
Η Google ανακοίνωσε μια ενημέρωση στις Google Ads που κάνει ευκολότερη την ανάλυση της απόδοσης των διαφημιστικών καμπανιών, προσθέτοντας νέα πλαίσια ελέγχου (checkboxes) στα φίλτρα τους.
Πλέον, αντί να πληκτρολογείτε ονόματα καμπανιών ή να τα επιλέγετε ένα προς ένα από μια μεγάλη λίστα, τώρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλαίσια ελέγχου για να φιλτράρετε και να επιλέξετε πολλαπλές καμπάνιες, ομάδες διαφημίσεων ή λέξεις-κλειδιά.
Αυτό η νέα δυνατότητα επιτρέπει να εξαιρείτε ή να συμπεριλαμβάνετε συγκεκριμένες καμπάνιες με μεγαλύτερη ευκολία και είναι ιδιαίτερα χρήσιμη όταν πρέπει να συγκρίνετε την απόδοση ενός υποσυνόλου των καμπανιών σας.
Η αλλαγή βελτιώνει σημαντικά τη διαδικασία ανάλυσης δεδομένων, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας τον κόπο. Αντί να χρησιμοποιείτε πολύπλοκα φίλτρα ή να κάνετε εξαγωγή δεδομένων σε υπολογιστικά φύλλα για ανάλυση, μπορείτε πλέον να το κάνετε απευθείας μέσα στην διαφημιστική πλατφόρμα της Google.
Η ενημέρωση προστίθεται σε μια σειρά πρόσφατων αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν ήδη στις Google Ads, ώστε να γίνει το περιβάλλον χρήσης πιο φιλικό, με σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία των διαχειριστών.
Πηγή: searchengineland