Διάβαζα μία συνέντευξη του Μάκη Σαββίδη, Αντιπροέδρου του GR.EC.A, στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ), όπου -εν ολίγοις- αναφερόταν στην επίθεση των κινεζικών marketplaces. Μάλιστα, το ενδιαφέρον στοιχείο ήταν ότι έδινε και μερίδια για το α’ εξάμηνο, όπου εκτιμάται ότι το Temu έχει ένα περίπου 10% και το AliGroup ένα 8%. Και μάλλον σε αυτά θα πρέπει να προστεθεί και το μερίδιο του Shein, για το οποίο δεν γίνεται κάποια αναφορά.
Το γεγονός ότι οι Κινέζοι έχουν ξεπεράσει τα μερίδια των αμερικανικών marketplaces (σ.σ. το Amazon είναι στο 5% και τo eBay μόλις στο 3%) κάτι δείχνει. Όπως και ότι κερδίζουν συνεχώς έδαφος σε σχέση με τους Έλληνες «παίκτες» του online εμπορίου. Όμως, η διαφορά αρχίζει και μειώνεται, σε σημείο που ίσως να μην είναι και πολύ μακριά η μέρα που το Temu θα έχει φθάσει να έχει ένα μερίδιο της τάξεως του 30%.