Με τις εκλογές -τις πρώτες, γιατί θα έχουμε και δεύτερες πολύ σύντομα- να αποτελούν παρελθόν, έχει ενδιαφέρον να δούμε ορισμένα συμπεράσματα που προέκυψαν από αυτές και θα έλεγε κανείς ότι σχετίζονται και με το χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ψηφιακού μάρκετινγκ!
Προφανώς, η στήλη δεν είναι πολιτική, ούτε θέλω να κάνω σχόλιο για τα αποτελέσματα των εκλογών. Όμως, είναι σημαντικό το γεγονός ότι σε αυτές τις εκλογές το τελικό αποτέλεσμα της κάλπης προκάλεσε πολλές εκπλήξεις σε όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές, καθώς ουδείς περίμενε αυτές τις επιδόσεις των κομμάτων - και ειδικά των δύο πρώτων.