Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:
Development Promotion Payments Delivery
Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.
Παρακάτω θα παρακολουθήσετε την εισήγηση του κυρίου Federico Oliveri Digital Strategy Consultant, Social Bakers.com και της κυρίας Anna Faure Head Of Social & Influencer Marketing La Redoute
{youtube}v=prXf3S1ntBg{/youtube}
Με ρεκόρ συμμετοχών από Ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα ξεκίνησε η Eβδομαδα Hλεκτρονικού Eμπορίου που διοργανωνεί ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A., για έκτη συνεχή χρονιά. Η εβδομάδα εορτασμού θα διαρκέσει από την Δευτέρα 4 έως την Δευτέρα 11 Μαρτίου και φέτος έχει διευρυμένες δράσεις και έντονη επικοινωνία προς τον τελικό καταναλωτή.
Κατά την διάρκεια της Εβδομάδας, πάνω από 300+ ελληνικά eShops θα προσφέρουν ελκυστικές προσφορές, ενώ παράλληλα θα λάβουν χώρα εκπαιδεύσεις σχετικά με ασφάλεια συναλλαγών, online πληρωμές , προσωπικά δεδομένα και δικαιώματα καταναλωτή από το ELTRUN. Τέλος στην εβδομάδα θα συμμετάσχουν και για πρώτη φορά οι τράπεζες που θα παρέχουν επιπλέον εκπτώσεις μέσω των προγραμμάτων επιβράβευσης.
Ο GR.EC.A έχει εντείνει την επικοινωνία της φετινής εβδομάδας, ξεκινώντας με φρέσκια εικαστική ταυτότητα και για πρώτη φορά με έντονο πλάνο Digital και Ραδιοφωνικής προβολής προς τους τελικούς on line shoppers.
Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου, τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή & την υποστήριξη των Eltrun , Skroutz.gr , Bestprice.gr.
Με τον ολοένα αυξανόμενο ανταγωνισμό των online καταστημάτων σε επίπεδο υπηρεσιών, οι προσδοκίες των καταναλωτών αλλάζουν και αυξάνονται ραγδαία, βάζοντας τους retailers σε μία διαρκή αναζήτηση βελτίωσης και διαφοροποίησης, που θα τους κρατήσει στην αγορά και θα παραμείνουν ανταγωνιστικοί.
Οι πρωτοπόροι της αγοράς «εκπαιδεύουν» τους καταναλωτές να έχουν υψηλές προσδοκίες και αυτό εντείνει την αναζήτηση για καινοτόμες ιδέες και υλοποιήσεις.
Οι τεχνολογίες 3D θέτουν νέα δεδομένα στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και απογειώνουν την εμπειρία των καταναλωτών.
Ποιότητα και ποσότητα
Το βασικό μειονέκτημα των ηλεκτρονικών καταστημάτων, είναι ότι δε μπορούν να δώσουν τη δυνατότητα στον υποψήφιο πελάτη να περιεργαστεί το εκάστοτε προϊόν. Όμως, με την τρισδιάστατη απεικόνιση, οι μεταπωλητές θα μπορούν να παρέχουν στους επισκέπτες των online καταστημάτων τους μία πιο ζωντανή και διαδραστική εμπειρία, συγκριτικά με τις κλασικές (2D) φωτογραφίες.
Οι καταναλωτές φαίνεται πως είναι έτοιμοι για αυτή την εξέλιξη και μάλιστα την επιζητούν, αφού έρευνες δείχνουν σε μεγάλα ποσοστά την προτίμησή τους στις interactive 3D παρουσιάσεις έναντι των βίντεο, που αρκετοί έμποροι χρησιμοποιούν για να εμπλουτίσουν τις παρουσιάσεις των προϊόντων τους.
Αν και η διαδικασία είναι προφανώς πιο χρονοβόρα από αυτή μιας απλής φωτογράφισης, η επίτευξη της ψηφιοποίησης σε 3D ακόμα και μεγάλου πλήθους διαθέσιμων εμπορευμάτων είναι δυνατή σε λογικό χρόνο. Η εταιρεία TSUM που εμπορεύεται προϊόντα πολυτελείας στη Ρωσία, έχει καταφέρει να σκανάρει σε τρεις διαστάσεις πάνω από 40.000 προϊόντα, αποδεικνύοντας ότι το εγχείρημα είναι εφικτό και σε αυτά τα μεγέθη, φυσικά, με τον κατάλληλο εξοπλισμό και το ανάλογο κόστος.
Ρεαλιστική απεικόνιση
Τα οφέλη της δημιουργίας 3D μοντέλων των προϊόντων είναι πολύ περισσότερα από μια καλύτερη εμπειρία για τους καταναλωτές. Προϊόντα που μέχρι τώρα ήταν δύσκολο να απεικονιστούν σωστά στις φωτογραφίες, όπως ολόμαυρες ή και γυαλιστερές συσκευές και αντικείμενα, προϊόντα τεχνολογίας, κοσμήματα, δερμάτινα είδη, μεταξωτά κ.λπ. τώρα μπορούν να αναδειχθούν.
Για παράδειγμα, η Samsonite έχει υιοθετήσει την τρισδιάστατη απεικόνιση και ο αντιπρόεδρός της για το ηλεκτρονικό εμπόριο δήλωσε ότι η συγκεκριμένη κίνηση βοήθησε πολύ στο να έχουν οι καταναλωτές καλύτερη αίσθηση για τις διαστάσεις, το σχήμα και τα υλικά από τα οποία είναι κατασκευασμένα τα προϊόντα της.
Analytics τεχνητής νοημοσύνης
Καθώς η λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων γίνεται όλο και περισσότερο καθοδηγούμενη από τη λήψη και την ανάλυση δεδομένων, η ζήτηση για μετρήσεις είναι υψηλότερη από ποτέ. Το ποσοστό μετατροπών, η επισκεψιμότητα και το engagement των χρηστών, αποτελούν, ως γνωστό, σημαντικούς οδηγούς για τους εμπόρους στο e-Commerce.
Τα νέα εργαλεία ανάλυσης που βασίζονται σε αλγορίθμους AI θα είναι σε θέση να παρακολουθούν τον τρόπο με τον οποίο οι δυνητικοί πελάτες αλληλεπιδρούν με τις εικόνες των προϊόντων που ενσωματώνονται στις ιστοσελίδες των ηλεκτρονικών καταστημάτων, είτε πρόκειται για εικόνες 2D είτε 3D.
Εκτός από το χρόνο παραμονής του επισκέπτη και δυνητικού πελάτη, το εργαλείο θα μπορεί να επισημαίνει τα σημεία ενδιαφέροντος του πελάτη και τις καλύτερες γωνίες των προϊόντων για τη δημιουργία μικρογραφιών, καθώς και την πιθανότητα αγοράς, βάσει των προτύπων της συμπεριφοράς των πελατών.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται πως αποκτά νέους, ισχυρούς συμμάχους για να γίνει πιο ελκυστικό και φιλικό για τους καταναλωτές, αλλά και πιο αποτελεσματικό για τους επαγγελματίες.
Το μέλλον αναμένεται συναρπαστικό! Γνωρίστε όλες τις εξελίξεις στην ECDM Expo 2019.
Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:
Development Promotion Payments Delivery
Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να
κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.
Παρακάτω θα παρακολουθήσετε την εισήγηση του κυρίου Gerasimos Mileounis Manager, Applied Intelligence, Accenture
η οποία είχε θέμα:
Future of E-commerce: how can AI empower online business
{youtube}v=PNe0ZscgDLE{/youtube}
Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:
Development Promotion Payments Delivery
Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.
Παρακάτω θα παρακολουθήσετε την εισήγηση του κυρίου Hristo Radichev, Country Manager, Mediapost Hit Mail Bulgaria Ltd,
η οποία είχε θέμα:
"How to Successfully Overcome the Key Legal Issues for Any eCommerce Business in Bulgaria, Greece and Romania (Tips from a Non-Legal Person)"
{youtube}v=BDRX6q3l_1Y{/youtube}
“Γκρίζες ζώνες” στην τιμολογιακή τους τακτική και την πολιτική των εκπτώσεων που προσφέρουν στους καταναλωτές, εντοπίζουν οι ευρωπαϊκές Αρχές στους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου. Το 60% των e-shops, που ελέγχθηκαν πανευρωπαϊκά, παρουσίαζε παρατυπίες όσον αφορά την τήρηση των κανόνων της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών, κυρίως σε σχέση με τον τρόπο παρουσίασης των τιμών και των ειδικών προσφορών.
Στο μεταξύ, για το 31% των ιστοτόπων, που πρόσφεραν εκπτώσεις, οι αρμόδιες Αρχές είτε είχαν υπόνοιες ότι οι προσφορές δεν ήταν γνήσιες, είτε διαπίστωσαν ότι ο τρόπος, με τον οποίο υπολογιζόταν η μειωμένη τιμή, δεν ήταν σαφής. Συνολικά, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής έρευνας, ελέγχθηκαν 560 ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου, που διέθεταν προϊόντα, υπηρεσίες και ψηφιακό περιεχόμενο, όπως λογισμικό ή εισιτήρια για ψυχαγωγικές εκδηλώσεις.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ελέγχων, που δημοσιοποίησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σε 211 ιστότοπους η τελική τιμή κατά την πληρωμή ήταν υψηλότερη από την αρχική αναγραφόμενη τιμή. Στο μεταξύ, το 39% των εμπόρων δεν είχε συμπεριλάβει τις κατάλληλες πληροφορίες σχετικά με τα επιπλέον υποχρεωτικά τέλη παράδοσης, τις μεθόδους πληρωμής, τα τέλη κράτησης και άλλες παρόμοιες επιβαρύνσεις.
Η νομοθεσία της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών υποχρεώνει τους εμπόρους να συμπεριλαμβάνουν στις αναγραφόμενες τιμές όλες τις υποχρεωτικές χρεώσεις και στην περίπτωση που οι χρεώσεις αυτές δεν είναι δυνατόν να υπολογιστούν εκ των προτέρων, ο καταναλωτής θα πρέπει να το γνωρίζει.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr.
Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:
Development Promotion Payments Delivery
Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.
Παρακάτω θα παρακολουθήσετε την εισήγηση του κυρίου Alan Rhode Co-founder, Taxmen.eu
{youtube}v=k7yg7rbwuBE{/youtube}
Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:
Development Promotion Payments Delivery
Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.
Παρακάτω θα παρακολουθήσετε την εισήγηση του κυρίου Ilya Kretov General Manager, Russia & Emerging Europe (incl. Greece) eBay
{youtube}v=WIRfumHwg-o{/youtube}
Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:
Development Promotion Payments Delivery
Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.
Παρακάτω θα παρακολουθήσετε την εισήγηση του κυρίου Dennis van Allemeersch de Persgroep
{youtube}v=T8Bkr1wnW3I{/youtube}
Στο πλαίσιο της e-Commerce Greece and Southeast Europe Expo διεξήχθη και το συνέδριο του οποίου οι θεματικές ενότητες του οποίου ήταν:
Development Promotion Payments Delivery
Οι υψηλού επίπεδου εισηγήσεις από τους ομιλητές κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συνέδρων και αποτέλεσαν το οδικό χάρτη των εξελίξεων στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Στην ιστοσελίδα μας θα μοιραστούμε μαζί σας τις σημαντικότερες ομιλίες του συνεδρίου, ελπίζοντας ότι θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις καινοτομίες και τις λύσεις που παρουσιάστηκαν σε αυτό.
Παρακάτω θα παρακολουθήσετε την εισήγηση του κυρίου Jappreet Sethi CEO, YoStartups
{youtube}v=6Y-vkAmR_3g&t=37s{/youtube}
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77