Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων για τον χώρο της μόδας και των πολυτελών προϊόντων απαιτεί ακρίβεια και προσοχή στη λεπτομέρεια. Σε έναν κλάδο όπου η ποιότητα και η προσοχή στην αισθητική είναι απαραίτητες, το design δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο σε ελκυστικές προϊοντικές φωτογραφίες.
Το UX/UI διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο, καθώς συνδέει την εμπειρία του χρήστη με τη λειτουργικότητα, διασφαλίζοντας πως κάθε αλληλεπίδραση με το site ενισχύει την εικόνα του ίδιου του Brand. Έχουμε δεί μέσα από την εμπειρία μας πώς ένα σωστό και προσεγμένο UI/UX μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις, μειώνοντας abandoned carts και το dropout rate.
Με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων Web Design, όπως το Adobe XD και το Figma, είμαστε σε θέση να παράγουμε πρωτότυπα και διαδραστικά designs και να εντοπίζουμε πιθανά θέματα, πολύ πριν αυτά περάσουν στη φάση του development.
Περισσότερα: Δείτε πώς το σωστό UI/UX μεταμορφώνει το Fashion & Luxury Industry
Τα 11,5 τρισεκατομμύρια δολάρια αναμένεται να προσεγγίσει το 2029 η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου σύμφωνα με τη Juniper Research, με τις εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής να τροφοδοτούν τη ραγδαία ανάπτυξη της αγοράς.
Σε μελέτη της, η Juniper Research εκτιμά ότι η διεύρυνση της αξίας των παγκόσμιων συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου θα είναι ταχύτατη, αφού κατά το 2024 το αντίστοιχο μέγεθος θα είναι της τάξης των $7 τρισεκατομμυρίων.
Περισσότερα: Πάνω από $11 τρισ. η παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου το 2029
Η Γραμματεία Διεθνούς Εμπορίου (ΙΤΑ), μια υπηρεσία του Υπουργείου Εμπορίου των ΗΠΑ, προβλέπει ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου B2B θα φτάσουν τα 36,2 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2026, αύξηση 50% από το 2023.
Περισσότερα: Θετικές προβλέψεις για την πορεία του παγκόσμιου ηλεκτρονικού εμπορίου
Η Verticom ανακοίνωσε τους πρώτους ομιλητές που θα συμμετέχουν στο eCommerce Fashion & Accessories Business Summit, το πρώτο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο που αφορά στον κλάδο της μόδας.
Το eCommerce Fashion & Accessories Business Summit θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Παρασκευή, 1η Νοεμβρίου 2024.
Περισσότερα: Ανακοινώθηκαν οι πρώτοι ομιλητές τού eCommerce Fashion & Accessories Business Summit
Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) έχει δημιουργήσει μια σειρά από Market Industry Reports για το e-commerce, έχοντας ως στόχο να βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν ένα σημείο αναφοράς τής αγοράς που δραστηριοποιούνται μέσα από συγκεκριμένα metrics & KPIs.
Τα reports παρέχουν μια επισκόπηση του κλάδου του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και συγκεκριμένα περιλαμβάνουν τάσεις και προοπτικές, απόδοση και προβλέψεις για τα μεγάλα verticals του Ηλεκτρονικού Εμπορίου για την Ελλάδα, εξετάζοντας συγκεκριμένες εμπορικές περιόδους.
Περισσότερα: GR.EC.A Market Industry Reports: H εικόνα της αγοράς το Q2 του 2024
Η Amazon λανσάρει ένα εργαλείο εξαγωγών προιόντων με την ονομασία Export Central. Αυτό επιτρέπει στους εμπόρους να προσεγγίζουν περισσότερους πελάτες στην Ευρώπη, ακόμη και σε χώρες χωρίς τοπικά καταστήματα της Amazon. Χάρη στο εργαλείο, οι πωλητές δε χρειάζεται να αντιγράψουν την καταχώρισή τους, ή να καταχωρήσουν νέους λογαριασμούς.
Το Export Central είναι μέρος ενός ευρύτερου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Εξαγωγών. Πλέον, οι έμποροι από τα έξι τοπικά marktplaces της Amazon (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ολλανδία) μπορούν να προσεγγίσουν πελάτες σε 39 ευρωπαϊκές χώρες.
Περισσότερα: Η Amazon λανσάρει εργαλείο για διασυνοριακές πωλήσεις
Η διαδικτυακή αγορά μόδας, ομορφιάς και συναφών ειδών πολυτελείας στην Ευρώπη, πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 213 δισεκατομμυρίων ευρώ το 2023. Το διασυνοριακό μερίδιο αυτής της αγοράς ήταν 38%, που αντιπροσωπεύει 82 δισ. ευρώ.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από την τρίτη έκδοση του Top 500 Fashion, Beauty and Luxury Retail Europe του Cross-Border Commerce Europe. Το 2022, η αγορά είχε τζίρο 122 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Περισσότερα: Στα 213 δισ. ευρώ η online αγορά μόδας και ομορφιάς στην Ευρώπη το 2023
«Ό,τι δεν μετριέται δεν βελτιώνεται» μας έλεγαν στο πανεπιστήμιο. Και έτσι είναι! Πώς θα γνωρίζεις αν είσαι καλός και πρέπει να γίνεις καλύτερος, αν ίσως φλερτάρεις με την αποτυχία και που πρέπει να βελτιωθείς, εάν δεν μετράς την «πορεία» του e-shop σου;
Αν ρωτήσεις έναν marketer «τί πρέπει να μετράω στο e-shop μου» μπορεί να πάρεις μια λίστα με δεκάδες, ίσως και 100 δείκτες που μπορείς να παρακολουθείς!
Περισσότερα: Δείτε τους 7 πιο σημαντικούς δείκτες που αποτυπώνουν την πορεία ενός e-shop
Τα marketplaces είναι το πρώτο μέρος στο οποίο στρέφονται οι Ευρωπαίοι καταναλωτές όταν θέλουν να αγοράσουν κάτι, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας τής RetailX, Europe Top1000 360°.
Η ευκαιρία να επιλέξουν από μια τεράστια γκάμα προϊόντων, σημαίνει ότι οι καταναλωτές μπορούν να βρουν τόσο τις μάρκες όσο και τα προϊόντα που θέλουν να αγοράσουν σε έναν ιστότοπο, πληρώνοντας και παραλαμβάνοντας τα προϊόντα από ένα μόνο προμηθευτή.
Περισσότερα: Οι καταναλωτές στρέφονται πρώτα στα marketplaces για τις αγορές τους
Η IKEA σχεδίασε ένα marketplace όπου οι πελάτες θα μπορούν να πουλήσουν τα μεταχειρισμένα έπιπλά τους σε άλλους καταναλωτές. Η εταιρεία ξεκίνησε ήδη πιλοτικά προγράμματα στην Ισπανία και τη Νορβηγία.
Το IKEA Preowned, όπως είναι η ονομασία του, είναι ένα C2C marketplace, που σημαίνει ότι οι πελάτες πωλούν απευθείας σε άλλους πελάτες.
Περισσότερα: Η IKEA λανσάρει marketplace μεταχειρισμένων επίπλων
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77