Σύμφωνα με τις 20 ισχυρότερες οικονομίες του πλανήτη, G20, τα stablecoin εγείρουν κινδύνους για την οικονομική σταθερότητα και πρέπει να "ρυθμιστούν επαρκώς".
Όπως αναφέρει το Cointelegraph.com, η Επιτροπή Οικονομικής Σταθερότητας των G20 εξέδωσε μία αναλυτική έκθεση στην οποία παρουσιάζει 10 προτάσεις για τη ρύθμιση των "σταθερών" crypto.
Οι ρυθμιστικές Αρχές ενεργοποιήθηκαν με αφορμή την ανακοίνωση του κρυπτονομίσματος Libra του Facebook, ένα stablecoin που θα βασίζεται σε ισοτιμίες FIAT. Θα υπενθυμίσουμε εδώ, ότι το Libra έτυχε μεγάλης δυσπιστίας, έως και πολέμου από τις κατά τόπους κυβερνήσεις, κεντρικές τράπεζες και ρυθμιστικές Αρχές. Η εχθρότητα των κυβερνήσεων προς το Libra, μπορεί να εξηγηθεί από τις τεράστιες δυνατότητές του για άμεση υιοθεσία και χρήση από τους πολίτες/καταναλωτές διεθνώς, οι οποίοι θα "φύγουν" από τα συμβατικά τραπεζικά και γενικότερα, χρηματοπιστωτικά συστήματα.
Στην έκθεση της Επιτροπής σημειώνεται ότι οι υφιστάμενοι χρηματοοικονομικοί κανόνες ισχύουν γενικά και για stablecoin, αντικατοπτρίζοντας παρόμοιες δηλώσεις από τις ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ. Ωστόσο, υποστηρίζεται ότι οι κανόνες πρέπει να είναι οι ίδιοι για όλες τις επιχειρήσεις που παρουσιάζουν οικονομικό κίνδυνο, ανεξάρτητα από την τεχνολογία που χρησιμοποιείται.
Ο παγκόσμιος χαρακτήρας των "σταθερών" νομισμάτων εξακολουθεί να παρουσιάζει κενά από τους ανομοιογενείς κανονισμούς μεταξύ διαφορετικών χωρών. Ορισμένες από τις συστάσεις της Επιτροπής επικεντρώνονται στη δημιουργία ενός ευέλικτου διασυνοριακού πλαισίου, έτσι ώστε τα stablecoin να μην μπορούν να επηρεαστούν από τις διαφορές μεταξύ κάθε δικαιοδοσίας διαφορετικών κρατών. Επιπλέον, εκδόθηκαν συστάσεις, όπως για αυστηρούς ελέγχους κατά της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και της χρηματοδότησης τρομοκρατικών οργανώσεων.
Η έκθεση περιγράφει γιατί τα stablecoin μπορεί τελικά να είναι απειλή. Μερικές από αυτές τις ανησυχίες σχετίζονται σε μεγάλο βαθμό με την έλλειψη υιοθέτησής τους, καθώς οι ερευνητές πιστεύουν ότι ακόμη και οι μικρές αποκλίσεις από το κλείδωμα της ισοτιμίας τους μπορεί να έχουν σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις στις συστημικές συνθήκες. Επιπλέον, υπάρχουν ανησυχίες σχετικά με τις υποδομές τους, πιστεύοντας ότι η διακοπή των πληρωμών - για παράδειγμα λόγω της χαμηλής επεκτασιμότητας - μπορεί να γίνει επικίνδυνη, εάν μια οικονομία βασιστεί σε αυτά.
Το σημαντικότερο ζήτημα, όμως, φαίνεται πως είναι τα capital controls. Κατά τη διάρκεια περιόδων έντασης και οικονομικής κρίσης, νοικοκυριά σε ορισμένες χώρες ενδέχεται να θεωρήσουν τα stablecoin ως ένα ασφαλές απόθεμα αξίας έναντι των υπαρχόντων, συμβατικών νομισμάτων FIAT και να επιδεινώσουν τις αποσταθεροποιητικές ροές κεφαλαίων. Οι μεταβλητές ροές κεφαλαίων μπορούν να έχουν αποσταθεροποιητική επίδραση στις συναλλαγματικές ισοτιμίες και στην εγχώρια τραπεζική χρηματοδότηση και διαμεσολάβηση.
Ουσιαστικά, η Eπιτροπή πιστεύει ότι ένα από τα βασικά οφέλη των stablecoin, η δυνατότητα ελεύθερης συναλλαγής, είναι σημαντική απειλή για τη χρηματοοικονομική σταθερότητα. Παραδείγματος χάρη ο Λίβανος, όπου στα τέλη του 2019 επιβλήθηκαν capital controls και οι πολίτες αποκλείστηκαν από την πρόσβαση στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Οδηγίες "επιβίωσης" κατά τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, σε μία εποχή που οι τελευταίες έχουν γίνει μέρος της καθημερινής ζωής των πολιτών, διευκολύνοντας τις ασφαλείς αγορές απευθύνουν οι αναλυτές. “Το οικοσύστημα πληρωμών εργάζεται σκληρά για να διατηρήσει ασφαλείς τις αγορές μας. Χρησιμοποιεί πολλαπλά επίπεδα ασφάλειας για την πρόληψη της απάτης, την προστασία των δεδομένων μας, αλλά και για να αποζημιωθούμε εάν κάποιος χρησιμοποιήσει την κάρτα μας χωρίς την άδεια μας”, αναφέρει η Visa σε σχετικό report και δίνει συμβουλές σε καταναλωτές.
“Επιβεβαίωσε εύκολα την ταυτότητά σου”. Αυτή είναι η πρώτη βασική συμβουλή προς του καταναλωτές με τους αναλυτές να συστήνουν: “Όρισε μεθόδους, όπως η αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος ή προσώπου στα κινητά και τις τραπεζικές εφαρμογές σου, για γρήγορες, εύκολες και ασφαλείς διαδικτυακές συναλλαγές”.
Μία άλλη συμβουλή προς τους χρήστες είναι να αναζητούν το “s”. Όταν αγοράζει κανείς μέσω Διαδικτύου, καλό είναι να βεβαιώνεται ότι το URL ξεκινά με "https". Το "s" στο τέλος, δηλώνει ότι η σύνδεση είναι ασφαλής.
Σημαντικό είναι οι χρήστες να λαμβάνουν υπόψη τους τα προειδοποιητικά μηνύματα. “Εγγράψου στην υπηρεσία μηνυμάτων της τράπεζας σου για να λαμβάνεις ειδοποίηση στο κινητό σου για κάθε συναλλαγή», σημειώνουν και εξηγούν ότι η πολιτική “μηδενικής ευθύνης” μπορεί να βοηθήσει, ώστε να επιστραφούν τα χρήματά στον καταναλωτή, αν κάποιος άλλος χρησιμοποιήσει παράνομα την κάρτα του.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εξαιρετικά δημοφιλείς στους καταναλωτές, ανά τον κόσμο, γίνονται οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, που παρέχονται μέσω κινητών τηλεφώνων και φορητών συσκευών, με τη βιομηχανία του λεγόμενου “mobile money” να καταρρίπτει συνεχώς νέα ρεκόρ. Το 2019 σημειώθηκε ένα ακόμη τεράστιο άλμα στην αξία των συναλλαγών, που διενεργήθηκαν μέσα από ψηφιακές πλατφόρμες σε κινητές συσκευές, καθώς ο αριθμός των εγγεγραμμένων λογαριασμών ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο.
Το 2019 ο κλάδος επεξεργάστηκε συνολικά 371 δισ. συναλλαγές, συνολικού ύψους $690,1 δισ., αυξημένες κατά 26% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η αξία των χρηματοοικονομικών συναλλαγών (π.χ. εμβασμάτων) μέσω του κινητού τηλεφώνου με τη χρήση μιας σχετικής πλατφόρμας ανερχόταν σε $1,9 δισ. ημερησίως.
Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της GSMA (της Ένωσης Φορέων Εκμετάλλευσης Κινητής Τηλεφωνίας) για τη βιομηχανία του “mobile money” (State of the Industry Report on Mobile Money), μέχρι τα τέλη του 2019 υπήρχαν ενεργές 290 υπηρεσίες online μεταφοράς χρημάτων σε 95 χώρες ανά τον κόσμο. Από τα ίδια στοιχεία προκύπτει ότι από το 1 δισεκατομμύριο εγγεγραμμένους λογαριασμούς, τα 372 εκατ. θεωρήθηκαν ενεργοί, δηλαδή χρησιμοποιούνται τουλάχιστον μία φορά κάθε 90 ημέρες.
Από γεωγραφικής άποψης, η περιοχή της Ανατολικής Ασία και του Ειρηνικού κατέγραψε την υψηλότερη ποσοστιαία αύξηση των λογαριασμών σε φορητές online πλατφόρμες συναλλαγών (24% σε σχέση με το 2018). Στην Ευρώπη, το 2019, υπήρχαν 20 εκατ. εγγεγραμμένοι χρήστες σε αντίστοιχες υπηρεσίες, ενώ διενεργήθηκαν 217 εκατ. συναλλαγές, συνολικής αξίας $3,8 δισ.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Σε απώλειες άνω των $200 δισ. θα μεταφραστεί η ψηφιακή απάτη στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών την περίοδο 2020-2024. Για την ακρίβεια, στο ποσό αυτό εκτιμώνται οι συνέπειες της online απάτης στον τομέα του online εμπορίου, της μεταφοράς χρημάτων, των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και της ηλεκτρονικής έκδοσης αεροπορικών εισιτηρίων.
Νέα έρευνα της Juniper Research διαπιστώνει ότι το κόστος της απάτης στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών θα μεγεθύνεται σταδιακά τα επόμενα χρόνια, λόγω της αυξημένης πολυπλοκότητας των προσπαθειών εξαπάτησης και του αυξανόμενου αριθμού των επιτιθέμενων φορέων. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας (Online Payment Fraud: Emerging Threats, Segment Analysis & Market Forecasts 2020-2024), ο τομέας των ηλεκτρονικών πληρωμών εξελίσσεται σε ένα διαρκώς και πιο πρόσφορο έδαφος για τους ψηφιακούς απατεώνες.
Η έρευνα συνιστά σε όλους εμπλεκόμενους φορείς του κλάδου των πληρωμών να επικεντρωθούν σε μια συνολική πολυκαναλική (omnichannel) προσέγγιση της ψηφιακής απάτης για τον μετριασμό αυτών των προκλήσεων. “Αυτή η προσέγγιση πρέπει να περιλαμβάνει τόσο την αυστηρή ασφάλεια στον κυβερνοχώρο στα σημεία πρόσβασης, όσο και τα αναλυτικά στοιχεία όπως η εκμάθηση μηχανών, για τον εντοπισμό παραπλανητικών συμπεριφοριστικών προτύπων”, αναφέρουν οι αναλυτές.
Με αυτό το σκεπτικό, οι ειδικοί εκτιμούν ότι η μηχανική μάθηση είναι ζωτικής σημασίας θέμα για την καταπολέμηση των αυξανόμενων κρουσμάτων απάτης στον τομέα των πληρωμών.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Εικόνα: mohamed Hassan, Pixabay
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Παρά το αρνητικό κλίμα που δημιουργήθηκε πριν μερικούς μήνες για το κρυπτονόμισμα του Facebook, αφού αρκετά ηχηρά ονόματα, όπως των eBay, Visa, Mastercard και PayPal αποχώρησαν από την ένωση, το Libra κατάφερε να συνάψει συμφωνία με ένα σημαντικό παίκτη στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η ανακοίνωση της συμμετοχής τής δημοφιλούς πλατφόρμας e-commerce Shopify, συμβάλλει στο να διορθωθεί κάπως η "τσακαλωμένη" εικόνα του crypto του Facebook και ενισχύει το κεφάλαιο της Ένωσης με τουλάχιστον 10 εκατομμύρια δολλάρια. Επιπλέον, το Shopify συμφωνήθηκε να λειτουργεί και έναν κόμβο που θα επεξεργάζεται συναλλαγές τού stable coin.
Εάν γίνει εφικτό να αρθούν οι μεγάλες αντιρρήσεις Ρυθμιστικών Αρχών, κυβερνήσεων και κεντρικών τραπεζών και προχωρήσει το εγχείρημα του Libra, το Shopify θα μπορούσε να βρει μία λύση στο να επεξεργάζεται συναλλαγές χωρίς έξοδα, αφού το Libra είναι σχεδιασμένο ακριβώς με αυτή τη λογική, δηλαδή, να επιτρέπει μεταφορές χρημάτων χωρίς, ή σχεδόν χωρίς έξοδα, από ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι σε ένα άλλο.
Με την υποστήριξη του Libra, το Shopify θα μπορούσε να ελαχιστοποιήσει τα έξοδα για τους περίπου 1 εκατομμύριο εμπόρους που τρέχουν την πλατφόρμα του. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που το Shopify επέλεξε να υποστηρίξει το Libra, σύμφωνα και με την ανακοίνωσή του. Το να βοηθήσει εμπόρους, ειδικά από αναπτυσσόμενες αγορές, να μειώσουν τα κόστη τους και να αξιοποιήσουν τις επιχειρηματικές ευκαιρίες που τους εμφανίζονται.
Η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι έως αδύνατη, εάν δεν υπάρχει συνεργασία με μία παραδοσιακή τράπεζα, κάτι που είναι πολύ δύσκολο να συμβεί σε αρκετές αναπτυσσόμενες χώρες. Το Libra θα μπορούσε να διευκολύνει τους εν δυνάμει επιχειρηματίες, οι οποίοι έχοντας ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι Libra, θα δέχονται πληρωμές χωρίς έξοδα καρτών και θα μπορούν να ανταλάσσουν το Libra στο τοπικό τους συμβατικό νόμισμα.
Πριν όμως, όλα τα παραπάνω πάρουν το δρόμο τους, η Libra Association θα πρέπει να πείσει την κυβέρνηση των ΗΠΑ, καθώς και την Ευρωπαϊκή Ένωση, μεταξύ άλλων, πως μέσω του κρυπτονομίσματος δε θα γίνεται χρηματοδότηση τρομοκρατών και ξέπλυμα μαύρου χρήματος, δε θα κινδυνεύει η ιδιωτικότητα των πολιτών και δε θα πληγεί το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα...
Τα μέλη του Libra Association αυτή τη στιγμή είναι: Facebook Calibra, Shopify, PayU, Farfetch, Lyft, Spotify, Uber, Illiad SA, Anchorage, Bison Trails, Coinbase, Xapo, Andreessen Horowitz, Union Square Ventures, Breakthrough Initiatives, Ribbit Capital, Thrive Capital, Creative Destruction Lab, Kiva, Mercy Corps, Women’s World Banking.
Τα μέλη που αποχώρησαν είναι: eBay, Vodafone, Visa, Mastercard, PayPal, Stripe, Mercado Pago, Bookings Holdings.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η Cardlink συμμετέχει για πρώτη φορά φέτος στην έκθεση HORECA, το μεγαλύτερο εκθεσιακό event στην Ελλάδα, που θα πραγματοποιηθεί στο Metropolitan Expo από τις 7 έως τις 10 Φεβρουαρίου. Η Cardlink θα βρίσκεται στο περίπτερο Β36/Hall 3 με ολοκληρωμένες λύσεις πληρωμών για ξενοδοχεία, καφέ, μπαρ και εστιατόρια, αλλά και γενικότερα για κάθε είδους επιχείρηση που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές πληρωμές είτε στα φυσικά είτε στα online καταστήματα.
Στην έκθεση η Cardlink θα παρουσιάσει τεχνολογίες αιχμής στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών, όπως το σύστημα πληρωμών νέας γενιάς Cardlink POSsible για Android POS. Οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τα πλεονεκτήματα του Cardlink POSsible καθώς και το στόλο των POS νέας γενιάς μέσω live demos.
Επιπλέον, οι επιχειρηματίες του κλάδου της εστίασης θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν το Cardlink maitre, τη νέα cloud εφαρμογή παραγγελιοληψίας για εστιατόρια, καφέ και μπαρ.
Παράλληλα, όσοι επισκεφθούν το περίπτερο της Cardlink θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για προσφορές που διαμορφώθηκαν ειδικά για την έκθεση.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Cardlink.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η παγκόσμια ψηφιακή τράπεζα N26 ανακοίνωσε ότι ξεπέρασε το φράγμα των 5 εκατομμυρίων πελατών, πέντε χρόνια από το λανσάρισμα του επαναστατικού mobile-only λογαριασμού της, στις 26 Ιανουαρίου 2015.
Η ανακοίνωση έρχεται ύστερα από μια χρονιά τεράστιας ανάπτυξης, στην οποία η mobile τράπεζα ανέπτυξε την παγκόσμια πελατειακή της βάση σε μεγαλύτερο από διπλάσιο βαθμό, καλωσορίζοντας περισσότερους νέους πελάτες συγκριτικά με όλα τα προηγούμενα έτη λειτουργίας της μαζί.
Μόνο το 2019, η εταιρεία εισήλθε στην αμερικανική αγορά ως η πρώτη ευρωπαϊκή challenger τράπεζα, άνοιξε ένα νέο TechHub στη Βιέννη, λάνσαρε το N26 You, το νέο premium προϊόν της, και εισήγαγε τα Shared Spaces, τους ευέλικτους υπό-λογαριασμούς που έχουν σχεδιαστεί για να καταστήσουν την τραπεζική εμπειρία ακόμα πιο κοινωνική, εύχρηστη και συλλογική. Με την έναρξη της νέας χρονιάς, η τράπεζα έχει ήδη επανασχεδιάσει πλήρως τη βασική της πλοήγηση, προκειμένου να απλοποιήσει τις ενέργειες που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία για τους πελάτες - είτε αυτές έχουν να κάνουν με την πιο άμεσες πληρωμές, έχοντας ακόμα περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αγοραστική τους συμπεριφορά, είτε με την ενεργοποίηση της διακριτικής λειτουργίας για πιο ασφαλείς συναλλαγές εν κινήσει.
Η εταιρεία επένδυσε επίσης σε μεγάλο βαθμό στην ομάδα της, αναπτύσσοντας το εργατικό της δυναμικό από 300 άτομα πριν από δύο χρόνια, σε 1,500 άτομα 80 εθνικοτήτων σε 5 τοποθεσίες παγκοσμίως σήμερα. Η φήμη της ως «υψηλής ποιότητας» εργοδότης είχε ως αποτέλεσμα να ληφθούν 150.000 αιτήσεις μόνο το 2019, δημιουργώντας μια παγκοσμίου επιπέδου ομάδα.
H N26 ιδρύθηκε από τον Valentin Stalf και τον Maximilian Tayenthal στο Βερολίνο, με όραμα να εισαγάγει μια νέα προσέγγιση στον τραπεζικό τομέα, που θα είναι όμορφη, απλή, δίκαιη, διαφανής και επικεντρωμένη στην εμπειρία χρήστη και την ευελιξία. Η ψηφιακή τράπεζα λάνσαρε το πρώτο της ελεύθερο προϊόν τρεχούμενου λογαριασμού στις αρχές του 2015, προτού γίνει η πρώτη στον κλάδο της που εξασφάλισε Ευρωπαϊκή τραπεζική άδεια. Σήμερα, είναι μια πλήρως ρυθμιζόμενη τράπεζα στην Ευρώπη, την οποία εμπιστεύονται πελάτες σε 26 αγορές.
Σήμερα, η N26 προσφέρει τρία επίπεδα λογαριασμών: το N26 Standard, το N26 You και το κορυφαίο N26 Metal, το οποίο περιλαμβάνει δωρεάν αναλήψεις μέσω ATM παγκοσμίως, ταξιδιωτική ασφάλιση, επιλεγμένες συνεργασίες και προσφορές και αποκλειστικές υπηρεσίες.
Για να μάθετε περισσότερα, επισκεφτείτε το https://n26.com/en-eu.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Ν26.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Κάτι παραπάνω από ενεργός γίνεται ο ρόλος του κινητού τηλεφώνου, ως μέσου για την εκτέλεση ηλεκτρονικών πληρωμών. Το 74% των καταναλωτών επιλέγει το κινητό ως προτιμώμενο μέσο πληρωμής εναλλακτικά της κάρτας. Ο κομβικός ρόλος των κινητών στις ηλεκτρονικές συναλλαγές αντικατοπτρίζεται και από την αύξηση της χρήσης τους για πληρωμές κατά 17% την τελευταία τριετία, καθώς αποτελεί επιλογή για τη συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών (94%) σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες ψηφιακές συσκευές.
Η αυξανόμενη αξιοποίηση των κινητών για την πραγματοποίηση ψηφιακών πληρωμών γίνεται εμφανής και από την άνοδο της χρήσης των διαδικτυακών τραπεζικών υπηρεσιών. Νέα έρευνα της Mastercard, η οποία διενεργήθηκε σε 13 ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσα στις οποίες και η Ελλάδα, δείχνει ότι το 63% των καταναλωτών χρησιμοποιεί το κινητό για να ελέγξει το υπόλοιπο του τραπεζικού λογαριασμού ή για να κάνει μεταφορά χρημάτων.
Παράλληλα με την αύξηση της χρήσης κινητών τηλεφώνων για ηλεκτρονικές συναλλαγές, υψηλή και συνεχή άνοδο παρουσιάζει και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, το 67% των καταναλωτών στις χώρες τις Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης πραγματοποιεί τις αγορές του τουλάχιστον πέντε φορές τον μήνα μέσω του Διαδικτύου.
Μάλιστα, το Διαδίκτυο έχει δημιουργήσει ένα μεγάλο εύρος από payment apps, που οι καταναλωτές δείχνουν να εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερο. Από το 2016, οι συναλλαγές μεταξύ καταναλωτών μέσω payment apps έχει αυξηθεί κατά 23%.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Με κύριο στόχο να συμβάλλει συνεχώς στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων, η Cardlink, που φέτος γιορτάζει τα 15 της χρόνια, φέρνει το αύριο στις πληρωμές σήμερα, βελτιώνοντας καθημερινά την εμπειρία των επιχειρήσεων και των καταναλωτών.
Από την ίδρυσή της το 2004 η ανάπτυξη ήταν εκρηκτική. Ειδικότερα το 2015, που πραγματοποιήθηκε η εξαγορά της Cardlink από τον Όμιλο Quest, ξεκίνησε μια νέα πορεία επενδύσεων και ανάπτυξης, που οδήγησε την Cardlink στο σημείο να διαθέτει σήμερα το μεγαλύτερο δίκτυο POS στην ελληνική αγορά και την πλέον δυναμική πύλη διαδικτυακών πληρωμών για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Αξιοποιώντας την τεχνολογία και με κινητήρια δύναμη τους ανθρώπους της, η Cardlink εργάστηκε σκληρά και συνεχίζει, αποδεικνύοντας μέσα από νέα προϊόντα και υπηρεσίες ότι προσφέρει πολλά περισσότερα από ένα περιβάλλον αποδοχής πληρωμών.
Με την ευκαιρία των 15 χρόνων από την ίδρυση της Cardlink, o Γιώργος Δρυμιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας δήλωσε: «Η επόμενη μέρα μάς βρίσκει έτοιμους να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση των ραγδαίων αλλαγών στη βιομηχανία πληρωμών. Αισθάνομαι υπερηφάνεια και συγκίνηση τόσο για το έργο που έχει γίνει μέχρι σήμερα, αλλά κυρίως για την καταπληκτική ομάδα της Cardlink που δημιούργησε το μεγαλύτερο δίκτυο πληρωμών στην Ελλάδα! Η υψηλού επιπέδου εμπειρία πελάτη αποτελεί κομμάτι του DNA μας και στοχεύουμε συνεχώς στη βελτίωση της καθημερινότητας των επιχειρήσεων για να μπορούν να αφοσιωθούν σε αυτό που ξέρουν να κάνουν καλύτερα. Τη δουλειά τους. Το νέο μας slogan «Cardlink δουλεύει για σένα», εκφράζει απόλυτα και με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο τον προσανατολισμό μας».
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Cardlink.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Η mobile τράπεζα N26 ενδυναμώνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά με το λανσάρισμα των premium προϊόντων της. Τρία νέα προϊόντα, το N26 You, το N26 Business You και το N26 Metal, είναι πλέον διαθέσιμα για τους έλληνες πελάτες της εταιρείας, επιπλέον του δωρεάν λογαριασμού. Με το λανσάρισμα των νέων προϊόντων, η N26 πλέον προσφέρει μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών και προνομίων για μια καλύτερη και πιο εξατομικευμένη τραπεζική εμπειρία.
Με μία γκάμα υπηρεσιών που εναρμονίζονται με τον digital τρόπο ζωής του σύγχρονου καταναλωτή, οι κάτοχοι των N26 You και N26 Business You έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν πληρωμές και αναλήψεις σε οποιοδήποτε νόμισμα χωρίς χρεώσεις. Παράλληλα, δικαιούνται πλήρη ταξιδιωτική ασφάλιση, για μια μοναδική τραπεζική εμπειρία που δε γνωρίζει σύνορα.
Επιπλέον, οι κάτοχοι της Ν26 You θα αποκτήσουν πρόσβαση σε 10 Spaces. Η υπηρεσία Spaces αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά της Ν26 και προσφέρει στους χρήστες έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο για να αποταμιεύουν τα χρήματά τους ανάλογα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις και στόχους. Σύντομα, η υπηρεσία θα επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται τα χρήματα αυτών των υπό-λογαριασμών με φίλους και αγαπημένα τους πρόσωπα.
Οι κάτοχοι του N26 You έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν μεταξύ 5 διαφορετικών χρωμάτων για τη δική τους N26 You Mastercard – Aqua, Rhubarb, Sand, Slate και Ocean – ώστε να ταιριάζει με την προσωπικότητα και τις ανάγκες τους. Όλα τα πλεονεκτήματα του N26 You, συμπεριλαμβανομένων των αποκλειστικών εκπτώσεων και προσφορών σε συνεργάτες όπως η Booking.com, το Lime και η WeWork, ισχύουν και για το N26 Business You, ένα προϊόν ειδικά σχεδιασμένο για ελεύθερους επαγγελματίες και αυτό-απασχολούμενους. Το N26 Business You επιτρέπει στους κατόχους του να διαχωρίζουν έσοδα και έξοδα που σχετίζονται με τη δουλειά, με επιπλέον επιστροφή χρημάτων της τάξεως του 0,1% σε όλες τους τις συναλλαγές με την N26 Business Mastercard.
Η premium συνδρομή Ν26 Metal πάει ένα βήμα παραπέρα, προσφέροντας την απόλυτη τραπεζική εμπειρία της N26. Επιπλέον των πλεονεκτημάτων που είναι διαθέσιμα για τους πελάτες του N26 You, το N26 Metal προσφέρει εκτενέστερη ταξιδιωτική, ιατρική και οδοντιατρική κάλυψη, που περιλαμβάνει χειμερινά σπορ και επείγοντα οδοντιατρικά συμβάντα, ασφάλεια σε ενοικιάσεις αυτοκινήτου, ποδηλάτου και σκούτερ, όπως επίσης και ασφάλεια κλοπής κινητού τηλεφώνου και ατυχημάτων στο σπίτι.
Επιπλέον των αποκλειστικών προσφορών και εκπτώσεων, οι κάτοχοι της N26 Metal έχουν πρόσβαση σε money-can’t-buy εμπειρίες, αλλά και πρόσβαση στην αποκλειστική υπηρεσία υποστήριξης πελατών από οποιοδήποτε σημείο στον κόσμο. Κατασκευασμένη με τη χαρακτηριστική μινιμαλιστική αισθητική της N26, η μεταλλική κάρτα από ανοξείδωτο ατσάλι του N26 Metal διατίθεται σε 3 χρώματα: Quartz Rose, Slate Gray και Charcoal Black.
Το N26 You και το N26 Business You είναι διαθέσιμα στην τιμή των €9,90 το μήνα, ενώ το N26 Metal στην τιμή των €16,90 το μήνα.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα καρτών της N26, επισκεφτείτε το n26.com/en-eu/plans.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Ν26.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77