
Πώς μπορεί ένα ξενοδοχείο να ξεχωρίσει και να αυξήσει σημαντικά την κερδοφορία του; Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένας ξενοδόχος σήμερα για να αποκτήσει στρατηγικό πλεονέκτημα απέναντι στους ανταγωνιστές;
Απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά δίνει το νέο White Paper της Globe One Digital, ενός από τα κορυφαία digital travel marketing agencies στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Προϊόν εκτενούς και διεξοδικής έρευνας, το White Paper με τίτλο “Turning Your Hotel into a Must-Visit Destination”, αναλύει όλες τις βασικές πτυχές του Στρατηγικού Marketing, που συνθέτουν τη συνταγή επιτυχίας για μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον χώρο της Φιλοξενίας το 2025.
«Οι ξενοδόχοι σήμερα δεν χρειάζονται απλώς visibility – χρειάζονται στρατηγική. Αυτόν τον ρόλο έρχεται να καλύψει το white paper μας, προσφέροντας κατευθύνσεις που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα και να αποδώσουν απτά αποτελέσματα», δήλωσε ο Νίκος Καπετανάκης, Γενικός Διευθυντής της Globe One Digital.
Στο white paper αναδεικνύεται η σημασία της βέλτιστης αξιοποίησης των διαθέσιμων δεδομένων για την πληρέστερη κατανόηση των επισκεπτών, της αποτελεσματικής διαμόρφωσης και υλοποίησης στρατηγικών τιμολόγησης και της ανάπτυξης της κατάλληλης μεθοδολογίας για τη δημιουργία μιας συνεπούς εταιρικής ταυτότητας. Βασικός στόχος είναι να προσδιορίσει κάθε ξενοδοχειακή μονάδα τι είναι αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει και να το αξιοποιήσει εμπορικά.
Επιπλέον, εξετάζονται αναλυτικά παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα την πληρότητα και την κερδοφορία, όπως:
α) η προβολή του ξενοδοχείου αλλά και της τοποθεσίας στην οποία βρίσκεται με οπτικά μέσα υψηλής ποιότητας,
β) ο σωστός και προσβάσιμος σχεδιασμός της ιστοσελίδας,
γ) η διαμόρφωση και υλοποίηση δυναμικής και αποτελεσματικής στρατηγικής SEO,
δ) η βέλτιστη αξιοποίηση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και του Περιεχομένου των Χρηστών (UGC),
ε) οι στοχευμένες καμπάνιες Pay-Per-Click Advertising και Εmail Marketing.
Η εταιρεία digital marketing, επισημαίνει πως όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό και με την ανάδειξη των μοναδικών χαρακτηριστικών του ξενοδοχείου μέσω ταξιδιωτικών άρθρων και περιεχομένου από influencers, πρέπει να στοχεύουν στη δημιουργία μίας συνολικής εμπειρίας για τον επισκέπτη, η οποία να ξεκινά πολύ πριν την άφιξή του στην επιχείρηση.
Τέλος, η Globe One Digital τονίζει τη σημασία της αξιοποίησης των Online Κριτικών για την επιτυχία και την κερδοφορία ενός ξενοδοχείου σήμερα, προτείνοντας παράλληλα συγκεκριμένους τρόπους για το πώς η ενίσχυση των θετικών κριτικών, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των άμεσων κρατήσεων στην εκάστοτε ξενοδοχειακή μονάδα.