Digital Marketing

Οι 4 σημαντικές αλλαγές που θα γίνουν στο TikTok το 2024

Οι 4 σημαντικές αλλαγές που θα γίνουν στο TikTok το 2024

Ο τρόπος με τον οποίο πουλάμε προϊόντα ή υπηρεσίες στο Διαδίκτυο αλλάζει πολύ γρήγορα και εν προκειμένω, πρέπει να συμβαδίζουμε με τις τελευταίες τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Έχετε συνειδητοποιήσει ότι το TikTok έχει γίνει μια σημαντική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που δεν πρέπει να αγνοήσετε; Η χρήση του αυξάνεται ραγδαία μεταξύ των εφήβων και των ενηλίκων, καθιστώντας το μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες στον κόσμο.

Μάλιστα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, το TikTok είχε 1,5 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως το 2023 και αναμένεται να φτάσει τα δύο δισεκατομμύρια μέχρι το τέλος του 2024.

Έτσι, είτε χρησιμοποιείτε ήδη το TikTok είτε όχι, αυτές οι 4 αλλαγές στην πλατφόρμα θα σας βοηθήσουν να βρείτε νέες ευκαιρίες μάρκετινγκ για την εταιρεία σας.

1. Δημιουργία οριζόντιων βίντεο μεγάλης μορφής

Σωστά διαβάσατε! Η πλατφόρμα των κάθετων βίντεο ανταγωνίζεται τώρα το YouTube και το Netflix. Δίνουν κίνητρα στους δημιουργούς να δημοσιεύουν οριζόντια βίντεο διάρκειας άνω του 1 λεπτού. Κάθε βίντεο μεγαλύτερης μορφής λαμβάνει δωρεάν ενίσχυση 72 ωρών.

Αν ασχολείστε με το μάρκετινγκ, αυτή είναι η ιδανική στιγμή για να σχεδιάσετε βίντεο μεγάλης μορφής για το TikTok, ώστε να μπορείτε να επωφεληθείτε από τη δωρεάν προώθηση 72 ωρών, επιτρέποντάς σας να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό.

2. Αυτόματη αναγνώριση προϊόντων σε βίντεο

Το TikTok δοκιμάζει μια νέα λειτουργία όπου θα μπορεί αυτόματα να αναγνωρίζει προϊόντα σε όλα τα βίντεο και να προσφέρει έναν σύνδεσμο για την «Εύρεση παρόμοιων αντικειμένων στο TikTok Shop».

Αυτή η δυνατότητα αποτελεί μέρος του μακροπρόθεσμου επιχειρηματικού τους σχεδίου για την επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην πλατφόρμα τους. Γνωρίζουμε ότι ασχολούνται σοβαρά με αυτό καθώς σχεδιάζουν να δημιουργήσουν 17,5 δισ. δολάρια σε πωλήσεις το 2024.

Γνωρίζοντας αυτό το γεγονός, προετοιμαστείτε κατάλληλα!

3. Δεν μπορείτε πλέον να χρησιμοποιείτε τραγούδια δημοφιλών καλλιτεχνών

Το Universal Music Group (UMG), το οποίο έχει τα δικαιώματα για τα πιο δημοφιλή τραγούδια από καλλιτέχνες παγκόσμιας εμβέλειας, ακύρωσε τη συμφωνία του με την TikTok. Αυτό σημαίνει ότι καταργούν τον κατάλογό τους με εκατομμύρια τραγούδια που ήταν διαθέσιμα στην πλατφόρμα.

Αναζητήστε ποια μουσική θα προσθέσετε στα βίντεό σας που δεν παραβιάζουν πνευματικά δικαιώματα.

4. Η TikTok επενδύει σε Live Streaming Studios

Φημολογείται ότι το TikTok ψάχνει για στούντιο στο Λος Άντζελες, όπου οι δημιουργοί θα μπορούν να πραγματοποιούν ζωντανές ροές και να πωλούν προϊόντα. Τα στούντιο θα είναι επαγγελματικά εξοπλισμένα για να προσφέρουν στους streamers όλα όσα χρειάζονται για να κάνουν εξαιρετικά ζωντανά βίντεο με αγορές.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το TikTok στοχεύει να αναπτυχθεί σε αυτόν τον τομέα, ξεκινήστε τη δημιουργία του δικού σας καναλιού ζωντανής ροής για την εταιρεία σας.

Η πλειοψηφία των ειδικών λιανικής συμφωνεί ότι το μέλλον του μάρκετινγκ και της πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών βρίσκεται στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το κλειδί για την επιτυχία σας στο μάρκετινγκ το 2024.

Πηγή: retailsee.com

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2023 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search