Επωνύμως…

Social media και λιανέμποροι: δεν μπορούν όλοι να είναι πετυχημένοι

Social media και λιανέμποροι: δεν μπορούν όλοι να είναι πετυχημένοι

Μία βόλτα στα social media και ειδικά στο TikTok και στα reels του Instagram είναι αρκετή για να δεις την νέα «μόδα» του ελληνικού digital marketing: δημιουργία αστείου περιεχομένου που να συνδέεται με ένα τοπικό κατάστημα. Αν και το πρώτο -πραγματικά- επιτυχημένο παράδειγμα ήταν ένα ζευγάρι από τη Θεσσαλονίκη που έχει ένα κατάστημα με έπιπλα και ένα με είδη γάμου – βάφτισης, πλέον βλέπουμε κάθε κατάστημα εστίασης -και όχι μόνο- να έχει ξεκινήσει να παράγει περιεχόμενο.

Το φαινόμενο δεν είναι καινούριο καθώς πολλοί επαγγελματίες έχουν επιδιώξει στο παρελθόν να αξιοποιήσουν τα social media για να διευρύνουν τους πελάτες τους. Αλλά νομίζω ότι έχουμε φθάσει στο άλλο άκρο πλέον και είναι εντυπωσιακό να βλέπουμε να δημιουργούνται περσόνες με αποκλειστικό σκοπό να προσελκύσουν κοινό σε ένα κατάστημα.

Βέβαια, είναι και αυτός ένας ενδιαφέρον τρόπος προώθησης. Ειδικά από τη στιγμή που υπάρχει περιεχόμενο που είναι πραγματικά έξυπνο και ελκυστικό για το ευρύ κοινό. Όμως, αυτό που προκαλεί σκέψεις είναι η αντιγραφή που γίνεται. Και αναρωτιέμαι αν τελικά όλη αυτή η προσπάθεια έχει πραγματικό νόημα για μία επιχείρηση που δεν έχει και πολλούς πόρους.

Από την άλλη πλευρά, θα πει κάποιος ότι αν... γουστάρουν, ας συνεχίσουν να το κάνουν. Το ερώτημα είναι πότε θα ξεπεραστούν τα όρια μεταξύ του πραγματικού και της μυθοπλασίας - και ακόμη δεν έχουμε δει να αξιοποιείται και πλήρως το ΑΙ, που αναμένεται να είναι το επόμενο στάδιο όσον αφορά στη δημιουργία περιεχομένου.

Προς το παρόν, αυτοί που πραγματικά χαίρονται είναι οι... κατασκευαστές ασύρματων μικροφώνων, που πρέπει να έχουν δει τις πωλήσεις τους να «εκτοξεύονται» στην Ελλάδα καθώς η παραγωγή οπτικοακουστικού περιεχομένου από ερασιτέχνες έχει απογειωθεί!

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με περιεχόμενο τύπου podcast ή vidcast, με τα κανάλια στο YouTube και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Προς το παρόν, βλέπουμε να παράγεται έξυπνο περιεχόμενο αλλά δεν είναιτα πάντα αστεία... Και αναρωτιέται κανείς πότε θα εξαντληθεί η υπάρχουσα φαντασία και θα αρχίσουμε να βλέπουμε να επαναλαμβάνονται τα ίδια μοτίβα. Κάτι που έχει αρχίσει να συμβαίνει, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Ίσως το ΑΙ να βοηθήσει να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Αλλά μπορεί και όχι. Στο μεταξύ, άπαντες σκρολάρουν με τα αγαπημένα τους ζευγάρια...

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search