Όταν μιλάμε για ηλεκτρονικό εμπόριο, συνήθως ασχολούμαστε με το "front-end". Πώς είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, ποια είναι η εμπειρία που προσφέρει στον πελάτη και όλα τα υπόλοιπα που έχουν σχέση με την εμφάνιση και τη λειτουργικότητά του.
Ξεχνάμε, όμως, ότι υπάρχει και αυτό που ονομάζετε "back-end". Η "πίσω πλευρά" ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, ή αν προτιμάτε, οι υποδομές ενός e-shop, οι οποίες είναι εξίσου σημαντικές, προκειμένου να πραγματοποιηθεί μία πώληση, να διεκπεραιωθεί μία παραγγελία και η συνολική εμπειρία του πελάτη να είναι σε υψηλά επίπεδα.
Περισσότερα: Το backend έχει τη δική του σημασία στο ηλεκτρονικό εμπόριο