Τον Δεκέμβριο, η Ellicia Chiu και η Cher Su είχαν μόνο μερικά κουτιά, όταν μετακόμισαν στη Νέα Υόρκη από το Λος Άντζελες. Γνώριζαν ότι θα έπρεπε να επιπλώσουν το νέο τους διαμέρισμα με μικροσυσκευές, αντικείμενα διακόσμησης και έπιπλα. Αλλά αντί να αγοράσουν νέα αντικείμενα, ήξεραν ότι θα ήταν πιο προσιτό να βρουν μεταχειρισμένα στο Facebook Marketplace.
"Χρησιμοποιώ το Facebook μόνο για το Marketplace", είπε η Chiu, 24 ετών, η οποία πρόσθεσε ότι περνά τον περισσότερο χρόνο που αφιερώνει στα κοινωνικά δίκτυα, στο TikTok και το Instagram.
Περισσότερα: Για έναν λόγο η Gen Z είναι ακόμα στο Facebook: Aγοράζει από το marketplace
Κάθε φορά που ακούμε τον όρο "Tεχνητή Νοημοσύνη" (ΑΙ), το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι μια... τρελή πλοκή, που συνήθως εμφανίζεται σε ταινίες και μυθιστορήματα επιστημονικής φαντασίας.
Ωστόσο, όταν μιλάμε για τον κλάδο του eCommerce, η Tεχνητή Nοημοσύνη αφορά στην έννοια των αλγορίθμων, στους οποίους βασίζονται η αυτοματοποίηση και η εξατομίκευση.
Περισσότερα: Το Product Recommendation Engine της infocube αυξάνει άμεσα τις πωλήσεις
Η επίσημη κυκλοφορία του τρίτου Eτήσιου Οδηγού της Plushost για το eCommerce στην Ελλάδα και παγκόσμια, είναι γεγονός!
Ένας 32σέλιδος Οδηγός, στον οποίο περιλαμβάνονται οι τάσεις και οι καινοτομίες στην αγορά του eCommerce, όπως αυτές διαμορφώθηκαν το 2023.
Περισσότερα: Κατεβάστε δωρεάν τον ετήσιο οδηγό eCommerce 2024 της Plushost
Στον ταχέως εξελισσόμενο κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, το να μένουμε σταθερά ανταγωνιστικοί είναι ζωτικής σημασίας και το TikTok προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία να συνδεθούμε με ένα τεράστιο και αφοσιωμένο κοινό.
Η infocube μέσω της εφαρμογής της, keyvos, κατάφερε να διασυνδέσει το περιεχόμενο του TikTok με το eShop της εκάστοτε εταιρείας.
Περισσότερα: Infocube: Ενσωμάτωση περιεχομένου TikTok στο Keyvos eCommerce
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, δημοσίευσε τα αποτελέσματα της έρευνας "Circularity Insights Report", η οποία παρουσιάζει τις αναδυόμενες καταναλωτικές τάσεις που σχετίζονται με κυκλικές πρακτικές στους τομείς της μόδας και των ηλεκτρονικών ειδών για το 2024.
Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 3.000 καταναλωτές από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία.
Περισσότερα: Η Klarna αποκαλύπτει τις κυκλικές καταναλωτικές πρακτικές σε μόδα και ηλεκτρονικά
Με λιγότερο από 4 εβδομάδες να απομένουν μέχρι το Balkan Ecommerce Summit 2024, έχουν ήδη αποκαλυφθεί σχεδόν όλες οι λεπτομέρειες για τη μεγαλύτερη εκδήλωση ηλεκτρονικού εμπορίου στην περιοχή.
To φετινό Balkan Ecommerce Summit θα πραγματοποιηθεί στη Σόφια, στο ARENA SOFIA, την Πέμπτη 4 και την Παρασκευή 5 Απριλίου.
Περισσότερα: Στις 4 και 5 Απριλίου το Balkan Ecommerce Summit 2024
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, επεκτείνει την υπηρεσία Express Παράδοση, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να παραλάβουν το Σάββατο τις παραγγελίες που έχουν καταχωρήσει μέχρι την Παρασκευή στις 15:00.
Πρόκειται για μία εξέλιξη της υπηρεσίας που έχει στόχο την ακόμα καλύτερη αγοραστική εμπειρία, πάντα με την ασφάλεια και αξιοπιστία των αγορών μέσω Skroutz.
Περισσότερα: Η υπηρεσία Express Παράδοση του Skroutz τώρα διαθέσιμη και Σάββατο
Η Verticom, διοργανώτρια της eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε ότι τα εισιτήρια της διοργάνωσης είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες της έκθεσης, καθώς και για τους συνέδρους, που θέλουν να παρακολουθήσουν τα διεθνή συνέδρια.
Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 24 έως την Κυριακή 26 Μαΐου 2024, στο Ζάππειο Μέγαρο, έχοντας για πρώτη φορά τριήμερη διάρκεια.
Περισσότερα: Ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων της eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2024
Φανταστείτε τα web analytics σας να αποκαλύπτουν επαναλαμβανόμενες επισκέψεις στη σελίδα ενός προϊόντος στο e-shop σας και ακριβώς όταν φαίνονται οι πελάτες έτοιμοι να το αγοράσουν, προσθέτοντας το προϊόν στο καλάθι τους, εξαφανίζονται χωρίς να ολοκληρωθεί η αγορά. Σας θυμίζει κάτι;
Όπως τονίζεται στον πρόσφατο οδηγό του Parcel Monitor, η εγκατάλειψη του καλαθιού είναι ένα διαδεδομένο ζήτημα που αντιμετωπίζουν πολλές online επιχειρήσεις καθημερινά και σύμφωνα με έρευνα της Dynamic Yield, τα e-shop χάνουν 18 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από πωλήσεις κάθε χρόνο!
Περισσότερα: Parcel Monitor: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την εγκατάλειψη καλαθιού
Ο αριθμός των online αγοραστών στην Ευρώπη μειώθηκε κατά 1% το 2023, ωστόσο, ο αριθμός των τακτικών πελατών παρέμεινε σταθερός, ενώ 7 στους 10 από αυτούς ήταν ενεργοί σε πλατφόρμες C2C, όπου αγόραζαν ή πουλούσαν μεταχειρισμένα προϊόντα.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από το E-shopper Barometer 2023 της Geopost, μιας γαλλικής εταιρείας logistics. Η έκθεση παρέχει πληροφορίες για τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις στις ηλεκτρονικές αγορές. Συμμετείχαν περισσότεροι από 24.000 Ευρωπαίοι σε 22 χώρες, ηλικίας από 18 έως 70 ετών.
Περισσότερα: To 70% των Ευρωπαίων online καταναλωτών δραστηριοποιούνται σε πλατφόρμες C2C
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77