια ενδιαφέρουσα εικόνα των διαφόρων τάσεων που διαμορφώνουν την ευρωπαϊκή αγορά πληρωμών λιανικής.
Τα δεδομένα εξήχθησαν από την έκθεση "Europe 2020 Ecommerce Region", που δημοσιεύτηκε τον Ιούλιο και υπογράφεται από τους φορείς Ecommerce Europe και EuroCommerce. Η έρευνα διεξήχθη το 2019, επομένως, απαιτείται περαιτέρω συζήτηση και ανάλυση για να εκτιμηθεί ο αντίκτυπος της κρίσης του νέου κορωνοϊού στις συνήθειες πληρωμής στην ΕΕ.
Η Γαλλία χαρακτηρίζεται από μια ισχυρή και συνεχή κυριαρχία των πιστωτικών καρτών, αφού το 80% του τζίρου στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2019 πραγματοποιήθηκε μέσω πιστωτικών καρτών. Με την αύξηση του ανώτατου ορίου για ανέπαφες πληρωμές στα καταστήματα κατά τη διάρκεια της κρίσης της πανδημίας, αυτή η κυριαρχία είναι πιθανό να συνεχιστεί.
Μια ενδιαφέρουσα τάση που θα πρέπει να παρακολουθείται είναι η αύξηση των διαδικτυακών πληρωμών μέσω τραπεζών, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 11% του κύκλου εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς η οδηγία PSD2 και άλλα δομικά στοιχεία που θα αναπτυχθούν τα επόμενα χρόνια, θα επηρεάσουν αυτό το μερίδιο.
Αγορές όπως η Ολλανδία επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από την ύπαρξη δημοφιλών εθνικών συστημάτων όπως το iDEAL. Οι στρατηγικές επιλογές αυτών των συστημάτων έχουν επιρροή στις καταναλωτικές συνήθειες και είναι πιο δύσκολο να αλλάξουν. Ως αποτέλεσμα, εγείρεται το ζήτημα των φιλόδοξων εθνικών στρατηγικών για τις πληρωμές, που πρέπει να συμβιβαστούν με τους στόχους της ευρωπαϊκής στρατηγικής.
Βορειότερα και εκτός ΕΕ, η Νορβηγία δίνει ένα ενδιαφέρον παράδειγμα ψηφιακών εθνικών λύσεων πληρωμών. Οι πιστωτικές κάρτες εξακολουθούν να είναι πολύ δημοφιλείς, αλλά η νορβηγική υπηρεσία έξυπνων πληρωμών Vipps αναπτύσσεται. Αυτή η λύση για πληρωμές μέσω κινητών τηλεφώνων δημιουργήθηκε από την επιθυμία των τραπεζών της Νορβηγίας να συνεργαστούν με τους πελάτες στην ανάπτυξη μιας πλατφόρμας που είναι εύχρηστη, άμεση και καινοτόμος.
Τέλος, είναι άξιο προσοχής ότι σε ορισμένες αγορές (όπως και στην Ελλάδα) τα μετρητά παραμένουν σημαντικά, ακόμη και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στην Ουγγαρία, για παράδειγμα, η αντικαταβολή αντιπροσωπεύει το 42% όλων των συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου.
Εν κατακλείδι, βλέπουμε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν "εθνικές" (ή περιφερειακές) συνήθειες στην ΕΕ όσον αφορά στις πληρωμές. Παράλληλα, βλέπουμε μια αναπτυσσόμενη αγορά για το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο και την ισχυρή ζήτηση για ασφαλή, βολική και οικονομική πανευρωπαϊκή λύση (ή λύσεις) πληρωμών. Θα είναι ζωτικής σημασίας να αναλογιστούμε πώς αυτές οι διαφορετικές τάσεις θα μπορούσαν να συνδυαστούν για να προσφέρουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους εμπόρους και τους καταναλωτές.
Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα εξετάζει "πολύ σοβαρά" τη θέσπιση ψηφιακού ευρώ, δήλωσε η επικεφαλής της Τράπεζας, Κριστίν Λαγκάρντ.
Η ίδια διευκρίνισε πάντως ότι σε καμία περίπτωση το ψηφιακό νόμισμα δεν θα αντικαταστήσει τα μετρητά. "Το ψηφιακό ευρώ δεν θα αντικαταστήσει ποτέ τα μετρητά", είπε η κ. Λαγκάρντ, προσθέτοντας ότι το ψηφιακό ευρώ θα είναι ένα καλό συμπλήρωμα των μετρητών.
Σημειώνεται ότι στις αρχές Οκτωβρίου, η ΕΚΤ κατέθεσε επίσημο αίτημα για την κατοχύρωση του εμπορικού σήματος "ψηφιακό ευρώ", λίγο προτού οι αξιωματούχοι της ΕΚΤ δώσουν στη δημοσιότητα την έκθεση αξιολόγησης των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων της ψηφιακής εκδοχής του ενιαίου νομίσματος.
Εικόνα: Gerd Altmann, Pixabay
Πηγή: liberal.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Cardlink, γιορτάζει και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με το διαγωνισμό, Cardlink 500. Δέκα τυχεροί συνεργάτες, κάτοχοι Cardlink POS ή χρήστες της e-Commerce πλατφόρμας της Cardlink που θα επικοινωνήσουν με το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης Cardlink για οποιοδήποτε αίτημά τους και δηλώσουν τα στοιχεία τους στο cardlink.gr/cardlink500, από 5 έως 10 Οκτωβρίου 2020, θα λάβουν μέρος σε κλήρωση για να κερδίσουν από μία επιταγή αξίας €500.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτελεί για την Cardlink μια ευκαιρία να επιβραβεύσει τους πελάτες της και να τους προσφέρει μια θετική εμπειρία, ένα χαμόγελο, στο πλαίσιο της συνεχούς της προσπάθειας να είναι δίπλα τους και να τους παρέχει υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση.
Η Χάρις Μαρκάκη, Customer Experience Director στην Cardlink ανέφερε: «Φέτος θα γιορτάσουμε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών σε εντελώς διαφορετικές συνθήκες λόγω covid-19, αλλά με την ίδια προσμονή και με την ελπίδα ότι του χρόνου, μετά από αυτή τη μεγάλη δοκιμασία θα είμαστε όλοι πιο δυνατοί και πιο ενωμένοι».
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας Juniper Research, ο όγκος της έκδοσης online εισιτηρίων θα αυξηθεί κατά 150% το 2022, ανερχόμενος σε 32 δισ. από τα επίπεδα των 12,7 δισ. το 2020. Στο μεταξύ, ο όγκος της έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων μέσω κινητών, συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων, που αγοράζονται μέσω ανέπαφων συναλλαγών ή εντός εφαρμογών και μέσω mobile messaging, θα ανακάμψει, επίσης, στα επίπεδα πριν από την πανδημία έως το 2022.
Αναμένεται δε να αυξηθεί από 6,8 δισεκατομμύρια το 2020 σε 16,9 δισεκατομμύρια το 2022. Και αυτό, καθώς οι περιορισμοί μειώνονται, ο αριθμός των ταξιδιών αυξάνεται και οι εκδηλώσεις ψυχαγωγίας επαναπρογραμματίζονται.
Η έρευνα, Digital Ticketing: Industry Trends, Opportunities & Market Forecasts 2020-2025, διαπίστωσε ότι οι ΗΠΑ καταγράφουν υψηλή ανάπτυξη της αγοράς του e-ticketing, καθώς οι επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19 μειώνονται. Η μελέτη διαπιστώνει ότι ο όγκος των συναλλαγών έκδοσης εισιτηρίων για κινητά θα αυξηθεί στις ΗΠΑ κατά 220% μεταξύ 2020 και 2023.
Εικόνα: Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ριζικές αλλαγές στον ψηφιακό χρηματοοικονομικό τομέα επιχειρεί να επιφέρει η Ευρωπαϊκή Ένωση, φιλοδοξώντας να καθορίσει παγκόσμια πρότυπα για τον χώρο αυτό. Μεταξύ άλλων, προωθούνται, για πρώτη φορά, νομοθετικές προτάσεις σχετικά με τα "κρυπτοπεριουσιακά στοιχεία", οι οποίες αλλάζουν άρδην το τοπίο στον χώρο των “crypto”.
Ο “κανονισμός για τις αγορές των κρυπτοπεριουσιακών στοιχείων” (MiCA) αναμένεται να τονώσει την καινοτομία, διαφυλάσσοντας παράλληλα τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα και προστατεύοντας τους επενδυτές από κινδύνους.
Ο κανονισμός θα προσφέρει νομική σαφήνεια και ασφάλεια δικαίου για τους εκδότες και τους παρόχους κρυπτοπεριουσιακών στοιχείων. Οι νέοι κανόνες θα επιτρέψουν στους φορείς εκμετάλλευσης, που έχουν λάβει άδεια λειτουργίας σε ένα κράτος - μέλος, να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε ολόκληρη την Ε.Ε. (“μηχανισμός διαβατηρίου”).
Επιπλέον, οι διασφαλίσεις περιλαμβάνουν κεφαλαιακές απαιτήσεις, φύλαξη περιουσιακών στοιχείων, υποχρεωτική διαδικασία διαχείρισης των καταγγελιών στη διάθεση των επενδυτών και δικαιώματα του επενδυτή έναντι του εκδότη. Οι εκδότες σημαντικών κρυπτοπεριουσιακών στοιχείων εξασφαλισμένων με στοιχεία ενεργητικού (αποκαλούμενα παγκόσμια σταθερά κρυπτονομίσματα) θα υπόκεινται σε αυστηρότερες απαιτήσεις (π.χ. όσον αφορά το κεφάλαιο, τα δικαιώματα των επενδυτών και την εποπτεία).
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77







