Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, GR.EC.A. (Greek Ecommerce Association), το εθνικό όργανο για τον ταχύτατα αναπτυσσόμενοκλάδο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ανακοινώνει ότι κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση, καθώς και τη Διενέργεια Αρχαιρεσιών για την ανάδειξη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου που έλαβε χώρα στις 20/06/2018 στο Ελεών Loft και κατόπιν απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου, από την Τρίτη 26 Ιουνίου 2018, η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη αναλαμβάνει καθήκοντα Προέδρου στον GR.EC.A
Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη
Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη είναι διδάκτορας του τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, και συντονίστρια των δράσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου (eCommerce Coordinator) στο Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν- ELTRUN.
Έχει πτυχίο από το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και MSc στην Ανάλυση, Σχεδιασμό και Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων από το London School of Economics (LSE).
Από το 2010 είναι επιστημονική υπεύθυνη των ετήσιων ερευνών του ELTRUN για τη συμπεριφορά των online Ελλήνων καταναλωτών και των χρηστών social media, καθώς και για τα εκπαιδευτικά προγράμματα και την αξιολόγηση των Ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Έχει εκπονήσει πλήθος μελετών για την Κοινωνική Δικτύωση και το Ηλετρονικό Εμπόριο. Επιστημονικές εργασίες της έχουν παρουσιασθεί σε εθνικά και διεθνή συνέδρια. Το 2011 και το 2013 έλαβε το Best paper award, για την μελέτη της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το e-health αντίστοιχα.
Οι ρόλοι όλων των μελών του ΔΣ του GR.EC.A. καθορίσθηκαν ως εξής:
Ο GR.EC.A διοικείται από το Διοικητικό Συμβούλιο που αποτελείται από 7 Τακτικά Μέλη και 2 Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου . Τα μέλη του Δ.Σ. καθώς και 3 αναπληρωματικά μέλη αυτού (2 αναπληρωματικά από τα Τακτικά Μέλη και 1 αναπληρωματικό από τα Συνδεδεμένα Μέλη του Σωματείου) εκλέγονται από την τακτική Γενική Συνέλευση ανά διετία.
Το Διοικητικό Συμβούλιο που εκλέχθηκε στη Γενική Συνέλευση της 20ης Ιουνίου 2018 είναι:
Δρ. Φραϊδάκη Κατερίνα, eltrun.greltrun.gr, Πρόεδρος
Σαββίδης Μάκης, oroloi.gr, Αντιπρόεδρος
Παλαμίδη Κορίνα, mediamarkt.gr, Γ. Γραμματέας
Αυγουστίδης Γιώργος, skroutz.gr, Ταμίας
Λεούσης Αλέξανδρος, snatch.gr, Μέλος
Γεωργιάδης Γιάννης, yolenis.com, Μέλος
Βαρβαδούκας Νίκος, cosmossport.gr, Μέλος
Γκεζερλής Παναγιώτης, convertgroup.com, Μέλος
Κοτσώνης Ευάγγελος, e-satisfaction.com, Μέλος
Τσίπρας Κωνσταντίνος, gregorys.gr, Αναπληρωματικό Μέλος
Πετμεζάς Θανάσης , cosmo-one.gr, Αναπληρωματικό Μέλος
Σκαπινάκη Φωτεινή, logika.gr, Αναπληρωματικό Μέλος
Όλα μέλη του ΔΣ , συμμετέχουν σε συγκεκριμένες Ομάδες Εργασίας έχοντας ως βασικό στόχο την διαμόρφωση Εθνικών στρατηγικών προτεραιοτήτων και την ενίσχυση της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.
Έχοντας ως άξονα τον παραπάνω βασικό σκοπό και την εξυπηρέτηση του , ο Σύνδεσμος δημιούργησε τις ακόλουθες Ομάδες Εργασίας , οι οποίες έχουν ως εξής:
1: Αξιοπιστία Ηλεκτρονικών Καταστημάτων - Trustmark,
2: Διασυνοριακό Ηλεκτρονικό Εμπόριο -Εξωστρέφεια,
3: Χρηματοδότηση για την ανάπτυξη της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας (ΕΣΠΑ-HORIZON 2020)
4: Εκπαίδευση του κλάδου & του καταναλωτικού κοινού.
Η Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη δήλωσε σχετικά με την εκλογή της ως πρόεδρος του GR.EC.A.:
"Προσωπικά είναι μεγάλη τιμή -και ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη- η ανάληψη των καθηκόντων του Προέδρου του GR.EC.A. και θέλω να ευχαριστήσω όλα τα μέλη του Δ.Σ. για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου.
Το νέο Διοικητικό Σχήμα, έχοντας ως παρακαταθήκη ένα πολύ σημαντικό και στέρεο έργο από την προηγούμενη διοίκηση, αναλαμβάνει να συνεχίσει με την ίδια διάθεση και αποφασιστικότητα προκειμένου να οδηγήσει τόσο τον Σύνδεσμο όσο και τον κλάδο του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου σε ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη".
Περισσότερες πληροφορίες για τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), θα βρείτε στο Greekecommerce.gr
Νέα υπηρεσία “Ταξινόμηση BestPrice” ανταποκρίνεται στις ανάγκες των χρηστών.
Λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη των αναγκών του ηλεκτρονικού καταναλωτή, το BestPrice.gr παρέχει μια επιπλέον επιλογή ταξινόμησης αποτελεσμάτων και καταστημάτων.
Ειδικότερα, η υπηρεσία “Ταξινόμηση BestPrice” δίνει τη δυνατότητα εύκολης επιλογής καταστήματος λαμβάνοντας υπόψη πολλαπλά κριτήρια όπως:
• Τιμή του προϊόντος.
• Τις αξιολογήσεις των καταναλωτών.
• Την πιστοποίηση του καταστήματος.
Σε σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε χρήστες του BestPrice.gr κατά την εκτέλεση των ηλεκτρονικών τους αγορών, η πλειοψηφία των χρηστών ανέδειξε τις καλές αξιολογήσεις ως εξίσου σημαντικό κριτήριο για την επιλογή ενός καταστήματος μαζί με τη χαμηλή τιμή του προϊόντος.
Παράλληλα, η πιστοποίηση και η ασφάλεια ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αποτελεί το αμέσως επόμενο κριτήριο σε σημαντικότητα για τους επισκέπτες του BestPrice.gr.
Η νέα «Ταξινόμηση BestPrice» φιλοδοξεί αφενός να ενθαρρύνει τα συνεργαζόμενα καταστήματα να δώσουν έμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη, αφετέρου να βοηθήσει το σύνολο της αγοράς προωθώντας την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης και αναδεικνύοντας τις καλές πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η “Ταξινόμηση BestPrice” είναι αρχικά διαθέσιμη σε επιλεγμένες κατηγορίες προϊόντων, ενώ σταδιακά θα εφαρμοστεί σε περισσότερες ενότητες του BestPrice.gr.
Η Τράπεζα Πειραιώς υποστηρίζει έμπρακτα τον κλάδο του eCommerce μέσω της συνεργασίας της με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A.
Η Τράπεζα Πειραιώς και ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου - Ε.Σ.Η.Ε. (Greek Ecommerce Association - GR.EC.A.) ανακοινώνουν την συνεργασία τους που έχει ως στρατηγικό στόχο την υποστήριξη και περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας.
Ο τομέας των ηλεκτρονικών πληρωμών αποτελεί ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες ανάπτυξης του eCommerce, αφού τα περιθώρια βελτίωσης είναι μεγάλα.
Αφενός γιατί το εμπόριο εισέρχεται σε μία νέα εποχή, αυτή των ηλεκτρονικών εγχρήματων συναλλαγών και της απομάκρυνσης από την έννοια της φυσικής εγγύτητας, και αφετέρου γιατί ο Έλληνας online καταναλωτής διακατέχεται -σε σημαντικό βαθμό- από αίσθημα ανασφάλειας αναφορικά με τα e-payments και την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Οι δύο οργανισμοί, οδηγούμενοι από την επιθυμία για την ανάπτυξη στενών σχέσεων μεταξύ τους και έχοντας τη βεβαιότητα ότι η συνεχής και μόνιμη συνεργασία θα συμβάλει στην καλύτερη αντιμετώπιση των προκλήσεων που απασχολούν τον χώρο, θα επικεντρώσουν το ενδιαφέρον και τις ενέργειές τους τόσο στην εκπαίδευση των επαγγελματιών στις νέες λύσεις e-payments και στην βέλτιστη αξιοποίησή τους, όσο και στην ενημέρωση των καταναλωτών για την ασφάλεια, τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρονικών πληρωμών.
Ο Σπύρος Αρμενιάκος, επικεφαλής της Διεύθυνσης Merchant Acquiring & e Payments της Τράπεζας Πειραιώς, δήλωσε σχετικά:
“Η Τράπεζα Πειραιώς επενδύει στη διαρκή εξέλιξη και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, λειτουργώντας με άξονα τον πελάτη έναντι του μοντέλου με επίκεντρο το προϊόν.
Ως βασικός συμμετέχων στο οικοσύστημα πληρωμών, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε -σε στενότερη πλέον συνεργασία με τον GRECA- στην κατεύθυνση της ενημέρωσης καταναλωτών, φορέων και επιχειρήσεων, ώστε να δημιουργηθεί ένα ακόμα πιο αναβαθμισμένο περιβάλλον ηλεκτρονικών πληρωμών, με υψηλό επίπεδο υπηρεσιών, νέες δυνατότητες και εξατομικευμένες λύσεις.”
Ο Φώτης Αντωνόπουλος, Πρόεδρος του GR.EC.A. δήλωσε ότι “Η συνεργασία μας με την Τράπεζα Πειραιώς στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών, είναι βέβαιο πως θα βοηθήσει σημαντικά το έργο του Συνδέσμου στην εκπαίδευση των επαγγελματιών και την ενημέρωση των καταναλωτών, ώστε να ενισχυθεί το αίσθημα καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο eCommerce.
Παράλληλα, η εκτεταμένη υιοθέτηση των ηλεκτρονικών πληρωμών από τους καταναλωτές θα βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη και θα περιορίσει τις αθέμιτες πρακτικές στο εμπόριο”.
Η Adobe ανακοίνωσε σήμερα την εξαγορά της πλατφόρμας Magento έναντι του ποσού των 1,68 δις $. Η εξαγορά αυτή δίνει την δυνατότητα στη Adobe να αποκτήσει μερίδιο στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου που της λείπει και λειτουργεί σε περιβάλλοντα B2B και B2C και μπορεί να προσαρμοστεί στο Cloud Experience της εταιρείας.
Θα βοηθήσει επίσης τη Adobe να ανταγωνιστεί την Salesforce, η οποία προσφέρει τις δικές τις υπηρεσίες μάρκετινγκ και πωλήσεων στο cloud , η οποία αγόρασε τη Demandware για περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2016 ώστε να προσφέρει παρόμοιες υπηρεσίες .
Ο Brent Leary, ειδικός σε θέματα CRM Essentials, παρακολουθώντας στενά τη διασταύρωση μεταξύ μάρκετινγκ και CRM, τόνισε ότι η εξαγορά αυτή θα καλύψει τα λειτουργικά κενά που υπήρχαν στο Adobe Cloud Experience. Και θα επιτρέψει στους καταναλωτές να ολοκληρώσουν μια συναλλαγή με τα εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που ήδη προσφέρει το Adobe.
Ο Leary θεωρεί επίσης ότι η συμφωνία αυτή φέρνει πιο κοντά την Microsoft και την Adobe, οι οποίες έχουν ήδη ανακοινώσει εταιρικές συμφωνίες. Η συγκεκριμένη εξαγορά μπορεί να ενισχύσει τη σχέση που έχει η Adobe με τη Microsoft εισχωρώντας βαθύτερα στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο Leary θεωρεί ότι αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια ακόμα βαθύτερη σχέση μεταξύ των δύο εταιρειών, καθώς κάθε ένας από αυτούς ανταγωνίζεται την Salesforce.
Η Salesforce κυρίαρχος σε αυτόν τον χώρο, είδε τα έσοδα της στα διάφορα cloud να φτάνουν πάνω από 8 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι. Η εταιρεία έχει στόχο να ξεπεράσει φέτος τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018 με μακροπρόθεσμο στόχο να φτάσει τα ετήσια έσοδα στο ύψος των 60 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2034.
Ο Leary αναφέρει ότι αυτή δεν είναι απαραιτήτως η τέλεια συμφωνία, διότι μέχρι τώρα η Magento έχει επικεντρωθεί σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ το target group της Adobe είναι οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις. Δεδομένου του ότι άλλοι παίκτες του χώρου όπως, η Salesforce εξαγόρασε την Demandware και η SAP πήρε το Hybris, η συμφωνία αυτή ήταν η καλύτερη διαθέσιμη επιλογή.
Η Cindy Zhou, VP κύριος αναλυτής της εταιρείας Constellation Research, σημειώνει ότι και η Magento έχει γίνει η εμπορική πλατφόρμα για πολλές μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις όπως η Coca Cola. Είναι ευκαιρία για την Adobe με αυτή την συμφωνία να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών.
Δεν είναι η πρώτη φορά που εξαγοράσθηκε η εταιρεία. Η εταιρεία που ανέπτυξε την πλατφόρμα Magento δημιουργήθηκε το 2008 και αγοράστηκε από την eBay το 2011 σε μια συμφωνία που είχε τίμημα 180 εκατομμύριων δολαρίων. Η εταιρεία αυτονομήθηκε πάλι το 2015 με τη βοήθεια του fund Permira, έναντι του ποσού των 200 εκατομμύριων δολαρίων.
Πηγή: Τechcrunch
Στο διήμερο Global e-commerce Forum που διεξάγεται στο Βερολίνο στις 17 και 18 Μαΐου θα συμμετέχει η CS Cart Europe και ο CMO Κος Φώτης Κουρμαδάς με εισήγηση που θα έχει θέμα "κατασκευή e shop και η απαραίτητη τεχνογνωσία πριν την έναρξη του"
Κος Φώτης Κουρμαδάς
Στο ειδικά διαμορφωμένο φόρουμ θα δοθεί έμφαση στο στις βέλτιστες στρατηγικές B2B ηλεκτρονικού εμπορίου και θα παρουσιαστούν τα trends που θα διαμορφώσουν το ηλεκτρονικό εμπόριο στο μέλλον.
Το forum αυτό θα συγκεντρώσει ανώτερα στελέχη από τις πρωτοπόρες εταιρείες και θα επικεντρωθεί σε θέματα που σχετίζονται με όλο το Β2Β ηλεκτρονικό εμπόριο θέτοντας τον άνθρωπο στο επίκεντρο του.
O Στέλιος Πετρίδης αναλαμβάνει καθήκοντα Γενικού Διευθυντή στον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου - GR.EC.A.
Ο ίδιος δραστηριοποιείται στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και της τεχνολογίας γενικότερα, για περισσότερο από μία δεκαετία, έχοντας υλοποιήσει μερικά από τα μεγαλύτερα Projects της Ελληνικής αγοράς, επιτυγχάνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα.
“Ο Στέλιος είναι ένα στέλεχος με αξιοζήλευτη πορεία στον κλάδο του eBusiness και ιδιαίτερα αγαπητός σε όλους μας, στον χώρο. Πρωταρχικός στόχος του είναι να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο τον GR.EC.A. σαν σύνδεσμο, που αριθμεί πλέον περισσότερα από 350 μέλη.
Παράλληλα, καλωσορίζουμε και τη Μαριάννα Αποστολίδου, ως βοηθό του Στέλιου, ώστε να επιταχύνουμε τη μεγάλη σειρά δράσεων που έχει προγραμματισμένες ο GR.EC.A.", δήλωσε ο Φώτης Αντωνόπουλος, Πρόεδρος του Συνδέσμου.
Πριν τoν GRECA, o Στέλιος κατείχε τη θέση του Γενικού Διευθυντή στην Converge ICT. Στο παρελθόν, υπήρξε eCommerce Manager στη Wind Hellas, ενώ είχε διατελέσει στέλεχος Μarketing και πωλήσεων σε επιχειρήσεις του κλάδου της τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών (Vodafone , Cosmote , Wind), μεταξύ άλλων επαγγελματικών θέσεων.
Περισσότερες πληροφορίες για τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A.), θα βρείτε στο Greekecommerce.gr
Στηρίζοντας τις μεγάλες συναντήσεις της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου, η ACS θα δώσει το παρόν ως Main Sponsor στην τριήμερη έκθεση eShops Expo, που θα λάβει χώρο στο Μετρό Συντάγματος (Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων) στις 26-28 Απριλίου 2018, και στην οποία η εταιρεία θα συμμετέχει με εκθεσιακό περίπτερο για την ενημέρωση των επισκεπτών.
Η ACS, ως βασικός συνδετικός κρίκος της εφοδιαστικής αλυσίδας στην αγορά του e-Commerce (που αφορά περίπου το 40% των ημερησίων αποστολών της εταιρείας), παρέχει στα ηλεκτρονικά καταστήματα ένα πλήθος καινοτόμων λύσεων, με σκοπό τη διεκπεραίωση της επιτυχημένης πώλησης του συνεργαζόμενου e-shop, αλλά και την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη / παραλήπτη της ηλεκτρονικής παραγγελίας.
Συγκριμένα από το 2016 η εταιρεία έχει προσθέσει στο portfolio της τις πρωτοποριακές για την Ελλάδα υπηρεσίες, “ACS ReDirect” (δυνατότητα ανακατεύθυνσης αποστολών από το κινητό του πελάτη-παραλήπτη, με επιλογή νέας ημέρας και σημείου παραλαβής), “ACS Smart Point” (αποστολή και παραλαβή αποστολών από συνεργαζόμενα πρατήρια Shell) και “ACS Card On Delivery” (δυνατότητα πληρωμής της αξίας της αντικαταβολής με κάρτες πληρωμών), που απευθύνονται επί το πλείστον στην αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.
Επίσης από το 2017 η ACS έχει ξεκινήσει την επέκταση της υπηρεσίας ACS Card On Delivery και στις παραδόσεις στο χώρο του πελάτη, μέσω συσκευών Mobile POS (μια επένδυση που της προσφέρει μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ως μοναδική εταιρεία ταχυμεταφορών στην Ελλάδα που προσφέρει αυτή τη δυνατότητα), ενώ προσφέρει παράλληλα και τις οικονομικές υπηρεσίες εξωτερικού “ACS EU & Cyprus Economy”, διευκολύνοντας έτσι τα ηλεκτρονικά καταστήματα να είναι πιο εξωστρεφή ως προς τις πωλήσεις τους και εκτός Ελλάδας (cross-border sales) .
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό διαφημιστικό video https://youtu.be/1OUbIB52l6M και στο τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Πελατών ACS 210-8190000.
Τέλος, σημειώνεται ότι η επίσκεψη στην έκθεση είναι δωρεάν και το ωράριο λειτουργίας της για κάθε ημέρα θα είναι από τις 9:00 έως τις 21:00 (περισσότερες πληροφορίες στο site της διοργάνωσης www.eshopsexpo.gr).
26-28 Απριλίου 2018 Σταθμός Μετρό Σύνταγμα/Αθήνα
Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν οι εργασίες για την διοργάνωση της eShops Expo 2018 που θα πραγματοποιηθεί σε περίπου έναν μήνα, στις 26-28 Απριλίου 2018 στην Αίθουσα Πολλαπλών χρήσεων του Μετρό στο Σύνταγμα.
Στόχοι της διοργάνωσης που είναι η μοναδική που πραγματοποιείται στην Ελλάδα είναι:
• Η βελτίωση της αποδοχής των καταναλωτών για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και τις ευκολίες που του παρέχει
• Η παρουσίαση Ηλεκτρονικών Καταστημάτων με σκοπό την ενίσχυση της αξιοπιστίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
• Η ανάδειξη των ανταγωνιστικών προϊόντων των Ελληνικών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων (αρκετοί καταναλωτές αγοράζουν από το εξωτερικό)
• Η από κοντά γνωριμία των Ηλεκτρονικών Καταστημάτων με τους πελάτες τους
• Οι έμμεσες πωλήσεις με την παροχή εκπτωτικών κουπονιών-προσφορών στους πολυάριθμους επισκέπτες της διοργάνωσης (μπροστά από την αίθουσα στο σταθμό Σύνταγμα του Μετρό διέρχονται 120.000 κόσμου καθημερινά).
Η διοργάνωση που πραγματοποιείται σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία της Αθήνας αναμένεται να παρουσιάσει προϊόντα όλων τον κατηγοριών στους πολυάριθμους επισκέπτες παράλληλα με υπηρεσίες που έχουν σχέση με τον συνολικό κύκλο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου όπως Μεταφορές και υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Πληρωμών.
Μεγάλος Χορηγός της διοργάνωσης είναι η ACS Couriers και Χορηγοί οι: HOT PRICE, Gaming Brotherhood, Discount Pharmacy.
Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί οι επισκέπτες του eshop σου παραμένουν απλά επισκέπτες;
Σήμερα, όπως όλοι γνωρίζουμε υπάρχουν πάρα πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος!
Έτσι, λογικό είναι κάποια eshop να μην κάνουν καθόλου πωλήσεις γιατί πολύ απλά ο καταναλωτής θα ψωνίσει από το ελκυστικό και γρήγορο eshop που του είναι οικείο και απλό στη χρήση, που έχει ποικιλία προϊόντων με πλούσιες περιγραφές και βλέπει μια έντονη παρουσία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Τι μπορεί να πηγαίνει λάθος λοιπόν;
Παρακάτω θα σου δείξουμε περιπτώσεις που μπορούν να αποθαρρύνουν τους επισκέπτες να αγοράσουν τα προϊόντα σου.
1.Λάθη στη Κατασκευή του
Πολλές φορές έχουν παρατηρηθεί λάθη σε eshop που είναι πρόχειρα φτιαγμένα. Μπορεί να αργούν να φορτώσουν σελίδες ή να μην ανταποκρίνονται καθόλου. Μπορεί επίσης, να είναι δύσκολη η πλοήγηση του ηλεκτρονικού σου καταστήματος με χαώδη μενού και αδύνατη την εύρεση πληροφοριών.
Όλα τα παραπάνω, πολύ πιθανόν να «διώξουν» τους επισκέπτες του eshop σου και να τους αποθαρρύνουν να το επισκεφτούν ξανά. Να θυμάσαι ότι όσο ελκυστικό και καλοσχεδιασμένο είναι τόσο πιθανό είναι κ η πώληση.
2.«Φτωχές» Σελίδες Προϊόντων
Δεν γίνεται να αγοράσει κάποιος ένα προϊόν από το οποίο δεν ξέρει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται. Είναι σημαντικό, να υπάρχει ακριβής και αναλυτική περιγραφή του προϊόντος αλλά και το προϊόν που απεικονίζεται να είναι σε υψηλής ποιότητας φωτογραφία.Reviews πελατών για προϊόντα που ξεχώρισαν σίγουρα θα βοηθήσουν.
3.Αδύναμη Προβολή του eshop
Η σωστή προώθηση του eshop σου στο κατάλληλο κοινό είναι απαραίτητη. Χρησιμοποίησε Google Adwords (διαφημίσεις στη Google), SEO (μηχανές αναζήτησης), Facebook Ads (διαφημίσεις στο Facebook) και αξιοποίησε σωστά τα Social Media σου. Δημοσίευσε όλα τα προϊόντα του eshop σου σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter κ.α.) ανά συχνά χρονικά διαστήματα και αύξησε τη κίνηση στο κατάστημά σου.
4.Πολυπλοκότητα στο Checkout
Πολλές φορές στη διαδικασία του Checkout έχει παρατηρηθεί το μεγαλύτερο ποσοστό εγκατάλειψης (exit rate) σε σχέση με τις υπόλοιπες σελίδες σε ένα eshop.
Αν η διαδικασία δεν είναι απλή και κατανοητή τότε είναι πολύ πιθανόν οι επισκέπτες να μην ολοκληρώσουν τις αγορές τους. Υπάρχουν πλατφόρμες δημιουργίας eshop όπως η Magento οι οποίες προσφέρουν έτοιμες διαδικασίες checkout για μία πιο απλή και γρήγορη διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελιών.
Για την επιτυχία του eshop σου, χρειάζεται να αφιερώσεις χρόνο! Δώσε βάση στις παραπάνω περιπτώσεις που μπορούν να «σαμποτάρουν» το ηλεκτρονικό σου κατάστημα και αύξησε τις πωλήσεις σου!
Πηγή: digitalup.gr
Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ και της ConvertGroup, αρχίζει να δημιουργείται κρίσιμη μάζα καταναλωτών
Υψηλός είναι ο ρυθμός ανάπτυξης των online σουπερ μάρκετ στη χώρα μας, χωρίς όμως οι πωλήσεις να ακολουθούν, για την ώρα τουλάχιστον.
Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα – προϊόν συνέργειας μεταξύ του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) και της εταιρείας Convert Group- με στόχο την καταγραφή τόσο των μεγεθών και των καταναλωτικών τάσεων για το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα, όσο και γενικότερων στοιχείων σχετικά με την επίδραση του διαδικτύου, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των νέων τεχνολογιών στις αγορές προϊόντων σουπερμάρκετ.
Τα ενδιαφέροντα βασικά συμπεράσματα αυτής της έρευνας δείχνουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, παρά τα χαμηλά μερίδια των πωλήσεων, αλλά και τη διαμόρφωση μιας διακριτής πελατειακής βάσης καταναλωτών, οι οποίοι τα επόμενα χρόνια αναμένεται να στρέφονται συστηματικά στο online κανάλι για τις αγορές τους.
Σχήμα 1: Εκτίμηση πωλήσεων online σουπερ μάρκετ στην Ελλάδα 2015-2019, σε εκατ. €
(Πηγή: Επεξεργασία στοιχείων eRetailAudit της ConvertGroup)
Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπηρεσίας eRetail Audit της ConvertGroup (σχήμα 1) η οποία καταγράφει σε πραγματικό χρόνο τα στοιχεία πωλήσεων των ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, οι συνολικές πωλήσεις για το 2017 των πέντε βασικών καθώς και των μικρότερων τοπικών ηλεκτρονικών σουπερμάρκετ, εκτιμώνται σε 19,5 εκατ. €, ενώ οι συνολικές ηλεκτρονικές πωλήσεις του λιανεμπορίου τροφίμων εκτιμώνται σε 37 εκατ. €, ποσό που αντιστοιχεί περίπου στο 0,25% των συνολικών αγορών προϊόντων παντοπωλείου των ελληνικών νοικοκυριών.
Ο ρυθμός ανάπτυξης της τάξης του 50% που καταγράφηκε το 2017 είναι ιδιαίτερα υψηλός και αντίστοιχος με αυτόν αγορών του εξωτερικού. Στο πλαίσιο της ανάλυσης, η πρόβλεψη είναι ότι το μερίδιο των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα θα ξεπεράσει το 1%το 2020, με πωλήσεις της τάξης των 180-200 εκατ. €.
Σχήμα 2: Βασικές καταναλωτικές τάσεις σε σχέση με τις online αγορές τροφίμων και τη χρήση νέων τεχνολογιών
(Πηγή: Ετήσια έρευνα καταναλωτών ΙΕΛΚΑ)
Παράλληλα, τα στοιχεία της ετήσιας έρευνας καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, με δείγμα 2.000 ατόμων απ’ όλη τη χώρα, δείχνουν ότι έχει πλέον διαμορφωθεί μία μικρή, αλλά διακριτή πελατειακή βάση για τα onlineσουπερμάρκετ (σχήμα 2).
• 1 στους 5 καταναλωτέςέχει δοκιμάσει τις onlineαγορές για κάποιο προϊόν σουπερ μάρκεττο 2017 και το 5% των καταναλωτών δηλώνουν ότι προτιμούν να κάνουν τις εβδομαδιαίες τους αγορές από online σουπερμάρκετ.
Το ποσοστό αυτό, παρότι φαίνεται μικρό, καταγράφεται για πρώτη φορά και προσφέρει τη βάση για την αναπτυξιακή προοπτική των online αγορών.
• Η διείσδυση των online αγορών σχετίζεται γενικότερα με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, internet, social media, κινητού τηλεφώνου, με το 40% του κοινού να ενημερώνεται πλέον ηλεκτρονικά για τις προσφορές και εκπτώσεις των σουπερμάρκετ (σύμφωνα με τα στοιχεία του e-RetailAudit της ConvertGroup πάνω από το 20% των παραγγελιών σε ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ το 2017 πραγματοποιήθηκε μέσω κινητού τηλεφώνου).
• Σύμφωνα με την ανάλυση του δείγματος της έρευνας καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ, συνολικά ποσοστό 18% του κοινού παρουσιάζουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά (π.χ. υψηλή εξοικείωση με την τεχνολογία, ηλεκτρονικές αγορές σε άλλα είδη, αξιοποίηση κινητού τηλεφώνου) ώστε να καταγράφονται ως έτοιμοι δυνητικοί συστηματικοί καταναλωτές online αγορών τροφίμων.
Πρόκειται κυρίως για άτομα ηλικίας 25 - 40 ετών, νέους οικογενειάρχες με μικρά παιδιά, νεαρά ζευγάρια ή εργένηδες που ζουν στα μεγάλα αστικά κέντρα, καθώς και «κυνηγούς» προσφορών και εκπτώσεων.
Σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται στο ότι, προς το παρόν, τα ηλεκτρονικά σουπερ μάρκετ στην Ελλάδα εξυπηρετούν κυρίως τα μεγάλα αστικά κέντρα.
Τέλος, τα προϊόντα που επιλέγουν να αγοράσουν πλέον οι καταναλωτές από τα online σουπερμάρκετ αρχίζουν να παρουσιάζουν όλο και μικρότερες διαφορές σε σχέση με τις αγορές σε φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπηρεσίας eRetailAudit της ConvertGroup…
• 67% των πωλήσεων αφορούν σε τρόφιμα και ποτά(50% τα τρόφιμα και 17% τα ποτά),
• 33% αφορούν σε μη τρόφιμα, με κύριες κατηγορίες τα καθαριστικά σπιτιού (17%), τα προϊόντα βρεφικής φροντίδας (11%) και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής (5%)
Αξίζει να σημειωθεί ότι το μέσο «καλάθι»στα ηλεκτρονικά σουπερμάρκετ καταγράφεται ιδιαίτερα υψηλό, στα 88,5 €(συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ), στοιχείο που δείχνει ότι αντιπροσωπεύει πιθανότατα τις εβδομαδιαίες αγορές του νοικοκυριού.
Σχήμα 3: Κατανομή πωλήσεων online σουπερμάρκετ 2017
(Πηγή: eRetailAudit της ConvertGroup)
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα eCommerce
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77