Μέσα από την ετήσια έκθεσή της η Western Union προβάλει έμπρακτα τα επιτεύγματά της για το οικονομικό έτος 2019 προς τη δέσμευσή της να μεταφέρει χρήματα με ακεραιότητα και να συνδέει ανθρώπους και επιχειρήσεις με την παγκόσμια οικονομία. Η έκθεση περιλαμβάνει τους τομείς στους οποίους η Western Union έχει παγκόσμιο αντίκτυπο. Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνει αποτελέσματα που αφορούν την οικονομία, την κοινωνία και την επιχειρηματικότητα.
Οικονομία
Αξίζει να σημειωθεί πως περίπου το 85% των χρημάτων που μεταφέρονται μέσα από τα εμβάσματα Western Union χρησιμοποιούνται για βασικές ανάγκες όπως υγειονομική περίθαλψη, φαγητό, ενοίκιο και εκπαίδευση. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνα μεταξύ των πελατών, πάνω από το 25% έχουν στείλει μετρητά για εκπαίδευση.
Κοινωνία
Η Western Union παραμένει στο πλευρό των μεταναστών, των προσφύγων και άλλων εκριζωμένων ανθρώπων δίνοντάς τους ευκαιρίες για βελτίωση της ζωής τους. Τα εμβάσματα που στέλνονται στις πατρίδες τους χρησιμεύουν ως κινητήρια δύναμη για ανάπτυξη. Δημιουργούν εισοδήματα και θέσεις εργασίας ενώ μετασχηματίζουν οικονομίες και τελικά ολόκληρες κοινωνίες.
Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως η Western Union μεταφέρει χρήματα σε απόλυτη συμμόρφωση με τους διεθνείς νόμους και κανονισμούς και συνεργάζεται στενά με τους αρμόδιους φορείς για να εμποδίσει και να καταπολεμήσει ενέργειες που σχετίζονται με εκβιασμό, φοροδιαφυγή, λαθρεμπόριο και γενικότερα παράνομες δραστηριότητες.
Ένα ακόμη σημαντικό αποτύπωμα της Western Union στην παγκόσμια κοινωνία, είναι ότι μεγάλο μέρος του παγκόσμιου εργατικού της δυναμικού είναι γένους θηλυκού. Το 40% των υψηλά ιστάμενων θέσεών της ανήκει σε γυναίκες και αυτός ο αριθμός συνεχίζει να αυξάνεται!
Τέλος, το 2019, η Western Union αναγνωρίστηκε παγκοσμίως ως «Best Adoption-Friendly Workplace» από το Ίδρυμα Dave Thomas. Η Western Union προσφέρει οικονομική στήριξη και άδεια με αποδοχές για υπαλλήλους της που υιοθετούν ένα παιδί ή περισσότερα παιδιά κάτω των 18 ετών.
Επιχειρηματικότητα
Επιπρόσθετα η Western Union αποτελεί έναν σημαντικό συνεργάτη για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις βοηθώντας τις να «ξεκλειδώσουν» ευκαιρίες και συνδέοντας τις με την παγκόσμια οικονομία. Σύμφωνα με στοιχεία της Παγκόσμιας Τράπεζας, 7 στις 10 θέσεις εργασίας σε αναπτυσσόμενες αγορές δημιουργούνται από μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις, με λιγότερους από 250 υπαλλήλους.
Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά όλα τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης εδώ: www.e-paylink.com/western_union_report_2019
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η έντονη στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στο πλαστικό χρήμα και στα μέσα ηλεκτρονικών πληρωμών είχε ήδη ξεκινήσει από την περίοδο επιβολής των “capital controls”. Ωστόσο, η υγειονομική κρίση του νέου κορωνοϊού και τα μέσα ατομικής προστασίας, που αυτή έχει υπαγορεύσει, έχουν περιορίσει έτι περαιτέρω τη χρήση μετρητών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, κατά την περίοδο των φετινών θερινών εκπτώσεων, μόλις το 4% των Ελλήνων καταναλωτών έκανε χρήση μετρητών για τις αγορές του. Σχεδόν σε τρεις από τέσσερις επιχειρήσεις (73%) οι πελάτες χρησιμοποίησαν κυρίως κάρτες κατά τις συναλλαγές τους.
Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας της ΕΣΕΕ για την πορεία των θερινών εκπτώσεων του 2020, πέρσι τέτοια εποχή στο 55% των επιχειρήσεων είχε γίνει χρήση καρτών για την πληρωμή των αγορών. Το δε ποσοστό των επιχειρήσεων του λιανεμπορίου, όπου οι πελάτες χρησιμοποίησαν μετρητά για τα ψώνια τους έφθανε το 13%. Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι οι καταναλωτές στην Ελλάδα έκαναν χρήση και μετρητών και καρτών στο 23% των επιχειρήσεων φέτος, έναντι 32% την ίδια περίοδο πέρσι.
Η σύγκριση της περσινής με τη φετινή χρονιά δείχνει σαφώς ότι οι καταναλωτές στην Ελλάδα κάνουν μια ακόμη πιο έντονη στροφή προς το πλαστικό χρήμα και τις ηλεκτρονικές αγορές, παίρνοντας ακόμη μεγαλύτερες αποστάσεις από τα μετρητά.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr
Εικόνα: gonghuimin468, Pixabay
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Την πανευρωπαϊκή συνεργασία της με τη WooCommerce, τη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ανακοίνωσε η Viva Wallet για να προσφέρει μια δωρεάν λύση ηλεκτρονικών πληρωμών. H επέκταση Viva Wallet for WooCommerce είναι ένας συνεχώς αναπτυσσόμενος έξυπνος μηχανισμός για πληρωμές, που προσαρμόζεται αυτόματα στη χρήση των πελατών.
Κάθε ενημερωμένη έκδοση της επέκτασης, θα φέρνει ψηλότερα στη σχετική λίστα τις επιλογές τρόπου πληρωμής που αυξάνουν το ποσοστό μετατροπών του εκάστοτε e-shop, με βάση τις τοπικές παραμέτρους και ιδιαιτερότητες. Για παράδειγμα, οι έμποροι που βρίσκονται σε οποιαδήποτε χώρα (π.χ. Βέλγιο), ενδέχεται να βλέπουν τους τοπικούς τρόπους πληρωμής (π.χ. bancontact) να ανεβαίνουν ψηλότερα στη σειρά πληρωμών, με βάση τις πραγματικές προτιμήσεις του χρήστη και τις συσκευές που χρησιμοποιούνται.
Για να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τις υπηρεσίες της, η Viva Wallet θα εμπλέξει ενεργά τους εμπόρους και θα συλλέγει σχόλια και προτάσεις που θα ενσωματώνονται στις ενημερώσεις του extension.
Το Viva Wallet for WooCommerce είναι το μόνο extension ηλεκτρονικών πληρωμών που καλύπτει τις ανάγκες των online retailer και στις 23 ευρωπαϊκές χώρες, ομαδοποίηση πληρωμών, έναν τοπικό λογαριασμό IBAN και μια τοπική επιχειρηματική χρεωστική κάρτα BIN.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Western Union – PayLink συνεχίζει να ανανεώνει τα εργαλεία που προσφέρει σε όλους όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της για μεταφορές χρημάτων μέσω του Παγκόσμιου Δικτύου Western Union.
Βασικός στόχος μας είναι να πραγματοποιούμε μεταφορές χρημάτων με κάθε δυνατό τρόπο οπουδήποτε στον κόσμο για να διευκολύνουμε όλους τους Πελάτες της Western Union όσο το δυνατόν περισσότερο.
Μέσα από την ανανεωμένη εφαρμογή για smartphones της Western Union-PayLink:
- Δημιουργείτε εύκολα και γρήγορα τον δικό σας λογαριασμό
- Πληρώνετε όπως σας εξυπηρετεί: απευθείας με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα, ή με την αυτοματοποιημένη τραπεζική κατάθεση (PayByBank) στο ebanking σας, ακόμα και με μετρητά σε οποιοδήποτε τραπεζικό κατάστημα ή σε ένα από τα 1200 σημεία εξυπηρέτησης Western Union – PayLink στην Ελλάδα.
- Επιλέγετε τον τρόπο που ο παραλήπτης σας θέλει να λάβει τα χρήματά του - μετρητά σε κατάστημα ή απευθείας στον τραπεζικό του λογαριασμό.
- Μπορείτε να ελέγχετε το ιστορικό των μεταφορών σας και να επαναλαμβάνετε εύκολα και γρήγορα όσες θέλετε.
- Μπορείτε ακόμα και να κάνετε αλλαγές σε μεταφορές που δεν έχουν ολοκληρωθεί.
- Και το καλύτερο; Για όλα αυτά χρειάζεστε μόνο το κινητό σας.
Ξεκινήστε τις συναλλαγές σας όπου κι αν βρίσκεστε και με την αξιοπιστία του παγκόσμιου δικτύου της Western Union.
Δείτε περισσότερα και βρείτε link για να κατεβάσετε την εφαρμογή δωρεάν από το PlayStore ή το AppStore εδώ: www.e-paylink.com/en/paylinkapp
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Μοιραστείτε το άρθρο στα social media.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η PayLink ανανεώνει τα εργαλεία που προσφέρει σε όλους όσους χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της για μεταφορές χρημάτων μέσω του Παγκόσμιου Δικτύου Western Union. Ακόμα και τώρα που η κοινωνική μας συνείδηση επιτάσσει να μείνουμε σπίτι, το νέο μας Web App δίνει τη δυνατότητα να στείλουμε χρήματα εντός και εκτός Ελλάδας online σαν να είμαστε σε κατάστημα αλλά από την άνεση του σπιτιού μας.
Και για όσους δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι με τις online συναλλαγές, η ομάδα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της PayLink είναι έτοιμη να βοηθήσει σε κάθε βήμα της διαδικασίας.
Μέσα από την ανανεωμένη εφαρμογή της PayLink- Western Union μπορείτε να:
- Δημιουργείτε εύκολα και γρήγορα τον δικό σας λογαριασμό οποιαδήποτε ώρα της ημέρας
- Πληρώνετε όπως σας εξυπηρετεί: απευθείας με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα, ή με την αυτοματοποιημένη τραπεζική κατάθεση (PayByBank) στο ebanking σας.
- Επιλέγετε τον τρόπο που ο παραλήπτης σας θέλει να λάβει τα χρήματά του - μετρητά σε κατάστημα ή απευθείας στον τραπεζικό του λογαριασμό.
Ξεκινήστε τις συναλλαγές σας από την ευκολία του σπιτιού σας και με την αξιοπιστία του παγκόσμιου δικτύου της Western Union.
Συνδεθείτε στο web app της PayLink – Western Union εδώ.
Η PayLink εκπροσωπεί το παγκόσμιο δίκτυο της Western Union στην Ελλάδα από το 1991. Το portfolio των υπηρεσιών της PayLink εμπλουτίζεται σταθερά και από το 2017 έχει καθιερώσει το PayByBank – την πιο εξελιγμένη και 100% αυτοματοποιημένη τραπεζική κατάθεση για ασφαλείς και εύκολες online συναλλαγές
To άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
Σημαντική επίδραση στην αγορά καρτών πληρωμής, παγκοσμίως, αναμένεται να έχει η κρίση του COVID-19. Σε μια εποχή, που η κοινωνική αποστασιοποίηση τείνει να γίνει τρόπος ζωής, οι ανέπαφες συναλλαγές δείχνουν να είναι ο πιο ασφαλής τρόπος πραγματοποίησης πληρωμών σε φυσικά σημεία πώλησης.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η υιοθέτηση των ανέπαφων συναλλαγών εκτιμάται ότι θα αυξηθεί το 2020 σε ποσοστό μεταξύ 6% και 8%, σε σύγκριση με τις προσδοκίες πριν από το COVID-19. Επιπλέον 110 εκατ. κάρτες ανέπαφων πληρωμών θα εκδοθούν το 2020, έναντι των εκτιμήσεων πριν από την πανδημία.
Συγκεκριμένα, ο συνολικός αριθμός των καρτών, που χρησιμοποιούν την τεχνολογία των ανέπαφων πληρωμών, αναμένεται να αυξηθεί φέτος κατά 14% σε ετήσια βάση και να ξεπεράσει τα 2 δισ. Μάλιστα, οι ανέπαφες κάρτες θα αντιπροσωπεύουν ποσοστό άνω του 65% όλων των καρτών που εκδόθηκαν το 2020, σύμφωνα με σε νέα έρευνα από την εταιρεία ABI Research.
Οι αναλυτές εξηγούν ότι οι σημαντικές αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες, που προκλήθηκαν ως συνέπεια των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του COVID-19, ευνοούν την ευρύτερη υιοθέτηση των ανέπαφων συναλλαγών. “Η στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι σαφής, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται στα διαδικτυακά κανάλια λιανικής, για να αποφύγουν πολυσύχναστα μέρη και να περιορίσουν τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις. Ωστόσο, παρά την ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τα φυσικά καταστήματα εξακολουθούν - και θα εξακολουθήσουν - να παίζουν σημαντικό ρόλο”, αναφέρει η σχετική ανάλυση.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η PayPal παρουσίασε τη δυνατότητα χρήσης QR Codes για την αγορά και πώληση αγαθών σε 28 αγορές ανά τον κόσμο. Από τις λαϊκές αγορές έως την πώληση προϊόντων από δεύτερο χέρι – το λανσάρισμα της λειτουργίας κωδικών QR στην εφαρμογή της PayPal επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν και να πωλούν πρόσωπο με πρόσωπο, με απόλυτη ασφάλεια και προστασία, και χωρίς καμία φυσική επαφή.
Επιπροσθέτως, στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης προσπάθειας της PayPal να συνδράμει στους πελάτες της κατά τη διάρκεια της δύσκολης και απαιτητικής αυτής περιόδου, για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα αίρονται προσωρινά οι συνήθεις υφιστάμενες χρεώσεις συναλλαγής για όσες πωλήσεις εκτελεστούν με τη χρήση κωδικού QR.
Αγοράζοντας και πουλώντας με ασφάλεια και χωρίς καμία επαφή – από την λαϊκή αγορά στις πωλήσεις μεταχειρισμένων ειδών
Η χρήση της ενσωματωμένης λειτουργίας ενός κωδικού QR στο PayPal app αποτελεί έναν γρήγορο και ασφαλή τρόπο για την ολοκλήρωση μια συναλλαγής αυτοπροσώπως, αξιοποιώντας το ψηφιακό πορτοφόλι PayPal και εξαλείφοντας παράλληλα την ανάγκη διάθεσης και χρήσης μετρητών. Για παράδειγμα, οι χρήστες που πωλούν αντικείμενα αυτοπροσώπως σε μια λαϊκή αγορά είναι τώρα σε θέση να εκτυπώσουν έναν κωδικό QR, να τον τοποθετήσουν στον πάγκο τους και να ζητήσουν απλώς από τους καταναλωτές να σαρώσουν τον κωδικό, να εισάγουν την αξία της αγοράς τους και να στείλουν άμεσα το εν λόγω χρηματικό ποσό.
Η διαδικασία αυτή επιτρέπει στον λιανοπωλητή να ελαχιστοποιήσει τη φυσική αλληλεπίδραση με τον πελάτη, ενώ περιορίζει επίσης την διάδραση του πελάτη με την διαδικασία του checkout. Δεν εμπλέκεται καμία συσκευή τεχνολογίας που απαιτεί επαφή για την αγορά - απλώς στρέψτε και εστιάστε την κάμερα του smartphone σας στον κωδικό QR που βρίσκεται σε μορφή εκτύπωσης ή σε άλλη οθόνη.
Για έναν αγοραστή που επιθυμεί να πληρώσει μια συναλλαγή, οι πελάτες μπορούν να πηγαίνουν στην εφαρμογή της PayPal, να πατήσουν ‘Send’ και να αγγίξουν το σύμβολο ανάγνωσης QR code στην γωνία επάνω δεξιά. Η κάμερα θα ανοίξει και οι καταναλωτές μπορούν τότε να σκανάρουν τον κωδικό QR του πωλητή και να ακολουθήσουν τις αναγραφόμενες εντολές προκειμένου να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή. Οι έμποροι έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν ένα PayPal-generated QR code ακολουθώντας τα βήματα που περιγράφονται εδώ.
Η PayPal εγκαινιάζει τη λειτουργία αυτή σε 28 αγορές ανά την υφήλιο και συγκεκριμένα στις ακόλουθες χώρες: Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Ελλάδα, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιαπωνία, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Καναδάς, Κύπρος, Λετονία, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πορτογαλία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία, Τσεχική Δημοκρατία, Φινλανδία και Χονγκ Κονγκ.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τϋπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Κατά την περίοδο του lockdown για τον περιορισμό τής διασποράς του COVID-19, οι Έλληνες πολίτες ψηφιοποίησαν ακόμη περισσότερο δραστηριότητες, όπως οι αγορές, οι τραπεζικές συναλλαγές και οι συναλλαγές με το Δημόσιο, η εργασία, η εκπαίδευση, η επικοινωνία, η ψυχαγωγία και η ενημέρωση.
Το διάστημα της καραντίνας, που επιβλήθηκε για τον έλεγχο του νέου κορωνοϊού, οι online τραπεζικές συναλλαγές στην Ελλάδα αυξήθηκαν κατά 41% σε σχέση με πριν. Την ίδια περίοδο, οι ηλεκτρονικές συναλλαγές με το Δημόσιο ενισχύθηκαν κατά 38%, ενώ το e-learning αυξήθηκε σε ποσοστό 49%.
Οι Έλληνες πολίτες - όπως άλλωστε συνέβη σε παγκόσμιο επίπεδο - αντιμετώπισαν το Διαδίκτυο ως ένα ασφαλές καταφύγιο, προκειμένου να προστατεύσουν το πολύτιμο αγαθό της υγείας. Έτσι, σχεδόν ένας στους δύο (46%) εργάστηκε από το σπίτι, ενώ όλοι οι Έλληνες (97%) απέκτησαν τουλάχιστον μια νέα συνήθεια την περίοδο του lockdown, με τους περισσότερους (59%) να απαντούν ότι η νέα αυτή συνήθεια ήταν οι online αγορές. Μάλιστα, η στροφή του Έλληνα στις ηλεκτρονικές αγορές δεν φαίνεται να αποτελεί συγκυριακό φαινόμενο, αλλά μάλλον ήρθε για να μείνει, αφού το 37% των πολιτών απαντά ότι θα κάνει περισσότερες online αγορές και στο μέλλον.
Ψηφιακή υπόθεση έγινε την περίοδο του lockdown και η επικοινωνία, με τους Έλληνες να κάνουν ακόμη μεγαλύτερη χρήση περισσότερων networks, προκειμένου να επικοινωνήσουν. Η χρήση του Messenger αυξήθηκε κατά 27%, του Viber κατά 10%, η χρήση του Skype διευρύνθηκε κατά 59% και του WhatsApp κατά 34%.
Την ψηφιακή οδό επέλεξαν οι Έλληνες πολίτες και για την ενημέρωσή τους. Όπως δείχνει νέα έρευνα της FocusBari με τίτλο "Greece Covid-19: The 'Next Day' 4 the 'Next We'", τα digital ΜΜΕ ξεπέρασαν τα παραδοσιακά, ως πηγή ενημέρωσης το διάστημα της καραντίνας. Οι Έλληνες στράφηκαν σε ενημερωτικά sites (68%), στα κοινωνικά δίκτυα (47%) και στις επίσημες κυβερνητικές ιστοσελίδες (30%) για την ενημέρωσή τους. Παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, όπως οι εφημερίδες συγκέντρωσαν ποσοστό 22%, ενώ το ραδιόφωνο 20%, αν και την πρωτοκαθεδρία στην ενημέρωση κέρδισαν σαφέστατα τα τηλεοπτικά κανάλια (70%).
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: Steve Buissinne, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Ο νέος κορωνοϊός έχει επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν και πραγματοποιούν πληρωμές. Με τους κανόνες κοινωνικής απόστασης, πολλοί από αυτούς έχουν υιοθετήσει τις ανέπαφες πληρωμές και τα ψηφιακά πορτοφόλια ως ασφαλέστερο τρόπο διαχείρισης των χρημάτων τους.
Σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από την AksjeBloggen, η παγκόσμια αγορά ψηφιακών πληρωμών αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνεται σημαντικά τα επόμενα χρόνια, φτάνοντας τα 6,7 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2023.
Το 2017, η παγκόσμια αγορά ψηφιακών πληρωμών αποτιμήθηκε στα 3,1 τρισ. δολάρια, όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία της Statista. Τα τελευταία τρία χρόνια, καταγράφηκε αύξηση κατά περισσότερο από 50%, φθάνοντας τα 4,7 τρισ. το 2020. Οι στατιστικές δείχνουν ότι ολόκληρος ο κλάδος των ψηφιακών πληρωμών πρόκειται να συνεχίσει να αυξάνεται κατά CARG 12% έως το 2023.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσωπεύει την κορυφαία ροή εσόδων στην αγορά, με αξία συναλλαγών 3,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020, ή σχεδόν το 80% της συνολικής αγοραίας αξίας φέτος. Η έρευνα της Statista, αποκάλυψε ότι η διαδικτυακή αγορά και πώληση αγαθών και υπηρεσιών θα παραμείνει η μεγαλύτερη ροή εσόδων της παγκόσμιας βιομηχανίας ψηφιακών πληρωμών τα επόμενα χρόνια, φθάνοντας σε τζίρο τα 4,5 τρισ. δολάρια το 2023.
Πηγή: Statista
Ωστόσο, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι τα επόμενα χρόνια αναμένεται να σημειώσουν σημαντική αύξηση οι mobile POS πληρωμές. Το 2017, αυτό το τμήμα της αγοράς ψηφιακών πληρωμών εκτιμήθηκε στα 368,6 δισ. δολάρια. Έκτοτε, οι πληρωμές μέσω mobile POS αυξήθηκαν περισσότερο από 175%, φθάνοντας τα 1 τρισ. δολάρια το 2020. Η ανοδική τάση αναμένεται να συνεχιστεί τα επόμενα χρόνια, με τις συγκεκριμένες πληρωμές να φτάσουν τα 2,1 τρισ. δολάρια το 2023.
Οι στατιστικές δείχνουν ότι το 2017, περισσότερα από 4,1 δισεκατομμύρια άτομα σε όλο τον κόσμο χρησιμοποίησαν τρόπους ψηφιακών πληρωμών. Από τότε, ο αριθμός αυξήθηκε κατά 25%, φθάνοντας στους 5,2 δισ. χρήστες φέτος. Τα επόμενα χρόνια αναμένεται να συνεχιστεί ο αυξανόμενος αριθμός χρηστών στην αγορά ψηφιακών πληρωμών, φτάνοντας τα 6,1 δισ. έως το 2023, ή σχεδόν 50% περισσότερο σε σύγκριση με το 2017.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Καθώς διανύουμε την έκτη εβδομάδα περιορισμού μετακινήσεων στην Ελλάδα λόγω των μέτρων για τον περιορισμό του Covid-19, μία νέα έρευνα καταναλωτών από την N26, την κορυφαία mobile τράπεζα στην Ευρώπη, αποκαλύπτει τις επιπτώσεις του ιού όχι μόνο στην υγεία και την καθημερινότητα των καταναλωτών αλλά και στα οικονομικά τους.
Σε αυτή την έρευνα έλαβαν μέρος 10.000 ενήλικοι από όλη την Ευρώπη και τις ΗΠΑ όπου τους ζητήθηκε να μοιραστούν τον τρόπο που επηρεάστηκε η οικονομική τους ζωή από την πανδημία, αποκαλύπτοντας ότι οι οικονομικές ανησυχίες είναι πλέον στη δεύτερη θέση αμέσως μετά την υγεία, για τους ανθρώπους σε όλον τον κόσμο.
Αυτές οι οικονομικές ανησυχίες έχουν οδηγήσει ένα εντυπωσιακό 81% των ενηλίκων Ελλήνων να δηλώσει ότι έχει αλλάξει τις οικονομικές του προτεραιότητες.
Οι φόβοι γύρω από την οικονομία αποτελούν τη μεγαλύτερη ανησυχία στο μυαλό των Ελλήνων, με σχεδόν τους μισούς (45%) να ανησυχούν για την αύξηση του κόστους διαβίωσης και το 31% να έχουν άγχος για την εργασιακή τους ασφάλεια. Αυτές οι ανησυχίες είναι ακόμη υψηλότερες στις μεγαλύτερες ηλικίες αλλά σχετικά ίσες μεταξύ ανδρών και γυναικών.
Υπό το πρίσμα της οικονομικής αβεβαιότητας, το 59% των Ελλήνων δήλωσε ότι πλέον αποταμιεύει περισσότερα χρήματα από ότι πριν την κρίση – βάζοντας στην άκρη περίπου 140 ευρώ επιπλέον τον μήνα.
Αυτό που έχει, επίσης, πολύ μεγάλο ενδιαφέρον είναι οι αλλαγές που έχουν προκύψει στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ξοδεύουν τα χρήματα τους. Το 81% των Ελλήνων παραδέχτηκε πως έχει αλλάξει τις συνήθειες του στα αγαθά που αγόραζε κάθε μήνα. Ενώ λοιπόν, τα ψώνια στο σουπερμάρκετ παραμένουν το μεγαλύτερο έξοδο όπως και πριν την πανδημία, στη δεύτερη και στην τρίτη θέση, όπου προηγουμένως βρίσκονταν η διασκέδαση, η μόδα και οι αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα αντίστοιχα, τώρα έχουν ανέλθει οι συνδρομές σε υπηρεσίες και delivery.
Δεν άλλαξαν μόνο οι προτιμήσεις των ανθρώπων στο που ξοδεύουν τα χρήματά τους αλλά και στον τρόπο που το κάνουν. Το 73% των Ελλήνων δήλωσε ότι προτιμά τις ανέπαφες συναλλαγές και απομακρύνεται από τη χρήση μετρητών για λόγους υγιεινής.
Ένας λογαριασμός στην N26 μπορεί να ανοιχθεί μέσα σε λίγα λεπτά. Μάλιστα, με το χαρακτηριστικό του instant banking, οι νέοι καταναλωτές μπορούν να αρχίσουν να χρησιμοποιούν αμέσως τον λογαριασμό τους χωρίς να περιμένουν να παραλάβουν τη φυσική τους κάρτα. Έτσι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να έχουν πρόσβαση σε επιλογές digital banking σε μία περίοδο που η επιβάρυνση των ταχυδρομικών υπηρεσιών μπορεί να επηρεάσει τις αποστολές των φυσικών καρτών.
Για περισσότερες πληροφορίες ή για να ανοίξετε έναν λογαριασμό, επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.n26.com/en-eu
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77